Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Wiz_KeeD

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Simplu clar si la obiect, de la o vreme pur si simplu porneste termocupla de nebuna si cateodata merge si ore intregi...
Stiu ca am last-o pornita cand am ajuns aks ca mersesem ceva cu ea si cand m-am intors dupa 3-4 ore si mai mult chiar toooot mergea intr-una de nebuna si dak misculez acolo la firu ala de conecteaza termocupla de energia de la baterie cateodata se opreste dar altadata o tine asa de nebuna si nu stiu ce are
Acum am scos-o ca mi-e frica sa nu se harniceasca peste noapte sa vad ca nu mai caraie masina maine cand o pornesc Neutral

S-a mai intamplat cuiva? si app am fost si la mecanic si a zis ca si lui ii s-a pornit a miscat putin si s-a oprit...da de la hartoape de la toate cele poate iara s-a dereglat si face maraton peste noapte

Mentionez deasemenea ca desi am avut probleme pana acum cu niste temperaturi ridicate s-a rezolvat de la sine dupa un timp (am pus si combinatie de anti-gel si toate cele) si tine intre 92 - 97 circula pe acolo!...deobicei cand trece de 95 incepea sa se remedieze.Dupa ce s-au rezolvat toate cele nu am mai avut probleme cu termocupla si desi mergea dupa ce opream motoru (si mie unu mi se pare logic dak e incins) se oprea cand il racea indeajuns si ramanea asa...akm e posedata Neutral

Opel Vectra A , 1.6 benzina, mai batranica din '93 si a avut motoru schimbat...a avut unu de 2.5 inainte (daca ajuta cu ceva...va multumesc anticipat!
Skip ads

  • Cristy18

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ai schimbat termocupla?
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
problema e de la termocontact..schimba-l
  • Wiz_KeeD

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
termocupla din cate stiu eu nu e schimbata si cu termocontactu ala nush ce sa zic...
Skip ads

  • Cristy18

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Schimbai termocupla si vezi daca mai face.Sa nu iei termocupla facuta de italieni ca nu e prea buna.
  • Wiz_KeeD

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu prea imi permit sincer sa schimb asa o termocupla ca nu stiu neaparat ce are...
Ideea e ca sigur e ceva la contacte acolo si in dimineata asta am ramas fara baterie si nu mai porneste masina neam!...ma bucur deosebit de mult k am si chestia asta pe cap si trebuie sa fie ceva la contactu ala si-mi face niste nervi de nu mai pot!

Are altcineva o sugetie?
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dupa cum spui nu cred ca ai alta solutie,trebuie schimbata(senzorul din ea s-a dus...nu ai ce sa-i mai faci).din cate stiu pastila de siliciu nu mai efectueaza transferul de caldura
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ca sfat general: motorul electroventilatorului fiind destul de puternic, exista intotdeauna un releu intermediar. Chiar daca traductorul, daca e de constructie mai veche si e un simplu bimetal, are inscriptionat pe el un curent superior celui de actionare a releului (exemplu: releul 0,25-0,3 A, contactul 6A), din cauza sarcinii inductive (bobina releului) contactul e "ars" de scanteia produsa de autoinductie, si apare tendinta de a se suda. Daca ai un traductor mai modern (eu mi-am modernizat acest circuit in sensul ca sonda contine un termistor, si pot regla temperatura de declansare, "releul" continand si un modul electronic), poate aparea urmatoarea problema: la trecerea prin balti, apa (murdara) aruncata peste piesele de contact ale sondei, pacalesc electronica si electroventilatorul porneste aiurea. Constructorul probabil ca a utilizat un conector etans, (traductorul e amplasat jos, pe zona de iesire din radiator sau pe racordul de retur), dar in timp e posibila imbatranirea materialelor de etansare si murdaria+umezeala produc declansarea ELV.... Remediul: verificare, curatare, izolare. Daca nu e cazul, inlocuire sonda.
Spor la lucru!
  • Wiz_KeeD

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Vai, in sfarsit ceva concret!

Si sa stii ca ai perfecta dreptate pentru k am observat ca a inceput sa innebuneasca tocma acum cu ploile astea...si sa nu spun de balti ca am luat cu 40 balti zdravene de arunca apa pe ambele sensuri (nu k as fi avut de ales la toata lumea li se intampla asta)

Si deasemenea cand am verificat la inceputul simptomelor era ud in zona de jos-stanga a radiatorului unde se face conexiunea ventilatorului...din pacate nu stiu exact ce sa gasesc pentru ca eu nu cunosc altundeva sa fie problema decat exact acolo la mufa aia...am sa fac o poza dak doresti si poate imi spui mai exact si vezi ce si cum

Astept inca un raspuns si-ti multumesc mult de tot pentru atentia si rabdarea ta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR