Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • robytza

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: GT 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
OPC + dati firma in judecata daca nu aplica garantia sau despagubiri....
Skip ads

  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
daca te uiti mai sus ai sa vezi ca am zis despre desfacut discul.si batut cu daltita si ciocanul in capatul de preezon ramas in butuc............dar daca nu merge...o solutie ar mai fi urmatoarea, mi-a zis-o un prieten acum cateva zile....mergi la un atelier de tinichigerie sau orice atelier care au un aparat de SUDURA si incearca sa sudezi de prezon o tija sau o teava subtire in forma de "T", dupa care sa incerci sa desfiletezi manual...bafta multa.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi! Treaba e urata rau: n-am in ce sa bat ca e in afara un singur filet amarat si din acelasi motiv n-as pune aparatul de sudura pe butuc ca o sa-l incinga (fiind locul sudurii prea aproape), o sa decaleasca rulmentii si butucul si o sa mai si topesca (arda) vaselina din rulmenti! Chiar nu stiu ce sa fac! Am incercat sa dau o gaura in prezon si sa incerc apoi sa sparg ce ramane pe acolo, dar nici o sansa, am stricat doua burghie care mi-au fost recomandate ca "minunate" la Praktiker (pe care am mai dat si o graza de bani) si am facut o mica adancitura de vreo 2-3 mm. Materialul dracului! 520 de lei si schimb butucul cu totul! Tampita situatie!
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
G.I.M dupa cum spui tu mai ai citiva milimetri din prezon inafara ,asa ca poti pune o piulita de 12mm pe prezon si sa o sudezi in interior ma intii prin puncte si apoi continuu.Se incalzeste dar lasi sa se raceasca lent nu racesti cu apa,dupa care desfaci cu cheia.
Skip ads

  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am eu acasa dar nu stiu cum se numesc. Sunt ca niste gloante de diferite dimensiuni facute dintr-un aliaj foarte dur, iar in cap au filet pe invers in spirala. Faci gaura cu bormasina in restul prezonului rupt si incepi sa insurubezi fortat "glontul" pana cand incepe sa desurubeze restul prezonului (avand filetul invers cand nu mai poate inainta in material incepe sa desurubeze). Le-am vazut la Praktiker in Bulgaria, asa ca banuiesc ca sunt si prin Bucuresti.

P.S. Eu am patit-o acum vreo luna cand nu mi-a strans bine (deloc) roata dupa ce am facut unghiul de fuga. Am mers aproape o saptamana vreo 500 de km chiar si cu 150km/h. Norocul meu ca a inceput sa cloncane roata prin oras. Am scos toate 4 prezoanele de stanga fata cu mana.
  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Adica astea:


  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Prezoanele rupte se extrag prin diverse metode: defiletare cu ajutorul unor dornuri conice sau zimţate, extractoare, piuliţe sudate etc. cred ca gloantele de care vorbeste vgv21 sunt tocmai aceste dornuri extractoare....ca sa stii ce sa-i ceri celui din Praktier ca altfel nu prea sunt interesati.
  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
si cred ca daca nu incalzesti fuzeta direct, ci doar din transferul de caldura de la prezon, atunci nu e grav. nu cred ca apuca sa se decaleasca doar din asta. eu zic sa incerci decat sa dai atatia bani. Cauta si vei gasi!
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Asa ma gandeam si eu sa incerc la Praktiker sau la Bricostore, desi ma indoiesc ca voi gasi! Problema cea mare e cu ce dau gaura! Dupa cum spuneam, cele mai tari burghie luate de la Praktiker au reusit sa faca o gaura de 2-3 mm inainte de a deveni complet inutilizabile! Iar treaba cu sudura e un pic mai complicata pentru ca nu am aparat de sudura! Si nici nu cunosc pe cineva cu asa ceva, din cauza asta ma incanta treaba cu gauritul si desfiletatul!
  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Treaba cu gauritul si desfiletatul este cea mai buna. Acum ca ti-a spus mihaicristi cum se numesc le poti gasi, Constanta e un oras mare, sau pe net, ceva. Crede-ma, piesele astea fac cat greutatea lor in aur. Nu o sa le folosesti prea des dar cand ti-or trebui... e de rau sa nu le ai.
Referitor la gaurit, cu niste burghie Bosch gauresti toata masina, nu-ti face probleme, si costa cateva zeci de lei un set.
Daca nu si nu, un prieten la un Peugeot a dat gaura in butuc, a facut alt filet si alte prezoane si merge bine mersi.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat! Piulita cu doua puncte de sudura sa nu se incalzeasca butucul prea mult si a iesit repede! Cineva spunea ca se potrivesc prezoane de Super Nova. Nu cred ca la toate modelele de Opel, la mine nu se potriveste nici filetul, nici cheia pe hexagon. Sper sa gasesc sa comand (nu va lasati impresionati de ideea ca stau intr-un oras mare, lucrurile nu sunt chiar asa roz aici)!
  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
bravo! Very Happy bine ca ai reusit. eu am cumparat prezoane de opel cu 3ron/bucata. cauta la orice magazin de piese auto fiindca o sa gasesti. toti aduc pe comanda. eu zic sa pui prezoane de opel.......pentru ca ai opel.......nu dacie.
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu sunt cel cu prezoanele de dacie, nu stiu sigur daca sunt de supernova, dar sigur sunt romanesti si arata absolut identic si la diametru si la lungime etc . Cert este ca cele originale erau 20 ron, si cum eu am vrut sa le schimb pe toate erau cam scumpe. Cred ca cele de 3 roni asazise de opel , sunt prezoanele de care zic eu romanesti fiind vandute ca fiind de opel Very Happy Oricum masina mea nu este din Polonia asa ca nu ei sunt de vina,ASTRA mea avea 198000 cand s au rupt. Daca cineva crede ca cumpara prezoane originale cu 3 roni se inseala amarnic
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cam tarziu am vazut despre ce este vorba, dar ma bag cu un sfat pentru toti: Atunci cand dati gauri in metal, folositi o bormasina cu turatie variabila, iar gaura sa o dati cu viteza de rotatie mica, altfel, cu viteza mare se "arde" burghiul (se decaleste partea activa si va fi mai moale decat materialul ce vreti sa-l gauriti)
Oricum, totul e bine cand se termina cu bine.
  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cata a scris:eu sunt cel cu prezoanele de dacie.......... Daca cineva crede ca cumpara prezoane originale cu 3 roni se inseala amarnic

eu nu am zis ca la 3ron sunt originale......nici nu stiu daca sunt originale...cred ca sunt de producator sub licienta...cert este ca pe cutia in care era setul de 20de prezoane scria ca sunt pt opel/vauxhall si cu siguranta nu erau romanesti....dar asta nu trebuie s te supere Laughing
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Astazi am umblat dupa prezoane! Stiu ca sunt off-topic, dar nu pot sa ma abtin! Niciunul din magazinele de piese auto cunoscute si mai putin cunoscute din Constanta nu are pe stoc prezoane de Opel si nu poate aduce la comanda mai devreme de o saptamana (am umblat, si aici ma adresez constantenilor, pe Atelierelor la toate magazinele, la Auto Pro-Dac, la Europarts, pe Ion Ratiu si Baba Novac, nu stiu cum se cheama magazinele astea doua si nimic)! Preturi estimative pe bucata intre 4 si 9 lei! Am fost indrumat in unul din magazinele astea de catre cineva amabil catre C&C Tuning! Aici surpriza! Omul ma intreaba ce fel de prezon imi trebuie, ii explic, se uita intr-un catalog, vede ce caracteristici are prezonul de Opel (22mm lungime, 12 mm grosime, pas de 1,5 mm si cap de 17 mm, pleaca undeva in spate si se intoarce cu un prezon pe care mi-l intinde! -Cat costa? -Nu costa nimic, noi vindem aici alte alea, nu prezoane, pe-asta vi-l dau ca am o gramada!

Asa am rezolvat problema, care chiar devenise o problema! Prin amabilitatea unui om pe care il vazusem prima oara si ma vedea prima oara si care nici macar nu vindea la un magazin de piese auto!
  • brandyboy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2008

  • Mesaj Privat
gata in sfarsit dupa doua luni miau facut si mie masina, bineintzeles ca pe CASCO, ca asa e la romani "eroare de pilotaj" asta e is criminali astia de la GM cu garantziile lor si nu cred ca partea cu datu in judecata e o varianta. am o cunostintza caruia i sa rupt ceva la o roata la un nisan, si la fel a procedat a facut masina pe casco apoi a dat firma in judecata, vreau sa va zic ca dupa un an de procese sa lasat la mana lui ca nu ai cum sa castigi in fatza la astia, ink o treaba eu am auzit ca opel astra clasic II se face in turcia. am ajuns la parerea ca de vrei o masina nu tre sa te mai bazez pe calitate germana, sincer eu o sa trec la masini de la toyota sau la cele doua italiene fiat sau alfa, ca la astia daca e garantzie e garantzie, nu itzi zic ca nu se face pe garantzie ca nu ai fost la ei sa itzi schimbe roata cand ai facut pana, aveam o parere buna despre opel da mam sucit. si da la vulcanizare poate strang cu pistolu da la mine prezoanele erau stranse cu cheie de rotzi ca facusem pana in fatza blocului. oricum sunt satul de explicatzii si de scuzele care si le gasesc astia de la opel si gold&platin, am masina de doua luni la ei si am fost la ei la servis cel putzin de doua ori pe saptamana nu mai zic de telefoane, si acu doua saptamani abea miau deschis dosar de reparatzii, is baietzi buni............e rau pamantu ca ii mai tzine
  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
asa-i in toata tara si in general la noi....mecanicul se scarpina de trei ori in fund pana pune mana pe o ceheie sa faca ceva.....eu cand mi-am schimbat distributia la masina am fost proma oara la cei de la OPEL Bacau sa intreb si eventual sa ma programez...cand le-am spus ca e cu piesele mele care erau la jumatate de pret decat ale lor, mi-au spus ca abia peste vreo trei saptamani ma pot programa......dupa care am cerut sa vorbesc cu un mecanic care se ocupa de treaba asta.....a venit mecanicul respectiv i-am promis un mic premiu si a doua zi masina era in service , fara programare.........cam asa sta treaba in Romania.......dar nu cred ca asta trebuie sa te faca sa-ti schimbi parerea despre OPEL..........se intampla si la case mai mari......un prieten cu AUDI aceasi problema cu prezoanele.......bafta multa in viitor si eu cred ca OPEL-ul este totusi o masina foarte buna.
  • brandyboy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2008

  • Mesaj Privat
nu am zis ca miam schimbat parerea neaparat despre opel din cauza mecanicilor ci a celor care o distribuie in romania, si scuzama in italia am dus un clio din 96 la reparat si mia dat masina de serviciu pana mia reparato si nu era o reprezentantza ci un servis de cartier da omu mia dat masina si era bucuros ca avea de treaba
da la astia cu masina in garantie cand am cerut o masina au zis ca nu se acorda asa ceva decat daca ei constata ca e o defectziune tehnica, si in iasi nu e singurul caz cu prezoane rupte. asta e oricum ai dreptate e o masina buna opelu e o masina buna dar le trebuie si angajatzi seriosi ca de nu o sa isi piarda clientzii
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
brandyboy a scris:sincer eu o sa trec la masini de la toyota sau la cele doua italiene fiat sau alfa, ca la astia daca e garantzie e garantzie, nu itzi zic ca nu se face pe garantzie ca nu ai fost la ei sa itzi schimbe roata cand ai facut pana

Ştiu că sunt Esti OFF TOPIC dar nu mă pot abţine să nu vă spun că la Fiat, dacă schimbi jantele stoc cu altele after market, pierzi garanţia trenului de rulare. Am aflat asta de la un reprezentant Fiat când discutam de noul Sedici şi am ajuns la designul jantelor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR