Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
deci...dupa cum spune titlul motorul merge in 3 pistoane.scanteie ajunge la el,iar bujia montata la alt piston functioneaza.
in plus,mai am urmatoarea problema:daca tai alimentarea cu benzina(deci daca din diferite motive nu ar avea sanse sa porneasca),electromotorul invarte rotund.in schimb in punctul cand ar trebui sa porneasca motorul,electromotorul nu mai invarte rotund,ba chiar se opreste daca e slaba bateria.
multumesc!
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca pe pistonul respectiv ai scanteie zici ca merge bujia pe alt cilindru,dar trebuie verificata si fisa respectiva,mai ramane ca fiind de vina compresia ori ceva probleme pe la garnitura de admisie.Verifica si tu in ordine;fisa,capac delcou,compresia,aer fals admisie.Ati spun din experienta ca motoarele astea au obiceiul sa ramana fara compresie cand unul sau mai multi tacheti raman blocati cu mizerie ,in cazul in care nu ai compresie pe respectivul piston demonteaza capacul de la tacheti,pune respectivul cilindru pe explozie si verifica sa nu fie un din tachet blocat adica sa poti misca foarte putin de culbutori si acestia sa nu fie in tensiune.Cred ca e destul de simplu de facut operatiunea asta.
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mersi mult,astept ziua de maine ca azi e duminica,o sa postez rezultatul.
astept un raspuns si la a 2a intrebare daca aveti ceva idei.io nu mai am.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
te lasa si electromotorul ai avea nevoie de un posibil alt rotor iar motorul tau are compresia scazuta in cazul asta tre sa te pregatesti de segmenti si de refacut scaune la supape +planul la chiulasa
Skip ads

  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
totusi electromotorul invarte bine pana in momentul cand trebuie sa porneasca motorul...si e al doilea electromotor care face la fel.in fine,nu te contrazic ca ambele erau vechi da e dubios sa faca amandoua la fel. nici nu stiu daca maimerita sa ma investesc ceva in masina,eventual mai bine caut un motor ieftin si il schimb cu totu...
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
no atunci zii asa ia vezi ce ai facut cu avansul ala ca daca la al meu dau avansul la max tinde sa inpotmoleasca electromotorul .Ceva probl la distributie ai avut recent ca doar nu face asa de cand lumea?Sau care a fost punctul de plecare a acestui defect?
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
in 3 pistoane am impresia ca merge de ceva vreme dar nu se observa decat la relanti...daca accelerez merge rotund si are si putere motoru,am mers cu el cu 140-150.
problemele au inceput cand a fost frigula ala mare,am alunecat cu ea intr'un sant si a stat aproape pe o parte.de atunci nu mai sta nici la relanti,chiar si atunci cand se incalzeste...iar pornirea a facut asa de cand o am.prima data cand a facut figuri am schimbat bateria.a mers vre'o 5 luni cu bateria noua,apoi a inceput iar.asta e a doua baterie noua. probabil nici nu incarca bine,da bateria cu care a mea nu porneste am puso pe o dacie si a luat'o la sfert!
si da, de la o vreme se intampla(rar) ca pompa de benzina sa nu traga cand dau la automat.mentionez ca e pompa mecanica.
multumesc de raspunsuri!
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu la o Ascona din cauza fiselor defecte mi-am intors tot motorol peste cap. Verifica foarte atent. Turat merge relativ bine. La relanti e mai evident.
Skip ads

  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dar e posibil sa ajunga curent dar prea putin la bujie?adica da scanteie,dar se poate sa nu fie destul de puternica?
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
deci acu m'am gatat de enervat pe ziua de azi.
azi nu a vrut sa porneasca de loc. am descfacut io p'acol si mam tot uitat ca matza in calendar. din curiozitate am dat la automat fara capacu de la culbutori si a pornit la sfert. am oprint motoru' ca incepuse sa arunce ulei si am pus capacu. iar nu a mai pornit deloc. poate o fi fost simpla coincidenta ca nu imi pot explica ce legatura are capacu de la culbutori cu pornirea. in fine.
maine schimb capacu de la delcou. daca nu merge schimb fisele. daca nu merge schimb bobina. daca nu merge ii dau foc! Smile)
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
daca vrei o aduc si pe a mea!le dam foc la amandoua sa fie focul de tabara mai rezistent si frumos...
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Smile) da...si sa nu mai avem scazamant la fier vechi...
Skip ads

  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ho maistore nu-i da foc de vina-i soferu Razz ,suntem prea criminali pt masini asa vechi.
1. Incarcarea la kadett D nu-i prevazuta pt drumuri scurte si faruri aprinse iarna trecuta tot la 2 saptamani am pus bateria pe redresor ca plecam la servici pe faruri 3km ma intorceam pe faruri cu cateva porniri in plus masina nu mai vrea sa porneasca.
2. La tranta executata de tine cu masina daca ai fost intreapta inferioara de vit e posibil sa-ti fi sarit distributia vreun dinte ca eu de ceva vreme am scos delco-ul si l-am montat gresit iar cand am incercat sa pornesc electromotorul dadea samne ca se impiedica la compresia pe 2 dintre pistoane . Idea
In cazul tau daca ai luat jos capacul de la culbutori vacuum la delcou ai avut din parti ,ala regleaza avansul fin al motorului de aia a mers ok.
NU spun ca ce am scris eu e 100% dar eu as verifica si asta punand volanta la semn scoti bujiia de la 1 sa fie pe final de compresie si verifici luleaua sa fie pe fisa iar daca nu-i incearca sa mai tragi din delco putin de avans incarca bateria si verifica incarcarea tre sa fie intre 13,7 -14,3volt
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
maine vine si omu d la care am cumparat'o si vedem,el se pricepe ceva mai bine.multumesc pt sustinere si idei.mai astept,daca mai aveti..
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Fa ce stii da nu-i da foc ca aia e masina nu astea cu magicienii electronicii cu 10 popi si 7 doctori nu o mai repari
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
deci...din cate am vazut, desi are scanteie la pistonu respectiv este foarte slaba, si cred ca am si o fisura in capacu de la delcou. sctanteie este da mult mai slaba decat la celelalte bu8jii. fisa nu e de vina pt ca am schimbato. deci ar ramane doar capacu,nu?

L.E. si inca o smekerie...electromotoru invarte mult mai greu cand motorul e cald,deci daca merg, opresc si in interval de cateva minute vreau sa pornesc iara invarte foarte greu cu sanse slabe sa porneasca. daca stau sa se raceasca umpik o ia mai repede...
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
delcoul te tepuieste sau aprinderea electronica dak ai iar electromotorul te lasa sigur, Crying or Very sad sorry de vesti proaste dar asta am patit la un ascona 82 cu aprindere la inceput nu-i placea pornirea la cald iar dupa ceva vreme de chinuiala a inceput sa faca FENTE si in mers trebuia sa mergi 10km -pauza de tigara cand se racea iar10km iar pauza de tigara, in schimb electromotorul de pe dacia mea la inceput invartea greu la cald dupa care tot mai des si la rece pana nu a mai vrut am schimbat rotorul si acum e ok asa ca tre sa mergi la un electrician sa verif sau chiar sa cositoreasca colectorul la rotor poate scapi doar cu atat si la delcou vezi prin schrott daca gasesti delcou complet la100 ron ia-l ca electronica noua e mai scumpa
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
in mers nu face probleme,problema e pornirea. de mers merge binisor si in 3 pistoane. azi a trebuit sa ii fac demonstratie cuiva ca merge in 3 ca mi'a zis k mint si n'are cum. deci ajung la 100 fara probleme in 3 pistoane si daca ma intind cred ca ating 130-140. mai rau ma necajeste pornirea...
L.E. am dat anuntz sa vad poate ies in 150 cu pise + transport,daca nu-la colectare, mai mult nu merita ca in primavara vreau sa imi iau altceva!
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
stai linistit ca cu taxa noua trag de al meu pana pic din el.repara si tu mashina ca e mashina ieftina si nu te rupe in buzunar ca pe drumurile si intretinerea care o facem si tanc de am avea am stii sa il stricam Embarassed
  • RaInInGmaN

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1980 1,3s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
aici ai dreptate...nuj cum dau unii mici averi pe masini sa le rupa pe drumurile noastre. oricum altceva insemna calibra sau astra f,ceva pana in 2500...3000 cu indulgenta...ca sunt bugetar Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR