Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • Deltaztek

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
sa stii ca m-am gandit foarte mult dupa ce am lovit cainele respectiv si, sa nu crezi ca nu imi pare rau, dar in conditiile respective dupa cunostintele mele si experienta, relativ redusa in condus-5 ani, a fost cea mai buna solutie pentru masina si pentru siguranta mea.

nu indemn colegii sa faca la fel ca mine, dar eu spun, cu mana pe inima, ca nu am avut alta optiune in acel moment.
Skip ads

  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cainele ce-a spus , e bun scutul tau? Sau prefera unul de aluminiu! Very Happy Very Happy
Serios, bine ca nu s-a intamplt ceva mai grav!
  • Deltaztek

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
cand a vazut ce prostii a facut cu radiatoarele s-a ferit de scut, ca a zis ca a stricat destul. Sad
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
he he ! Ar merge conversatia asta si la "sa ne descetim fruntile" cu exceptia radiatoarelor de care sincer imi pare rau. dar ma repet: bine ca a fost doar atat. cele bune!
Skip ads

  • Deltaztek

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
pe langa toata peripetia cu caine radiatoare alea alea, a trebuit sa mai dau si de niste angajati "scarbiti de clienti" la gTT, de care ma tot rog sa imi fac si mie actele si sa le trimita la casco pentru a fi platiti cu o factura supra umflata dupa parerea mea.
Mai mult am programare pe la sf lui iunie pentru inlocuirea si vopsirea barei fata. oricum la reparatiile de radiatoare am intrat acum cu foarte mari interventii. Ca vorba aia, sunt vreo 7 reprezentante in buc, prosti care au dorit si si-au luat un opel acum sunt bataia de joc a acestor reprezentate. la tinichigerie la GTT e ful curtea de masini cu capote arse si altele.

miercuri ar trebui sa imi pot lua masina, dar dupa cum au uitat sa trimita cererea de reconstatare la casco vineri a trebuit sa ii iau azi de la cap cu telefoanele si interventii ca sa mi se spuna ca au uitat dar o vor face.

Ce sa mai ideea este ca sunt cam satui de luat bani.
cand stii ca ai clienti si poti lua bani frumosi organizezi frate 3 schimburi sa lucreze oamenii, le dai si banii necesari, tu incasezi ca repari mai mult, venitul sa vina din volum mare nu din 3 reparatii la suprapret.
dar traim in romania si prosti suntem ca-i acceptam.

mai am 2500 de km si trebuie sa ma prezint l revizia de 30.000km si deja imi pregatesc lista deconsumabile de luat, acum ma gandesc cum sa marchez filtrele vechi pe care le am pe masina pentru a fi sigur ca le schimba, astept sugestii.
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca la casco se poate, dar exista si posibilitatea sa-ti rezolvi masina pe cont propriu si sa primesti banii de la asigurare(asta implica spaga, nervi, sa pui tu banii, dar macar iti faci masina dupa bunul plac cu ce meserias vrei tu.
Referitor la consumabile, sepoate vedea simplu daca sunt sau nu schimbate, verificand : filtrul de ulei(la cel vechi poti sa-i faci o zgarietura), filtru de aer-desfaci capacul si se vede daca-i nou , mai greu e cu placutele de frana si alte consumabile la care ai acces mai greu(filtru de polen etc.)verificarea sa o faci la service , cu devizul in mana,cu o fata de om cunoscator, intrebi de garantii, conditii, termeni inexacti, coduri de piese originale etc, eventual "te dai si prieten cu nus'ce comisar de la protectia consumatorului.Romanu-i roman si am vazut si eu destule prin service-uri si reprezentante. Saracii clienti creduli!
Problema pe care am intalnit-o personla a fost la o revizie tehnica , la care inginerul mi-a gasit o lista intreaga de defecte la masina: frana, faruri, jocuri, si altele si mi-a facut revenire. Buuun , mi-am zis ca e normal sa am masina in regula, numai ca am apelat la acelasi service la care faceam si inspectia, sa-mi remedieze problemele. Cu o factura de 22 mil in mana ma duc sa-mi refac inspectia. Stupoare: aceleasi defectiuni!Alta revenire!-spune dl. inginer. Mi s-a urcat sangele la cap, am chemat mecaicul, l-am bagat in rampa, cu factura in mana, sa-mi arate piesele schimbate . De unde? Piesele nu erau nici macar sterse de praf! Am incept sa ameint ca-mi sun "ruda" de la OPC si deodata hop! totul s-a schimbat! "A fost o greseala, aparatura nu afost setata bine, va oferim o spalare gratis, ne cerem scuze de incurcatura", etc, etc. Am scapat numai cu plata unei reveniri la ITP pentru ca zicea tipul ca nu mai avea cum sa o stearga din baza de date . Scuze ca am facut un post asa de lung, dar atentie sa nu patiti la fel ca mine! Bafta si tineti-va departe de service-uri-le cu "meseriasi"
  • dany_m2v

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
is si eu curios cat te-a costat? ca de mult vreau sa-mi pun si eu. In trecut am incalecat o bordura mai inalta si mi-am cam shifonat baia de ulei pe care ulterior a trebuit sa o schimb.
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de costat nu m-a costat nimic ,s-a inlocuit pe asigurare la un logan Smile .deci moka. cred ca s-ar gasi pe la dezmembrari . nou nu cred ca se merita...
Skip ads

  • Deltaztek

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
in acest moment ma rog de omniasig sa dea acceptul de plata .
devizul a fost trimis de miercuri 23 aprilie, si trebuia rezolvat conform spuselor celor de la asigurari, pana vineri 25 aprilie, vineri am sunat toata ziua, ca intr-un tarziu sa aflu ca suma de 8900 lei este peste puterea inspectorului de daune si trebuie semnat devizul de catre superiorul lui care nu este in birou, dupa multi nervi am facut rost de bani si am depus garantie la gtt pana primesc acceptul de la asigurari si am plecat cu masina deoarece plecam din bucuresti.
marti pe la pranz am inceput sa sun din nou la asigurari am lasat numele si numarul de tel si mi s-a spus ca voi fi sunat pana in 16:30, adio, nimic toata ziua.
miercuri am sunat toata ziua si acelasi raspuns pe la ora 11:00, ca voi fi sunat pana la sfarsitul programului. pentru a nu astepta am inceput sa sun eu dupa o ora, adica de la 12:00 pana la 16:30 nu a mai rasapuns nimeni la telefon. am innebunit.
azi e 1 mai si nu lucreaza, astept maine.
sa dea odata acceptul la plata sa imi iau banii de la service.

cand te gabdesti ca esti acoperit, zici ce se poate intampla ca am casco, mai bine iti dai cu tesla in c***e in loc sa apelezi la asigurari.
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mda, se pare ca situatia e nationala!
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Vedeti ca scutul acela din tabla e original dar are o problema (pt. varianta de motorizare diesel) -surubul dr. fata nu are in ce sa se prinda,el neavand o piulita corespunzatoare pe jugul motorului.Evident,sunt solutii dar cred ca de aceea nu se monteaza din fabrica doar optional in renumitele noastre reprezentante care de obicei il ancoreaza in zona cu doua coliere de plastic....eu cred ca e atat de perforat din motive economice nu pt. racire (cel de plastic nu are nici o fanta) sau cel mult sa ii scada din greutate.Oricum,motorul se murdareste foarte rau cu acest model si nici nu cred ca se merita sa ne punem toata baza in el ca ne salveaza la socuri prea puternice baia...e doar o amarata de tabla.Cred ca varianta de plastic e idealul si f. multa atentie pt. ca circulam cu masinile noastre nu cu unele pe care trebuie neaparat sa le distrugem.Mai ar fi ceva-nu cred ca poate cineva sa spuna ca are sau macar a vazut o astra g de fabricatie max. 06/2004 venita cu scutul asta de tabla.
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
masinile de curse monteaza scuturi din dural care inchid foarte bine si nu e nici o problema cu incalzirea motorului. si daca motoarele alea n-au nevoie de racire....
Skip ads

  • cipi_TM

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1997 X165ZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ceau,
Si eu vreau sa-mi confectionez si sa-mi montez un scut de aluminiu. Eu am o Astra F din '97.
Intrebrea mea este: cum ai reusit sa fixezi scutul? Am inteles ca la un scut original este nevoie de suruburi cu piulite speciale. Tu ce metoda ai folosit? Poti sa pui, te rog, si niste poze cu metoda de prindere?
Multumesc,
cipi_TM
  • wlf

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pot sa pun un scut metalic peste cel de plastic ?
  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
90% nu doar daca faci anumite modificari care nu stiu daca te ar ajuta cu ceva. Da de ce ai vrea sa faci lucrul acesta? dai pe ala jos si pui pe cel metalic.De obicei astea de metal cuprind mai putin decat cel de plastic in schimb protejeaza exact ce ai nevoie.
  • wlf

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
kapp: la fosta masina (poze in garaj) nu aveam scut deloc (big problem) am luat o baltoaca de mai mare frumusetea si mi sa dus alternatorul (punte diode) masina care o am acuma are asezat alternatorul la fel . cel de plastic stiu ca nu imi apara asa bine baia de ulei dar imi apara alternatorul nu stiu ce sa fac sau cum sa fac .... as vrea sa le am protejate pe amandoua de aceea as vrea sa montez scutul metalic peste cel de plastic ( in romania pe sosele dai de orice ) ps: y17dti
  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salutare! As vrea sa stiu dak exista sau dak se poate adapta un scut am un astra g caravan cu motor z16se dak are cineva vreo idee plz?
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Exista scut si se si poate adapta, daca ai materiale, scule si indemanare
  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ai ideie cat ar costa unul
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ptr preturi la scut pot sa va spun ca am sunat la dezmembrari si mi-au zis cam 250 ron de metal, iar de la magazin am cumparat de plastic din ploiesti 180 ron... de montat l-am montat singur ... treaba de 20 min daca ai rampa sau elevator
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR