Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am mai postat si la "probleme tehnice" legate de existenta mochetei ude, dar in partea soferului. tind sa cred ca apa curge din centrul masini (undeva sub bord) pare a fi lichid de racire (trebuie sa completez destul de des 1 l) si daca este lichid de racire cum trebuie sa remediez problema? surprinzator este ca de cate ori duc masina la spalat la fel gasesc umed jos la picioarele soferului. ar putea cineva sa ma lamureasca si pe mine ?
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
-am dat copy paste la un post de-al meu de pe alt forum (dedicat astra ... nu spun care ca poate imi iau warn Smile )
nu stiu cum de am omis varianta asta cand am scris despre celelalte doar stiam de ea Shocked

legat de apa care dispare din vasul de expansiune
la mine de exemplu iesea prin radiatorul ala de baga caldura in masina .... stiu o sa ziceti toti ca mi se uda in masina si ca ieseau aburi
era vara si nu dadeam drumu la aer ca sa circule pe acolo ca sa mi se abureasca in masina si daca ati desfacut careva sa vedeti cum e prins radiatoru ala acolo, capacele mai ales o sa vedeti ca nu e neaparat sa curga in masina. la mine de exemplu se vedea ca nu a umblat nimeni pe acolo ca avea si un fel de banda dublu adeziva pe marginea la capacul de sub radiator si niste inele de guma pe tevi deci era etansa carcasa. spre surpriza mea cand am desfacut acolo nu era doar ud capacul ... ERA LAC.
concluzie: era dezlipit radiatorul respectiv ... mia luat o zi intreaga sa il lipesc da mai bine asa decat sa dau o caruta de bani pe altu:)

ca sa poti ajunge la radiatorul respectiv (sau calorifer cum am vazut ca ii mai spun unii) trebuie desfacuta:
-consola centrala: se da jos burduful de la schimbator si de la frana de mana, se scoate bricheta(se desface surubul de sub), se desfac suruburile de pe laterale (1 stanga + 1 dreapta) si apoi se scoate capacul ala dintre frana de mana si schimbator(de fapt e ca unu buzunar, nici nu stiu cum sa ii spun)si se desface si surubul de acolo si se scoate consola.
-capacul de la picioare de la pasagerul din fata, cel de sub bord. are suruburi de plastic in partea de sus de care se rasuceste cu ce aveti la indemana, si 2 cleme albe de plastic in partea de jos pe care daca se apasa se poate scoate capacul respectiv.
-o sa vedeti tija de la schimbatorul de viteze si cutia de la radiatorul respectiv. in partea de jos de tot are un capac prin cu 4 suruburi. cate unul in fiecare colt. mare grija cum e pus capacul respectiv si la modul cum il dati jos de acolo(e spatiul ingust), pentru ca altfel o sa va chinuiti sa il puneti la loc. ca sa vedeti daca e apa(lichid de racire) acolo sau nu e suficient daca desfaceti suruburile din fata(2 la numar) si apasati de capacul respectiv in jos si va uitati acolo cu o lanterna.
-dupa ce desfaceti capacul respectiv ar trebui sa vedeti radiatorul respectiv. daca e spart si trebuie sa il dati jos sa nu uitati sa goliti lichidul de racire din instalatie. dupa ce sa golit se desfac colierele de la calorifer. daca ridicam capota si ne uitam pe unde iese tija de la schimbatorul de viteze din habitaclu ar trebui sa fie sub 2 furtune de apa(care duc la calorifer), deci se vad si colierele care trebuie desfacute.
-dupa ce se scot si furtunele afara de pe tevile la radiator se misca incet de radiator pana cand isi face joc si se poate scoate afara. mare grija sa nu ii indoiti tevile pentru ca o sa va chinuiti sa il bagati la loc.

spor la treaba si numai bine.
  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR