Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Opel vectra z19dt 88 kw , 84.000 km reali , 2005 an fabricatie .

Sunt acuma la 500 km de casa in vacanta cu familia in Mangalia. Problema cred ca este grava si caut sfaturi sau chiar ajutor de la posesorii de opel din zona .
Azi cand ma aflam in Bucuresti mi s-a aprins martorul de la lichidul de racire . Opresc masina si completez lichid in vasul de expansiune cam o juma de litru . Totul bun si frumos , martorul se stinge . Pe la 3 ajung in Mangalia si cand las masina la turatie mica aud un zgomot ciudat la motor cau un fasait metalic foarte slab dar sesizabil . Opresc masina si constat ca in vasul de expansiune scazuse nivelul de antigel , iar in partea dreapta jos a motorului sub cureaua de accesorii/distributie se prelingea aantigel .

Suspectez probleme la pompa de apa avand in vedere fasaitul metalic .

Da-ti-mi un sfat , pot merge in continuare cu ea asa , si sa completez lichid de racire sau trebuie urgent schimbata pompa de apa .

Daca trebuie schimbata pompa de apa , banuiesc ca trebuie sa schimb si distributia , etc. Daca este cineva din zona apreciez ajutorul . 0740 830 955
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Poti merge dar sa fi foarte atent sa nu ramai fara lichid de racire ca apoi se strica tot motorul.
Daca distributia e buna nu e necesara schimbarea ei.Dar daca trebuie schimbata curand poti sa o schimbi sa nu mai platesti manopera de doua ori.
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Vreau sa stiu sigur daca exista riscul sa se rupa axul pompei de apa si implicit cureaua de distributie si sa stric tot motorul .

Nu pierd foarte mult lichid de racire cam de 200 ml la 250 km .Temperatura motorului a stat constanta la 85 grade tot drumul . Mie frica sa nu se rupa ceva sa nu patesc ceva mai grav .
Ma ingijoreaza si zgomotul de la curea sau pompa .
Multumesc de raspuns cangri apreciez
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu se rupe nimik dar sa fii atent cind se aprinde in boird becul da lipsa lichid racire sa completezi...cind ajungi acasa ...schimba pompa de apa...si dsaca ai km multi ..schimbi si cureaua de distributie+rolele
Skip ads

  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema

Am gasit in mangalia un service auto unde am schimbat pompa de apa si cureaua de distributie (asta la sfatul mecanicului care mi-a zis ca este posibil sa fi curs antigel pe vechea curea .

toata treaba 630 ron si rezolvata in 24 de ore .

multumesc pentru sfaturi , nu prea aveam curaj sa plec cu ea asa la drum .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai schimbat doar pompa si cureaua de distributie fara sa inlocuiesti si rolele?
interesanta decizie...
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
[editat] decizia este ciudata recunosc , dar nu-mi permiteam schimbarea intregii distributii (1800 ron).

masina are doar 84 mii km reali , ori distributia se schimba la 150 000 km sau 10 ani (asta din cartea tehnica pe care o am in original si in limba rom )

este adevarat ca cei de la reprezentanta auto din Brasov de unde am cumparat masina au taiat cu pixul pe cartea tehnica cei 150 mii de km si au scris ei 120 mii de km (tot cu pixul) , dar tot nu-mi permiteam sa schimb distributia acum daca nu este neaparata nevoie .

am vazut cu ochii mei vechea curea , dupa 84 mii km arata ca noua , putin folosita , fara semne de imbatranire sau uzura care sa te ingrijoreze . Decizia de a schimba cureaua (in afara de cea a costului ) a venit in urma avertizarii mecanicului ca pe vechea curea este posibil sa fi curs antigel si astfel sa fie deteriorata , lucru care nu s-a confirmat uterior , dar comanda pt. curea era deja facuta , si am zis ca de ce nu , ma mai costa 1 mil in plus .

sa fi sigur ca la 115 mii de km o sa schimb distributia si pompa de apa , chiar daca nu au nimica

MULTUMESC TUTUROR PT. SFATURI SI INCURAJARI , SPER SA AJUNG CU BINE ACASA , FARA EVENIMENTE . O VARA PLACUTA .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:ai schimbat doar pompa si cureaua de distributie fara sa inlocuiesti si rolele?
interesanta decizie...
cred ca a schimbat doar pompa de apa si cureaua de accesorii...
Skip ads

  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sigur a fost cureaua de distributie su nu cea de la accesorii . Motivul a fost cel invocat mai sus de mecanic .....posibilitatea de a fi curs antigel pe cureaua de distributie .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai nu inteleg...
curea distributie + pompa de apa = 630 lei
distributie completa = curea distributie + pompa apa + curea de accesorii + role = 1800 lei?
probabil in cei 1800 de lei erau incluse si consumabilele (filtre, antigel, etc)
mie oricum mi se pare scump chiar si asa...
pe mime distributia + consumabile m-au costat undeva pe la 1250 de lei (incluzand si manopera)
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce am dus masina la service au spus ca ma vor contacta sa-mi faca o oferta .

M-au sunat si mi-au spus ca schimbarea distributiei plus pompa de apa plus antigel ma costa 1800 roni . Normal ca suma mi s-a parut exagerata si le-am spus ca nu-mi permit , motiv pt. care am hotarat sa schimb doar pompa de apa si antigelul ......asta costand doar 550 roni .

m-am dus mai tarziu acolo cu nevasta si copilul si mi-au spus ca ei nu risca sa-mi schimbe doar pompa de apa si ca ar trebui toata distributia deoarece este posibil sa fi curs antigel pe cureaua de distributie . L-eam zis ca nu-mi permit suma de 1800 lei si sa schimbe doar pompa de apa totul pe raspunderea mea (asta stiind ca masina are sigur 84 mii km , iar in cartea service distributia trebuie schimbata la 150 mii km ).

Dupa ce am plecat de acolo m-au sunat si m-au intrebat daca sunt de acord sa schimbe totusi si cureaua de distributie , totul in valoare de 630 lei ......normal ca am fost de acord .A doua zi am luat masina , totul a fost OK .

Diferenta de la 1800 lei la 630 lei este imensa , ce mai trebuia in plus erau 2 role intinzatoare , care costau cel mult 400 lei plus manopera 100 lei . De aici la 1800 lei este diferenta mare . Oricum eu sunt multumit ca am scapat cu atat si ca problema a fost rezolvata . Oricum la 120 mii km schimb tot .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
exact asta ziceam si eu...
diferenta de la 630 pana la 1800 mi se pare enorma pentru 2 role, manopera si un eventual antigel...
de diferenta zisa de tine eu am facut distributa cap-coada + consumabilele
cred ca te-au mirosit ca erai in concediu si disperat si au zis ca e rost sa ciupeasca ceva banuti...
Skip ads

  • bogdan.opel78

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salutare
am nevoie de ajutor pt ca nu stiu pe care sa dau vina
mergeam lejer cu 100 la ora TOTUL ERA BINE cand deodata observ martorul de la temperatura,era pe rosu aproape de maxim,am oprit masina imediat am ridicat capota si nivelul apei era normal,am stat vreo 30 min in camp pana a ajuns nivelul temperaturi intre 90-100 grade,am mers usor (30-40 km/h)cum incercam sa accelerez crestea temperatura(eu am tinut-o pana in 100 grade)asa am ajuns acasa
mentionez ca NU IMI BAGA DELOC CALDURA IN MASINA
CRESTE TEMPERATURA LA MAXIM

CE POATE FI ?-TERMOSTAT BLOCAT INCHIS sau POMPA DE APA
  • bogdan.opel78

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez masina
opel vectra c din 2007,z19dt,120ps
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR