Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sau nu.
Skip ads

  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Apropo de calitate pt Europa de Est...
In urma cu un an si jumatate am fost nevoit sa-mi schimb parbrizul la Opel. Am mers la Gimarom si le-am spus ca vreau parbriz original (daca tot era pe casco). Au facut comanda si am asteptat o saptamana sa-l aduca. Intr-adevar mi-au adus ce am vrut, un Pilkington E1 (adicatelea facut in Germania). Si pretul a fost pe masura, dar asta nu a avut nici o importanta. Dupa o saptamana de la montare constat ca parbrizul este zgariat destul de serios. Imi bat capul vreo cateva ore care ar fi motivul si ajung in final la concluzia ca a fost de la o laveta cu care am sters parbrizul....Problema e ca si pe cel vechi (original) l-am racletat, sters cu lavete mai putin curate etc si nu era atat de zgariat.
Dupa aceasta am vorbit cu un prieten in Franta care lucreaza la Citroen si-mi zice sa ma linistesc pt ca de fapt am primit un produs destinat Europei de Est. Si mi-a explicat cum e la el la munca: banda de productie este aceeasi, piesele sunt acleasi, numai ca la final toate masinile sunt testate inainte de a iesi din fabrica (stand+tester+pista). Care masini nu indeplinesc normele existente (un fel de STAS) nu sunt refacute, ci sunt pt Europa de Est. Iar noi romanii putem sa ne consideram norocosi ca reusim sa cumparam o masina noua produsa chiar in tara de origine.
In concluzie: SE CUNOASTE FAPTUL CA SUNT PRODUSE DIN VEST DESTINATE EXCLUSIV PIETII ESTICE a caror calitate este mult mai slaba decat cea originala (si aici nu ma refer la produse piratate).
Din acest motiv recomand celor care doresc sa-si cumpere masini sa incerce sa le procure direct din Europa de Vest (care au ca destinatie tot piata vestica)....
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Anul trecut vroiam sa imi cumpar o Octavia TDI, si discutand cu un dealer auto, mi-a spus ca decat sa imi cumpar o Octavia noua, din Romania, mai bine una second hand, la 60.000km din Germania, fabricata pentru ei, deoarece se fabrica masini special pentru piata din est, care au o calitate mai slaba de fabricatie fata de cele destinate vestului.Asta este valabil pentru toate produsele comercializate in est.
Multi nu cred asta, dar asta este realitatea.Trist dar adevarat.

In ceea ce priveste calitatea masinilor fabricate in ultimii ani, indiferent de marca, nu mai au aceiasi calitate pe care o aveau masinile fabricate in anii '80.Se doreste ca o masina sa nu tina multa, pentru a se putea comercializa urmatoarele modele, si de ce nu, sa se vanda cat mai multe piese de schimb.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
comnic5 a scris:Haida de! Audi nu este bun, BMW nu este bun .... Aici sta treaba ca si cu caii la caruta fratilor. Daca stii sa-i mani si sa-i ingrijesti te duc daca ii biciuiesti pana le da sangele te lasa in drum. Hai sa fim seriosi. Sunt soferi si soferi si masini si masini. Eu cred ca durabilitatea unei masini tine in mod expres de cum este exploatata si intretinuta.


Auzi , tu ai citit cu atentie ce am scris mai sus ? Ce legatura are talpa grea cu motorasul de la decapotare ? Sau cu sistemul Infotainmnet care costa unul 1700 de euro , iar celalalt peste 2000 ( din amintirile mele ) . Sau cu lampa de frana ?
Data viitoare citeste cu atentie si vei vedea ca sunt niste probleme care fac aceasta marca de kkt . Nu are legatura cu faptul ca nu-i schimbi uleiul 30.000 de km si mergi numai la blana , ci are legatura cu faptul ca majoritatea gadgeturilor cu care este echipata masina sunt de doi lei !

@Slick : Am vazut in Germania , o gramada de EOS-uri cu probleme la sistemul de decapotare . Si Twintop , dar parca nu asa multe . Si baietii imi explicau ca s-au repezit astia de la VW sa lanseze EOS-ul si n-au avut timp sa-si faca o parere asupra fiabilitatii .
Skip ads

  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
prima data vectra a 92 dupa care astra g 2003 cumnatu vectra b 2001 si soacra vectra b caravan 2001 inainte de astea o ascona b parca si doua astre f caravan , itoria e veche in familie asa ca mergem mai departe pe opel
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu, in principal, am vrut sa scap de dacie, nu ca nu mai mergea, ci ca nu ne mai dau astia voie cu ele. Am vrut sa iau solenza, dar am mers cu una de 3 ani si scartaia toata si zgomot in habotaclu...mai bine era cu dacia Smile Apoi m-am oprit putin pe la un Logan nou...a facut tata configuratia, si la raspunsul knd sa-l iau...peste 1 saptamana ajung actele la Bucuresti, dupa ce le aproba, mai dureaza vreo doua pana vine masina. Asa am plecat de acolo si am gasit in Constanta un Opel Vectra B din 2000 adus din Germania, ce arata si este mult mai bun decat un Logan nou (fara suparare pt cei cu logan). Acu singura problema...este ca umblu tot cu Dacia (problematicul Y16XE si norma de poluare) cel mult pana in iulie. Dar, intr-un cuvant, masina merita banii
  • Fialdo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
De cateva luni am cumparat un Opel Corsa 1.3 cdti (SH)...
Inainte de a o cumpara mi-am stabilit cateva criterii:
- sa fie o masina mica (de oras)
- sa aiba un consum redus
- sa aiba un minim de confort si siguranta
- sa aiba un pret accesibil...
La un moment dat am ajuns la situatia CORSA vs MATIZ....si a castigat Corsa...
Masina pe care o am acum a fost adusa din Franta .... si am o parere f proasta despre "frantuji" vis-a-vis de modul in care-si intretin masinile .....
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cand am vazut topicul am spus:"Hai sa vad si eu cum au ajuns oamenii sa-si cumpere Opel?" si cand colo doar cateva posturi dedicate direct la subiect in rest alte discutii ...

Bun povestea mea:
Prin 2004 voriam sa cumpar o masina care sa fie:
-de familie, cat mai mare;
-diesel, pe vremea aceea inca convenabil ca si pret al combuistibilului;
-nu prea scumpa;
-nu productie autohtona;
-cu cateva dotari gen: AC, Airbag-uri, ABS, etc.

Si asa am ajuns la un Astra Caravan 2.0DTI din 2000. Nu regret alegerea facut - pana acum n-am schimbat decat filtre si ulei + placutele cu discurile de frana cu cablu cu tot de pe spate ....

bafta
Skip ads

  • pop ioan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1991 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cine stie daca opel astra an fabricatie 1991 mtor isuzu turbo intercooler are euro 2?
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
are
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
AstraG 1.7DTI
Prima data am vrut o masina si s-a nimerit sa fie Opel Astra G caravan cheala. Mai ieftin nu era nica.
Probleme:
- Puntea de diode inlocuita.
- Schimbat amortizoare si arcuri pentru ca era prea joasa si atingea.
Merge si acum cu tuning.

Vectra C 1.8
A doua oara cautam sa schimb masina cu una mai dotata si, dupa cateva teste cu C4 si 307, am ajuns la AstraH. Acolo mi s-a oferit masina de test Vectra, pe care am luat-o la pret de AstraH.
Probleme:
- intrat intre doua TIR-uri, schimbat tot pe dreapta.
- butoane lumini stricate
- exfoliere comenzi de pe usi
- maner interior rupt

AstraH 1.9CDTI
La AstraH am ajuns pentru ca am vrut 200CP cu garantie si cu consum de benzinar 1.4.
Probleme:
- opritor usa sofer inlocuit pe garantie
- amortizoare spate scurse, cu zgomot din prima luna


Concluzii:
Acum ma gandesc ca probabil as fi iesit mai bine daca luam un company car de la BMW de 150CP si garantie 1 an.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:AstraG 1.7DTI
AstraH 1.9CDTI
La AstraH am ajuns pentru ca am vrut 200CP cu garantie si cu consum de benzinar 1.4.
Probleme:
- opritor usa sofer inlocuit pe garantie
- amortizoare spate scurse, cu zgomot din prima luna


as completa si caseta de directie schimbata pe garantie Laughing
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu am mai ajuns la asta, si-au dat seama ca nu de la aia e problema. Amortizoarele par sa fie. In schimb mi-au schimbat bieletele de directie degeaba. Sa fie primit Very Happy
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
bertone a scris:Cum am mai ajuns sa-mi mai cumpar Opeluri ? Raspuns : Din cauza lui Calibra de care am fost foarte multumit si mandru totodata !


Completez si al 5-lea Opel si anumte GTC 1.7 cdti .
Masina noua , perfromante modeste , pret corect , consum mic orice i-ai face Laughing
In privinta stabilitatii seama perfect cu bertone .
la banii astia sunt destul de multumit . Si voi fi si mai multumit cand ii voi schimba difuzoarele la cd 30mp3
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
in 2003 aveam ceva bani stransi pentru o masina,vechea dacie ajunsese mult prea....veche, era din 1985..
nu prea i-mi placeau breack-urile,dar m-am obisnuit....astra f o stiam de cand a intrat in tara,masina a apartinut unui coleg de servici,trebuia musai diesel,se gasea aproape gratis! Laughing
in 2006 deja aveam pretentii,vroiam o masina mare,mult mai mare,motor cat mai mare.
initial intra in discutie,mondeo titanium,omega 2.5 tds(dar era model mai vechi),audi(A4,A6 2.5 tds),mult prea scumpe sau mult prea omorate,passat mult prea comun!
asa am ajuns la vectra c,un salt mai mult decat imens in comparatie cu astra f.
si cum aveam experienta in domeniul opel,inevitabilul se intampla in dec 2008 cand apare al 3 lea opel, Astra H sedan.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu la inceputul lui 2004 m-am hotarat sa schimb Dacia loiala...
Mai avusesem un Ford,un Fiesta 1.6D mai exact si imi lasase o impresie buna.Acum eram in cumpana,la inceput,vroiam sa-mi iau un Ford Focus Ghia 1.8TDCi,dar apoi a intervenit si Opel Astra G 1.7DTi in joc si am mai luat in calcul probabilitatea achizitionarii unui Golf 4 .Am vazut un Astra G Caravan 1.7DTi negru in Bucuresti,dar mi-a lasat un gust amar,nu era cine stie ce dotata...si am zis pas.M-am dus la Arad,de unde luasem si Fordul.Acolo era masina care o detin acum,era singura pe care scria negociabil dar m-a atras foarte mult culoarea...Deocamdata nu m-am dus sa o vad,am zis sa vad si Forduri.Gasisem un Focus Break 1.8TDCi alb,masina arata bine,dar proprietarul nu avea actele,mi-a zis ca erau la politie.Aici era ceva ciudat la mijloc clar,proprietarul se ruga de mine,ca vine cu masina pana la mine la Bucuresti.In gand mi-am zis ""nu merci prietene,nu se face asa"".Mai ma uit in jur,iarasi vad Astra G'ul care-l detin acum.Intr-un final,cedez si ma duc sa vorbesc cu proprietarul,prietenul meu o inspecta atent.Nu mai vazusem asa o Astra,asa culoare,praguri Opel,telefon incorporat,comenzi pe volan,calculator de bord,scaune sport,jenti pe 16''... m-a impresionat total pe moment.Apoi am intrebat ce motor are,raspunsul : 2.0DTi.Nu stiam mai nimic despre motorul asta,eu eram convins ca 1.7DTi e un motor fiabil care consuma putin si ca acela era alegerea inteleapta.Proprietarul avea dubla cetatenie,si lucra pt Opel in Germania,raspunsul lui la ceea ce credeam eu : Adevarat,1.7DTi e un motor foarte bun,fiabil,dar la caroserie de Caravan,cand aveti multe persoane in masina,bagaje si mai porniti si clima...consumul nu e unul prea mic.Domnul respectiv mi-a dat de gandit si incepe sa-mi zica de masina,ca are distributie pe lant,spre deosebire de 1.7,si pe langa asta,vazusem ca era singurul motor de Opel care-l vedeam sa scrie ECOTEC pe el.Am zis ca o cumpar clar,o masina cu atatea dotari nu mai gasesc,dar domnul era din Timisoara,si a fost o ocazie buna sa observam comportamentul masinii.
Pentru inceput simteam cum ma scufund literalmente in scaunul pasager,eram si obosit dupa ce am mers de la Bucuresti la Arad cu un Mercedes 230D din 1987 al colegului meu.Am ajuns la Timisoara,am fost la un restaurant,am stabilit pretul si i-am dat domnului un avans considerabil.Dupa aceea i-am zis sa ne conduca la un hotel nu prea scump ca sa nu cheltuim prea multi bani Embarassed
A doua zi,domnul prompt a sosit exact la ora stabilita si am mers sa facem actele.Am facut actele si inainte sa plec,domnul imi zice : Sa stiti ca ati cumparat o masina nemaipomenita,nici n-ati vazut toate dotarile masinii.Ma bucur in sinea mea,ne luam ramas bun de la domnul respectiv si am pornit spre Bucuresti...Ajuns pe valea Oltului am facut un popas,ploua frumos,era ora 10 seara,il asteptam pe colegu sa ne regrupam.Pe autostrada Pitesti-Bucuresti,mai dau putina pedala si ma duc racheta cu 150km/h sa vad cum se simte la viteza aceea.Problema era ca trebuia sa opresc mai des dupa prietenul meu,mai mult de 110km/h nu mergea.Ajung la Bucuresti,imi iau ramas-bun de la colegul meu,ii multumesc si ma indrept spre casa,sa-i prezint familiei noul membru.
Asa am intrat in posesia Opelului meu de azi.
  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vectra a venit dupa un sir de masini.Inceput cu dacia 1310 prin 2001,2002 deja avansasem la un Nissan Sylvia cu 1,8 turbo neimatriculat pe care l-am putut tine doar un an de zile(nu-i gasisem pe vremea aia acte deloc)urmeaza o experienta nu chiar placuta cu un Ford Scorpio 2,9 V6 care s-a stricat la doar o luna de zile de la cumparare,schimbat motorul cu un 2,0 dohc foarte multumit de masina cu acest motor,2005 trecem la ceva mai nou adica un Mondeo 2,0 tddi foarte robusta masina am vandut-o dupa exact 9 luni de zile intrucat nu puteam suporta interiorul ala urat Mad 2006 este anul Alfa Romeo 156 aceiasi motorizare de fiat ca si pe vectra 1,9 jtd(pe Vicky e 1,9 mjtd)care ramane in parcare un an si vreo 8 luni timp in care am avut parte de dragoste cu nabadai.Foarte frumoasa italiana dar si foarte proasta(ceva in genul unei curve bune dar fara minte)am schimbat la ea piese girla si tot troncanea ca un cazan(atunci m-am hotarat sa o vand bine ca era inainte de crzia ca altfel si azi mai stateam cu ea).Astfle anul trecut in vara am ajuns la vectra intrucat vroiam o masina de familie(cunoasteam motorul care este unul bun)cu km.putini si cat mai noua(asta a fost prima prioritate)iar la banii dati pe ea a fost best deal.
  • Kmc0smin

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In decembrie 2007-ianuarie 2008..se cauta masina..se alege a se lua masina noua..buget 27k (se pun si taxe si casco)
1 Skoda..octavia 2 rs diesel..drive test...tata ff nemultumit de masina..exterior banal..interior calitativ dar verdele nu ii place(presupun ca de la dacii)
2 Vw ..passat 2.0 tdi highline sau sportline...tata multumit de masina..yo unu nu...bugetul se simtea un pic depasit 27k masina fara taxa de 530e si casto de 1350e..pica
3 Opel..Astra H sedan...frumoasa..buna..motoare slabeee..1.7 cdti 100cp si 1.8 140 cp..diesel ff slab iar benzinar cam neserusit..in buget era perfect
4 tot la opel dar vectra:X...nu se mai face drive test nu nimic..se ia catalogu si in 2 h masina era hotarata..1.9 CDTI 150..COSMO..se mai afauga pachetele Atractive,Premuim..pretul 26k...pe factura 24,5k...si uite asa am yo opel:)
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@bertone incearca sa-ti iei o japoneza ca masina urlatoare. Eu conduc un nissan (model mai vechi, din '97) si trag de masina aia fara pic de mila iar masina rezista eroic (hartoape, santiere...si nu e masina de teren). In 2 ani si ceva de cand o calaresc eu nu a picat nimic de pe ea iar motorul e in stare foarte foarte buna desi are km multicei (e fosta masina de serviciu). E adevarat ca piesele sunt mai scumpe, insa fac toti banii! Cei de la reprezentanta nissan sunt de tot rahatul iar serviciile prestate de ei sunt de tot rahatul, dar asta e alta discutie...
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am inceput sa-mi caut masina in 2007, prin ianuarie-februarie.
Au durat cateva luni pana am gasit Astra-ul.
Aveam in cap Passat 2003, inca-l regret Wink , imi place design-ul, imi place sa cred ca fiabilitatea e adevarata si imi plac masinile mari.
Am trecut de la A4 la A6 dar in bugetul de care dispuneam erau glume de masini.
M-am gandit la Vectra B dar interiorul imi displace.
Acelasi lucru si despre Astra, design-ul exterior excelent dar interiorul mi s-a parut jale. Singurele Astra G care mi-au schimbat parerea au fost un Bertone de 2.2 galbenul acela...cum a avut bertone(avea interiorul cam neintretinut) si cea care in final am si ales-o.



Prima poza cu Astra-ul meu, ne-am vazut, ne-am placut si-a doua zi am stabilit sa ramanem prieteni.

Ce mi-a placut la ea:
Se vedea ca a fost foarte ingrijita, avea cauciucuri noi, nici o zgarietura pe jante, nici o zgarietura pe caroserie, interiorul se prezenta ca nou si avea un miros interiorul de nu-mi venea sa mai ies din masina.
Interiorul sport da o alta nota masinii, ceasurile albe si consola argintie parca-i mai schimba aerul acela de masina imbatranita.
Roata de rezerva noua cu "sculele" nefolosite.
Imi place si faptul ca are 2 usi, sunt tanar si prefer aspectul in detrimentul utilizarii practice.
Desi imediat ne cunoastem de 2 ani viteza maxima atinsa a fost de 160km/h. nu ca nu ar putea mai mult dar nu am vazut rostul.
Am ingrijit-o, am spalat-o, am scutit-o de drumuri proaste, de gropi(pe cat posibil), i-am luat cauciucuri de iarna dar asta nu m-a scutit de acea bordura blestemata. (Inca ma mai gandesc cateodata daca puteam reactiona mai bine).
Macar acum are piese cu garantie.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR