Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • rodina cristian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cronny a scris:Ce eroare iti da?Ce senzor ai la ambreiaj eu pana acum nu am mai auzit.
\
Apare F pe bord si motorul merge in sistem de avarie. apare mai ales cand accelerez de la 60 in sus. Am fost la mecanic si o zis ca seszoru de pe cilindru de la ambreiaj nu lucreaza intre parametrii normali, si ca o problema similara apare si la Polo doar ca la Wv senzsoru trebuie reglat sa lucreze intre 2 si 3 V.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Spor la citit, data viitoare foloseste CAUTARE !
  • daniel_voinea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am o problema, defectiunea se intampla mai rar dar acum aproape de 4 ori pe zi.
Opresc masina, motorul merge perfect, ma intorc la masina dau sa pornesc si nimic. Invarte pana se opreste.
Asta se intampla de maxim 3 ori, apoi pe afisajul pentru cutia de viteze imi apare F.
Scot borna, o las cateva minute, pun contactul, iau contactul, si apoi dau la automat.
Masina porneste normal.

Am schimbat senzorul de la arborele cotit acum max 2 luni.
1 luna a functionat in regula si acum iarasi. senzorul ala m-a costat 450 ron. Parca nu as vrea sa il schimb din nou pentru a se intampla la fel.
Stie cineva vre-un remediu?
Multumesc

" pana atunci iau borna pun borna"
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Erori stocate ai? Vezi metoda pseudo-agrafa de citire a lor, o gasesti pe forum.
Daca deconectezi bateria, orice eroare ai avea, se sterge.


Ultima modificare facuta de Shiva la Mie 20 Oct, 2010 1:49 pm
Skip ads

  • daniel_voinea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
o sa incerc pe seara cand ajung acasa. ca am renuntat sa mai perg cu ea. imi este frica sa mai merg asa ca cine stie ce se mai intampla.
  • opelu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna.

Am si eu un opel Corsa din 2002 exact cu aceeasi defectiune ca la tine: Pe ecranul din bord care arata vitezele, apare litera F intermitent, motorul nu porneste. L-am tot plimbat din service in service si am ajuns la un baiat care se pricepe sa repare aceasta defectiune. Iti las numarul lui de contact. Cristian: 0765427172.
Masina functioneaza perfect acum.

O zi buna.


Masina: Opel Corsa C, feb. 2001, Easytronic
Motor: Z12XE, 75CP, 177.000 Km

Defectiune: Pe ecranul din bord care arata vitezele, apare litera F intermitent, motorul nu porneste.

In detaliu:

Mergand cu masina personala, pur si simplu in drum, nu mai voia sa accelereze. Am oprit motorul sa vad care e treaba, si n-a mai vrut sa porneasca, deoarece avea Fault pe ecranul easytronic-ului. Am impins-o cam 1 m, mi s-a parut ast foarte usor, am presupus c-a iesit din viteza. Dupa aia a pornit de la prima incercare.

Am mai mers vreo 20 de metri, dupa care am oprit-o, pt. ca am ajuns la destinatie. Dau sa o pornesc (dupa vreo juma' de ora), motorul porneste fara probleme, dau in marsarier, dupa care schimb pe automat. Masina n-a mai facut nici o miscare. S-a auzit motorul ca incearca sa traga, dar ca nu poate, si se simtea ambreiajul cupland si decupland. Am oprit-o din nou, si asta a fost ultima oprire, pt. ca motorul n-a mai pornit de atunci deloc (cam cu 2 saptamani in urma)

Daca ii dadeam pe "Manual", imi arata viteza I pentru o secunda, dupa care imi arata a 4-a. Toate astea intermitent (afisajul clipeste). De asemenea, daca dadeam pe N (neutru) imi arata N, insa intermitent, ceea ce inseamna ca viteza de pe afisaj nu este sincronizata cu viteza in cutie. Am desfacut capota si capacelul deblocatorului manual pentru ambreiaj, si acolo se vedeau motorasele incercand sa schimbe viteza, numai ca nu reuseau nici cum (se rotea un ax, se auzeau zgomote, etc).

Toate bune si frumoase (pa naiba). Acum sa va spun de ce vorbesc la timpul trecut.

Cum sa dai bani la Ecomax Cluj si sa nu primesti nimic in schimb

Imediat am dus masina la Ecomax (reprezentanta Opel), zicandu-le ca a ramas blocata intr-a patra. I-au facut imediat test, si mi-au spus ca a ramas blocata intr-a patra. Deci o gramada de informatie mi-au dat, nu tu coduri de eroare, nu nimic. Pentru aceasta informatie, pe care le-o dadusem si eu cum am ajuns, am platit 120 de RON, ca doar au testat-o.

M-au programat pentru a doua zi. A doua zi, am fost de vreo trei ori p-acolo si mi-au tot spus ca urmeaza sa o puna pe stand, ca una ca alta. Dupa TREI zile, masina mea a fost miscata din loc. Inca nu era pe stand (am dus-o luni). Dupa PATRU zile, masinutza era in curtea service-ului (eu sincer nu cred c-a fost mutata niciodata pe stand).

Raspunsul ECOMAX: nu stim ce are, am incercat s-o reprogramam, poate e dus ambreiajul, trebuie desfacuta dar asta implica niste costuri, bla bla. Costuri de minim 5 milioane, da' sa imi planfic 10. Deci 500-1000 de RON numai ca sa vada ce are, mai in detaliu, asa. Iar daca e dus computerul easytronic-ului, ma costa 59 de milioane plus manopera inca vreo 10 (ei il iau original, calibrat, direct de la Opel).

Post ECOMAX

La Ecomax mi-au spus ca au scos masina din viteza. Eu, dupa o zi, plec s-o tractez. Ghiciti ceva? Era tot intr-a patra, cu ambreiajul cuplat. Deci, iok scoasa, de aia nu cred c-au pus-o pe stand. Plus ca imi lipsea si un capacel de la deblocarea manuala a ambreiajului. Faza este ca de cand am scos-o de la ei, nu se mai aude nici un zgomot cand incerc sa schimb vitezele, totul e tacere sub capota.

-----------------------------------------------

Daca exista persoane care au avut aceeasi problema, va rog sa imi spuneti cum ati rezolvat-o. Masina am cumparat-o acum trei luni, de la un leasing, dar cu banii jos si n-am schimbat nimic gen ulei de cutie sau disc de ambreiaj. Chiar n-am cum da atatia bani pe un computer din asta, iar reparatori de tiptronicuri nu sunt in Cluj, numai prin alte judete si e clar ca n-o sa tractez masina pana p-acolo.

Si inca ceva...n-am apucat sa trec pe la Proton Auto...stie cineva daca repara si asa ceva (dopar sunt service Bosch!) si daca trag totul de pe om chiar daca nu-i dau nimic?

Va multumesc.[/quote]
  • opelu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am deschis acest topic pentru ca am vazut ca multi aveti aceasta problema.
Pe scurt:

Masina: Opel Corsa feb. 2002, Easytronic
Motor: Z12XE, 75CP,80.000 Km

Defectiune: Pe ecranul din bord care arata vitezele, apare litera F intermitent, motorul nu porneste.
Am mers din service in service cu aceasta problema si nu reusea nimeni sa o repare. Am gasit un service unde am reparat aceasta defectiune. Va las numarul de contact al baiatului care m-a ajutat. Cristian : 0765.42.71.72
  • daniel_voinea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
da este adevarat, multumesc si imi cer scuze. Probabil am dat cautare si am omis acesta discutie.
Se pare ca este senzorul crankshaft. L-am schimbat din nou si dupa 1000 km...vad ca nu prezinta nici un simptom.
Va multumesc inca odata.
Skip ads

  • maiamy

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ai putea sa-mi spui si mie te rog, ce costuri a implicat remedierea problemei la easytronic si cat ai primit garantie?
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
va salut pe toti care aveti cutie easytronic la opel corsa.
am si eu asa ceva si am dat de probleme
am schimbat uleiul de la cutie ( original) si lichid frana dot4 si a mesr super dupa aceea. Dar dupa 2-3 sapt am ramas in pana cu ea...a aparut F-ul la borb. Amscos borna, am dat cu spray de contacte la toate mufele de la motor si cutie si dupa ce am pus borna tot asa F....Am apasat frana si pedala de acceleratie la fund si am pus contactul...a aparut N si a pornit....Am mers circa 3 km si a aparut F si masinuta cu cheie la bord, a cazut turometrul si s-a aprins becul de la baterie....am mers cu ea asa pana acasa cam 2 km....am oprit-o si am repetat schema cu borna si la fel a pornit, dar nu am mai plecat cu ea si am turat-o cam 5 min dupa care s-a taiat gazul si s-a aprins masinuta si F ....am repetat si la fel....A doua zi am chemat un mester cu tester a resetat eroarea de la cutie....aparea ceva probleme intre schimbatorul de viteze si cutie....L-a resetat si acum merge ca inainte.....am mers cam 3 km si a mers bine ....astept pana cand...AVETI ALTE IDEI? ROG RASPUNS
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
MA AJUTA CINEVA CU UN SFAT? in afara de acela de a vinde masina...
Problema este ca sotia merge cu ea si in general femeile nu stiu ce sa faca la masini , doar sa le incuie si sa le lase acolo.
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
aveti idee unde as putea sa gasesc codurile de erori?
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ebz, nu mai posta consecutiv. In coltul din dreapta sus la fiecare mesaj ai un buton, Modifica. Foloseste-l cu incredere.
Si nu confunda forumul cu crasma, unde fluieri din 5 in 5 minute dupa chelner. Ai rabdare pana iti va raspunde cineva avizat.
  • maiamy

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ebz77 a scris:va salut pe toti care aveti cutie easytronic la opel corsa.
am si eu asa ceva si am dat de probleme
am schimbat uleiul de la cutie ( original) si lichid frana dot4 si a mesr super dupa aceea. Dar dupa 2-3 sapt am ramas in pana cu ea...a aparut F-ul la borb. Amscos borna, am dat cu spray de contacte la toate mufele de la motor si cutie si dupa ce am pus borna tot asa F....Am apasat frana si pedala de acceleratie la fund si am pus contactul...a aparut N si a pornit....Am mers circa 3 km si a aparut F si masinuta cu cheie la bord, a cazut turometrul si s-a aprins becul de la baterie....am mers cu ea asa pana acasa cam 2 km....am oprit-o si am repetat schema cu borna si la fel a pornit, dar nu am mai plecat cu ea si am turat-o cam 5 min dupa care s-a taiat gazul si s-a aprins masinuta si F ....am repetat si la fel....A doua zi am chemat un mester cu tester a resetat eroarea de la cutie....aparea ceva probleme intre schimbatorul de viteze si cutie....L-a resetat si acum merge ca inainte.....am mers cam 3 km si a mers bine ....astept pana cand...AVETI ALTE IDEI? ROG RASPUNS


Salut,
ieri tocmai am dus corsutza mea la un baiat care cica e specialist in diagnoze. Astept un raspuns zilele aste (e f ocupat) si cand o sa-l primesc, o sa-l postez aici. In cel mai rau caz o s-o duc in Tg Mures la Tonistorm.
  • maiamy

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,
dupa diagnoza mi s-a spus ca e de vina pompa hidraulica de ambreaj.
Stie cineva daca acesta e motivu pt care nu mai porneste masina si imi apare F? Adica na, nu as vrea sa dau cateva sute de euro pe una second si dupa ce o montez sa constat ca de fapt alta era problema. Si inca ceva: are cineva de vanzare asa ceva? Daca da, la ce pret?
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut maiamy,

Se pare ca mecanicii de easytronic de la corsa sunt foarte putini si cer foarte multi bani
Ai mai multe variante :
1- daca ai bani contacteaza-i pe mecanici( este unul la Bucuresti, Cristi il cheama)
2- daca ai rabdare documenteaza-te mult si dupa aceea apuca-te singur de ea
3- intereseaza-te pentru ca am un prieten care a schimbat cutia din easytronic in mecaric cu 100 euro( una suta euro), piesele costandu-l doar 70 euro.
Se vede ca traim in Romania....Nimeni nu te ajuta cu mai putini bani...toti vor sa se imbogateasca imediat.
Eu am avut ceva probleme cu easytronicul, dar sper ca le-am remediat
Este o masina foarte pretentioasa, dar daca ii schimbi ce-i trebuie la timp este o masina foarte buna si nu costa nici mult
Am vazut ca unii au dat pe cutii cate 70000 le i adica 70 milioane...mie mi se pare f mult
Vezi ca a postat un baiat din Sibiu o problema cu easytronicul si s-a dus la Targul Mures si a rezolvat-o.
Totul este sa nu te sperii,
Daca vrei sa vorbim mai multe despre corsa iti las nr meu de tel si daca vrei suna-ma si te ajut cu ce pot ca intre corsisti
0756.07.06.81
0763.62.98.09
Cu stima si respect, Claudiu
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am desfacut azi ansamblul cu motorasul care actioneaza ambreiajul Corsei lui maiamy. Defectul pare a fi clar: uzura accentuata la perii si colector lejer perlat. Efectiv, una din perii nici nu mai calca pe lamelele colectorului. Am curatat colectorul si acum urmeaza sa procuram periile... lucru care pare dificil la prima vedere. E vorba de o sectiune patrata cu latura de 6.2mm cu conductorul litzat atasat pe laterala periei (poza 4).


  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sunt tare curios cum ai scos periile din locasul lor? ai rupt plasticele alea laterale ? parca asa se vede din poze. daca le-ai rupt, cum or sa mai stea acolo carbunii? tin minte ca eu am indoit la cald acele plastice ca sa pot scoate carbunii, dupa care le-am dezdoit la loc.
carbuni cu conductor litat gasesti, chiar daca nu la dimensiunile necesare. poti sa-i pilesti pana ajungi la dimensiunile necesare.
ma indoiesc amarnic ca o sa functioneze. la fel am crezut si eu la a mea ca asta ar fi fost problema... dar......
ps. taie conductorul de la baza carbunelui original, si-l cositoresti la cel nou.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Clemele acelea din plastic tin conductoarele sa nu atinga in carcasa motorasului... asta-i ultima mea problema. Le-am rupt si le voi lipi la loc cu un bison - poxipol. Peria este incastrata intr-o carcasa din tabla care sta fixa in suportul din plastic datorita unei cleme tip clips. Deci nu iese singura.
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
din cate tin eu minte, arcul ala care impinge carbunele, sta intr-o clema de metal.. iese f usor de acolo.
tin minte ca mi-am facut 1000 de nervi cand sa-l bag la loc.. https://www.postimage.org/image.php?v=gxfLXnS

sa ne tii la curent cu evolutia reparatiei Smile
succes! o sa ai nevoie !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR