Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare de vreo 2-3 zile... nu mai trage peste 2000 ture, parca nu ar mai functiona turbina (ea functioneaza, dar nu crede ca la parametrii optimi)... culmea e ca nu-mi da nici un cod de eroare cu Tech2... am verificat toate furtunasele de la vacumuri, cele de aer... nici o fisura...
S-ar putea sa fie vreun vacum mai infundat? stie cineva cum se curata? daca un vacum e infundat, ar trebui sa mi se aprinda check engine...?
Skip ads

  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
nu s-a mai scris de multa vreme pe subiectul asta,insa eu am patit-o ieri,si m-a cam trecut cu transpiratii.dupa un drum cluj-zalau,cu motorul destul de fortat, la intrarea in zalau,la coborare,am simtit ca nu mai lucreaza turbo,si mi-a intrat check engine.am oprit masina cateva secunde,si la repornire aveam aceleasi probleme.motorul mergea rotund, turatiile cresteau la accelerarea pe loc ca si inainte,dar la demaraj,faceam 50 secunde pana la 100kmph(treapta 1 pana la 40,2 pana la 80 si 3 pana la 100,iar masina nu se simtea deloc turata nici intr-un punct,desi imi indica 4-5000 de ture).am sesizat imediat ca nu intra turbina deloc.am ajuns acasa si m-am pus pe citite,aici pe forum pana m-am saturat,si pana am dat de mesajul asta,in care era ceva legat de un furtunas de vacuum.ma gandeam deja sa-mi pregatesc cateva milioane pentru debitmetru,sau cateva zeci pentru turbina.mi-am pus speranta in furtunasul acela,sa dea domnul sa fie fisurat.cand surpriza, acest furtunas era fisurat pe toata circumferinta,se mai tinea intr-un milimetru.am facut operatiunea de schimbare, si cum spunea cineva pe forum,m-am reindragostit de masina.banuiesc ca era de multa vreme fisurat,pentru ca simteam ca nu mai are vlaga de la inceput.mai jos pun o poza cu furtunul buclucas. Shocked

ma intreb totusi,cum a functionat totusi atata timp fisurat.e adevarat ca ieri a fost cea mai calduroasa zi din anul asta,si fortand motorul,pe deasupra si cu ACul pornit tot drumul,cred ca din cauza asta s-a dus de tot
sper sa nu am si alte probleme din cauza asta,ramane de vazut.

  • mihay23

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
unde pot adauga un mesaj cu o problema pe care o am la masina?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihay23 a scris:unde pot adauga un mesaj cu o problema pe care o am la masina?


in topicul in care se discuta problema respectiva. Foloseste cu incredere cautare, documenteaza-te, si deschide un topic nou numai daca esti 110% sigur ca nu exista alt topic care sa discute problema ta.
Skip ads

  • Robotu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
NiceGuy a scris:nu stie nimeni furtunu de aer pt. turbina pe unde se afla la motoru 1.7dti(isuzu)
Eu am o astra cu motor Y20DTH de 2 litri siimi ramanea check engine aprins cateva secunde dupa pornire, iar puterea era redusa foarte mult.Remediul a fost deblocarea clapetei de amestec(un fel de soc) actionata de vacum.Acest tip de motor are doua astfel de clapete cu roluri separate;oricare din ele daca nu se mai misca usor, duce la scaderi drastice ale puterii motorului.
  • Robotu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Luciani67 a scris:Am si eu un astra 2.0 DTI (Y20DTH) si in sarcina se intampla sa se aprinda becul galben (cel cu cheita) si scade puterea motorului. Dupa cativa km isi revine. Am fost la doua reprezentante si nimeni nu mi-a dat un raspuns concret... . Are cineva o idee cum sa verific pierderile de vacum....?

Trebuie inlocuite furtunurile de plastic subtire ( de 4 mm) cu altele noi.
  • lucian21cta

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra c 2.2 (Y22DTR) si de ceva timp se intampla sa mi se aprinda in bord "check engine". Cand se aprinde, brusc scade puterea motorului, accelerez si degeaba.Pot merge cu masina dar nu are putere , nu are demaraj, e stresant de puturoasa. Se intampla sa apara in mers si sa dispara peste 10 min sau 20 min , nu este ceva regulat ba din contra este pur aleator.
Orice sugestie si sfat este binevenit. Va multumesc anticipat.
.....aaaaaaaaaaaa si va rog sa-mi spuneti un service bun si nu prea scump in Constanta, pt. opel.
  • mogaman

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare! am si io o astra y20dth din 2000 care face oarece figuri!daca merg batraneste cu ea nu am nici o probl dar daca ii dau un pic mai tare si calc pedala pana la fund se aprinde martorul chek motor si imi taie turbina! daca opresc motoru si repornesc isi revine si face la fel ! am facut test si imi zice pc-ul ca e senzorul baro de pe galeria de admisie si debitmetru! am reusit sa fac rost de un alt senzor baro si am facut o proba si apare aceiasi prbl! a avut cineva problema asta? si daca ecineva din cta cu acelas motor poate ma ajuta si pe mine sa fac o proba cu piesele de mai sus ! ms frumos! (senzorul cu care am facut proba nu sunt sigur ca functiona! si beleaua e ca senzoru e 550 lei si debitmetru e 900 lei) ms frumos inca o data!
Skip ads

  • lucian21cta

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un vectra y22dtr si am aceiasi problema, testul pe calculator arata senzorul de presiune si debitmetrul. Am verificat preturile si suna cam asa: senzorul de presine 250 lei iar debitmetru 635 lei. Nu am reusit sa fac un test cu piese noi inca dar ce-i drept ca dupa testarea de la opel face mai rar. Spune-mi si mie ce-ai mai facut. Toate bune.
  • mogaman

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
neatza! ai dreptate cu preturile dar nu sunt pt piese originale! sunt piese italiene sau cine stie... si exista si mai ieftine... dar nu prea imi vine sa iau asa ceva cand e vorba de turbina... azi ma duc sa curat admisia si sa fac o proba cu alt debitmetru! te tin la curent! bafta!
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ok. haide-ti sa va bag in ceata rau cu problema mea pe care inca nu am reusit sa o rezolv. motor y20dh 128.000reali, opel vectra B. masina o am cam de juma' de an si stiam ca e cam puturoasa dar am zis ca o fi injectoarele murdare si se poate remedia asceasta porb. am ajuns la tester cu masina unde am gasit egr-ul defect si debitmetru, le-am schimbat si am scapat de erori. masina acum merge un pic mai bine dar tot nu trage cum ar trebui, la plecarea de pe loc ma face si un logan, am fost iar la tester sa vad ce mai gasesc unde nu a aparut nicio eroare.........acum ce o avea de e asa puturoasa? injectoarele le-am curatat, egr-ul si debitmetru si toate filtrele le-am schimbat, am dat aproape o caruta de bani si tot nu am rezolvat problema:(
  • mogaman

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
da turbina intra? o simti dupa 2000 de ture?
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
turbina o simt in primele 2 viteze.........am verificat furtunasele de vacum, sunt toate ok. masina nu scoate fun, consumul ei in oras e undeva in jur de 12% nu stiu cat e de bine e asta
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:turbina o simt in primele 2 viteze.........am verificat furtunasele de vacum, sunt toate ok.

Cand ai schimbat EGR-ul ai curatat si galeria de evacuare? Ce eroare cod de eroare dadea legat de EGR?
Mie imi zicea P0400 ("Exhaust gas recirculation valve malfunction" - parca), masina tragea foarte greu, se tura incet, si problema s-a rezolvat dupa curatarea galeriei de evacuare.

krashy22 a scris:masina nu scoate fun, consumul ei in oras e undeva in jur de 12% nu stiu cat e de bine e asta
Si mie imi consuma in jur de 12 l/100km in oras, uneori chiar mai mult, dar la mine e din cauza stilului de condus Wink


Ultima modificare facuta de Operabilus la Lun 18 Feb, 2008 10:57 pm, modificat de 2 ori in total
  • mogaman

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:turbina o simt in primele 2 viteze.........am verificat furtunasele de vacum, sunt toate ok. masina nu scoate fun, consumul ei in oras e undeva in jur de 12% nu stiu cat e de bine e asta


io cred ca ai un consum imens! nu cred ca are cum sa-ti manance 12! verifica returul din pompa de injectie la rezervor sa nu fie cumva infunfat ! scoti furtunul din pompa si bagi aer ATENTIE! spre rezervor!
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
p0400 era eroarea pt egr.....te referi la galeria de admisie sau evacuare?
  • mogaman

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
egr-ul e pe galeria de admisie!
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
de curatat inca nu am curatat galeria de admisie, zilele urmatoare daca o fi frumos afara o curat, sper sa fie doar din atat si sa nu fie ceva de la pompa de injectie
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Galeria de admisie, sorry.

@mogaman, consumul de 12% nu e exagerat. Poti avea consumul asta fara sa ai probleme cu masina. A mea consuma in medie 12% in oras, si 5-6% afara. In perioadele in care o folosesc doar pentru drumuri scurte de 3-4km de acasa la servici si inapoi, consumul merge pana la 15-16%.

@krashy22: te sfatuiesc sa faci si tu o curatare a EGR-ului si a galeriei. Cel mai bine e sa cureti macar EGR-u singur (cauta topicul despre curatare egr la y20dth), verificand de asemenea sa nu fie sparta membrana. Curatarea galeriei pe mine m-a costat 300Ron, dar s-a rezolvat problema, si aveam acelasi cod de eroare, si simptome asemanatoare.

LE: hehe, tocmai am gasit un tutorial bun: Curatare EGR si galerie admisie


Ultima modificare facuta de Operabilus la Lun 18 Feb, 2008 10:57 pm, modificat de 2 ori in total
  • mogaman

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
deci e normal sa pape asea de mult?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR