Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mogaman a scris:deci e normal sa pape asea de mult?
La stilul meu de condus in oras, da. Nu stiu ce stil de condus ai tu sau krashy22 Wink
Skip ads

  • mogaman

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am observat ca ai cip! imi dai si mie mai multe detalii despre cum se comporta masina dupa cip si daca merita efortul? daca vrei poti sa-mi dai id de mess pe privat (daca ai chef de vb) ms
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@mogman: vezi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856 pe paginile 8, 9 si 10, sunt impresiile mele de dupa remapare. Ca adaugare la ce am postat acolo, stilul meu in oras s-a schimbat dupa vreo 2 luni de la remapare (mai multi cai => ai tendinta accelerarilor mai bruste etc).

Daca mai ai nelamuriri, ar fi bine sa postezi in topicul respectiv, ca sa nu-l poluam inutil pe asta.
  • mogaman

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ms frumos!
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ce stil de condus pot sa am daca nu trage masina de nicio culoare, la drum intins deabia ajung la 155 km\h . sincer nu stiu ce sa-i mai fac sa plece si ea cum trebuie de la semafor sa am ceva sprint in ea
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
zwz a scris:Am o Vectra B Caravan 2.0 DTI motor Y20DTH.
De 2 zile am o problema: mi se aprinde check engine in mers.
La pornire totul e ok. Dupa aproximativ 10 - 15 minute de mers se apride check engine si dispare doar daca o turez in mers - nu dispare imediat ci dupa 30-60 secunde de mers mai turat.
De obicei se aprinde la turatii joase, cand stau la semafor etc.
Cand se aprinde check engine se observa o scadere a puterii motorului si nu mai vrea sa treaca de 4000 rpm decat daca o tin peste 2500 - 3000 rpm constant in mers.
Orice sugestie sau sfat este binevenit.
verifica senzorul de turbo ala e sigur asa am patit-o si eu
  • spoe
  • *
  • 4 mesaje
  • din 19 Feb 2008
  • Astra 2005 1.7 CDTI
  • Bucuresti
  • spoe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!

Sunt posesorul unui Opel Astra H 1.7 CDTI.Problema este tot cu martorul check engine,ce se aprinde uneori atunci cand urc o panta cu motorul turat sub 2000rpm si in vieteze de la a4-a in sus.Precizez ca atunci cand mi se aprinde beculetul asta simt cum imi taie din puterea motorului si din cum se simte si aude masina pare ca imi taie turbina.

Astept orice parere sau sfat.
Multumesc !
  • untaruiulian_MH

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Masina mea este o Vectra B Caravan 2.0 DTI motor Y20DTH.Am o problema: mi se aprinde check engine doar la turatii joase, cand stau la semafor sau la relanti si dispare doar daca o turez 5-6 secunde la peste 1500 rpm.
Cand se aprinde check engine se observa o scadere a puterii motorului si nu mai vrea sa treaca de 4000 rpm.
Am schimbat de pe o masina identica fara probleme, toata instalatia de vacumuri,furtunuri,electrovalve,valva egr,debitmetru de aer si tot aceeasi problema:martorul check engine se aprinde in situatiile mai sus mentionate iar pe tester imi da acelasi P0400,cod de eroare.Accept orice alte variante de rezolvare a problemei cu multumiri anticipate.
Skip ads

  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare.am si eu aceasi problema:lipsa puterii in mers.nu se aprinde niciun martor pe bord.nu intra turbo.am observat ca electrovalva de egr nu bazaie,decat dupa ce o tin cu mana.vacuum am la egr chiar daca nu bazaie electrovalva.tija de turbina se misca.
  • mandystar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut.la pronirea motorului beculetu de check engine motoras cu fulger inauntru statea aprins vreo 15 secunde.am fost cu ea pe tester si mia dat eroare la releu de bujii.intre releu de bujii si bujiile prorpiu-zise circuitu e defect intre ele...nu ajuta bujiile sa se mai incalzeasca...deci sunt multi factori care pot aparea de la becu asta.sper k am fost de ajutor.bafta
  • cip1s@yahoo.com

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 X20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut,sunt nou pe aici pt ca mi-am luat de curand un vectra b motor Y20DTH din 2000.am si eu ceva probleme asemanatoare:merge ok,intra turbina pana o scot pe autostrada,cand ajung la 140 km/h mi se aprinde check engine si imi taie puterea,pana nu opresc motorul si-l repornesc nu se stinge becul si nici turbina nu functioneaza.la service mi-a zis ca-i debitmetrul si l-am schimbat,am aceeasi problema,nici o schimbare. care ar putea fi solutia?a pus-o iar pe tester si acum ii dadea alte defectiuni,nush ce chestii cu presiunea care intra in turbina sau vacuum, nush ce ca nu ma pricep,plus ca eu nu sunt nici in rom si nu ma descurc f bine cu limba si deci nu l-am inteles prea bine:D.multumesc anticipat.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
verfica senzorul de boost presure(se afla pe galeria de admisie cum te uiti la motor un dreapta,este prins intr-un surub)curata-l cu ceva spray de contacte.
si egr-ul ar trebui verificat sa nu aiba membrana sparta
Skip ads

  • cip1s@yahoo.com

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 X20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ms krashy22 dar sincer eu nu stiu ce ar trebui sa-i fac chiar daca il gasesc pe acel senzor...oricum am fost iar la mecanic,a pus testerul pe ea si am plecat la drum.Nu a schitzat nimic de data asta,probabil ca se stia urmarita.In schimb ii iesea cum ca turbina nu merge in parametrii normali,mi-a zis ca mormal valoarea este de 1.85max(probabil ca la presiunea de aer sau nu stiu la ce se referea exact:D)iar lui ii dadea o valuare de 2,urca pana la aproape 2 cand acceleram,ceea ce zice el ca nu e normal.deci a ramas ca in gara,nu stie exact daca este turbina de vina sau un senzor,probabil acel senzor de care zice krashy22.Imi cer scuze de limbajul specializat pe care l-am folosit,sper ca m-am facut inteles si daca mai are cinva vre-o parere acum ca v-am zis si de errorile pe care le inregistreaza testerul sau macar am incercat sa relatez ceea ce am inteles de la mecanic.Credeti ca e posibil sa fie si turbina de vina sau este doar un senzor,poate chiar acela de boost pressure?Multumesc Aaa,motorul meu este X20dth cred,imi cer scuze
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
deci presiunea in turbina mea era in jur de 2.36(in zilele bune ale ei in overloading ajungea si la 4 um) si ea trebuia sa bage undeva pe la 2.6(acelasi motor il am si eu). cum ti-am spus si mai sus senzoru ala de pe galerie masoara presiunea in admisie, daca el zice ca este prea mare presiunea in admisie, taie turbina pana cand ea revine la normal. este bine totusi de verificat electrovalva de langa turbina(de incercat cu una de pe alta masina functionala)
ps: din cate stiu eu presiundea de 0.9-1 este presiunea atmosferica(practic turbina merge in gol)
ia legatura cu maiandrei de pe forum ca el este tatal turbinelor si al valorilor lor Twisted Evil
  • cip1s@yahoo.com

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 X20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pai cam asta explica si el cu taiatul puterii,al turbinei,insa eu nu stiu de ce se gandeste ca ar putea fi turbine cu probleme si nu acel senzor.oricum cam cat costa acel senzor? ca nu stiu daca are el de unde sa gaseasca un alt senzor de la o masina functionala ca a mea
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cip1s@yahoo.com: Verifica urmatoare chestie:
Pe partea dreapta a masinii langa amortizor vei gasi o electovalva cu 2 furtunase in ea (unul care vine de la motor si unul care se duce la turbina - sunt subtiri si negre nu ai cum sa nu le vezi) si cu o mufa.
Te rog inverseaza furtunasele alea intre ele si fa un test cu masina.
  • cicki

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua detin un Opel Zafira din 2003 ;20DTH
Problema sta in felul urmator:acum o saptamana i-am schimbat EGR-ul,acum doua zile i-am schimbat cureaua de trasmisie iar acum nu mai stiu ce poate sa mai aiba cert e ca imi da mari batai de cap. Crying or Very sad
Astazi la schimbat vitezele a inceput parca sa se rupa in doua pierde din putere(nu mai trage)si in acel moment scoate si fum negru dupa aceia merge normal,m-a bagat in dilema am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic.
Plus ca nu mai imi indica in bord apa nici cheia nu mi-se aprinde
Va rog daca i s-a intampat cuieva asa ceva il rog sa-mi impartaseasca si mie experienta lui.

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
edit by Stefan Tolos.

  • mester20

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:verfica senzorul de boost presure(se afla pe galeria de admisie cum te uiti la motor un dreapta,este prins intr-un surub)curata-l cu ceva spray de contacte.
si egr-ul ar trebui verificat sa nu aiba membrana sparta


am si eu un astra y20dth din 2000 ,si mie se aprinde ''check engine'' iar apoi nu se tureaza cum nar intra turbo, daca opresc masina si o pornesc iara e posibil sa numi apara toata ziua ,si merege bine .dar nu inteleg dc se aprinde in bort ca nar trebui sa se aprinde deloc Sad(( ce sa fie baiu?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
fugi la tester ca sa vezi despre ce eroare este vb
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:fugi la tester ca sa vezi despre ce eroare este vb


fugi la testar dar atunci cand te duci la Diagnoza dute cu martorul aprins la service asa este cel mai corect pentru a vedea sigur din ce este.
Daca faci diagnoza asa cand masina merge bine iti arata doar erorile stocate din calculator si nu prea ai un raspuns clar . Sper sa ii dai de cap . Numai bine !!!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR