Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
stergele si dupa aia vezi ce mai apare!
Skip ads

  • Cipri19

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bine ca am cautat, studiat si citit mai mult. Si eu am aceleasi probleme ca cele de mai sus,inclusiv aceleasi erori(1550 si 1525)... Si acum banuiesc si eu ca problema vine de la ECU, nu de la clapeta de acceleratie, cum mi-au zis banditii de la Ecomax Cluj. Se poate repara in alta parte in afara de Bucuresti? Stau departe de Bucuresti, si nu gasesc timp sa merg pana acolo. Va rog sa-mi spuneti cei care v-ati reparat ECU-urile cat v-a costat.
  • Cipri19

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
alt bai... Erorile 1550 si 1525 mi-au disparut, nu mai am erori.(la testul '' masinuta cu cheia'' martorul clipeste continuu). Dar masina merge la fel de greu. Va rog ajutati un om disperat. Deja umblu cu ea asa de vreo o luna si e foarte suparator.(nu are putere, simptomele sunt cam aceleasi ca la cel care a deschis topicul)
...
  • cristi2307

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE, ex Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Spune-ne macar, ai curatat clapeta de acceleratie ? Ai curatat mufele de la ECU ? Cum au ''disparut'' erorile ?
Skip ads

  • Cipri19

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cristi2307 a scris:Spune-ne macar, ai curatat clapeta de acceleratie ? Ai curatat mufele de la ECU ? Cum au ''disparut'' erorile ?

Clapeta de acceleratie a fost curatata temeinic acum vreo 2 saptamani, masina avand o usoara imbunatatire a performantelor. Erorile au disparut pur si simplu. Am zis ca astazi sa-i mai fac o data testul ala, asa, doar din curiozitate sa vad ce mai ''zice'' masina mea. Si erorile nu mai erau(dupa curatare erau cele care le-am scris mai sus). Ce e drept, mufele de la ECU nu le-am curatat. Ti-as fi dator daca mi-ai putea spune cum sa ajung la ECU, si cam ce trebuie sa fac, ca eu nu ma prea pricep le chestii de genul .
  • cristi2307

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE, ex Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ai PM.
  • Cipri19

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cristi2307 a scris:Ai PM.

Mersi, dar nu mai e nevoie. Problema s-a rezolvat. Nu a fost ECU, nici clapeta. A fost doar un injector infundat si probabil benzina proasta.
  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut
am cam aceleasi simtome la masina tot Z16XE numai ca a mea si moare motorul,problema persista de cateva luni,am schimbat pompa benzina ma lasat cateva luni dar am ramas si cu un tremurat de masina,mi-a verificat mecanicul toate firele,problema a revenit,am schimbat senzorul de la ax cu came si o bobina de la fisa ( daca nui acelasi lucru)
deci ;nu are putere,da nas cand accelerez,tremura,moare motorul la relanti (apoi porneste foarte greu),sau accentuat si bataile la tacheti mai nou. Eroarea (nu stiu numarul) dar mecanicu spune ca erea vorba de bobina pe care a schimbat-o.

Va salut
Skip ads

  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
[quote="SergiuP"]salut
am cam aceleasi simtome la masina tot Z16XE numai ca a mea si moare motorul,problema persista de cateva luni,am schimbat pompa benzina ma lasat cateva luni dar am ramas si cu un tremurat de masina,mi-a verificat mecanicul toate firele,problema a revenit,am schimbat senzorul de la ax cu came si o bobina de la fisa ( daca nui acelasi lucru)
deci ;nu are putere,da nas cand accelerez,tremura,moare motorul la relanti (apoi porneste foarte greu),sau accentuat si bataile la tacheti mai nou. Eroarea (nu stiu numarul) dar mecanicu spune ca erea vorba de bobina pe care a schimbat-o.

Va salu
Salut!
Am ost la norauto astazi si am facut o diagnoza,au iestit urmatoarele erori
P0400-recirculare gaze esapament
P0110-senzor temperatura aer admisie
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0400 -> curata EGR, ai subiect cat casa la tutoriale
P0110 -> poate ai scos mufa de la el si ai pornit asa, ramane inregistrata
  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P0400 -> curata EGR, ai subiect cat casa la tutoriale
P0110 -> poate ai scos mufa de la el si ai pornit asa, ramane inregistrata


Stiu ca este ,am postat doar ce au gasit la diagnoza a doua zi
sper ca asta sa fie problema,EGR-ul l-am mai curatat cu vreo 2 ani in urma
ma mai intreb de ce mecanicului nu i-a dat erorile astea pe calculatoru lui.

Va salut
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. erorile le citesti singur cu pedalele, metoda pseudo-agrafa, merge la tine
2. sa spui mersi ca a tinut EGR 2 ani Wink , citeste atent cum se curata, informatia utila este printre tot felul de balarii, risti sa-l termini de tot Wink
3. eu stiu ce are in cap mecanicul ala, ce scule ...
4. stergerea erorilor se face cu tester, mergi la Polivalenta cu berea in portbagaj si sigur are cineva o scula sa faca clear dtc
Skip ads

  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salutare. am citit destul de atent multe dintre posturile de pe forum si am urmat multe din instructiunile date de voi, totusi nu pot sa dau de cap motorului de pe masina mea.
sa incep cu inceputul
in ultimii doi ani am schimbat egr de 2 ori
dupa ce am schimbat egr anul trecut mai exact prin august s-a intamplat sa mi se opreasca motorul si pe moment sa nu mai vrea sa porneasca
a pornit dupa vreo 10 minute dar mergea foarte prost.am ajuns dupa o zi (cu foarte mare greutate, masina nu mai tragea deloc, abia puteam pleca de pe loc, totusi motorul se tura pana la 3-4000 de rotatii, becul de la bord clipea intr-una, daca nu mai apasam pe acceleratie ramanea aprins) la un baiat care a pus testerul pe motor si mi-a zis ca e bobina de inductie dar nu e sigur ca ar fi bine sa curat injectoarele, in fine nu era foarte sigur pe bobina, drept urmare am ajuns la alt baiat care a pus tester pe masina si a a ajuns la concluzia ca este bobina de inductie, am schimbat bobina de inductie am schimbat si bujiile. a mers masina brici exact o saptamana. am plecat la un drum mai lung si dupa vreo 20km am simtit ca masina nu mai trage si are intreruperi in mers. am scos-o din viteza si am lasat-o la relanti, motorul a dat de vreo 2 ori sa se opreasca relantiul scazand undeva pe la 500 rotatii chiar mai jos precizez ca nu s-a oprit dar de atunci am ramas cu aceasta problema...relantiul nu mai sta fix are variatii in sarcina se simte ca nu mai are putere chiar are intreruperi in mers. precizez ca am curatat egr, throttle, am schimbat iar bujiile, am facut "testul pseudeo agrafa, cu accelerati si frana calcate, nu mi-a dat nicio eraore, becul clipeste intru-na, deci sincer nu mai stiu ce sa-i mai fac. ajutati-ma cu alte sfaturi. daca tot nu reusesc sa ii dau de cap sfatuiti-ma spre un mecanic bun dar care sa nu ma flituiasca cum fac multi mecanici.precizez ca sunt din bucuresti.multumesc

astra g hatchback motor z16xe 125.000km
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
niciun sfat? Sad
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
intre timp mi-am cumparat o interfata de diagnoza am instalat op-com pe laptop si am salvat ceva valori luate in 2 zile diferite. rog pe cineva sa se uite peste aceste valori sa-mi spuna daca sunt normale sau daca trebuie totusi sa ajung intr-un service. multumesc. nu imi raporteaza nicio eroare.

OP-COM 100219a -bazat pe calculator PC-
hkj
OP-COM - Fereastra de comunicare CAN

Nu sunt coduri!


dar totusi ceva mi-a atras atentia
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

hkj

OP-COM-Fereastra de comunicare-KW82> 2001|Astra-G|Caroseria|Modul rãcire motor

Protocol KW-82 iniþializat

ID ECU CG,24410128,3900,4999,1801,


Numãrul codurilor: 2

00163 - Temparaturã antigel motor - lipsã semnal
Nu este prezent

00002 - Temparatura antigel motor - frecvenþã nu este în domeniu
Nu este prezent

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
trebuie sa inlocuiesti senzorul de temperatura lichid racire motor (sonda de apa)
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand multumesc pentru ajutor.la acest lucru m-am gandit si eu.dar pentru ca intotdeauna exista un dar, daca sonda de apa nu ar merge (asa stiu eu) nu ar trebui sa imi faca figuri cand se incalzeste apa? eventual sa nu raporteze bine calculatorului care acesta la randul lui sa porneasca electroventilatorul ? e la mine merge foarte bine la 90 si ceva de grade ventilatorul porneste bine merci, nu am avut niciodata probleme sa "imi fiarba apa" cum se zice, in schimb m-am uitat la acel senzor care dupa cunostintele mele este undeva in stanga motorului langa capacul ala de la distributie si am vazut 2 fire care pleaca din el si care trec pe deasupra motorului pe sub capacul cu ECOTEC pe langa bobina de inductie si ajung undeva in spatele bobinei intr-o cutiuta lunga si neagra Very Happy care probabil este cu mufele de la injectoare. e acuma dupa cum stim toate firele de la motor sunt protejate cu un "tub" probabil furtun ignifug. e la mine tubul ala nu mai exista din cauza caldurii s-a "copt" si s-a spart si a cazut de acolo. am pus eu alte 2 furtunase ca sa protejez firelea alea dar dupa cum am zis exista un dar, nu cumva din cauza caldurii si pt ca acele fire nu mai sunt protejate caldura de la motor sa influenteze "transferul de date" de la sonda la calculator?pt ca dupa cum am spus nu mi s-a intamplat pana acum sa imi fiarba apa sau sa nu porneasca electroventilatorul, doar relantiul care nu este stabil si socurile care le da in sarcina. multumesc
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
verifica si inlocuieste pinii din mufa sondei de temperatura posibil sa nu mai faca contact bine
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
schumy1502 a scris:verifica si inlocuieste pinii din mufa sondei de temperatura posibil sa nu mai faca contact bine


revin cu problema mea, am verificat mufele am dat cu spray de contact totul este frumos si curat am pus testerul nu mai are nicio eroare dupa 10 zile in schimb masina merge la fel de prost relanti instabil, socuri in sarcina, lipsa putere cand incepe sa se incalzeasca (se pare, sau doar mi se pare ca la rece merge binisor) , am facut un drum pana la tara si pana si nevasta-mea care nu are carnet si e paralela cu sofatul a vazut ca masina "da in nas" mai ales la turatii mici. multumesc
  • csipy79

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

My uncle has an Astra 1.6 benzina combi, 2000, Z16SE

Problema este ca de vreo jumatate de an motorul nu mai are putere. Apesi pedala si se misca mai rau ca un tico. Din cate stiu eu daca este in regim de avarie nu se tureaza peste 3500rpm, asta merge pana pe rosu ...

A pus testerul de 2 ori si ca eroare i-a dat clapeta acceleratie si senzor pedala acceleratie. Senzorul l-a schimbat atunci la recomandarea mecanicilor, binenteles nici o rezolvare, iar clapeta am dat-o jos acuma 1 sapt si am curatat-o la fel nici un fel de imbunatatire.

Cand porneste motorul si este rece masina merge normal, imediat dupa ce se incalzeste putin (1-2 min) se aprinde "masina cu cheita" si isi pierde semnificativ din putere.

Am mai intrebat in stanga si in drepta si cineva mi-a recomandat sa schimb bobina de inductie (asta am schimbat-o zi la vectra mea in vara dar simptomele erau cu totul altele, mergea intrerupt, nu avea putere. ....) Ma poate sfatui cineva ce pot sa mai fac, si daca schimb bobina cu toate ca nu apare pe tester sunt sanse sa mearga normal?

Va multumesc,
Cristi.


Buna si eu am aceasi problema ca si tine te rog sa-mi spui cum ai rezolvat problema multumesc mult .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR