Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
chiulasa daca ar fi avut culbutori si tacheti,ar fi fost o imensitate de aluminiu deasupra unui bloc motor micut
asa ca sa renuntat la culbutori si axele sau axa cu came apasa pe supapa prin acesti tacheti hidraulici care pastreaza o distanta intre supapa si axa pentru o umplere cat mai eficienta a cilindrului si evacuare cat mai rapida
cand se strica una sau ambele supape de retinere a uleiului din tachet apare,la pornire si/sau in timpu mersului motorului un,,,,tacanit,,(nu cel de la volan)
singurul dezavantaj este atunci cand se rupe cureaua de distributie sau lantu(sunt cazuri),supapa este lovita de piston,rezultat supapa stramba,tachet spart,si in unele cazuri axa cu came rupta si capace axa came rupte
la cele care au culbutori se stramba supapa si se rupe culbutoru,restu scapa
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Încã nu am schimbat uleiul, iar zgomotul tacheților ține mai mult ca înainte, aproape de temperatura de 90° Sad . acum mai am eroare și de la sondã lamda 2 , care dupã curãțare a ținut cca.5000km. Cum a zis nicu a pãțit un prieten , dar îi bãtea și la cald 1-2 tacheți și a schimbat motorul dupã ce a fãcut poc. Mie la cald nu îmi bat. Baftã!
  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR