Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • tery

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Si eu sunt interesat de documentatia de reglare avans ... as fi bucuros sa fie altceva in afara de lampa stroboscopica .Mersi.
Skip ads

  • danisibiu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut
am probleme la pornire invarte motorul dar nu mai porneste
sa fie din delcou,bobina,modul aprindere
am o vectra a 1.6 c16nz
va rog raspuns

cu stima
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
vezi daca ai scanteie pe fisa centrala....adica scoti fisa din delcou ,cea care merge de la delcou la bobina de inductie si pui pe cineva sa dea la automat (trebuie sa ai scanteie, daca nu ai insemna ca modulu sau bobina de inductie e problema) , iar daca ai scanteie inseamna ca e din delcou problema. daca ajuta pe cineva ,am o bobina de inductie si un modul de aprindere de pe un c14nz...as fi auzit ca e compatibil si cu 1.6 bafta
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Poate stie cineva care sa fie cauza pentru care nu merge pistonul nr 4.

Motorul merge cu vibratii, in sensul ca ar merge "in 3 bujii".
Am scos fisa din delco, nici o schimbare, la celelalte 3, cum scot fisa, cum se agraveaza.
Bun, am banuit bujia, am schimbat-o cu alta si tot la pistonul 4 aceeasi problema.
Am zis ca e fisa, am inversat si fisa si tot la fel, pur si simplu nu simte ca scot fisa la nr. 4.

Ce poate fi, tinind cont ca scinteie este, am verificat cu o bujie scoasa.
Skip ads

  • LeGeorge

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Supape ...? Verifica compresia!
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pina la compresie, as vrea sa verific bobina.

AM pus aparatul de masura la treaba si am constatat ca am 0,4 ohmi intre cele doua mufe.
Am mai pus aparatul intre mufa si pinul de inalta tensoune si am 5000 ohmi.
Am pus aparatul pe carcasa de metal (tolele de transformator) si am o rezistenta, desi n-ar trebui sa fie, mai bine zis sa fie una mare.

Poate cineva sa masoare bobina, rezistenta fata de masa ?
Desigur, am masurat cu toate mufele scoase.
  • LeGeorge

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai daca zici ca nu 'lucreaza' cilindrul 4, nu cred ca ar trebui sa suspectezi bobina, ci distributia scanteii.
Ai verificat capacul, pipa ...?
Am propus verificarea compresiei in ideea ca deja ai verificat tot ce tine de aprindere.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Capacul l-am desfacut, am curatat contactele, dar nu stiu sa verific mai departe.
Nici nu am un alt capac la indemina...

Dar pentru ca aveam scinteie pe fisa cu bujia scoasa din motor, n-am mai insistat.

Totusi, nu mi-e clar cu bobina, are voie sa dea la masa, a masurat cineva, va rog ?
Daca da la masa, cum de merge ?
Skip ads

  • LeGeorge

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Toarna apa pe ea, abundent, porneste motorul si te vei lamuri imediat.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si ce va fi ?
As vrea sa invat din greselile altora, nu din ale mele, mersi de sfat.

Ca o paranteza, cind a fost inghetul ala, mi-a inghetat apa in radiator, motiv pentru care apa din vas a crescut, si am desfacut capacul, curgind si pe bobina.
Toate astea cu motorul oprit.
E adevarat, dupa 10 minute am pornit...
  • LeGeorge

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca e vreo problema cu izolatia infasurarilor, scanteia va 'da la masa' si eventual nu va mai porni ... cu bobina uda ...incearca la semintuneric!


Ultima modificare facuta de LeGeorge la Dum 30 Jan, 2011 11:19 am
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok, de pornit, porneste.
Doar ca merge in 3 cilindri, cel cu nr. 4 nu reactioneaza cind scot bujia.
Acum ma duc sa scot bujia, sa vad daca iese amestec prin gaura.

Totusi, cind are cineva timp cu aparatul de masura, il rog sa masoare bobina, fata de masa.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok.
Am fost si am scos bujia si am pornit motorul.
Parca era fara toba, asa mare zgomot facea, plus ca aerul scos prin gaura bujiei ajungea la 2 m.
Asa ca, foarte probabil sa nu am probleme la compresie, acum studiez capacul delco si luleaua.

Culmea, scinteie iese pe bujie, iar bujia era afumata cu negru.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
AM fost si am facut testul de compresie si mi-a iesit 14 pe toti cilindrii.
Am cumparat capac distribuitor nou si lulea noua.
Aceleasi simptome, cilindrul nr. 4 nu vrea sa mearga.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
MUltumesc tuturor pentru sfaturi, am rezolvat problema.

Faptul ca nu mergea un cilindru se datora aerului fals care intra pe furtunul ce vine de la pompa de vid si intra in dreptul cilindrului 4.

Intrind aer mult, nu mai ardea bujia, de aici mersul in 3.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR