Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • domnu_basescu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce cuplez 4x4 si plek din lok imi troscaie planetarele..sau satelitii..sau nush dar se aude ceva urat ca si cum se rupe...mentionez ca numai in viraje face asa..ma ajuta cnv? ce zici stelea?
Skip ads

  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu cumva ai cauciucuri 4 de-un ALTfel? Daca da e normal mai ales pe asfalt in viraj deoarece satelitii nu pot suplini diferenta dintre roti. Oricum nu-i indicat sa mergi cu 4x4 cuplat la drum pe asfalt.
In alta ordine de idei daca ai fi scris mai putin manelist si nu in doua locuri chiar ca ar fi fost ok!
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
domnu_basescu a scris:dupa ce cuplez 4x4 si plek din lok imi troscaie planetarele..sau satelitii..sau nush dar se aude ceva urat ca si cum se rupe...mentionez ca numai in viraje face asa..ma ajuta cnv? ce zici stelea?


Am sa raspund ROMANESTE....Nu cupla decat daca conditiile de aderenta sunt scazute .Daca face la fel atunci inseamna ca ai o problema Pana atunci insa ...e de la ei Laughing
  • domnu_basescu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am desfacut mlr-urile..dintii sunt tociti si scapa..asta dak m-am exprimat bine...
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe cauze ... Dintii aia nu se tocesc degeaba. Exista o cauza care a dus la tocirea lor. Un MRL automat, aproape ca nu scapa niciodata daca este montat corect si are vasilina atat cat trebuie. Oricum, sa nu te induca in eroare marimea dintilor, pentru ca ei sunt oricum mici.
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
O intrebare
Am citit tot pe topicul asta o discutie din 2008 in care Stelea zicea ca MRL-urile sunt la fel ca la Aro. E adevarat? Si la fel in ce sens: pe acelasi principiu sau merg puse de Aro? Eu cred ca trebuie sa umblu la ea ca nu opune deloc rezistenta cu 4X4 cuplat la intors in loc pe asfalt deci...unul sau amandoua mrl-uri sunt duse.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu sunt la fel ca cele de ARO deoarece difera numarul canelurilor planetarei respectiv MRL-ului.
Daca nu opune rezistenta, ori e transmisia strong si patineaza anvelopele pe asfalt si nu simti, ori e cutia de transfer stricata, ori grupu fata stricat ori MRLurile stricate, dar e clar ca una din astea 3 are probleme serioase. ( Sper sa fie ultima varianta...)
Ca sa vezi o uzura prematura ridicata la MRLuri nu te uiti la dintii aia " taiati" de la corupul MRLurlui ci te uiti la dintii de pe butuc, ei sunt primii care se uzeaza in cazul in care ceva nu functioneaza bine.
Inca ceva, normal, cu corpul MRLului montat si cu siguranta pusa NU trebuie sa aibe nici cel mai mic joc daca incerci sa impngi in el/ planetara. Daca are, si de 1-2mm sa zic, atunci asta poate fi de ajuns ca MRLu sa scape in sarcina mare chiar daca el este intact... in rest cum spunea Stelea, nu are voie sa scape...
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Am fost aseara la masina si am facut urmatoarele: Ridicat pe cric roata dreapta spate. In 2X4 nu se misca , in 4X4 atat in High cat si in Low pleaca de pe cric. Ridicat pe cric roata stanga spate. Exact la fel. Ridicat ambele roti pe partea dreapta -- nu se misca nici cu slujbe. Ridicat ambele roti pe spate cu 4X4 pleaca cu H si cu L. Rotile di fata nu le-am ridicat ca m-am gandit ca oricum impinge spatele si nu imi dadeam seama de nimic.
Ce sa intelegem din asta? 4X4 merge clar . Ce nu inteleg eu : merg ambele MRL pe fata ?
Daca nu e relevant ce am facut ma gandeam sa ma duc diseara sa o leg de un copac langa un noroi, iarba ceva sa bag 4X4 sa vad ce roti invart.
Ce ziceti?

PS Sapt trecuta am fost la Cabana Ciocas cu ea si a urcat cu 5 in ea si pe noroi - cine a fost acolo stie ca practic e imposibil si vara sa urci fara 4X4 dar ma gandesc ca e posibil sa fi tras doar trei roti? Apropos de asta - Q7 nu au treapta din aia electronica de greu? Pentru ca pe panta aia cu doi oameni in ea nu a urcat - mi s-au umflat outele de placere ca noi eram 5 si pe gaz si...a urcat.
Skip ads

  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
De mers, da, merg ambele MRLuri pe fata ca altfel avand diferential deschis cricu poate opune atata rezistenta cat sa te faca sa iti mearga in gol roata care nu cupleaza preluand toata puterea transmisa de motor iar cea care a cuplat MRLu sa nu traga. Din toata chestia asta eu inteleg ca daca nu le fortezi, merg ambele MRLuri, daca le fortezi se schimba situatia.
Treaba cu copacu, desi suna ciudat e singura metoda sa iti dai seama mai usor daca iti trage sau nu 4x4 in sarcina. ( Vezi de ce copac o legi, sa fie unu mai mare, ca poate ma pui sa platesc pagube Mr. Green )
Q7 nu are treapta de greu, e un SUV mare, greu si puturos care nu are ce cauta in teren... Touareg are, care are si putin sange de, hai sa nu spunem off- roader, de masina de teren si cateodata te gandesti serios ca s-ar putea sa nu ajungi unde ajunge un Tuareg, daca ambele masini sunt stock si Frontera nu are macar amaratu de LSD, Touaregu avand pe langa reductor si un blocant central si cel mai important un blocant spate, lucru la care Frontera nu a visat Embarassed
Frontera, daca o pui la punct, merge!
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Merci mult de raspuns/promtitudine Andrei_vl
Incep sa ma indragostesc de forumul asta.

Am inteles ce zici tu. Mai raman totusi 2 intrebari pe care sper sa le rezolv :
1. de ce nu opune rezistenta la intoarcere pe asfalt ;
2. de ce nu troncane sau paraie sau face orice fel de galagie cand o fortez ( si am fortat-o crede-ma) .
Azi o sa incerc treaba cu copacul. cred ca e cea mai relevanta.

PS Exista o posibilitate (eu fiind un pic dupa vreo 4 beri...) ca avand radioul pornit sa nu fi auzit scartaitul rotilor pe asfalt cand am intors...

A, si inca o curiozitate - exista Frontere care cu 2 roti de pe aceiasi parte suspendate sa plece de pe loc? Adica sa traga celelalte de pe pamant? Alea cu LSD ar trebui sa faca asta nu?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
1. Fiindca forta ( de impingere de data asta) e foarte mare si MRLu nu functioneaza.
2. Daca nu trosneste, atunci as exclude din calcul o problema la MRL... si m-as gandi mai repede la grup...
Da, daca ai un LSD bun, pleci de pe loc daca o singura roata spate are aderenta, dar nu cred ca se va intampla asta intr-o rampa foarte mare sau daca ai un obstacol greu in fata.
Nu stiu ce sa zic, cu doar un MRL functional nu trag toate 4 rotile in veci, totusi ele in namol trag toate 4 dar pe asfalt nu apar probleme la virarea maxima...
MRLurile au ambele saibe si sigurante?
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ok. Ma duc la un mecanic sa vad daca s-o pricepe sa se utie pe MRL-uri. Apoi fac treaba ciudata cu legatul de copac.
Daca MRL - urile sau grupul sunt duse cum mai merge 4X4 in conditii grele? Sau o merge numai cand are putina aderenta?
Ma rog. Vad io. Ca v-am cam inebunit cu nedumeririle mele
Azi sper sa aflu ce o fi si scriu aici. Poate mai foloseste si altora altadata...
Skip ads

  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sa se uite atent mecanicu sa puna MRLurile bine...evenual te uiti in manualu masinii ca desi nu pare ele chier trebuie puse intr-un anume fel... de obicei il nimeresti dar totodata poti gresi...
Asta m-am gandit si eu ca merge cand nu e fortat.
Daca ajuta cu ceva gasesti nr. meu de telefon la " Frontera friends", am desfacut de multe ori MRLuri...
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=20#
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
O sa-i zic dar...omul nu a umblat niciodata la asa ceva...e mecanic de masini normale. Crezi ca ar trebui sa o las balta si sa gasesc pe cineva care a mai facut?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ideal asa ar fi, dar daca te uiti atent la ce demontezi imposibil sa nu ol faci la loc, e mai simplu ca un MRL manual!
Semnele sa le vada, eventual as recomanda si spalarea MRLurilor si ungerea cu un ulei mai gros.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Bogdane, daca au disparut toti meseriasii din Campina vino mai la vale cu ea si o 'catam de galci'. Dupa Paste te ajut, daca nu te luminezi pana atunci.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu am stiut ca Bogdan e din Campina, o sa vorbesc cu cineva care le are cu masinile 4x4 sa vad daca rezolvam problema.
Bogdan, maine o sa iti dau mesaj/ o sa te sun sa iti spun ce am facut.
Numai bine!
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Sunt din Ploiesti nu din Campina, problema e ca nu stiu eu meseriasi fiind nou in genul asta de masina/activitate/offroad nu cred ca nu-s in Ploiesti... Eventual ma duc la Cip care s-a oferit sa ma ajute (multumesc) si care din cate am vb eu cu el la telefon e din apropierea Ploiestiului.
Mi-am scris numele, telefonul si adresa de mail si pe Frontera's friends pentru cine vrea/poate sau stie pe cineva care sa-i faca masinutei o verificare ca nu i-am facut de cand am luat-o. I-am schimbat uleiurile de peste tot, distributia, termostatul, radiatorul, i-am strans un rulemnt si i-am reparat aerul conditionat. Cam atata m-a dus capul si am vazut defectiuni la ea - astea fiind operatiuni pe care le faceam la o masina de strada cum am avut eu pana acum. In 4X4 sau orice mai trebuie verificat pe la ea...nu m-am bagat.
Merci inca o data de interes si ajutor
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ok, scz de confuzie. Din ce am vb la tel, asa pricepusem.
Am zis, 'dupa Paste' in ideea ca azi si maine am programate tractari si de vineri nu sunt in tara, iar cu referire la locatie, m-a gaseati la Aricesti(pe drumul de Targoviste, 8 km, si la Stoinesti dreapta inca 4 km).
Vb la atelier, si in ideea unei verificari, o ridicam pe elevator si vedem ce e pe acolo si nu te costa... mare lucru(o pereche de Cotnari/Borsec). Very Happy Asta ca implic atelierul, dar daca vii la mine, dau eu spritul si-o cafea si povestim mai multe despre 4x4.
Bafta.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
bogdan fronteristu' a scris:Salut
Sunt din Ploiesti nu din Campina, problema e ca nu stiu eu meseriasi fiind nou in genul asta de masina/activitate/offroad nu cred ca nu-s in Ploiesti... Eventual ma duc la Cip care s-a oferit sa ma ajute (multumesc) si care din cate am vb eu cu el la telefon e din apropierea Ploiestiului.
Mi-am scris numele, telefonul si adresa de mail si pe Frontera's friends pentru cine vrea/poate sau stie pe cineva care sa-i faca masinutei o verificare ca nu i-am facut de cand am luat-o. I-am schimbat uleiurile de peste tot, distributia, termostatul, radiatorul, i-am strans un rulemnt si i-am reparat aerul conditionat. Cam atata m-a dus capul si am vazut defectiuni la ea - astea fiind operatiuni pe care le faceam la o masina de strada cum am avut eu pana acum. In 4X4 sau orice mai trebuie verificat pe la ea...nu m-am bagat.
Merci inca o data de interes si ajutor

Ok,vineri ajung acasa.O sa vorbesc eu cu cineva din Ploiesti
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR