Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am observat ca cauciucurile pe spate se uzeaza spre interiorul masinii. ca si cum n-ar calca in totalitate pe sol.

e ok chestia asta?
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu este ok, Astra F are punte rigida pe spate se poate ca aceasta sa fie stramba, merita sa faci o verificare a acesteia (unghi de fuga)
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Nu este ok, Astra F are punte rigida pe spate se poate ca aceasta sa fie stramba, merita sa faci o verificare a acesteia (unghi de fuga)


asta unde se poate face? tot acolo unde am facut si geometria pentru fatza?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Da tot acolo, insa ar fi trebuit sa iti spuna daca era sau nu defecta cand au facut geometria sau ai lovit-o intre timp?
Skip ads

  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Unde ai facut geometria rotilor ca vreau sa ma duc si yo.
Am o banuiala ca nu mai am unghiurile corecte, cand intru in curba pe la 70Km/h scartaie usor rotile dar la vitezanu trepideaza nu face nimic doar trage putin dreapta daca las volanul liber.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Da tot acolo, insa ar fi trebuit sa iti spuna daca era sau nu defecta cand au facut geometria sau ai lovit-o intre timp?


cum Dzeu sa lovesc puntea pe spate??!! am facut geometria doar la rotile pe fatza shi nu mi-au zis nimica de puntea din spate...Sad Sad

chestia cu uzura neuniforma mi-a aratat-o un mester la o vulcanizare azi. d'asta am zis si eu sa intreb...

Ps: ar putea influenta negativ faptul ca am jante de 195 latime..?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ok, atunci cand ai facut geometria au montat pe fiecare roata cate un aparat, de reglat unghiul de cadere/fuga se poate regla decat de pe fata, pe spate nu are ce sa regleze insa aparatul raporteaza daca este ceva in nergegula. Latimea cauciucurilor poate accentua respectivul defect in sensul ca pe un cauciuc mai ingust se obseva mai tarziu, dar nu genereaza uzura neuniforma...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
NiceGuy a scris:Unde ai facut geometria rotilor ca vreau sa ma duc si yo.


vizavi de stadionul National/Patinoar. vii de la peatza Muncii spre Cora pe Bdul Basarabia si chiar la intersectia cu Campia Libertatii pe dreapta sunt...a fost 500mii acu cateva luni
Skip ads

  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca se uzeaza pe interior inseamna ca sunt
ori inclinate cu partea superioara spre interiorul masinii (1) ori partea din fata este a rotii este mai distantata de partea din fata (2). Ca sa fie mai clar incerc o schita Smile

(1) Rotile vazute din spate> /-----\

(2) Rotile vazute de sus> |-----|
|
|
|
\-----/

Oricum, ideea e ca trebuie sa iti faci "geometria"...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
kapix a scris:Daca se uzeaza pe interior inseamna ca sunt
ori inclinate cu partea superioara spre interiorul masinii (1) ori partea din fata este a rotii este mai distantata de partea din fata (2). Ca sa fie mai clar incerc o schita Smile

(1) Rotile vazute din spate> /-----\

(2) Rotile vazute de sus> |-----|
|
|
|
\-----/

Oricum, ideea e ca trebuie sa iti faci "geometria"...


Kapix el deja a facut geometria pe fata.....plus ca pe spate nu se face geometrie. Eu abia am facut-o acum 3 saptamani si mie nu mi-au zis nimik....oricum in momentul in care apare o diferenta in pozitionarea acelor echipamente iti spun ei....cel mai sigur e in service ....sa mearga sa vada aia care este problema.... Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@florinike, pentru constatarea acestui defect la service tot geometria se face
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Desenul meu arata ciudat pentru ca nu mi-a luat spatiile la al doilea desen. Daca aparea schita asa cum am incercat eu sa o "desenez" se vedea ca pe fata sunt deja reglate. In ce priveste geometria pe spate, sincer nu stiu daca se poate regla la orice masina, dar cel putin la Omega (care are suspensii independente) se regleaza.
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu am facut geometria pe fata si m-au pus sa schimb un cap de bara, ca nu puteau sa calibreze rotile, la spate nimic, iar la mine pe dreapta spate se uzeaza pe interior (am cauciuc 225/45/17). NU este de la geometrie, e din cauza amortizoarelor care sunt VARZa. trust me Smile scrie in manualu haynes
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Intre Calibra si Astra F sunt mai multe diferente, pe puntea spate la Calibra este suspensie cu brate independente, iar la Astra este punte, posibil ca la tine sa fie din cauza amortizoarelor, dar la Astra este alta situatie Sad
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ToX a scris:eu am facut geometria pe fata si m-au pus sa schimb un cap de bara, ca nu puteau sa calibreze rotile, la spate nimic, iar la mine pe dreapta spate se uzeaza pe interior (am cauciuc 225/45/17). NU este de la geometrie, e din cauza amortizoarelor care sunt VARZa. trust me Smile scrie in manualu haynes


interesant ce spui tu. am sa verific si amortizoarele...

@roBert

am 'incalecat' cateva borduri cu rotile din spate dar de aici pana la deformarea puntii e cam mult nu?

ce ar trebui sa-i pun pe mecanici sa verifice la urmatoarea revizie?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Iar cand vei schimba amortizoarele, numai "Gabriel" sa nu pui... Rolling Eyes
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@ catalin de la parcari pe bordura nu se strica puntea...
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
dar la "incalecari" depinde de viteza Smile
  • Ioan Paul

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

Nu stiu daca are legatura cu topicul, dar as dori sa stiu daca este adevarat ca dupa ce ai schimbat cauciucurile trebuie sa circuli cativa zeci de kilometri _(~ 100 km) si apoi sa faci geometria rotilor. Asta am aflat la un service unde mi-am pus cauciucuri de iarna. Este corect ori nu?
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si eu la fel stiam dar nu geometria ci echilibrarea rotilor,care este altceva(se pun plumbi pe marginea jenti)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR