Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,435
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Istoric:

Salut, am schimbat si eu distributia la corsa 1.0 din 2001(lant, patine si intinzator, ulei mobil1 10w50, antigel) din dorinta de a nu mai avea zgomotul de diezel sau bataia care o aveam, dar... dupa schimbare surpriza, motorul tot are zgomotul de diezel numai ca se aude mai putin ca inainte. L-am schimbat la STERS si ma costat 700 ron, tot. Ce poate sa se auda, cei de acolo mi-au spus ca e un tachet si sa le schimb pe toate 12,...dar eu nu stiu ce sa zic.....va rog mult ajutati-ma.


Zgomotul se aude destul de puternic, stiu zgomotul pe care il are un ecotec de 1.0l, dar la mine se aude destul de tare. Sfaturi ceva, poate ma ajuta cineva....


STERS cu 700lei nici macar piesele toate (pe original) nu le cumperi! Atentie cind spun original deoarece am gasit pinioane care nu aveau nici macar asemanare cu originalul, la ochi se vedea ca e alta treaba sau lant facut pe vapor....
Alte "interventii mioritice":
-garnituri neschimbate si bagat silicon sanitar in exces de a ajuns in circuitul de racire;
-folosire de suruburi vechi+fara pasta blocare=pinioane deplasate, inca putin si loveau cilindri in supape;
-refolosire de garnituri care scapau antigel in ulei;
-depuneri necuratate in circuit ungere, multe sorburi pline de "pietricele";
-suruburi strinse prea slab, in nesimtire sau filete incalecate;
-nu au schimbat intinzatorul!,
-nu au schimbat piulitele speciale de la evacuare (alama+aluminiu) ba mai mult au pus ordinare care se "sudeaza" si nu le mai scoti in veci
-mai vrei? mai am Laughing

Toate piesele la distributie ajung cam 900lei (inclusiv pinioane), la ele daca este cazul se adauga pompa apa+curea si obligatoriu ulei, filtru, antigel, apa, solventi, silicon garnituri, pasta blocare, cirpe, pensoane... (consumabile). Reglarea distributiei implica neaparat scule dedicate (trusa KM-uri) si chei dinamometrice! [/quote]

STERS , tu zici ca la mine e tot din distributie? Da-mi un sfat ceva, ce sa le zic la astia la service? Poti fi mai explicit ce anume are distributia, eu nu am schimbat pinioanele, ulei are 5W40, am gresit eu. Ma po-ti ajuta? [/quote]

STERS tu ai bataie de tacheti? Ce piese au inlocuit? Ai primit inapoi piesele schimbate sau macar ai fost de fata?
Vezi ca motoarele astea sunt totusi zgomotoase de felul lor si cam trepideaza. Vezi la primele pagini inregistrari video cu aceste motoare. Probleme de distributie la ele se pot depista si cu o interfata, il cauti pe iso https://www.clubopel.com/pro...profile&u=759 si faci la el o diagnoza, te ajut eu telefonic cu interpretare parametri. Asculta si alte motoare identice...poate nu esti familiarizat cu zgomotul lui...
Pune o inregistrare video cum au facut si altii dar plimba aparatul pe la capac, injectoare, pompa, valva purjare poate ne dam seama.[/quote]

Rezultatul:
Dupa ce am schimbat ditributia (vezi ce am postat mai sus) si am avut probleme acum sa intamplat ceva iesit din comun...sa rupt pinionul de jos de la arbor in 3.

Voi ce parere aveti, din ce cauza sa spart pinionul?

Astept un raspuns de la voi, am masina in service si luni imi aduce piesele (pinion si o garnitura), sa stiu ce sa fac...


Problema cred ca a fost cam asa:
-nu au inlocuit pinion vibrochen, de fapt se vede
-nu au inlocuit surub fulie vibrochen
-nu au curatat filet interior vibrochen, nu au folosit pasta blocare, nu au respectat cuplu de stringere
-dupa uzura de pe dinti intre pinion si vibrochen a fost o mizerie cea ce a facut ca pinionul sa aiba bataie lucru ce a favorizat desfiletare surub

Prin desfiletare surub bataia pinionului s-a amplificat (se vad urmele pe dinti marcat cu rosu) rezultind si eforturi mari (marcat cu galben), consecinta finala a fost ruperea lui in zona de bataie (efort maxim).


Am vorbit la tel si maimutoii spun ca motorul nu are nimic, ba mai mul ii cer si bani pe pinion si garnitura. Nesimtire tipica, nu spunem inca numele service-ului.
Problema este mult mai grava, lantul este compromis total, intinzatoare terminate...toate.
Cireasa de pe tort:
Treaba a fost in mers, vibrochenul s-a invirtit in continuare fiind antrenat de roti prin intermediul cutiei si a surprins supapele in pozitia din momentul sectionarii pinionului.
Motorul este TERMINAT !
Compresie iti garantez ca nu mai ai. Chiar daca indreapta supapele si pune altele tu nu ai ghid supapa ca sa il pot inlocui, trebuie alte supape cu tija mai groasa (cota de reparatie) si rectificate alezajele in chiulasa.
La pistoane lovitura respectiva duce la ovalizare, deci inlocuirea lor cu altele noi complet echipate (segmenti) si alezare bloc la cota de reparatie.
Din colectia mea de filme de groaza cam asa e la tine acum:

Chiar daca sa spunem sa il faci, aschiile desprise au ajuns in circuitul de ungere deci alta problema grava.


Omul e disperat!
Care are idei, cum il puteti ajuta, sfaturi, avocati, pile la OPC etc. ?



Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Vin 11 Apr, 2008 10:36 am, modificat de 5 ori in total
  • jE

  • Mesaje scrise: 9,609
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Il asmutim pe bertone?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,383
  • Locatie: IASI
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Bertone, ia la ei . Musca, bertone, musca.... Smile)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,435
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ce dor aveam de un meci nou Laughing !

Nu avem nimic nu nimeni dar dupa ca distrugi un motor mai ceri si bani? Mioriticii habar nu au meserie dar se baga la toate... Cind am vorbit cu proprietarul la tel. era linga mine un avocat (si el satul de maimutoi) care numa' a spus: hai ca mergem acum! Stai blind ca e in alt oras, daca era in Iasi seara asta masina era la expertiza Evil or Very Mad .
Daca proprietarul se tine tare iese show, oricum sa stea aia in cap ca motorul este varza!
Cum draci schimbi o distributie si motorul merge mai rau si dupa 2 saptamini ramaii cu ea in drum ?!


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Sam 12 Apr, 2008 9:50 am, modificat de 3 ori in total
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,435
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Intrebare: sunt certificati RAR?
1. CERTIFICAREA/INREGISTRAREA sistemului de management al calitatii in baza standardului ISO 9001 pentru furnizorii de produse si servicii din industriile producatoare de autovehicule, masini, utilaje, instalatii, echipamente, aparate, dispozitive, aparatura si componente aferenta acestora, precum si activitati conexe (transport, vanzare, intretinere, reparare, reciclare, depozitare si comunicatii). Pentru acest domeniu de activitate RAR-OCS este acreditat in cadrul Asociatiei de Acreditare din Romania-RENAR - cu certificat nr. 005-C.


Ai probleme pui o petitie la ei: http://www.rarom.ro/index.php

Pentru OPC ai asta: http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=11
  • add

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z12xe din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
iso 9001 se refera la fluxul documentelor intr-o companie
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 816
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Feriti`va de G&P ca dracu` de tamaie. Si eu am avut cliciuri cu ei. Bine ca mai am doar vreo 5 luni de garantie si am scapat. Revizia de 45.000km nu cred ca ma prinde in garantie, deci o pot face si in fata casei.

Astia ar trebui desfiintati; nu e prima data (vezi cazul lui bertone) si sigur nu e nici ultima. Cand am facut revizia de 15k la ei, era tot o Corsa 1.0 pt schimbare distributie in service, chiar langa masina mea. Povestea completa o gasiti la Reprezentante/Gold&Platin Bacau.

Imi pare nespus de rau pt ce i s`a intamplat bietului proprietar si sper din tot sufletul sa actioneze cumva impotriva lor.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,435
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La Cold sub Paltin nu l-au primit tocmai din cauza meciului cu bertone, aia cind aud de clubopel nu te primesc si fug ca dracu de tamiie de ei si masinile lor. Aici e vorba de alt service, mare si tare...sa-i vezi ce site au de pici jos, super specialistiii lu' peste:

Proprietarul de fapt a platit in medie cu 25% in plus la piese...
  • victor victor

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Distributia la z10xe (cea mai mare pacaleala de motor) pe original...vine kit intr o punga....tot ce e necesar...absolut tot...costa surprinzator de putin...se schimba usor...si nu tre sa creeze probleme. Acum 2 ani in urma, opel...a schimbat lantul de distributie la aproape toate corsele si astrele cu motoare de 1.0 si 1.2 ...care aveau o problema...care cum dece....nu stiu nici cei de la service....poate are legatura
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,435
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Povestea ta e valabila pentru X10XE si X12XE si primele motoare din seria Z cind ei schimbau uleiul la 30,000Km! Apareau depuneri si nu se lubrefia lantul plus intindere necorespunzatoare, am pus trimiteri la discutiile de la Agila, toate perfect fundamentate (cred eu).
Kit in punga te rog sa nu spui, cite distributii ai schimbat cu minuta ta la aceste motoare, deci tu cu mina ta?
Distributia la z10xe (cea mai mare pacaleala de motor)

Asta e parerea ta...
Acum 2 ani in urma, opel...a schimbat lantul de distributie la aproape toate corsele si astrele cu motoare de 1.0 si 1.2 ...care aveau o problema...care cum dece....nu stiu nici cei de la service....

Acum unii stiu de ce, ca nu stiu toti asta, e alta treaba....macar eu am scris....

Distributie identica este la noile motoare Z14XEP, ai ceva de comentat la ele? Eu da, si la Z12XEP si la altele, am scris...cind vii cu argument LA OBIECT discutam.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,577
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Nu prea inteleg : masina nu mai merge acum pe rotile ei ? e tot in service la maimutoi ?

Parerea mea :
1. Iti iei masina din service . Bine ar fi sa nu fie desfacuta .
2. Te adresezi instantei din circumscriptia unede se afla "marturia" , ca sa dispuna de urgenta o expertiza . Termenele de la data depunerii cererii : 3 zile . Fara citarea service-ului pt ca este o procedura de urgenta .
3. Temeiul cererii : art.235 si urm. Cod pr. civ. Citez : " Oricine are interes sa constate de urgenta marturia unei persoane , parerea unui expert , starea unor lucruri , miscatoare sau nemiscatoare ............. va putea cere administrarea acestor dovezi daca este primejdie ca ele sa diapara sau sa fie greu de administrat pe viitor .art.236 alin.3 - Instanta va hotara prin incheiere data in camera de consiuliu ( Traducere : In maxim 3 zile ai aprobata expertiza si desemnat expertul ) .

Sa va lamuresc :
a) Intr-un oras sunt maxim 3 experti autorizati in acets domeniu . Mai mult , in camera de consiliu judecatorul te va intreba pe cine vrei sa desemneze .
b) E foarte important ca expertiza sa fie judiciara ( adica dispusa de instanta ) , altfel intr-un proces viitor contra service-ului nu se va tine cont de o expertiza extrajudiciara ( facuta de tine in fata blocului ) .
c) Pe de alta parte , intr-un proces viitor , avand in vedere ca masina se va desface si probele vor pieri , la orice instanta din lumea asta se va tine cont de expertiza facuta rapid prin procedura descrisa mai sus . Adica esti smecher si n-au ce sa-ti mai faca !
d) E important sa ai devizele cu operatiunile care ti le-au facut la masina . Expertul le va trece in raport si va spune ce a constatat la desfacerea motorului . Dupa care va trece concluzia raportului : piesele din motor s-au stricat pt ca am constatat ca nu au schimbat piesa x si tot asa .

Cu acest raport pt care merita sa alergi 1 saptamana si sa dai 300 de lei ( ca atata costa expertiza ) , te duci la instanta de fond si faci o cerere de chemare in judecata , pe pretentii :
Si ceri asa :
Paguba ( motor ambielat nu refacut , pt ca motorul tau nu era segmentat sau mai stiu eu ce ciuruc )
Banii dati ca sa-ti strice motorul ( distributia , etc. )
Banii cheltuiti cu taxiul , atata timp cat n-ai avut masina - Aici poti apela la prieteni la oricine pt. a face rost de facturi-bonuri doveditoare . Iti recomand ca inclusiv de Paste sa vii cu o factura ca ai fost pe la munte cu taxiul .

Acum , dupa primirea pretentiilor , instanta de fond nu se va pronunta asupra uzurii dintelui de la vibrochen fara un raport de expertiza . Si te intreaba :
Unde este masina pt a fi expertizata ?
Este desfacuta bucati , pt ca a fost expertizata , vezi dosarul nr.____ si raportul de expertiza nr.___ . A fost dispusa de urgenta pt ca exista pericolul ca probele sa dispara cu trecerea timpului , fiind interesul meu sa se constate de un expert judiciar o stare de fapt .
Si i-ai pus in fata faptului implinit .
Judecatorul va lua raportul si pe ultima pagina va citi : Este evident faptul ca avariile la masina s-au datorat interventiilor defectuoase ale service-ului x . Si te va intreba ce pretentii ai ?

Eu zic ca faci si tu un ban cinstit cu treaba asta si iti pui si motor nou pe cheltuiala fraierilor .
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,577
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La Cold sub Paltin nu l-au primit tocmai din cauza meciului cu bertone, aia cind aud de clubopel nu te primesc si fug ca dracu de tamiie de ei si masinile lor. Aici e vorba de alt service, mare si tare...sa-i vezi ce site au de pici jos, super specialistiii lu' peste:

Proprietarul de fapt a platit in medie cu 25% in plus la piese...


Tu vorbesti serios ? Cine nu l-a primit ? Banuiesc ca Liviu ( seful atelierului mecanic ) Laughing
Oricum m-am intalnit cu fostul director de la Galati care era pe vremurile alea "bune si insorite" si mi-a zis : domle' am vazut ca ne-ai facut in toate felurile pe clubopel !
Acuma el s-a mutat din grup , de-aia intrebam cine nu l-a primit
  • gsoft

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate masina a fost desfacuta imediat ce am adus-o in servis-ul cu pricina. Au dat jos toata distributia si au scos pinionul in 3 bucati. Acum ce sa mai fac? Sa ma duc sa iau masina? si unde sa o duc?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,435
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
add a scris:iso 9001 se refera la fluxul documentelor intr-o companie

RAR-ul autorizeaza fiecare service ce marci auto are voie sa repare, sau ce operatiuni au voie sa faca.
Tu daca ai stand de directie si nu ai autorizare RAR sa spunem ca faci la unul unghiurile, nu ai strins un surub cit spune cartea ii sare aluia roata. Pai atunci aia sunt terminati efectiv!

In cazul de fata s-a lucrat efectiv dupa ureche si nu s-au respectat procedurile date de GM. Scrie clar ca se inlocuieste surub, se pune pasta blocare, se stringe la 150Nm plus 45grd si de tine contra cu KM-xxx. Nu au facut asta! Nu au aceste truse de scule dedicate (KM-uri). Chiar daca vine ca el are cheie dinamometrica (sa spunem ca intre timp s-a documentat) si ca asa a facut (vrajeala) nu poate justifica cu acte inlocuire surub. Alta treaba, RAR impune verificare metrologica la 3 luni pentru chei dinamometrice, sigur nici asta nu au.

Sa stiti si voi ca RAR-ul pentru un service e cosmar. Garda financiara vine si te arde (un fel de bir) cu 10mil ca asa e contributia, daca nu ai pile mergi frumos la 80mil. In schimb RAR-ul iti inchide afacerea fara discutii.

Proprietarul am inteles ca a vorbit cu unul care face expertize extra-judiciare si l-a invatat pasii, are si fisa tehnologica care nu a fost respectata. Deci treaba e simpla.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,435
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sfat de la mecaNIK :
Am incercat sa inteleg cat mai bine cum stau lucrurile acolo si din imagine reiese clar fisura plecata din cauza uzurii pinionului sigur neschimbat impreuna cu lantul pentru ca nu era timp sa ajunga asemenea depuneri pe el restul era de asteptat ce-a urmat,iar motorul este destul de afectat si sa fie reparat tot de ce-i ce l-au adus in starea asta ar fi de evitat.Acum incep intrebarile factura de reparatie?Au asigurat ei piesele?S-a specificat undeva faptul ca si dupa inlocuire tot are acelasi zgomot? Daca s-au facut facturi au obligatia de-a da garantie pentru lucrare,suportata integral de service-ul care a facut lucrarea inclusiv cheltuielile cu transportul masinii pana la service.
Eu unul cu actele in mana si masina la poarta am gasit pana acum intelegere,si in prima faza ar fi bine de evitat OPC-ul pentru ca ei dau amenzile de rigoare si se linistesc in unele cazuri iar reparatia ramane pe capul proprietarului si al service-ului pana la urma.In cazul in care nu-s de inteles este prima varianta urmatoarea si cea mai lunga si costisitoare e instanta de judecata.As opta pentru inceperea discutiei strict pe garantia lucrarii sa fie de acord cu verificarea pas cu pas a ceea ce se face,urmatoarea faza OPC-ul, o sesizare la RAR si avocatul de rigoare care e bine sa le aminteasca ca pe langa cheltuielile cu reparatia vor plati si cheltuielile de judecata si alte daune cerute de cel pagubit. FACTURA asta ai pune in dificultate pe prestatori daca exista si are specificat inlocuirea distributiei,chitanta de numerar,ordin de plata,orice dovedeste si plata respectivei reparatii si n-au sansa s-o dea la'ntors in nici un fel.
Indiferent cum explica-le clar ce au de pierdut pentru ca ei vor iesi mai ieftin sa repare motorul decat sa urmeze toate celelalte faze,cred ca un om cat de cat rezonabil va intelege asta.

  • gsoft

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Sfat pentru cei din zona GALATI - BRAILA : NU VA DUCETI LA FRONTAL, sunt niste escroci mari, nu au nici un mecanic care macar habar sa aiba ce este ala un motor, nu neeaparat de opel. Singurul din garajul ala(ceii din Galati stiu ca nu mint), ca service nu-l pot numi care mai cunoaste cat de cat este unul Sorin, dar e nevinovat saracul. La piese sunt cei mai scumpi, au adaus de 45%.
Eu am scos masina de acolo, merge acum, dar DANCRUCIANU a avut dreptate (tin sa-i multumesc din suflet pentru ajutorul dat), 4 supape indoite si restul e de la sine ce sa mai intamplat. Mi-au schimbat supapele, au rectificat scaunele de la supape, au ilocuit garnitura de chiuloasa, pinionul, acum motorul merge, are un tzacanit (nu stiu de la ce),trepideaza mai ceva decat un diesel, cred ca consuma ulei si benzina mai multa. Toata afacerea ma costat 12mil.
Recomand cand aveti de gand sa face-ti vre-o reparatie la motor sa luati legatura cu DAN si sa ascultati de sfatul lui.(ceia ce eu nu am facut si acum regret).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,435
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ieri a venit gsoft la mine. Motorul facea ca toti dracii, batea de numa', baga masina in curte, opreste motorul si mai porneste odata ca sa o traga la locul faptei, ei bine nu a mai pornit! El era deja negru, iar s-a rupt pinionul! Stai linistit ca nu e dracu asa negru, pun testerul si gasesc P0340 pozitie ax came aiurea. Ne apucam de desfacut si nu pot invirti motorul, las asa ca sa nu indoi prea multe si desfac.
Apropo, cel mai important: nu aveam la indemina prelungitor la cheia fixa si am zis sa incerc sa desfac surub vibrochen cu dinamometrica ca era mai lunga, se desface foarte usor! Ma uit pe dinamometrica si vad ca era reglata la 47Nm! Deci surub care trebuia sa fie strins cu 150Nm plus 45grd nu avea nici 40Nm cit despre pasta blocare nici vorba, un fel de ulei/rugina pe filet.
SURPRIZA: pinion vibrochen rupt in doua dar la locul lui. Zbor tot de la distributie si invirt vibrochen, merge usor dar camele greu, e drept ca nu vroiam sa fortez absolut nimic si sa trag ca animalul. Deja ma gindeam la supape Evil or Very Mad indoite si restul. Dupa o sedinta lunga decidem sa punem cumva pistoanele cit de cit jos si sa invirtim axele came pe pozitie de zero poate-poate au scapat. Foarte sceptic (pacat ca nu am endoscop) vad ca supapele se misca. Aveam aruncate intr-un colt citeva resturi de distributii, aleg de acolo pinionul cel mai bun masurat cu subler electronic, o pompa de apa fara joc si mai putin cursa, suruburi, garnituri si hai cu rugaciunile...restul deja spuneau de Sf. Parascheva...
Punem totul la loc cum spune GM si experienta cu silicon si pasta blocare mai facem o cruce si da cheie. Masina
a pornit de nu ne venea sa credem, cam trepida motorul dar nu tacanea, parametrii erau aprope perfecti.

Atitea greseli nu am mai gasit, efectiv nesimtire pentru ceva ce se vrea service.
gsoft a avut un noroc cit caru' de a scapat cu motorul intreg a doua oara. Acum am terminat de vorbit cu el la tel., masina merge bine si sa speram ca nu vor fi probleme in viitor.
Sfatul meu sa nu mergeti la Frontal nici macar pentru schimb de ulei! Pe factura erau 3L de Mobil 5W40 vrac cu 100lei si asta la noi in orice magazin/service mai serios e 60lei.

Hai ca am musafiri, mai scriu zilele astea...


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Joi 25 Jun, 2009 7:52 am
  • gsoft

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Cum a spus si Dan mai sus, am fost la Iasi si ce sa intamplat a relatat Dan. Eu ce sa mai spun sunt negru de suparare si acum (asa ceva nu se intapla daca ma duceam de prima oara la Dan, chiar daca sunt acuzat ca-i fac reclama lui DanCruceanu,...sincer chiar merita, oameni ca el rar intalnesti), masina merge acum bine, tzacanitul nu-l mai are, deci totate datorita lui Dan. La FRONTAL am fost imediat ce am venit de la Iasi si am negociat cu oameni de acolo si imi vor aduce vibrochen, pinion, garnituri toate noi pe cheltuiala lor. Mecanicul a recunoscut ca a strans surubul "dupa mana" , patronul si seful de servis i-a impus toate cheltuielile mecanicului,.... imi pare rau de el dar eu nu mai am "somn" de o luna, sper sa se rezolve toate cat mai repede si o sa revin cu detalii aici, pana atunci va urez la toti opelisti de aici un paste cat mai fericit !

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,383
  • Locatie: IASI
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ma bucur ca ai ajuns bine acasa,ca am reusit sa iti punem masina pe roti si, totodata ca ai reusit sa ii faci sa iti schimbe vibrochenul. Nu uita caci acum trebuie sa schimbi si cuzinetii de la biele si palier.
Ai mare grija in momentul in care iti face operatia de schimbare de vibrochen. Ar trebui sa iti iei informatiile din TIS pentru a urmari operatiile daca sunt facute asa cum trebuie, si totodata sa le arati si la cei din service ce au de facut, deoarece cred ca nu prea stiu sa lucreze dupa carte, ci mai mult dupa ureche(ca toti mecanicii romani dealtfel).
Nu esti singurul care este multumit de serviciile lui Dan, asa ca nu cred ca cineva poate interpreta asta ca reclama.
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
gsoft,trebuie sa-i dai lui Dan Cuciureanu...ca tot se apropie Pastele...un miel.I-ai stalcit rau tare numele. Very Happy Very Happy

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata