Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • deleted-29357

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La Astra G,an 2000,cod Y17DT,ar fi ceva probleme de genul:
- curentul de aer cald de la aeroterma bate in parbriz inspre partea pasagerului dreapta,mult mai mult decat ajunge pe partea soferului
- trebuie oprita complet masina pentru a intra in viteza I(foarte neplacut cand trebuie sa reduci viteza,pentru a evita o groapa in asfalt,de exemplu).
Skip ads

  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Floreen a scris:La Astra G,an 2000,cod Y17DT,ar fi ceva probleme de genul:
- curentul de aer cald de la aeroterma bate in parbriz inspre partea pasagerului dreapta,mult mai mult decat ajunge pe partea soferului
- trebuie oprita complet masina pentru a intra in viteza I(foarte neplacut cand trebuie sa reduci viteza,pentru a evita o groapa in asfalt,de exemplu).


de acord cu viteza 1. tre sa opresti masina pe loc, altfel impingi ca nebunul in schimbator
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa opresti masina pt ca astfel au proiectat inginerii cutiade viteze si ambreiajul - asta este un lucru f bun, protejeza discul si placa. Asa ca incercati sa patinati un pic cu ambreiajul - in viteza a II. Si in general se recomanda ca atunci cand treci peste un obstacol sa calci ambreiajul pt a evita socurile pe care trecera le poate da in disc. Aceste socuri duc in timp la slabirea arcurilor din discul de ambreiaj si slabirea soarelui placii.
  • deleted-29357

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Trebuie sa opresti masina pt ca astfel au proiectat inginerii cutiade viteze si ambreiajul - asta este un lucru f bun, protejeza discul si placa. Asa ca incercati sa patinati un pic cu ambreiajul - in viteza a II. Si in general se recomanda ca atunci cand treci peste un obstacol sa calci ambreiajul pt a evita socurile pe care trecera le poate da in disc. Aceste socuri duc in timp la slabirea arcurilor din discul de ambreiaj si slabirea soarelui placii.

Intr-adevar,patinarea ambreiajului este optiunea pentru a nu opri de tot masina.Intrebarea este cat de negativ afecteaza ambreiajul?
Skip ads

  • djvenom

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
marian_dan2006 a scris:eu am un opel astra g 2009 berlina si sincer sunt chiar foarte multumit de ea.daca voi nu ati luat masina noua asta nu inseamna ca nu e buna.depinde de unde ati luat-o si cn a fost primul proprietar si cum s-a mers cu ea.de ex eu la masina mea numai eu am conduso si am mers cum trebuie cu ea.asha ca nu mai faceti afirmati care nu isi are rostul ms eu imi menstin parerea ca este foarte buna.si mult mai buna ca un logan se compara cu skoda octavia tour.

tatyy inavta sa parlesti romaneste si dupa aia sa te certi cu oamenii!
legat de chestia
marian_dan2006 a scris:daca voi nu ati luat masina noua asta nu inseamna ca nu e buna.depinde de unde ati luat-o si cn a fost primul proprietar si cum s-a mers cu ea
Poate altii nu au banii tai sau nu au aceleasi posibilitati ca si tine sa ia una noua asa ca nu trebuie sa te iei de oameni, Topicul acesta tocmai pentru asta e, sa spunem ce ne nemultumeste la masina, nu sa ne facem observatii Wink Bafta!
  • Liviu_vectra

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La Vectra A lipsa scut motor si cam incomod panoul cu butoane pt geamuri electrice. Din punct de vedere tehnic am o masina care nu stie ce sunt alea probleme Laughing
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
mariocove a scris:salut! vectra a c20ne,1992,ce nu imi place la ea:oglinzile nu se rabateaza si se pot strica ft usor,culoarea iluminatului in bord(as fi preferat un portocaliu inchis,gen bmw),farurile bat ca niste lumanari,usoare zgomote de plastic prin interior,si manevrabilitatea relativ greoaie in oras caracteristica masinilor mari germane(directie,frane,schimbatul vitezelor).

Am avut si eu vectra a si problema bordului am rezolvat super simplu. Dupa ce am pus leduri din targ si nu se vedea mai nimic, am cumparat tot din targ becuri de bord colorate(vopsite) rosii si se vedea ca la bmw poate nu identic dar oricum frumos si investitia a fost undeva la 5 ron. Farurile se mai pot ameliora cu becuri gen Osram silverstar +50% lumina, iar schimbatul vitezelor prin reglarea perfecta a ambreiajului si a timoneriei mai ales. Nu sustin ca sunt masini perfecte dar unele chestii care ne deranjeaza, se mai pot ameliora.
  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mie nu-mi place la vectra b sistemul de frana de mana pe tambur,separat de disc.Am schimbat sabotii pentru frana de mana si am vazut ca fiecare sunt fixati cu cate doua arcuri.oricat am incercat sa reglez sabotii sa nu atinga pe tambur ,dupa ce trag o data de frana de mana isi schimba pozitia si tot se ating de tambur.Mi se pare mult mai bun,de exemplu sistemul de la vw-audi,frana de mana actioneaza tot pe disc.
Skip ads

  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ating pt ca discurile nu sunt perfect rotunde se mai ovalizeaza putin. incearca sa apropii sabotii din reglajul franei de mana. Cred ca e mai sigur sistemul asta pentru ca e oarecum independent.
  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Vrei sa spui ca tamburii nu sunt perfect rotunzi in interior?Asta nu are cum ca sunt prelucrati pe o masina (probabil strung).mai degraba nu se pot centra perfect pentru ca se fixeaza cu un surub cu cap cruce dupa ce, inainte se centreaza la ochi si cat sa nu aiba frecare pe saboti,apoi se strang impreuna cu janta si prezoanele.Am tot reglat sabotii dar daca-i apropii prea mult am cursa prea mare la maneta de frana si nu mai tine prea bine.
Daca incerci sa te deplasezi inainte si inapoi cu frana de mana trasa(sau daca tragi de frana de mana cand masina inca se misca) se va auzi un zgomot nu prea placut(bataie capat cursa) de la saboti care inclestati pe trambur se misca si ei putin inainte sau inapoi.
Am avut A4 si comparand sistemul de frana de mana pe disc plus avansul automat al pistonului cand se consuma placutele(pentru a comprima pistonul de etrier daca se schimba placute noi este necesar un dispozitiv care preseaza si insurubeaza in aceelasi timp)mi se pare foarte bun si mai ales silentios.Nu vad ce nesiguranta poate avea mai ales ca vorbim de sisteme folosite de vw-audi si nu de lada.
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Tamburii sunt perfecti cand sunt noi, lucrand in diferite conditii nu mai raman perfecti. Nu am intalnit masina cu tamburi care sa nu atinga un pic. II reglezi sa nu atinga si strangi frana de mana din cablu pana ating acceptabil. In orice caz daca ating un pic nu cred ca e o problema, nu ai ce le face. Referitor la zgomot intradevar asa este se misca sabotii in interiorul tamburului si cred ca e un minus la vectra b, sa vezi ce urat face daca o tragi in mers. Probabil au facut-o sa fie doar de parcare, dar oricum fata de alte masini tine bine (ingheata). Sincer nu stiu cum e sistemul la audi. Dar la vectra mi se pare ca se dubleaza sistemul de frana prin faptul ca este independent cel de la frana de mana de ex. daca ramai fara lichid poti opri masina cu frana de mana aceasta fiind actionata mecanic si neavand legatura cu lichidul de frana, etriere etc.
O intrebare personala daca ai avut A4 de ce ai dat-o pe vectra? Eu prefer A4, dar nu a fost sa fie in cazul meu.
  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai dreptate aici;
..In orice caz daca ating un pic nu cred ca e o problema, nu ai ce le face. Referitor la zgomot intradevar asa este se misca sabotii in interiorul tamburului si cred ca e un minus la vectra b, sa vezi ce urat face daca o tragi in mers.Probabil au facut-o sa fie doar de parcare...
Asta am vrut sa punctez si eu,ar fi putut sa mai lucreze un pic la frana de mana cei de la opel.Ca sa nu ma iau si eu de plasticuri ,greieri,lumini bord etc care deja s-au mai scris.Pentru mine vectra este ok ca si masina de clasa medie.
Nu stiu de ce ai impresia ca la opel daca are frana de mana independenta are vreun avantaj doar nu franeaza impreuna pe disc si tambur in aceelasi timp.Deci nu se dubleaza nimic.Iar despre eficienta franei pe tambur sau disc nu are rost sa mai vorbim.
Prin lege frana de mana trebuie sa actioneze mecanic (poate fac exceptie unele prototipuri recente la care am citit ca au adoptat sisteme de frana de stationare electromecanica) deci ca sa te lamuresc cu sistemul de la vw, frana de mana actioneaza tot pe placutele de pe disc dar nu prin aceelasi circuit hidraulic(lichid) ci are o parghie care preseaza direct pistonul din etrier pe placute ,deci mecanic.
Ca sa-ti satisfac curiozitatea A4 nu am dat-o pe vectra ci am vanduto pentru a-mi lua terenul pt. casa prin 2004 apoi m-am gandit ca-mi trebuie o masina buna,sigura la drumuri lungi,la un pret mai mic,mai ieftin de intretinut,frumoasa, deci ...vectra Very Happy
Skip ads

  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ma refeream ca se dubleaza prin faptul ca daca ramai fara frana de picior adica fara lichid de frana, o poti opri cu frana de mana. Referitor la eficacitate cea pe tamburi se uda mai greu decat cea pe disc la trecerea prinr-o balta, asta e singurul avantaj.
  • beynur

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2006 Y2,2DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pe mine ma enerveaza ca trebuie sa schimb vitezele repgege(repede ca imediat ajunge la 3000rpm)motor mic si diesel.apoi cand scot cotul pe geam,dau de tumburusul ala de inchis usile din interior,nu stiu cum se numesc.apoi tampenia neamtului cu spatiul mic la motor.e prea inghesuit ,plin de cabluri si tuburi,nu poti baga mana pe nicaieri,mai ales daca vrei sa schimbi becul.in rest merge bine dar nu imi place nika la ea Smile
o sa cresc si eu sa imi iau alta mai mare ca ale voastre,astra,vectra etc
in rest numai bine
  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
daca ajungi foarte repede la 3000rpm poate este din cauza ca folosesti incaltaminte prea grea Wink !? In general toate diesel-urile au compartimentul motor mai inghesuit.Sincer mie mi-ar place o masina ca a ta,chiar ma gandesc pe viitor sa-mi iau o corsa disel ,ca a doua masina,pentru traficul urban.as trece peste toate neajunsurile pe care le are doar pentru ca este o masina economica,agila,usoara,are o linie frumoasa,ideala pentru orase aglomerate.in cazul tau se intelege daca ai nevoie sa parcurgi distante mai mari,autostrada etc. atunci o masina din clasa medie se aseaza mai bine la drum dar trebuie sa refaci si calculele; impozit,asigurare,consum,etc.
Mi-am mai amintit o problema la vectra mea.Toate geamurile atat cele pe fata electrice si cele pe spate cu macarale mecanice, deschise pe jumatate fac un zgomot(cand ruleaza masina) de parca ar fi tensionate in sina pe care culiseaza.Este un zgomot ciudat cum ar fi cand indoim un plexigas dar cu rezonanta sticlei.Bineinteles nu am observat ca s-ar indoi geamul sau altceva,fisuri,dar ma face sa le deschid sau doar cativa cm sau de tot.deci evit zona de mijloc.Cine mai are vectra b1 poate sa-mi confirme,este ceva 'genetic' sau un defect?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR