Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • andrei0481

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
asta e chiar culmea.....
Io am auzit la skoda ca cineva a vrut sa schimbe porcaria de cass care il avea si i-au zis ca pierde garantia la partea electrica,mentionez ca nici la ei in service nu au fost de acord asa ca....
Skip ads

  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ai dreptate brandyboy.....respectul fata de client...este un concept care la noi inca nu s-a inventat.....
  • toi_rapid

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am cautat si postez aici problema mea:
am fost sa schimb rotile la vulcanizare si baiatul de acolo a rupt un prezon de pe stanga fata
fiind foarte urat afara n-am mai stat sa ne chinuim sa-l scoatem urmand ca zilele astea sa ma duc la un mecanic

am 5 prezoane la masina , e vreun pericol sa circul cateva zile cu doar 4 prezoane la roata din stanga fata?

multumesc
  • valisorin

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu este nici un pericol, doar sa fie stranse bine cele 4, un coleg de servici a mers o saptamana cu 4 prezoane din cele 5 la toate rotile
mai putine gropi si viteza mica
Skip ads

  • indy

  • Mesaje scrise: 1,093
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
exista vreun loc undeva unde se fac verificari ale prezoanelor?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
din pacate doar vizual. se pot pune si la ceva raze x speciale si se vad fisuri....dar nu stiu daca sunt asemenea instalatii la noi
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
acelasi lucru am pati-to si eu cu ruptul prezoanelor ,numai dobitoci ,chiar i-am zis patronului de la vulcanizare ca a angajat niste dobitoci .1 mi-a rupt prezonul .2 cand a scos capacul de la masina nu sa mai uitat unde la pus si a calcat altul cu masina peste el .mai zi ceva ,cu cine te certi .sper sa rezolv cu prezonul zilele astea ,am vb cu cineva (mecanic ) si a zis ca-l scoate (partea rupta din butuc ) si sa-l inlocuiesc.bafta la toti si feritiva de asa zisi meseriasi de la vulcanizari
  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
alataieri am patit-o si eu cu prezonul rupt , cel care l-a rupt a dat vina pe cel care la strans , parerea mea : niste dobitoci
nu mai gasesti oameni care sa gandeasca inainte sa faca ceva , la 2 masini mi-au stricat filetul si rupt prezon
acum la opel , am dat gaura in el dar degeaba ca tot nu pot sa il scot , ma gandesc sa cumpar alt butuc , dar cat o costa , ca pe net nu am gasit nici un pret , m-as duce maine la dezmembrari ... dar totusi era bine sa stiu un pret Sad
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
gxg_tm nu stiu tu ce masina ai dar la mine la 2.0dti-cu 5 prezoane si abs costa 500 lei unul nou ,mie mi-a scos ce a ramas in butuc si maine imi da din nou filet cu tarod si sper sa se rezolve.parerea mea incearca la altcineva poate reusesti sa-l scoata
  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu am dat gaura in prezon (ce a mai ramas din el ) cu un burghiu pt otel la turatie foarte mica si udat incontinuu cu apa, dar chiar si cu gaura data nu reusesc sa fac nimic ..

un baiat de la dezmembrari mi-a dat un pret de 250 ron pt un butuc+fuzeta+rument abs , am inteles ca sunt presate impreuna si nu se pot da separat

PS: scrie in semnatura ce masina am si ai si poze in garaj ... roata e in 4 prezoane si am abs
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in sfarsit am reusit sa fac masina ,am rezolvat cu prezoanele ,sa dat din nou filet cu tarodul si acum totul e ok
  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
filetul care s-a dat este mai mare decat cel precedent , sau l-ai refacut cu tarodul ?
eu pana la urma am cumparat de la dezmembrari doua butucuri cu tot cu rulmenti cu 200 ron
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu ,am dat tot cu tarodul pe acelasi filet nu am schimbat dimensiunea ,deci tot pe prezoanele originale merg
  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
stie cineva daca schimb butucul roata fata la un opel astra g cu abs trebuie resetat absul sau ceva de genul asta ?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu se reseteaza ABS-ul ci doar se sterge eroarea cu tech-2 (daca prezinta eroare la scoaterea mufei) ,daca senzorul e bun nu tb sa se aprinda martorul ABS in bord
  • VIVAVECTRA

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
As fi curios daca prezoanele rotii cu pricina au fost stranse intotdeauna cu cheia din dotarea masinii...Daca, vreodata, au fost stranse "cu simt de raspundere" atunci este posibil sa se fi amorsat o fisura care,ulterior, prin oboseala maerialului , sa duca la forfecarea prezonului..
  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu am ajuns la o concluzie , NU mai las "mecanicul" de la vulcanizare sa foloseasca pistolul acela decat poate la desfacere si la strangere il oblic sa foloseasca o cheie normala ...

Evil or Very Mad din cauza unui dobitoc ajungi sa cheltui cateva milioane bune Evil or Very Mad
  • YoYo_man

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare...mi s-a rupt si mie un prezon in butuc, din pacate nu a ramas nimic din el afara deci nu am cum sa sudez nimic de el sa il scot....nu imi dau seama com o sa fac sa il scot, probabil incerc cu gauritul....intrebarea e din 4 prezoane daca 3 sunt stranse bine se poate circula cu masina pe drum neasfaltat cu viteza mica?
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Poti circula si in 3 prezoane dar ca sa fii in siguranta eu zic ca nu ar trebui sa depasesti 70 Km/h in linie dreapta si 40 km/h in viraje.Oricum daca se slabesc prezoanele o sa simti o bataie laterala pe care nu ai cum sa o ignori.
Poti incerca sa-l gauresti cu un spiral ,dupa aia sudezi ceva de el ca sa-l scoti.Cel mai bine ar trebui sa te duci la cineva care a mai facut asa ceva.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
YoYo_man a scris:am si eu o intrebare...mi s-a rupt si mie un prezon in butuc, din pacate nu a ramas nimic din el afara deci nu am cum sa sudez nimic de el sa il scot....nu imi dau seama com o sa fac sa il scot, probabil incerc cu gauritul....intrebarea e din 4 prezoane daca 3 sunt stranse bine se poate circula cu masina pe drum neasfaltat cu viteza mica?

Si mie mi sa rupt un prezon in butuc ,sau cel putin mi l-au rupt dobitocii la vulcanizare.Du-te la un mecanic si cu un spiral mic sa il gaureasca fara sa strice filetul butucului ,apoi odata gaurit cu spiralul mic ,schimbi spiralul si pui unul ceva mai mare si dai din nou ,apoi ,daca vezi ca nu iese mai dai odata gaura cu un spiral mai mare (efectiv largesti gaura din prezonul rupt) .Dupa ce ai scos prezonul rupt du-te la un strungar (gaseste un bun meserias) sa iti refaca din nou filetul tot pe acelasi pas..Dupa ce sa rezolvat problema ,la butucul reparat pui doar prezon nou. ,nu umbla sa pui prezon sh.
Daca nu iti va merge si va trebui sa dai alt filet in butuc in locul celui vechi te sfatuiesc sa pui prezon de la o masina renault e ceva mai mare(ca diametru ,dar ca lungime este la fel) .Asa ca va trebui sa dai cu tarodul sau filiera pe dimensiunea noului prezon.Toate bune .si sper ca m-am facut inteles
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR