Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
acum depinde si de cata depunere e acolo.spre exemplu, la maiandrei mai merge, dar la mine incepe sa se ingroase gluma, dar o sa se rezolve Smile
daca e netratata la timp, o sa scada si puterea motorului Smile
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
[quote="bogdanene"]acum depinde si de cata depunere e acolo.spre exemplu, la maiandrei mai merge, dar la mine incepe sa se ingroase gluma, dar o sa se rezolve Smile
daca e netratata la timp, o sa scada si puterea motorului Smile[/quote]

Care ar fi totusi simptomele "depunerilor"?? Shocked
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
uleiul de pe intercooler e de la forja, fratilor. las' ca ii face bine cateodata. curatati si strangeti bine colierul.
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
[quote="arson"]uleiul de pe intercooler e de la forja, fratilor. las' ca ii face bine cateodata. curatati si strangeti bine colierul.[/quote]

I-o face bine cateodata dar eu chiar nu o forjez. Revin cu intrebarea: ce simptome da imbacseala admisiei???? Question
Skip ads

  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
tre sa o forjezi macar o data pe saptamana, sa ii dai peste 4000 rot/min, ca sa cureti turbina de funingina. Dar trebuie sa ii dai peste 4000, in sarcina, in mers, astfel protejezi si turbina
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ca sa nu mai apara pata de ulei, eu am dat jos radiatorul de aer(intercooler) si l-am spalat de ulei cu diluant. Deocamdata e curat in zona. Am mai spus asta in doua posturi.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La ultimul gratar ClubOpel, baietii mi-au curatat bine valva EGR si nu a mai aruncat ulei DELOC!
Operatiunea mi s-a parut simpla si eficienta.
Multumesc!

nu i-am nominalizat ca sa nu se formeze cozi pe la portile lor... veti descoperi singuri care sunt autorii Laughing Laughing Laughing
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La Y17DT poate da cineva indicatii cum sa curat valva EGR ? trebuie facultate ptr asta ?
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:La ultimul gratar ClubOpel, baietii mi-au curatat bine valva EGR si nu a mai aruncat ulei DELOC!
Operatiunea mi s-a parut simpla si eficienta.
Multumesc!

nu i-am nominalizat ca sa nu se formeze cozi pe la portile lor... veti descoperi singuri care sunt autorii Laughing Laughing Laughing



e posibil sa se aprinda keita galbena in bord din cauza egr? se aprinde la 160km/h shi nu se stinge ..
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La mine nu s-a aprins niciodata. Si-am mers de nenumarate ori cu peste 160
  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am curatat si eu admisia si egr sapt trecuta si a fost plin de ulei si praf.Nu desfaceam dar am facut vreo 600 de km i-am cam dat cox si am observat ca mia aruncat ulei pe la egr...am desfacut am curatat egr si admisia si dupa aia am m-ai facut vreo 100 de km,tot in cocs adica la 140 km constat si am observat ca au aparut iar cateva picaturi de ulei.Mentionez ca ia-m m0ai dat in gura dar nu am avut probleme...ce sa fie oare?egr-u e pa duca? si inca ceva...de unde atata mizerie in admisie?nu a fost schimbat filtru de aer la timp?y2.0dth
  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dupa ceva ani redeschid acest post; Cam aceeasi problema o am si eu cu acea pata/vapori de ulei pe furtunul care vine de la intercooler la admisie (aproape de EGR). Masina merge fara probleme, are vana, nu am nici o eroare ... De unde este acel ulei de la turbosuflanta cumva? Adica este o problema la turbo - cam nasol? Sau simpla curatare/schimbare a EGR-ului rezolva problema? Cand am facut acum 3000km schimbul de ulei mi-a zis mecanicul ca din ce a vazut el la Y20DTH cam toate rasufla pe acolo (probabil au o varsta in kilometri si ani). Era un simplu atelier la care se schimba doar uleiul si filtrele asa ca am luat de buna afirmatia lui dar cumva trebuie sa rezolv si sa stiu la ce trebuie sa ma astept turbosuflanta sau egr!
Skip ads

  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu o intrebare pentru cunoscatori - ca sa stiu daca schimb sau nu EGR, rezolv sau nu problema cu pata de ulei? Sau este semnalul ca turbosuflanta este pe duca ... Va multumesc !
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Ba a mea e mai groasa!

Oameni buni, aici nu ne jucam de-a comparatiile. Nu mi se pare ceva normal sa se acumuleze ulei acolo. Ce se poate face? Eu pierd cam un litru de ulei la 15000 km. O parte cred ca il papa, dar nu pot sa stiu cat pana nu elimin problema asta.

Chiciuc, sigur valva EGR e de vina si tre curatata?

Salut. Ma poti ajuta si pe mine cu un sfat te rog? Imi poti spune in ce consta filtrul epurator la astra h 1.7cdti 101cp? Am desfacut filtrul si furtunul acela mic si sunt goale, doar un arc care nu actioneaza nimic. Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR