Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ENE AUREL

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1995 x 20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
motor x20xev 2000cc,16v, vectra a-95, la rece se accelereaza fara probleme, la cald ezita daca o calc brusc, daca o acc usor merge fara probleme,nu se acc mai mult de 4500 de ture....mentionez ca pompa de aer secundara nu mai functioneaza !
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am aceeasi problema ca si tine.La "rece" merge normal.Cand se incalzeste motorul,nu mai pot accelera.Nu are putere;parca merge in 3 pistoane,dar isi mai da drumul cate putin.De la 4000 rpm,in sus,merge bine.Ai rezolvat problema? Daca da, spune-mi si mie, te rog. Daca cineva stie ce ar putea fi defect, va rog postati. Multumesc.
Problema s-a agravat : acum motorul merge si mai rau,nu mai are putere si tremura cand accelerez.Revin cu inca un defect : bateria s-a "dus";e moarta;mai avea 3V.Si are 3 luni de cand am cumparat-o;nu stiu daca are legatura .A "murit" subit.Am inlocuit-o...Si am scos mufa de la debimetrul de aer; surpriza : merge mult mai bine; mai tremura foarte putin cand accelerez, insa tremura (lipsa putere la accelerare).Scotand mufa debimetrului, mi s-a aprins la bord martorul "check engine", cel cu motorul cu fulger, dar motorul merge mai bine.Sa inteleg ca debimetrul de aer e defect?
Va multumesc!
Update : curatat debimetru de aer cu CarbCleanner,curatat valva EGR,schimbat filtru benzina,verificat bujii,fise(sunt ok).Motorul, in continuare nu merge bine.Nu are putere, ca si cum s-ar ineca in momentul in care accelerez.Pe tester nu iese nici un cod de eroare.Am facut testul cu agrafa si am urmatoarele coduri de eroare : 0403,0100 si 0110, dupa ce am curatat EGR si debimetrul si am lasat cu bateria scoasa mai mult de 30 min, pentru stergerea codurilor; dar inca mai apar.Nu mai stiu ce sa fac.Orice sugestie e binevenita.
Va multumesc!
Am schimbat bujiile;cele vechi erau BERU cu scanteie circulara.Am pus NGK.Se vede diferenta la motor in sensul ca nu mai da in nas asa usor,la prima atingere a pedalei de acceleratie.Dar daca o calc pana jos mai da putin in nas, dar isi revine repede.Este posibil ca bujiile vechi sa fi cauzat o dereglare la ceva?De exemplu la sonda lamda, sa fie "afumata" din cauza ca imi scotea benzina pe esapament?Sau vreun alt senzor?


Ultima modificare facuta de marius1998 la Lun 17 Mar, 2008 6:10 pm, modificat de 4 ori in total
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
in graba ti-am gasit asta:

https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0


nu este acelasi motor, dar ca simtome cam la fel.
mai puteti da o cautare, mai sunt multe subiecte de acest fel
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.Am reusit sa rezolv problema astazi, in cele din urma.Ceea ce imi cauza acel "dat in nas", la mine, era o fisa care ...mai intrerupea cateodata.Am schimbat setul de fise si : merge super!
Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR