Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Cristian Matei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2005

  • Mesaj Privat
O problema aparuta peste noapte.
Am neglijat sa alimentez cu benzina si am mers cam la limita. Am observat ca, desi acul din bord imi arata rezervorul gol, computerul de bord imi spunea ca pot sa mai fac peste 200 km. Am alimentat (de la OMV), am parcat masina. Dimineata refuza sa porneasca. Martorul de la motor clipeste continuu. Am incercat sa citesc ECU dar nu reusesc sa descifrez codurile. Oi fi eu mai gogoman, dar imi arata niste valori pe care nu le pot urmari. Oricum, toate secventele incep cu 9, ceea ce nu mi se pare normal.
Am constatat ca nu mai aud pompa de benzina actionand, dar nu pot sa spun ca este defecta sau nu mai este comandata.
Se gaseste un specialist sa ma asiste?
Skip ads

  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cu ce benzina ai alimentat ???
... ciudat ca martorul clipeste in continu ... nu cred ca e ceva cod de errore pote ca s-a defectat alceva, poti sa incerci un reset al calculatorului de bord (scoate bateria pentru mai mult de 15 minute) si incerca dupa aia.
  • Cristian Matei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am pus benzina de 95 fara plumb, socotesc ca este de calitate (OMV), ma gandesc ca s-o fi colmatat pompa de benzina. Nu-mi pot explica valoarea citita ieri de pe BC si faptul ca pompa nu actioneaza (nu aud bazaitul caracteristic).
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
incearca totuis un reset !
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu mai incerca nimic!! este sigur immobiliser-ul!!! ti s-a dus cipul din cheie sau immo de pe contact si de aceea nici nu-ti porneste pompa de benzina. cate o data, e posibil sa reusesti sa pornesti masina pt 1-3 secunde dar se va opri imediat. trebuie sa schimbi cipul din cheie. daca ai o cheie de rezerva incearca cu aceea, daca tot nu merge, trebuie alt immo, si reprogramat pt cheile tale.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
asculta-l pe radu. Si mie mi s-a crapat o cheie si cand incercam sa pun contactul cu cipul scos facea cum zici tu. Clipeste check engine si nu porneste.
  • Cristian Matei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc pt solicitudine, dar cheia mea nu are cip, am imobilizator cu cheie proprie pe care nu o folosesc la contact (masina este din 1995, model A).
Am incercat cu reset - nimic. Intradevar, daca insist, are tendinta de a porni, dupa cateva incercari, dar nu reuseste.
Se incinge, in schimb, foarte tare cablul de plus de la baterie.
Va multumesc baieti!
Alte idei?
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Cristian Matei a scris: dar cheia mea nu are cip, am imobilizator cu cheie proprie pe care nu o folosesc la contact (masina este din 1995, model A).


Nu inteleg partea cu imobilizatorul, poate explici mai pe larg..
Skip ads

  • Cristian Matei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum ar putea arata un imobilizator altfel decat al meu, dar eu am un bolt din otel care blocheaza masina si o cheie cu cip care se introduce intr-un contact, in dreapta schimbatorului de viteze si deblocheaza transmisia (sau cam asa ceva). Cheia asta nu o pot folosi la contactul motorului, nici macar nu o port la mine (poate doar daca as merge in Ucraina sau Irak ....).
  • Cristian Matei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am descoperit o lata chestie nemteasca: s-ar putea sa fie vorba despre sistemul antifurt, care poate imobiliza masina. Ieri am deschis masina cu telecomanda alarmei, am deschis portbagajul, l-am inchis si cand sa inchid masina, constat ca nu mai am baterie la telecomanda. Am inchis-o cu cheia. Din cate citesc in TIS, s-ar putea ca asta sa fi cauzat activarea sistemului antifurt si blocarea masinii. Pana ma lamuresc, astept comentarii despre subiect.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Imobilizatorul este un dispozitiv electronic cuplat langa contact care "citeste" cipul din cheie cu ajutorul unui camp electromagnetic. Daca cipul este diferit sau nu exista, acest dispozitiv blocheaza injectia si masina nu porneste, in timp ce becul ala galben clipeste... Imobilizatorul actioneaza mereu, si se deblocheaza cu cheia cu care se pune contactul...
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
omega mea are tot X20XEV si este tot din 95. Are imobilizator sub contact si atunci cand nu recunoaste cheia (am o dublura fara cip) opreste motorul imediat dupa pornire. Deci porneste si dupa nici doua secunde se opreste. Probabil fiind acelasi motor reactioneaza la fel daca e vorba de imobilizator, daca reactioneaza altfel (nu porneste de loc) probabil defectul este in alta parte. Oricum pana sa te pui sa schimbi tot (costuri mari) incearca varianta cu cheia de rezerva. Apoi verifica contacte, cabluri, incearca un tester sau un service bun. Nu iti doresc sa comanzi piesele si apoi sa descoperi doar o siguranta arsa, un contact imperfect sau un cablu intrerupt...
Skip ads

  • Cristian Matei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2005

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi
m-am programat pentru maine la un mecanic care s-a dovedit priceput (a lucrat la reprezentanta Renault), a mai studiat masina, sper sa ma scoata din belea, poate o sa va pot prezenta o solutie interesanta.
  • Cristian Matei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2005

  • Mesaj Privat
V-am promis ca va tin la curent. S-a dovedit ca sunt intradevar gogoman. Masina saraca nu avea nimic defect, bineinteles avea doar un tacanit la volan. Cum va spuneam, dupa ce am dezarmat alarma am ramas fara baterie la telecomanda asa ca am inchis cu cheia, dupa care am folosit cea de-a doua telecomanda. In momentul acesta sistemul antifurt al alarmei a intrat in functiune si a blocat motorul. Tot ce trebuia facut era sa realimentez prima telecomanda pentru ca are coduri diferite de cea de-a doua. Asa ca, cu scuzele de rigoare ca v-am "alarmat" degeaba, ma pregatesc sa plec in concediu si va promit ca, ori gasesc un subiect fierbinte de postat, ori ma gandesc mai bine cand deschid o discutie.
"Televizoru' n-are nimic, e de la ei"
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am patit si eu aceeasi chestie intr-o parcare odata. am incuiat cu cheia in loc sa incui din telecomanda si la fel nu a mai pornit. dar pe cheie pe margine mai este un buton mai mic. l-am actionat si dupa lungi chinuri masina a pornit. mai puteai incerca sa decuplezi alarma si sa o cuplezi la loc dupa cateva minute.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu cand am patit asta am desfacut bordu si am scos mufa din computerul alarmei Very Happy bine ca la calibra nu am immo, are o chestie la alarma de fabrica, daca se declanseaza nu`ti mai porneste motorul. Si mie mi se declansa aiurea, nu stiu de ce. Am luat codurile de eroare de la alarma si zicea ceva de senzorul de lock/unlock de la capota.. foarte bine, l-am scos, si circuitul era ca si cum ar fi inchisa capota mereu..la fel a facut.

EH, si i-am dat disable the hard way, sau the romaneste way Smile
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am aceleasi probleme ca autorul acestei discuti,numai ca eu nu am immobilisator si nici cip,vectra e din 1993 c20ne,problema este ca nici la mine nu se aude pompa,si stiu ca inainte se auzea,in rest am cheia putin stramba,dar asa merg cu ea de vreo 1luna
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR