Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am o problema cu Vectra mea. Parca nu are putere cand schimb de la mare la mic. Observ asta mai ales cand sunt in panta si din a 4-a dau a 3-a. Parca abia trage, cel putin in primii 10-15 metri. Are ceva sau motorul asta (1.6) e mic pt. Vectra Caravan?
Skip ads

  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu se pronunta nimeni? Nu a mai patit nimeni asa ceva?
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea e ca dak esti in panta normal ca nu mai trage intr-a treia ca in a 4-a pentru ca schimband faci frana de motor ... e ca si cum ai urca cu sania la deal impins de 4 oameni ca dupa cateva mintue sa mai impinga doar 3 e clar ca nu vor avea aceasi forta eo zic sa nu mai faci frana de motor in deal cu cat ai inceput sa urci o lasi sa urce Rolling Eyes
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Hordy a scris:parerea mea e ca dak esti in panta normal ca nu mai trage intr-a treia ca in a 4-a pentru ca schimband faci frana de motor ... e ca si cum ai urca cu sania la deal impins de 4 oameni ca dupa cateva mintue sa mai impinga doar 3 e clar ca nu vor avea aceasi forta eo zic sa nu mai faci frana de motor in deal cu cat ai inceput sa urci o lasi sa urce Rolling Eyes

tu chiar gandesti ceea ce scrii?
Skip ads

  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:
Hordy a scris:parerea mea e ca dak esti in panta normal ca nu mai trage intr-a treia ca in a 4-a pentru ca schimband faci frana de motor ... e ca si cum ai urca cu sania la deal impins de 4 oameni ca dupa cateva mintue sa mai impinga doar 3 e clar ca nu vor avea aceasi forta eo zic sa nu mai faci frana de motor in deal cu cat ai inceput sa urci o lasi sa urce Rolling Eyes

tu chiar gandesti ceea ce scrii?


Nu ... scriu asa de fantezie
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
se vede
  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Hordy, pai trebuie sa schimb ca nu merge cu a 4-a in panta. Nu ti se pare normal?
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ahh inteleg acuma ... desi am fost prost inteles. Am inteles ca urcai la deal nu coborai la vale ca sa o zic asa pe ardeleneste Razz ...

Panta = dupa parerea mea drum cu urcare sau coborare depinde din ce parte a pantei privesti

@naniacostin ... nu trebuie sa te aprinzi asa nu toti sunt genii eu recunosc mai gresesc dumneata domnule geniu esti de laudat pentru negreseala
Skip ads

  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
OK, dar nu stie nimeni, are masina ceva sau e normal sa faca asa?
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Depinde si de inclinatia pantei. Daca ataci panta cu destula viteza si schimbi intr-o treapta inferioara obtinand astfel o turatie mai mare a motorului si capatand si putere, nu ar trebui sa ai astfel de probleme, decat daca tragi de ea cu a 4-a pana incepe sa-ti moara motorul, iar apoi schimbi a 3-a , normal ca nu vei avea un demaraj corespunzator decat dupa o anumita turatie a motorului.
  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu merg cu a 4-a pana cand turatia scade pe la 2000 de ture, si atunci dau a 3-a. Procedez grasit?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
da
Skip ads

  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si cum ar trebui sa fac?
  • cucu2oo1

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pai tu ai motorul cam mic .. eu nu stiu ce sa iti zic .. dar cand schimi intr-o rampa din treapta superioara in inferioara incearca sa faci cat mai repede asta .. sa ramana cat de cat masina turata in treapta inferioara .. altfel iti moare motorul:P .. eu nu imi fac probleme ca am motorul de 2000 CMC Confused .. parerea mea ..
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu e vorba de greseala.dar in situatia data incearca sa nu mai dai sfaturi aiurea.oricum ai da-o tot gresit e(si daca urca si daca cobora panta) ce ai postat tu nu are nici un sens.nici logic si nici practic.
  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma tot nu m-ati lamurit.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai cand esti in a 4-a si ajungi la 2000rpm si ii dai a-3 la ce turatie ajunge motorul?

Cum la motorul tau turatia de cuplu maxim e la 3500, eu cred ca atunci cand schimbi 4>3 turatia trebuie sa nu fie sub aceasta valoare.
  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cannd schimb din a 4-a in a 3-a, turatia imi e undeva pana in 3000 de ture. Asta e cauza? Inseamna ca trebuie sa schimb mai din timp?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cobori panta, urci rampa. Daca esti in panta si dai din a 4-a in a 3-a inseamna ca esti in frana de motor.

Aveti grija cu exprimarea, ca se ia lumea la cearta din cauza voastra.
Apoi tot voi sunteti nemultumiti, ca nu ati fost lamuriti.

Retrogradand din 2000 rpm in a 4-a, in a 3-a vei avea 2360 - 2750 rpm, functie de cutie F15/F17WR/CR. Poate ca e tot prea mica turatia, nu ai cuplu si accelereaza greu.
Daca dai din a 4-a direct in a 2-a mai ai problema asta?
  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, scuze, e vorba de urcare, deci, in rampa. Daca schimb din a 4-a in a 2-a nu am problema asta, dar mi se parea ca e prea turata. Sigur sunt "mostenirile" stilului de condus al vechii Dacii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR