Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@pascaru_val - Eu am un classic caravan 1.7 cdti care de pe la 14.000 mi-a facut zile negre de incepusem sa imi schimb parerea despre Opel. S-a rezolvat acum vreo doua luni cu schimbat ECU pe garantie. Acum, am plecat la mare wk trecut si masina nu tragea deloc, ma rugam de ea sa accelereze, in conditiile in care eram doi oameni si un rucsac in ea. Pana la mare, cu aer conditionat a consumat aproape jumatate de rezervor si ma gindeam cu groaza ca ma duc iar la service, dar de data asta o las acolo si gata. La intoarcere a inceput sa mearga din ce in ce mai bine dar tot nu destul de, si cu variatii mari de putere. Ajuns acasa am desfacut admisia si am vazut ca partea de sub fluturele de aluminiu, unde e egr-ul, era colmatata aproape total de depuneri. Am curatat vreo 300gr de mizerie de acolo, chiar daca egr-ul la mine e anulat de cei de la Opel, apoi am curatat debitmetrul care, in ciuda schimbarii filtrului de aer la timp si al aspirarii lui din cand in cand, era plin de praf (deh, bucuresti). Am pus totul inapoi si mergea putin-putin mai bine. Asa ca am continuat cu ture noaptea in oras si accelerari mai puternice, nu in stilul italian tune-up ci in stilul condus sportiv, schimbat la 3000-3500 de ture dar cu acceleratii lente, nu brutale. Intr-o saptamina de iesit in fiecare noapte si facut victoriei - valea cascadelor, masina mea s-a transformat total. Are acceleratia constanta, turbo-ul se aude frumos frumos, intr-un cuvant, masina e mai sigura si are un demaraj de zici ca zboara. Si mi-am promis ca de la 1 sept, cand incepe nebunia in Bucuresti, o sa ma gindesc de doua ori inainte de a iesi cu masina in trafic si a sta la relanti cite x ore pe zi.

Sper sa te ajute. Btw, la mine problema era mult mai pronuntata atunci cand se incalzea motorul - la 80 de grade parca ii taia acceleratia.
Skip ads

  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
cozmino a scris:Idem. Aceeasi situatie .
Parca am 2 masini diferite . Si cum ai spus si tu, uneori are un sunet, alte ori alt sunet .
Cel putin la mine, am observat ca atunci cand merge "bine" parca volumul gazelor ce ies pe esapament este mai mare. Concluzia asta am tras-o ascultand zgomotul produs de toba .
Nu i-am dat nici eu de cap, am mai scris pe undeva pe aici despre asta dar nu i-am gasit solutia. Tot ce pot sa-ti spun este ca, daca ies la drum lung cu ea si in momentul inceperii drumului motorul merge prost, pe parcurs isi da drumul si merge bine .

Ce mi se pare ciudat, este faptul ca eu simt diferenta in pedala de acceleratie. Dupa cum am mai zis, e OZN masina asta . Acceleratia e pe cablu . Daca pedala se apasa mai greu, e clar, motor merge bine, daca se apasa usor, e lenesa .
Ma gandesc sa nu fie ceva legat de clapeta de acceleratie .



tot asa am si eu...mi sa propus sa-i dau in gura la pedala si sa-l apas cat pot 1-2 luni sa se curete injectoarele..apoi pui mei de 2luni tot trag de el imi papa benzina de tot aleleasi lucru...yo zic ca tre segmentat motoru sau ceva de acol vine pierde putere undeva sau draq stie...
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pentru danciucureanu, admini sau djtaotao
imi poti spune si mie cum se rezolva problema
"ECU nu vedea citeodata debitmetrul si pina la urma deloc, defect ECU si rezolvat"
nu de alta dar este un posibil defect la masina mea care pierde putere in mers la cald ,da in nas si se aprinde beculetul de noxe pana acasa i regim de avarie, la teste imi ese doar ";P 0100 mass air flow circuit error" am schimbat 5 debitmetre intr-o luna si am verificat si curatat aproate toate la masina si cam tot asa merge.
nota:
am avut probleme motorina in ecu - rezolvat
am avut problema lipituri reci la calc de injectie - rezolvat la electronist
curatare EGR - de doua ori si tija nu se blocheaza
curatare senzor suprapresiune - rezolvat - ok
curatare senzor crackshaft - rezolvat - ok
verificare furtune vacuum - rezolvat - ok
verificare pompa vacuum - rezolvat - ok
verificare valva electropneumatice EGR - rezolvat - ok
verificare valva electropneumatica de actionare valva turbina - nu da vacuum la turbina la relantiu si nici la turarea de pe loc, am schimbat valva electropneumatica cu una noua si face la fel. Apoi am aflat ca de fapt aceasta valva da vacuum numai in sarcina si la turatii mari.
verificare membrana valva actionare westgate turbina - ok
verificare tija actionare westgate turbina - nu se blocheaza si arcul intoarce tija la loc
verificare injectoare - rezolvat - ok
schimbare filtre aer + motorina - rezolvat
schimbare ulei + filtru ulei - rezolvat

nu am desfacut inca:
turbina
tobele + catalizatorul
potentiometrul pedalei de acceleratie

Cea mai buna schimbare in mersul masinii am avut-o la ultima reparare si anume rezolvarea lipiturilor reci de la calc de injectie. Fenomenele apar mai rar dar inca persista (zilnic). Eu merg in jur de 100 Km pe zi oras - afara.

am un opel astra g y 17 dt, din anul 2000, 190 000 Km parcursi.

ce sfat imi poti da ce sa mai verific/desfac ?
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ce este prezentat mai sus am verificat/reparat in ultima luna si nu am gasit inca cauza problemei.
stie cineva cum se verifica (ca valori de masurare) senzorul presiunii de supraalimentare?
ce pret are unul nou ?
Skip ads

  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata: schimbat ECU cu altul nou original GM si schimbat releul bujiilor incandescente. Alta masina, acum mananca asfaltul !
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cu Omega 2,2 dth pot sa zic si eu ca ma incadrez in aceleasi simtome, adica:
1.dimineata masina lenesa da in nas la primele accelerari apoi merge bine
2.la mers pe autostrada in forta 170km/h se aprinde beul galben si raman fara putere 5 minute apoi isi revine si nu mai face. (bagat tester eroare debitmetru) inlocuit debitmetru cu unul nou original.
3. s-a rezolvat lenea de dimineata s-a rezolvat puterea la drum lung. (200km/h)
4.in saptamana urmatoare s-a aprins iar becul si am ramas fara putere pe autostrada (tot pe le 170km/h, nu am fost inca la tester sa vad ce eroare are) apoi zilele astea, vineri, deabea ajungea la 190 apoi dupa ce am alimentat in Pitesti la intoarcere 200km/h fara probleme.
Sa nu zica cineva sa nu mai merg cu 170
cred ca si combustibilul este vinovat in multe cazuri alfel nu stiu ce sa mai zic.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca si combustibilul e vinovat, a venit vara, parca merge mai constant.
@ nicu.costinesti - bujiile au vreo "activitate" vara?
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Bujiile nu intra vara, dar eu aveam o eroare la pornire P0380 ce se manifesta constant in toate anotimpurile...Chestia este ca dupa ce am schimbat si releul bujiilor incandescente, se simte o diferenta la motor, toarce rotund acum...Releul asta A9 nu are numai rol de preincalzire si postincalzirea bujiilor incandescente, el este in conexiune cu incalzirea filtrului de motorina (care nu intra vara), cu cele doua valve Y4 si Y8 de recirculare a gazelor de evacuare si de reglare a presiunii de impuls si cu ECU in permanenta.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR