vlad1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2015
- Mesaj Privat
salut,
dupa ploaia din weekend mi-a aparut astazi F in bord si nu mai vrut sa porneasca Corsa mea C 2003 z12xe. Am stat cu bateria 10 minute decuplata si am rezolvat problema....adica a pornit ....
am vazut ca dupa ploaie se reseteaza bordul (km parcursi de la ultima alimentare, ceasul, data etc.)
sunt aproape sigur ca este o problema legata de apa si am sa va rog sa ma ajutati daca cineva a rezolvat o problema similara.
va multumesc
dupa ploaia din weekend mi-a aparut astazi F in bord si nu mai vrut sa porneasca Corsa mea C 2003 z12xe. Am stat cu bateria 10 minute decuplata si am rezolvat problema....adica a pornit ....
am vazut ca dupa ploaie se reseteaza bordul (km parcursi de la ultima alimentare, ceasul, data etc.)
sunt aproape sigur ca este o problema legata de apa si am sa va rog sa ma ajutati daca cineva a rezolvat o problema similara.
va multumesc
c0rsar
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Ei, dupa o saptamana de asteptat pe unu, pe altul mi-am luat inima in dinti si cu sculele unui vecin si cu laptop-ul altui vecin (al meu nu vrea sa recunoasca masinuta, zice ceva de interface error), am desfacut motorasele de la easytronic si am gasit problema. Firul de la una din perii atingea rotorul si s-a si inegrit totul pe acolo + miros de ars. Din fericire bobina nu a patit nimic. Am refacut firul de la perie, montat la loc sters erori, invatati parametrii si parea totul ok. Masina merge, dar in viteza a I-a e lenesa rau, pleaca greu, iar din a II-a in sus sare de sub tine. Oare trebuie sa-i fac si un touch point adaptation, sau sunt si alte lucruri de luat in considerare?
Ii multumesc colegului Ebz77 care desi era in vizita la cineva sau avea musafiri, nu mai stiu exact, a raspuns de fiecare data la telefon si m-a ajutat cand ma loveam de probleme. Mi-e frica sa-l mai sun si azi, ca sa nu fie apelul care ii pune capac nervilor.
Ii multumesc colegului Ebz77 care desi era in vizita la cineva sau avea musafiri, nu mai stiu exact, a raspuns de fiecare data la telefon si m-a ajutat cand ma loveam de probleme. Mi-e frica sa-l mai sun si azi, ca sa nu fie apelul care ii pune capac nervilor.
vlad1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Astazi de dimineata am avut iar F in bord chiar daca ieri nu a plouat:). Incep sa cred ca ploaia si F-ul din bord este o coincidenta....sau poate nu.
Am reusit sa pornesc masina dupa ce i-am decuplat bateria si am avut iar N. In timp ce motorul era pornit am primit iar eroare F iar pe OP-COM am avut eroare P1607 - (0) Clutch Actuator Position Control Error - Present. La un moment dat (cu motorul oprit) am avut si eroarea cu Not Present.
M-am apucat sa curat contactele motoraselor de la cutie si actuatorului de la ambreiaj dar am avut tot F in bord. Am folosit spray de contacte Mannol luat de al Norauto....sper ca este ok ...era singurul care il aveau pe stoc.
Acum dupa ce m-am mai invartit pe langa ea a pornit si am dat o tura de cartier iar pe OP-COM nu mai am erori...deocamdata.
Are cineva idee ce este cu acest defect si ce trebuie sa fac sa scap de acest F.
Multumesc.
Astazi de dimineata am avut iar F in bord chiar daca ieri nu a plouat:). Incep sa cred ca ploaia si F-ul din bord este o coincidenta....sau poate nu.
Am reusit sa pornesc masina dupa ce i-am decuplat bateria si am avut iar N. In timp ce motorul era pornit am primit iar eroare F iar pe OP-COM am avut eroare P1607 - (0) Clutch Actuator Position Control Error - Present. La un moment dat (cu motorul oprit) am avut si eroarea cu Not Present.
M-am apucat sa curat contactele motoraselor de la cutie si actuatorului de la ambreiaj dar am avut tot F in bord. Am folosit spray de contacte Mannol luat de al Norauto....sper ca este ok ...era singurul care il aveau pe stoc.
Acum dupa ce m-am mai invartit pe langa ea a pornit si am dat o tura de cartier iar pe OP-COM nu mai am erori...deocamdata.
Are cineva idee ce este cu acest defect si ce trebuie sa fac sa scap de acest F.
Multumesc.
vlad1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2015
- Mesaj Privat
mai adug un detaliu care nu stiu daca are legatura cu problema mea.....
acum o saptamana am uitat farurile aprinse si s-a dus bateria....Pana atunci masina a mers perfect fata erori de cand am cumparat-o...adica acum o luna....
Am pronit cu cabluri si m-am intors acasa iar de atunci au aprut si problemele cu F-ul. Nu stiu daca este coincidenta sau nu....dar am zis sa mentionez poate conteaza si asta.
multumesc
acum o saptamana am uitat farurile aprinse si s-a dus bateria....Pana atunci masina a mers perfect fata erori de cand am cumparat-o...adica acum o luna....
Am pronit cu cabluri si m-am intors acasa iar de atunci au aprut si problemele cu F-ul. Nu stiu daca este coincidenta sau nu....dar am zis sa mentionez poate conteaza si asta.
multumesc
c0rsar
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2014
- Mesaj Privat
vlad1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2015
- Mesaj Privat
multumesc C0rsar pentru raspuns si sugestie. Bateria este noua si este ok...chiar mai puternica decat trebuie dar asta este...asa a pus-o celalat proprietar. Cand am ramas fara baterie a fost pentru ca am stat cateva ore bune (cam 6) cu farurile aprinse....le-a uitat sotia...deh
m-am mai ivartit pe langa ea astazi si am observat ca daca invart de axul actuatorului de ambreiaj apar N. Pare ca motorul este blocat ....perii sau altceva...
Imi poate recomanda cineva in bucuresti un mecanic bun care se pricepe la reconditionat motorasele de la ambreiaj si cutie.
multumesc
m-am mai ivartit pe langa ea astazi si am observat ca daca invart de axul actuatorului de ambreiaj apar N. Pare ca motorul este blocat ....perii sau altceva...
Imi poate recomanda cineva in bucuresti un mecanic bun care se pricepe la reconditionat motorasele de la ambreiaj si cutie.
multumesc
vlad1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2015
- Mesaj Privat
mi-am luat inima in dinti si am desfacut tot ansamblul cu actuatorul de la ambreiaj. Am constat ca motorasul are carbunii originali si ca s-au tocit dupa 121.000km cat se pare ca are masina.
sper sa gasesc carbuni in targ la Vitan si sa ii schimb iar problema sa dispara....vedem dupa ce maine fac operatia.
daca aveti vreo sugestie de unde pot lua carbuni ok, va rog sa imi spuneti.
multumesc
sper sa gasesc carbuni in targ la Vitan si sa ii schimb iar problema sa dispara....vedem dupa ce maine fac operatia.
daca aveti vreo sugestie de unde pot lua carbuni ok, va rog sa imi spuneti.
multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Cu ei in mana cauti ceva apropiat ca marime si pozitia tresei de cupru si te descurci cumva....mai slefuiesti...
Nu pune carbuni decat cuprati exact culoarea si consistenta celor originali. Daca pui din aia negri care sunt moi se consuma rapid.
Cauta pe cineva cu op-com pentru reprogramare
Ultima modificare facuta de catastefan la Sam 27 Jun, 2015 11:03 pm
Nu pune carbuni decat cuprati exact culoarea si consistenta celor originali. Daca pui din aia negri care sunt moi se consuma rapid.
Cauta pe cineva cu op-com pentru reprogramare
Ultima modificare facuta de catastefan la Sam 27 Jun, 2015 11:03 pm
vlad1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2015
- Mesaj Privat
multumesc catastefan. incerc sa caut maine carbuni apropiati de cei originali.
op-com am deja si sper sa ma descurc cu aerisirea si refacera parametriolor. nu am mai facut pana acum pentru ca am de o luna masina. Am vazut in tutoriale ca este relativ simplu.
daca aveti sugestii legate de ce trebuie sa am girja la operatie....va rog sa imi spuneti
op-com am deja si sper sa ma descurc cu aerisirea si refacera parametriolor. nu am mai facut pana acum pentru ca am de o luna masina. Am vazut in tutoriale ca este relativ simplu.
daca aveti sugestii legate de ce trebuie sa am girja la operatie....va rog sa imi spuneti
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
vlad1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2015
- Mesaj Privat
salut,
Astazi am fost in targ si am luat carbuni .....am gasit doar intr-un loc asa ca nu prea am avut de unde alege.
Am efectual operatia de schimbare a carbunilor....cam migaloasa si fara antrenament a mers incet dar ok.
Am montat ansamblul pe masina, am avut N in bord si totul parea ok. Am incercat aerisire cu OP-COM dar la pasul 7 imi dadea Sequence Error. Am avut impresia ca a aerisit totusi pentru ca au iesit bule de aer in borcan si a scazut un pic nivelul. Am bagat in viteza si daca nu avea frana apasata intram sigur in masina din fata iar cand am bagat in marsarier mi-a dat-o afara dupa o smucitura puternica. Era destul de clar ca este cuplat ambreiajul. Am mai smuciti-o cativa metrii si am avut iar F in bord si erori pe OP-COM. Dupa ceteva emotii si gadilat motorasul am reusit iar sa am N in bord.
Am trecut la aerisirea manuala si dupa aerisire masina a inceput sa functioneze ca inainte. Schimba toate vitezele ok si se comporta ca inainte. Nu am mai incercat sa ii fac Learn Gearbox Parameter si Touchpoint Adaptation. Sper ca am rezolvat-o si sa nu mai am iar F curand.
Aviz amatorilor de OP-COM din China, atentie ce cumparati ca se pare ca nu toate merg. Al meu este clar ca nu merge sa programez cu el nimic, imi da sequence error la orice incerc sa programez. Bine ca nu am stricat ceva la software si masina merge ok.
Avand in vedere ca masina nu a avut carbunii schimbati la niciun motoras, va rog sa imi spuneti ce simtome o sa apara cand pica carbunii de la motarasele de pe cutia de viteze.
Va multumesc celor care mi-au raspuns pana acum si celor care au scris de-a lungul timpuli despre easytronic. Fara informatia de aici nu aveam nicio sansa.
Astazi am fost in targ si am luat carbuni .....am gasit doar intr-un loc asa ca nu prea am avut de unde alege.
Am efectual operatia de schimbare a carbunilor....cam migaloasa si fara antrenament a mers incet dar ok.
Am montat ansamblul pe masina, am avut N in bord si totul parea ok. Am incercat aerisire cu OP-COM dar la pasul 7 imi dadea Sequence Error. Am avut impresia ca a aerisit totusi pentru ca au iesit bule de aer in borcan si a scazut un pic nivelul. Am bagat in viteza si daca nu avea frana apasata intram sigur in masina din fata iar cand am bagat in marsarier mi-a dat-o afara dupa o smucitura puternica. Era destul de clar ca este cuplat ambreiajul. Am mai smuciti-o cativa metrii si am avut iar F in bord si erori pe OP-COM. Dupa ceteva emotii si gadilat motorasul am reusit iar sa am N in bord.
Am trecut la aerisirea manuala si dupa aerisire masina a inceput sa functioneze ca inainte. Schimba toate vitezele ok si se comporta ca inainte. Nu am mai incercat sa ii fac Learn Gearbox Parameter si Touchpoint Adaptation. Sper ca am rezolvat-o si sa nu mai am iar F curand.
Aviz amatorilor de OP-COM din China, atentie ce cumparati ca se pare ca nu toate merg. Al meu este clar ca nu merge sa programez cu el nimic, imi da sequence error la orice incerc sa programez. Bine ca nu am stricat ceva la software si masina merge ok.
Avand in vedere ca masina nu a avut carbunii schimbati la niciun motoras, va rog sa imi spuneti ce simtome o sa apara cand pica carbunii de la motarasele de pe cutia de viteze.
Va multumesc celor care mi-au raspuns pana acum si celor care au scris de-a lungul timpuli despre easytronic. Fara informatia de aici nu aveam nicio sansa.
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
mglisca
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu Easytronic,
S-a aprins F in bord,cod P1607,dat jos modulul schimbat carbuni (erau terminati si nu au fost schimbati niciodata,110000 km)Pus modulul la loc disparul F aparut N.
Porneste dar cand introduc in A smuceste ambreiaju si apare cod P1734 ,Adaptare punct atingere nu se realizeaza.Presupun ca este aer in instalatia hidraulica.Cum se aeriseste manual ?Alte sugestii .Multumesc
Am si eu o problema cu Easytronic,
S-a aprins F in bord,cod P1607,dat jos modulul schimbat carbuni (erau terminati si nu au fost schimbati niciodata,110000 km)Pus modulul la loc disparul F aparut N.
Porneste dar cand introduc in A smuceste ambreiaju si apare cod P1734 ,Adaptare punct atingere nu se realizeaza.Presupun ca este aer in instalatia hidraulica.Cum se aeriseste manual ?Alte sugestii .Multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
vlad1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2015
- Mesaj Privat
te poti chinui si singur sa o aerisesti daca ai un furtun destul de lung si ai unde sa pui brocanasul/sticla cu lichid de frana in care bagi furtunul.
dupa ce ai aerisit se poate sa iti mearga si fara adaptarea punctelor de contact, la mine asa a mers. Daca nu merge te duci sa iti faca cineva programarea cu OP-COM sau scula originala.
dupa ce ai aerisit se poate sa iti mearga si fara adaptarea punctelor de contact, la mine asa a mers. Daca nu merge te duci sa iti faca cineva programarea cu OP-COM sau scula originala.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
mglisca
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am aerisit manual dar apare acelasi cod P1734 am pus OP-COM si nu vrea sa invete tochpoint imi cere sa mut in A dupa care se aude o bataie doua trei in cutie pana cind imi da time out.Am facut test de clutch ,la ON motorasul se roteste foarte repede pana la 17,21 mm la OFF revine mai incet decat la ON.Am pornit masina incearca sa cupleze vitaza 1 decupleaza cupleaza pana nu mai cupleaza si ambreiajul se invarte in gol.Am observat ca daca o pun pe A si apoi vreau sa cuplez pe manual nu imi mai arata viteza I ca pana inainte de defect.Sa fie defect potentiometrul de pe modul?Ceva sfaturi?
Multumesc!
Multumesc!