Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sergiucherman

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
scuze daca am postat in plus , dar nu am gasit nici o lamurire. Am un astra g 17 cdti motor Z17dtl si au un injector defect (asta au constatat mai multi mecanicisi ca nu se poate repara pentru ca e ceva in partea de sus a injectorului nu e doar diuza ) , ne-avand o alta solutie am hotarat sa cumpar unul nou si foarte scump , intrerbarea mea ar fi , cand se pune injectorul nou pe masina mai trebuie facut ceva (ex: inregistreare cod injector in calculatorul masinii pentru a putea fi recunoscut ) sau se poate monta pur si simplu si gata . Va rog mult pe cei care cunosc problema sa ma ajutati , va multumesc.
Skip ads

  • fagando

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Salaj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
poti sa tzil montezi tu singur ca si yo mi l-am schimbat singur si dupa aia doar tre sa meri ca sa itzi stearga erorea din calculator ,adica puneo pe tester si atat.mult succes
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Se poat repara si injectoarele Bosch cu seria 118 in coada....dar romanii nu prea au cu ce sau nu stiu. Smile Nemtii au spus ca inclusiv dupa reparatie trebuie facuta calibrarea.....si mai ales la schimbarea injectorului cu unul nou. Probabil pt ca sunt niste perfectionisti. Nu am idee daca se intampla ceva daca il schimbi pur si simplu.
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cat ai dat pe injector ?
ce simtome avea de mecanicii au zis ca -i defect ?
Skip ads

  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pun pariu ca simptoma era de genul ca ii pornea greu. Si mecanicii la care a fost s-au uitat pur si simplu la masina si au zis: "pompa de inalta si injectoarele" Smile sa dea dumnezeu sa fi nimerit cu un singur injector. Deobicei nu se duce dracu` doar unul la modelul asta...ori perechi de 2 ori toate 4.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
acest tip de injectoare au in partea de sus un modul electronic care are mai multe functii.problema e ca fiecare injector are codul lui si in acest cod este scrisa cantitata de motorna injectata.la schimbarea unui injector trebuie reintrodus codul noului injector,astfel incit ECU sa stie ce cantitate injecteaza fiecare injector in parte.
aceste infornatii le am de la un prieten care lucreaza la o repreentanta opel.
  • sergiucherman

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Din cele auzite nu trebuie introdus nici un cod , cand se schimba injectorul se schimba cu unul identic, care are acelasi cod si gata . la mine s-a schimbat un injector cu unul identic si gata masina merge super .Cand am fost la mecanici si au constatat ca e defect injectorul au scos retururile si au testat ce cantitate de motorina vine pe retur la fiecare si cel defect daga la greu (a umplut eprubeta de proba iar celelalte doar foarte putin) si de aia nu imi pornea mie masina ca pierdea presiunea din rampa pe la injector.
asta a fost testul si a mai opturat injectorul respectiv si a pornit in 3 pistoane. Concluzia acel injectorul defect , iar pe tester un atata nikic dupa schimbare totul a fost ok. Testerul nu arata tot timpul eroorile nu exista senzori peste tot , si mai pot interveni si defecte mecanice. Nu vreau sa supar pe nimeni dar am vazut pe forum-uri multi care daca se iveste o problema repede isi dau cu presupusul ca e de la ECU, .... bla, bla ,bla, (teorii savante) dar nu uitati baieti ca masina nu este facuta numai din ECU mai sunt si o gramada de senzori , valve si alte chestii , masina nu este in intregime un calculator care nu stie decat 0 si 1 mai are si elemente mecanice , care se strica.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu si eu numai la Renault trebuie rescris codul injectorului in ECU.
La opel nu cred ca este valabil. Dar, cine stie?
Skip ads

  • edidraghici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salut baieti
in legatura cu injectoarele, eu am avut probleme cu 2.
de retinut:
-eu le-am reparat;
-nu trebuie scrise in calculator;
-se repara spre ex. la Craiova;
-m-au costat 600 ron de injector, garantie 1 an;
-a si trecut un an si merg foarte bine.
Masina este AstraG, 1,7CDTI, 2003, Z17DTL
Astept comentarii
  • sergiucherman

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
si eu le-am reparat pana la urma 2 buc , si nu a trebuit scris nici un cod , masina merge ok ,dar sunt dezamagit de calitatea pe care o au injectoarele de CDTI. Sau sa fie motorina noastra PROASTA ? nu stiu de unde sa iau motorina sa nu mai am probleme , de la ce pompa?
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
incearca la Rompetro, Efix...super buna.Eu am mers 4 ani de la OMV si acum am schimbat pe rompetrol.Mult mai bine!
  • edidraghici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Da, aveti dreptate.
Motorina asta Euro4 e foarte proasta, dar sa stiti ca nici in afara nu e foarte buna.
Cad si la aia pompele si injectoarele la greu.
Pana la urma tot cea de la Rompetrol e pe primul loc. Adica Efix.
Dar, trebuie bagata cu Metabond Megasel. Rezultatele se vad dupa 2 flacoane de Metabond Aproximativ 1000 litri motorina dar numai de la Rompetrol.
Ca nu e daraua cat ocaua. Adica nu cumperi tu metabond cat costa un injector.Atat ptr. astazi.
Pe curand.
Skip ads

  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
edidraghici a scris:Da, aveti dreptate.
Motorina asta Euro4 e foarte proasta, dar sa stiti ca nici in afara nu e foarte buna.
Cad si la aia pompele si injectoarele la greu.
Pana la urma tot cea de la Rompetrol e pe primul loc. Adica Efix.
Dar, trebuie bagata cu Metabond Megasel. Rezultatele se vad dupa 2 flacoane de Metabond Aproximativ 1000 litri motorina dar numai de la Rompetrol.
Ca nu e daraua cat ocaua. Adica nu cumperi tu metabond cat costa un injector.Atat ptr. astazi.
Pe curand.


hai frate las-o moarta , baga metabond ca merge , nici mutu nu o crede pe asta, noi stim bine cum sta treaba cu metabondu, iar de benzina si combustibili in general de la rompetrol nu mai vorbesc pot sa spun povesti intregi ca doar navodariu e la un pas de mine si cunoastem problema .Auzi tu metabond si rompetrol si va intrebati de ce va pica injectoare pompe si alte trasnai, deci dupa cum inteleg eu cu capu meu bagi motorina care are aproape 6% biodiesel care rupe motoarele mai are si aditiv efix care e si el cum este nu fac reclama si dupa ii pui si metabond , sa inteleg ca au inventat masina care merge cu orice altceva decit cu benzina si motorina .
Pe cuvantul meu ca raman perplex ..........
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pai hai sa te contrazic, frate, la mine nu au cazut injectoarele, ba din contra, cu motorina de la Rompetrol masina merge mult mai bine, are sprint, motorul este mai silentios.Si cea de la OMV este buna, nimic de spus, insa m-am sfatuit cu 1.7 Edition si el tot de la Rompetrol baga de mult timp...si surpriza, merge foarte bine.


Iar daca stii povesti despre Rompetro, oare de ce nu iti aduci aportul pe acest forum, sa vii cu informatii pt cei care nu stau linga Rompetrol.Gura mare face oricine, insa ar fi bine sa spui clar daca sunt probleme cu anumiti combustibili si asa ajuti o gramada de colegi de pe forum.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Y17DT/DIT nu pica injectoarele.
La Z17DTH/DTL ca la orice comonrail pica injectoarele si valva.
Injectoarele se curata si se pot reconditiona, nu stiu daca trebuie reprogramate, posibil...
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La Z17DTl/DTH si celelalte variante de Commonrail pica injectoarele si pompa datorita calitatii slabe a motorinei. Injectoarele mele au fost testate si reparate in Germania dupa ce am disperat cautand o solutie in Romania. Concluzia celor de la Bosch din Germania (nu vorbim de pacalicii din Romania, gen Bosch Service Ploiesti sau pe unde o mai fi) a fost ca datorita compozitiei motorinei care nu se ridica la standardele Euro 4 , se duc dracu si pompele de inalta si injectoarele. Au si ei probleme dar sunt mult mai restranse. In urma discutiilor purtate a reiesit faptul ca cele mai mari probleme le avem in Romania si celelalte state de pe langa noi unde motorina este prea putin rafinata pentru a face fata finetii injectoarelor. Nu au fost de acord cu faptul ca ar trebui sa schimbe ceva la productia injectoarelor si au spus ca nu sunt obligati sa alimenteze autourismele celor ce folosesc injectoare Bosch pentru a nu mai fi probleme. De acord cu Dancuciureanu: Pica injectoarele si electrovalva si probleme sunt tot mai multe cu CDTI-urile. ATENTIE DE UNDE ALIMENTATI! Recomand carburantul Rompetrol. Asta in urma folosirii carburantilor Lukoil, Petrom, Mol, Omv. Sa nu mai vorbim de cei care pentru 1 leu mai ieftin litrul de motorina alimenteaza de pe la cine apuca.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa evitati problema injectoarelor va recomand Rompetrol, schimbat filtrul mai des, curatat paharul inainte de montare alt filtru. Nu se pun aditivi in rezervor! Orice aditiv de curatare turnat va curata mai intii rezervorul si toata mizeria va ajunge in filtru si injectoare.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ma bucur sa vad ca am fost sustinut de cel putin un specialist de pe acest site in legatura cu motorina de la Rompetrol ( dancuciureanu).Si eu am incercat 4 ani de la OMV si Petrom si acum cand am bagt de la Rompetrol s-a simtit relativ repede cum masina are mai multa viata.
  • Valentin622003

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salut!
edidraghici spune-mi firma din craiova, eventual un nr.telefon
multumesc
  • Valentin622003

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
Sergiucherman, unde le-ai reparat, o firma un telefon. Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR