Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vreau sa revin si eu cu o intrebare (cu o problema). acu vreo 3-4 luni mi-a crapat pompa de apa si odata cu ea am schimbat si distributia (curea, role intinzatoare). toate piesele au fost noi inclusiv pompa de apa.

ce ma deranjeaza de atunci e ca motorul se aude altfel (ma deranjeaza adica) si desi am deja 8mii km de cand am schimbat distributia sunetul e acelasi.

se aude altfel mai ales in habitaclu si seamana cu un zumzait(zornait metalic) mai evident cand accelerez.

am fost din nou la mecanicul care mi-a pus distributia si a zis ca e ok, ca nu se aude nici un zumzait (cel putin pe afara).

si totusi motorul meu nu mai suna altfel... Sad Crying or Very sad
Skip ads

  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
e posibil sa fii la fel de maniac , ca si mine , numa ka daca vrei sa te lasi de sportul asta , apukate tu sa o repari de kate ori e necesar si o sa vezi ka o sa itzi treaca , cel putin asa am facut eu . si akum nu mai aud nici un zgomot , masina e facuta sa mearga nu sa enerveze.


apropo si eu am un zgomot akum de la un tachet cred Sad


Ultima modificare facuta de zafycom la Lun 08 Aug, 2005 12:40 am
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
apropo si eu am un zgomot akum de la un tachet cred Sad


Ultima modificare facuta de zafycom la Lun 08 Aug, 2005 12:40 am
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Off-topic: zafycom - foloseste "edit" si posteaza doar o data pentru aceeasi problema.

Nu trebuie sa fie nimeni suparat cand mai apar situatii de genul acesta, dar e bine sa avem o ordine pe site. Io nu-s admin sau moderator (si nici nu vreau sa fiu) ca sa spun ce si cum. E mai usor pentru toti daca urmarim regulile simple ale forumului.
No offence!
Succes.
Skip ads

  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu (singur, ajutat de vladonero) pompa de apa si distributia la vechea masina, si la prima cheie suna motorul ca dracu (tot un fel de zornait metalic, dar foarte urat). problema a fost ca uitasem sa strang bine un surub la alternator... si intra ceva in rezonanta... poate te ajuta.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la vreo saptamana dupa ce am schimbat m-am intors ca se auzea ceva naspa. dupa ce au remediat problema au zis ca de vina a fost capacul de plastic care vine peste distributie si care are 2-3 suruburi. unul din suruburi nu era strins bine.

zornaitul metalic nu se aude ff deranjant. adica nu depaseste zgomotul vechi al motorului ca intensitate; doar ca suna altfel...
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Intinderea curelei cum sa facut?La ochi?
Daca este prea intinsa, rolele produc mai mult zgomot decat normal....
Intreaba-ma de unde stiu Laughing,la Porsche am 6 role :evil:si daca una singura este prea"apasata" pe curea, zici ca am turbina in functiune incepand cu 900 rpm...
Nu sunt convins ca asta e problema,dar este o posibilitate.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La Kadett-ul meu pentru acelasi cod de motor exista doua modele de curele de distributie / pompe de apa, functie de anul de fabricatie al motorului, cand am cumparat masina distributia era foarte zgomotoasa... dupa ce am reparat motorul mi-am dat seama si de ce, fostul proprietar inlocuise pompa de apa cu una necorespunzatoare...
Skip ads

  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ia-ti o toba sport si nu se mai aude Smile
  • bar0n

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2005

  • Mesaj Privat
a inviat subiectul asta la fix (pentru mine)

pentru ca am aceeasi problema (cu pompa de apa cu tot). mecanicul (evident) zice ca totul e in regula si ca e posibil sa fi strans cureaua putin mai tare ceea ce (zice el) nu e nici o problema si ca ar trebui sa se lase in curand si sa nu mai aud.
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cureaua de distributzie-care e SINCRONA-se lasa ca asa vrea muschii
mecanicului?firma skf are un aparat care masoara intinderea curelei:
introduci parametrii curelei-nr dinti,latime,profil-si apare "ok" sau nu.
probabil mecanicul confunda curelele cu bagaboantele de la hora de la
ma-sa din sat:unele se lasa,altele nu...

acelasi lucru si pt curelele multicanelate-desi intinderea lor e mai mare
ca a celor de distributzie.

nu mai cita mesajul anterior...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O curea nu se "lasa" ca vrea mecanicul lui peste. Pina sa se "lase" pica role, rulmenti... sau se rupe inainte de vreme. E chiar asa de greu de cumparat o scula, chiar vrea sa faca bani numai cu citeva chei ? Asta ca sa nu mai zic ca la schimbat distributie trebuie sa ai kit-ul respectiv, macar sa il confectionezi ca sa ai cu ce bloca axele...
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
ori a gresit cu vreun dinte nefacind calajul pompei de injectie,ori e asa strinsa ca se va lasa de tot Sad ;vedeti ca au fost destule cazuri de curea rupta dupa 1-5000 km si nu cred ca din vina curelelor,asa ca mai bine mergeti sa cereti o a 2-a opinie,sper mai avizata
In manualul de reparatii Etzold descrie clar verificarea/reglarea intinderii acestei curele
  • bar0n

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Etzold? Vreau si eu acest manual.

Edit: defapt am si eu acest manual... dar fix pagina unde scria ce ma intereseaza (177) e corupta/lipsa/alba Sad poate cineva sa ne ajute cu o versiune buna a manualului?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am ceva de astra, am sa vad daca intra si a ta in cele scarmanate pe acolo. Daca este vedem cum facem. Mai este si autodata chiar daca nu este prea explicita
  • virus100b

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Si la mine se auzea la fel dupa schimbarea distributiei(role ghidaj, rola intinzatoare si pompa de apa) iar acum dupa ce am facut circa 16000 nu se mai aude. Sunetul cica ar fi produs de varfurile dintilor care in timp de uzeaza dupa canelurile rolelor de la axe si pompa. Asa imi facea si la Tico cateva sute-mii km depinde de curea(am schimbat 8 buc)
Deci daca intinderea s-a facut conform semnului de pe rola intinzatoare nu ai de ce sa te ingrijorezi.
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
marius radu : scuze dar eram si eu incepator Very Happy
Am vandut opel-ul Sad
  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Eu sunt unul din cazurile fericite in care s-a schimbat distributia si motorul a inceput sa mearga mult mai bine. Functioneaza mult mai "rotund", nu mai smuceste, se tureaza mai bine si are mult mai multa "vana" in ea. Nici nu credeam sa se produca o asemenea schimbare, mai ales ca, cel care a avut-o inaintea mea a zis ca a schimbat-o de curand. Se pare ca o schimbase (sau poate ca nu), dar fara pompa de apa. Pompa ziceai ca e de cand e fabricata masina Evil or Very Mad
Oricum, are foarte mare importanta pe mana cui o dati.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Din cauza intinderii curelei rulmentul de la pompa de apa incepe sa huruie.
Deci trebuie intinsa corespunzator !!!
Altfel in afara de huruitul de la motor o sa se uzeze mai repede de 60.000 km ( cat este garantata in mod normal o curea de distributie).
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
se aude altfel mai ales in habitaclu si seamana cu un zumzait(zornait metalic) mai evident cand accelerez.



aceeasi problema o am si eu ! doar ca la mine nu este schimbata distributia! de la un timp in habitaclu motorul se aude mai tare mai metalic! pe langa sunetul pe care il avea, acum se mai aude ceva si mai ales cand accelerez suntetul acela metalic( insa nu este un sunet inalt ci unul de intensitate medie) si vibratiile sunt mai puternice! parca huruie sub bord insa clar vine de la motor! din afara nu se aude nimic deosebit! ce poate sa fie???? care sunt semnela daca cureaua de distributie nu mai este destul de intinsa sau daca a sarit un dinte? se poate sa haraie rolele asa de tare daca sunt stricate? in sarcina mare de pe la 2700-3000 ture daca o calc scoate fum alb! mai nou am vazut ca si cu ea scoasa din viteza scotea fum! intamplarea s-a intamplat aseara si nu am mai mers cu masina!!! puteti sa imi dati vreun sfat?[/quote]
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR