Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bacardy

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasi problema cu check engine aprins in bord problema e ca la turati peste 2500 se stinge si masina trage bine dar cum o las si merg cu ea de la 2000 de turatii in jos se aprinde becul cu pricina sfaturi va multumesc Smile
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pune masina pe tester ca sa nu schimbi piese aiurea-n gara
  • bacardy

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am pus masina pe tester si mi sa zis la service ca e pompa de injectie acum nu stiu ce sa zic ms oricum pt sfat
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pune pe forum ce erori ai.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cand mergeam constant cu orice viteza se aprindea check engine din cauza egr-ului care avea membrana sparta .
verifica sorbul din rezervor sa fie cumva infundat(dupa patania mea, tuturor le recomand sa curete acel sorb), verifica egr-ul daca tine vacuum pe furtunasul care iese din el(gasesti pe forum cum se verifica, e simplu), ce erori ti-a gasit testeru ?
  • bacardy

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am curatat sorbu era super murdar dar tot asa check aprins si mi sa mai zis ca pompa mea de injectie nu are parametri normali ....... io cred ca trebuie schimbata si scap de toate necazurile
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fa toate verificarile necesare inainte , nu te apuca sa cumperi pompa si apoi sa ai surpriza sa functioneze la fel , dar cu o gaura in buzunar.
  • bacardy

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am facut tot ce se putea face si nu a mai ramas decat sa schimb pompa ms pt sprijin
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ok , totusi daca ai timp sa postezi si erorile care ti-au iesit la diagnoza.
  • TITI G.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ti-as recomanda sa cureti EGR-u
  • kucu_sb

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema
detin un opel vectra b x 2.0 dth varianta sport an 1999 si am o problema cu check engein..mi se apride cand cum ......este cand ramne aprins pina opresc motoru si pornesc din nou este cand se aprinde pt 1 min si se stige .....am schimbat Egr-u
, schimbar senzor arbore cotit , curatat galerie admisie , curatat sonda rezervor , filtru motorina schimbat , filtru aer scimbat ,,,,, verificat electrovalve furtunase vaccum sunt ok.....si tot mi se aprinde check engein......am duso la reprezentanta opel .......au pus testeru pe ea ..nu stiu ce cod de erroare imi da...dar miau zis ca ... da ceva erroare legat de combustie ...si miau zis ca ii pompa de injectie .....dativa si voi cu pararea ...... Sad
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cat ti-au luat cei de la reprezentanta ca sa-ti spuna nimic ?
Fugi la un tester, noteaza eroarea respectiva dupa care postez-o aici .
Cand zic la un tester nu ma refer la reprezentanta, sigur sunt service-uri prin zona ta care te pot ajuta cu citirea eroarei respective
Skip ads

  • cobraro22

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
opel corsa c 1.3cdti

pornea ff greu la calc sau mai deloc
pe tester ( la reprezentanta) am avut egr + regulator de presiune - nu mi`au comunicat codurile de eroare
cu toate asta ... masina tragea ff bine cand era pornita...fara probleme..singura problema doar pornirea grea la cald

----------------------------------------

la service (nu la reprezentanta unde costa fff mult ) curatat egr + schimbat regulator de presiune cu unul nou marca bosch
problema s-a rezolvat cu pornirea la cald in schimb nu se mai tureaza pe loc la renlati pana in 4000 iar in mers maxim 3500 si se aprinde martorul de service
pe tester, resetat toate erorile, nu mai da eroare de egr ci doar

P0190 - "Fuel Rail Pressure (FPR) sensor - circuit malfunction. "

cam ce trebuie sa verific, totusi regulatorul e nou si partea cu pornirea la cald s-a rezolvat
multumesc
  • paulelys

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 2.0YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
untaruiulian_MH a scris:Masina mea este o Vectra B Caravan 2.0 DTI motor Y20DTH.Am o problema: mi se aprinde check engine doar la turatii joase, cand stau la semafor sau la relanti si dispare doar daca o turez 5-6 secunde la peste 1500 rpm.
Cand se aprinde check engine se observa o scadere a puterii motorului si nu mai vrea sa treaca de 4000 rpm.
Am schimbat de pe o masina identica fara probleme, toata instalatia de vacumuri,furtunuri,electrovalve,valva egr,debitmetru de aer si tot aceeasi problema:martorul check engine se aprinde in situatiile mai sus mentionate iar pe tester imi da acelasi P0400,cod de eroare.Accept orice alte variante de rezolvare a problemei cu multumiri anticipate.

Este valva egr sau electrovalva care comanda egr suta la suta
  • LOL
  • *
  • 3 mesaje
  • din 22 Sep 2012
  • Corsa 1995 X14XE
  • Galati
  • LOL

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am o Zafira A, din 1999, X20DTL, si am aceleasi simptome, in sensul ca la 1700 turatii se aprinde Check engine care se stinge daca o turez peste 3000 si nu mai are putere. Am curat EGR-ul si se comporta la fel. Stiti cumva alte cauze?
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
paulelys a scris:
untaruiulian_MH a scris:Masina mea este o Vectra B Caravan 2.0 DTI motor Y20DTH.Am o problema: mi se aprinde check engine doar la turatii joase, cand stau la semafor sau la relanti si dispare doar daca o turez 5-6 secunde la peste 1500 rpm.
Cand se aprinde check engine se observa o scadere a puterii motorului si nu mai vrea sa treaca de 4000 rpm.
Am schimbat de pe o masina identica fara probleme, toata instalatia de vacumuri,furtunuri,electrovalve,valva egr,debitmetru de aer si tot aceeasi problema:martorul check engine se aprinde in situatiile mai sus mentionate iar pe tester imi da acelasi P0400,cod de eroare.Accept orice alte variante de rezolvare a problemei cu multumiri anticipate.

Este valva egr sau electrovalva care comanda egr suta la suta

Am exact aceeasi problema.Sctiu ca daca pun tester-ul imi da P0400.Am schimbat furtunasele de vaccum dar degeaba.Sambata care a trecut am facut un drum mai lund si pe autostrada i-am facut un fel de "curatire"(mers in ture mari cu treapta a-3-a).De atunci nu am mai vazut check engine aprins.O fi o coincidenta.......oricum eu ma astept sa apara iar.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
paulelys a scris:
untaruiulian_MH a scris:Masina mea este o Vectra B Caravan 2.0 DTI motor Y20DTH.Am o problema: mi se aprinde check engine doar la turatii joase, cand stau la semafor sau la relanti si dispare doar daca o turez 5-6 secunde la peste 1500 rpm.
Cand se aprinde check engine se observa o scadere a puterii motorului si nu mai vrea sa treaca de 4000 rpm.
Am schimbat de pe o masina identica fara probleme, toata instalatia de vacumuri,furtunuri,electrovalve,valva egr,debitmetru de aer si tot aceeasi problema:martorul check engine se aprinde in situatiile mai sus mentionate iar pe tester imi da acelasi P0400,cod de eroare.Accept orice alte variante de rezolvare a problemei cu multumiri anticipate.

Este valva egr sau electrovalva care comanda egr suta la suta

Am exact aceeasi problema.Stiu ca daca pun tester-ul imi da P0400.Am schimbat furtunasele de vaccum dar degeaba.Sambata care a trecut am facut un drum mai lung si pe autostrada i-am facut un fel de "curatire"(mers in ture mari cu treapta a-3-a).De atunci nu am mai vazut check engine aprins.O fi o coincidenta.......oricum eu ma astept sa apara iar.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dar o curatare a admisie la turbo si respectiv a senzorului de pe galeria de admisie a ti facut . Poate fi si asta o cauza ?!
LOL - degeana cueti EGR-ul daca nu cureti admisia la turbo !
Cand am desfacut admisia sa o curata am vazut acolo mal , mizerie de nedescri , nici nu aveau cum sa mai inchida/deschida acele clapete la cata mizerie aveam acolo . Dupa curatare au trecut 40000 km si nu am mai avut probleme cu lipsa puterii .
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Curatarea admisiei am facut-o asta vara......la mine gaurile erau aproape astupate si toate clapetele blocate.Banuiesc ca iar s-a depus dar verific mereu de la acea supapa care este pe admisie si inca culiseaza(sus,jos)
Se pare ca minunea a tinut doar doua zile cu check engine care a reaparut dinou.Nu inteleg de ce apare doar de cateva ori si doar atunci cand este motorul rece.Plec cu ea.....merg 3-4 minute......si cand ajung la semafor se aprinde(zici ca are ceva semaforul ala ca numai la ala apare)
Am un amic care are doua electrovalve si vreau sa o schimb pe cea de la EGR.
O sa va tin la "curent"
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am gasit ulei pe furtunasul de vacuum ce iese din pompa de vacuum si intra in cele doua electrovalve de langa baterie.ulei era si inca mai este putin si in electrovalva care duce la EGR(mecanic).Este posibil ca pompa de vacuum sa bage ulei?EGR-ul este schimbat de 2 ani(verificat,tine membrana,nu da ulei pe la acel furtun gros)
Se aprinde si Check Engine de cateva ori si numai la turatii mici si numai atunci cand este motorul rece.Daca o accelerez dupa 2000 de ture,se stinge.
Furtunasele de vacuum sunt noi noute
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR