Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Scutul l-am prins cu suruburile originale de la scutul de plastic, la care am adaugat seibi de cauciuc. Aceste suruburi se prind intr-un fel de piulite rapide fixate in jugul care sustine partea din fata a masinii si cred ca acelea se smulg in caz de ... doamne fereste. Despre temperatura motorului ce pot sa va spun e ca deocamdata nu s-a modificat nimic, dar l-am montat doar de o saptamana .La vara, nu stiu, o sa va anunt.
Skip ads

  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Bine bine dar cum se duce motorul ala sub masina Smile sa fim seriosi, numa daca ai dat drumu la un sfert de motor peste scut a zburat de acolo. Intra-devar un scut impiedica intr-o anumita masura dispersia caldurii din compartimentul motor, DAR luand in seama coeficientii de conductie termica SIGUR scutul de aluminiu sta mult mai bine decat un scut din plastic sau orice alt material, mai putin Cupru, plus ca scutul pe care l-a montat el nu a etansat complet compartimentul ci doar partea inferioara, existand destul spatiu lateral prin care curentii de aer pot circula.
Avantajul unui scut il stiu toti asa ca nu mai stau sa le enumar, dar un scut mai sanatos te poate scuti de multe batai de cap, mai ales pe drumurile noastre, stiu cateva cazuri in care saracii oamenii cu tot cu scutul de plastic intarit au spart vreo trei bai in jumatate de an. (Eu am noroc ca baia mea e din tabla de altfel nu stiu si eu cate as fi avut de tras, si pentru confortul meu pshic mi-am montat un scut din tabla striata de aluminiu de vo 2,5 mm zic eu destul de bun, trebuie doar sa mai antifonez putin ca e cam galagios.

Cele bune!
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
@vidoo cam cat ai lua sa faci asa ceva si pentru masina mea? e o astra g coupe si ieri am spart baie ... dar garda la sol la mine e de vreo 10 cm ... daca nu mai mica ... si mi s-a luat pls ... trimite pm ... daca vrei poti sa iti dau si o poza...dar asta numai maine
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca ma apuc cat de curand de lucru. Cred ca merita.
Skip ads

  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Marius eu sunt din Campulung si ar fi cam greu sa ne intalnim, mai ales ca am programul foarte incarcat inclusiv in week-end(sunt lautar). Dar dupa cum am scris mai sus, nu e foarte greu sa-ti faci un scut singur. iti trebuie o rampa in primul rand, o masina de gaurit si un pendular cu panza pentru metal. Celelelte sunt usor de procurat: mocheta cauciucata, prenadez, rabdare. Dai scutul tau de plastic jos, il pui peste tabla de al. marchezi conturul si gaurile, tai, gauresti, lipesti mocheta si il montezi. E foarte simplu , iar tabla trebuie mulata intr-ul singur plan adica doar putin indoita pe lungime. P.S. Eu initial l-am facut mai mare (la contur) l-am pus pe masina si l-am mai ajustat dupa aceea adica dupa cum vezi si in poza e dintr-o singura bucata din fata si pana aproape de catalizator. Apoi mai aplici un capac la locasul din dreptul busonului de ulei(pe care trebuie sa-l decupezi initial din scut) cu prindere direct in scut si gata! Bafta si spor la treaba!
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca cel din tabla de aluminiu ajuta la fel de putin ca si cel de plastic fiind foarte moale !

Cat despre ingreunarea lasarii motorului in jos (sub habitaclu ) nu cred ca afecteaza fiind foarte moale si maleabil !

La impactul cu o piatra chiar nu cred ca protejeaza !

Parerea mea , nu imi sariti in cap !Smile
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca incerci sa o testezi, ve cu una de 5mm. E beton! Nu eu m-am referit la lasarea motorului in jos . Este recomandabil sa circulam fara a avea impacturi. nu? Eu doar am spus ca scutul nu realizeaza obstructie in deplasarea mororului in caz de impact. Doamne fereste!
  • scoris

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Luati-va scut metalic de la reprezentanta, da-ti un ban dar va scoate din multe belele. Scuturile din aluminiu la un impact destul de dur se deformeaza si s-ar putea sa va faca mai mult rau. Si sincer acest scut metalic iti poate salva viata.
Skip ads

  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nu ma pot abtine.

ON T:
O tabla striata de aluminiu este destul de rezistenta, mai ales cand este destul de groasa 3-5 mm.
Acum depinde de tipul masinii, sunt la care se gaseste scut metalic si sunt la care nu se gaseste nici un fel de scut nici macar de plastic.
Insa nu cred ca un scut metalic are oferi o protectie mai buna fata de un scut realizat din tabla de aluminiu (3-5mm) din simplul motiv ca, grosimea lui nu cred ca depaseste 1,5-2mm deoarece ar creste destul de mult greutatea acestuia, si mai mult de atat constructorii nu proiecteaza scuturile metalice pentru "drumurile din Romania" ci pur si simplu sunt proiectate pentru a proteja de mizerie si eventualele pietre (nu gropi, sau bolovani sa nu spun borduri in toata regula) si pentru o atenuare a zgomotului.
Acum pachetele "drumuri grele" care se mai gasesc pe la diversi dealeri nu stiu cat de eficiente sunt pentru drumurile noastre, poate doar intr-o mica masura.

OFF T:
Pe drumurile noastre scumpe pentru ai fi sigur iti trebuie un tab ceva, pentru ca in cazul in care ai dat sanatos intr-o "gropita" ai toate sansele sa iti ramana roata acolo, iar un scut "metalic" nu stiu cat te ajuta in aceste cazuri. Daca ai nefericirea sa iei sanatos o gropa cu tot cu scut iti spargi baia cunosc astfel de cazuri.
  • scoris

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La 90 Km/h deh conduceam cam incet eram si obosit, Sambata seara 22.03.2008 orele 20, mergeam ca omu linistit pe strada seara muzica in surdina (Enigma) chiar ma simteam bine la volan, observ in 20 m pamant pe asfalt mai bine zis aratura, nu am avut timp sa franez si poate daca as fi franat eram intr-un plop, trec tinand covirigul in mana si ma concentrez la a tine masina pe sosea, opresc in cele din urma la 100-200 m de maldarul ala de pamant, ma uit la masina nu vad nimic suspect, ma intorc si ma postez frumusel cu avariile aprinse sa nu mai intre alt cineva. Anunt politia si fac inca o inspectie da, bara fata crapata, radiator AC curbat, rupte toate soclurile radiatoarelor si altele. Interesant daca nu aveam scutul ala metalic original, ma rog. Ce ar fi putut sa se intample daca nu aveam scutul:
- baie de ulei
- scutul a reactionat ca o rampa ridicandu-ma in aer
- motor varza
- etc.
Faceti un scenariu imaginar, eo am trecut real.
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@scoris spunene si nou ce grosime are scutul metalic priginal. si din ce e confectionat.

Cine stie poate tragem niste concluzii.

Cele bune!
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca sa aprins rau discutia , sincer ma gandeam la o varianta de scut cum am avut pe Dacie , stiti modelul de scut de la Dacie tip chilotel ? acela din teava cu o placa de tabla de 3-4mm grosime ?
Cu scutul ala am ramas suspendat pe bordura si abea sa zgariat !
Sa gandit cineva pana acum la modelul acesta de scut pe Astra ?
Skip ads

  • scoris

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2007

  • Mesaj Privat
va spun dupa ce dau jos scutul, deocamdata il am pe masina pana ce imi vin piesele celelalte
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sa mai zic si eu ceva: referitor la racirea motorului daca ai scut ,asa ,mai maricel, sa stiti ca aceasta este mult mai buna acum , probabil pentru ca aerul care intra prin grila si aerisirile de la bara circula in compartimentul motor cu mai multa viteza, scutul impiedicandu-l sa se disperseze sub masina. Cel putin asta am constatat eu. Gropi nu am luat de cand l-am pus , insa primul avantaj este ca acum pot tine motorul curat luna. Cele bune!
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vidoo, o fi asa cum zici tu la drum lung, da' as fi tare curios sa te vad la vara prin Bucuresti (daca ai drum pe aici), pe o caldura de 40-45 grade, miscindu-te cu 10-20 km/h bara la bara si cu aerul conditionat pornit (daca ai). Smile S-auzim atunci impresiile.
Uite asa arata un scut metalic original pentru Vectra B:



O fi facut nemtii de nebuni gaurile alea? Rolling Eyes
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai dreptate. Scutul nu l-am testat la drum lung, tot prin oras, dar, bineinteles ca un oras de provincie nu se compara cu Bucurestiul si mai ales vara. promit sa revin cu impresii si la vara.
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:vidoo, o fi asa cum zici tu la drum lung, da' as fi tare curios sa te vad la vara prin Bucuresti (daca ai drum pe aici), pe o caldura de 40-45 grade, miscindu-te cu 10-20 km/h bara la bara si cu aerul conditionat pornit (daca ai). Smile S-auzim atunci impresiile.
...
O fi facut nemtii de nebuni gaurile alea? Rolling Eyes


Poate ai dreptate, dar scutul de plastic nu are absolut nici o gaura si nu sunt probleme, cel putin in cazul meu.
Parerea mea, scutul nu are nici o treaba cu racirea motorului, dar...

Bafta!
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Prieteni! sfatul meu de a pune scut original este facut in virtutea faptului ca: are un pret decent, are exact forma necesara pentru a proteja motorul, are prindere foarte solida, este din otel, inclusiv ranforsat prin nervuri ambutisate. Este probat de mine cu succes isi merita toti banii.

@fnf Apropo de scutul de Dacia...asta de Opel nu la fel de solid ca cel de Dacie dar isi face treaba cu succes si e varianta aluia de la inceputul Daciilor din tabla masiva nu chilotei....
  • Deltaztek

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare

Dupa scenariul lui Scoris eu am patit-o cu un caine care mi-a tasnit in fata si eu cu scutul pus zic ce sa trag brusc de volan sa-l evit poate intru in masinile de pe margine, mai bine trec peste el ca doar am scut. zis si facut, opresc dupa 500 de metri asa petnru o inspectie si vad radiatorul spart, radiatorul ac indoit, bara fata sparta, ca sa ajung cu masina la gtt sa imi spuna aia :
radiator apa spart
radiator intercooler indoit
radiator ac indoit
eletro motor AC impins in radiator si crapat
si inca 2 chestii

total 6300 de lei.

Asa ca in afara de motor efectiv tot esti bun de plata la un impact cu un caine sau o movila de pamant ca la Scoris.

Acum ma gandesc daca se putea face ceva pentru a proteja si radiatoarele de un impact de genul celor de mai sus.
  • bebe2284

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2007

  • Mesaj Privat
"Dupa scenariul lui Scoris eu am patit-o cu un caine care mi-a tasnit in fata si eu cu scutul pus zic ce sa trag brusc de volan sa-l evit poate intru in masinile de pe margine, mai bine trec peste el ca doar am scut. zis si facut, opresc dupa 500 de metri asa petnru o inspectie"



Criminalule Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR