Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
@smilebogdan, daca aflam de tine mai demult ca vrei sa incerci o dracia d-asta electrica iti dadeam eu una artizanala dinaceea magaoaie cu un 'motoras' de electromotor si turbina cu diametru cit farfuria,baga aia un jet de aer de-l simteai pina la 3 metri cu o presiune statica de aproape pina la un bar ...insa nu-ti garantam si integritatea bateriei sau al alternatorului .,...cum din pacate eu n-am mai apucat sa o testez pe masina ptr ca intre timp am radiato(m-a prins RAR-ul mobil cu probleme tehnice ff mari) puteam sa ti-o dau tie sa o incerci ,binenteles daca aveai curaj...tin minte parca tot pe aici pe forumul asta sau nu mai stiu care ca m-am tot rugat de uni si de alti daca o vor macar pentru probe si cum n-a fost curios nimeni de ea atunci am demontato si am dato la fiare vechi
Skip ads

  • valenmax

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10sx
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
smilebogdan a scris:Valenmax, tu ai incercat asa ceva, sau daca ai auzit un zgomot care nu iti place ineamna ca nu da nici randament ? Cand asculti o melodie care nu iti place, inseamna ca nu este bun casetofonul ?
Imi plac raspunsurile celorlalti.
Vreau si un raspuns concret si o descriere de la cineva care a testat o turbina electrica !
Multi au auzit, putini au vazut si nici unul n-a avut .......
Se poate monta o turbina angrenata mecanic, care sa aiba o turatie corelata cu cea a morotului, apoi se poate schimba de exemplu la motorul meu de 1.2, injectorul si sa pun unul de 1.4, sa pulverizeze mai multa benzina, atunci cand turbina baga mai mult aer, injectorul sa pulverizeze mai multa benzina(am discutat cu o persoana care are cunostinte si mi-a explicat mai pe larg, dar nu a facut nici o incercare cu ceva electric) iar pretul este destul de mare, insa pe mine nu ma avantajeaza sa creasca puterea si odata cu puterea sa creasca si consumul, de aceea ma intereseaza sa pastrez injectorul si sa fac niste incercari decat cu admisia aerului, iar o turbina electrica m-ar avantaja, deoarece ar functiona numai atunci cand apas pedala lentru o depasire, sau cand as fi foarte gabit, astfel nu va seca bateria de curent decat pentru scurt timp.
Daca cineva mai afla ceva lucruri noi, le astept detaliile cu tot respectul, iar cand voi face o satfel de incercare, voi impartasi experimentul pe forum.

Cu toate astea spuse, este cineva din Bucuresti care are vreo jucarie eaia electrica si care e dispus si are putin timp liber sa fac o proba pe corsa mea 1.2 din 94' ?


Parerile dupa cum vezi sunt impartite,eu sunt de partea celor contra, daca ar fi fost rentabil poate i-ar fi pus-o nemtii din fabrica Rolling Eyes da ce stiu ei, sincer si eu am fost parca tentat sa prospectez piata in materie de preturi si sa achizitionez una dar am prospectat mai mult pe net dupa mai multe informatii si am ajuns la un categoric nu, ce pot sa-ti zic ... succes in ceea ce-ti propui!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Acuma sa nu creada cineva ca ma bucur de raul altuia, dar pana sa transformi masina in OZN care nu consuma mai nimic si produce puterea unui Ferrari, si asta cu piese scoase dintr-un aspirator vechi, trebuie sa stii (sau sa-ti permiti) sa-i faci intretinerea de baza... Twisted Evil
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Acuma sa nu creada cineva ca ma bucur de raul altuia, dar pana sa transformi masina in OZN care nu consuma mai nimic si produce puterea unui Ferrari, si asta cu piese scoase dintr-un aspirator vechi, trebuie sa stii (sau sa-ti permiti) sa-i faci intretinerea de baza... Twisted Evil
..problemele tehnice erau la noxe ,pe care fie ca erau reale sau false eu n-aveam cum sa-i controlez ,in plus treaba era alta pentru autoritatile romane si anume ;ORICE MASINA MAI VECHE DE 10 ANI TREBUIE NEAPRAT SCOASA DIN CIRCULATIE indiferent prin ce mijloace mai mult sau mai putin corecte ,chestia era ca abea îi facusem ITP-ul de 2 luni si chiar pe bune ,insa politia cu RAR-ul sunt 'dumnezeul' si hotaraste ce si cum astfel ca lupta era de la bun inceput pieduta ,a fost doar o chestiune de timp ...suze de off topic
Skip ads

  • smilebogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu, sunt de acor cu tine ca un motor de 1L, la 800 de rotatii absoarbe 800L aer/minut, insa chiar daca motorache ala nu are acel debit, pentru turatia de 4000/minut, totusi usureaza absortia aerului in admisie, e ca si cum o persoana inpinge o masina cu 2 km/ora, iar daca vine a 2-a persoana ajunge la 4 km/ora, un fenomen de genul asta eu totusi cred ca exista, si sper sa dea randament. Unde gresesc ? Sunt de acord cu ceilalti ca e posibil sa nu faca fata bateria, insa nu pot spune nimic pana nu vad consumul unui astfel de motorache. Cu toate acestea, o sa incerc totusi sa realizez o astfel de turbina mecanica, daca voi gasi ceva din care sa adaptez, si ma gandeam tot la un astfel de turbina electrica , careia sa ii pastrez partea de ventilatie si pe care sa o modific si sa-i montez o fulie pentru a rula pe cureaua de alternator.
  • smilebogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Vis-avis de ce spune valenmax, ca daca era bun, puneau nemtii din fabrica. Cu siguranta adevarat, insa dupa cate bine stim cu totii, masinile sunt concepute sa ruleze multi km, in conditii de utilizare normala, iar marirea puterii motorului, aduce la inbatranirea mai rapida a multor elemente ale masinii, cu alte cuvinte o durata de viata a motorului mai scazuta, iar pentru o marire de putere si de calitate , implica costuri mai mari. Astazi am vazut un opel corsa cu motor de 1L, intradevar 12V, care era mai puternic decat 1,2L al meu 8V si vreau sa spun ca oarecum ma oftic. Sa fiu sincer sunt multumit de masina mea, dar as vrea totusi sa incerc ceva.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
smilebogdan a scris:Unde gresesc ?

La turatii mari, motorache functioneaza ca un dop in tubulatura de admisie. Stii cum finctioneaza o moara de vant? Din momentul in care se depaseste debitul maxim pe care il poate furniza, elicea lui motorache va fi impinsa de aerul ce este aspirat de cilindrii. Adica motorache va deveni o moara de vant in galeria de admisie iar in motor va ajunge mai putin aer datorita diminuarii sectiunii tubulaturii de admisie intrucat motorache se va opune cresterii de turatie pe care o impune trecerea unui volum mai mare de aer decat debitul lui maxim.
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Eu as intreba altceva referitor la introducerea suplimentara de aer in admisie faþa de cea normal aspirata ;Pina la ce valori se poate introduce aer intr-un motor stok(nemodificat) fara sa afecteze functionarea acestuia respectiv detonatii aiurea si alte ciudatenii..?
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Notiunea de "volum" nu este pertinenta aici... caci motorul isi ia deja SINGUR vomumul de aer necesar la presiunea atmosferica. (ma rog... ceva mai putin, datorita pierderilor)
Mai corect ar fi ca sa se vorbeasca de "presiune" sau "flux masic", deci nu trebuie un "ventilator" (furnizarea unui flux de aer la presiune ambianta)ci "compresor" (umplerea cilindrilor cu aer sub presiune)
Eu zic ca valoarea care nu ar pune mari probleme unui motor obisnuit ar fi intre 1.2 si 1.4 bari... (asta ca sa raspund direct la intrebarea directa)
Ca sa raspund altfel, nu te obosi, cu o morisca electrica nu ai sa reusesti niciodata asemenea performante, cablurile de curent ar trebui sa fie cat degetul iar bateriile... poate 4-5 baterii de tractor ar fi suficiente... Asta ca sa nu spun ca ar trebui sa-ti proiectezi si construiesti singur motorul de circa 10KW/12volti (adica circa 800Amperi)... Laughing
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Notiunea de "volum" nu este pertinenta aici... caci motorul isi ia deja SINGUR vomumul de aer necesar la presiunea atmosferica. (ma rog... ceva mai putin, datorita pierderilor)
Mai corect ar fi ca sa se vorbeasca de "presiune" sau "flux masic", deci nu trebuie un "ventilator" (furnizarea unui flux de aer la presiune ambianta)ci "compresor" (umplerea cilindrilor cu aer sub presiune)
Eu zic ca valoarea care nu ar pune mari probleme unui motor obisnuit ar fi intre 1.2 si 1.4 bari... (asta ca sa raspund direct la intrebarea directa)
Ca sa raspund altfel, nu te obosi, cu o morisca electrica nu ai sa reusesti niciodata asemenea performante, cablurile de curent ar trebui sa fie cat degetul iar bateriile... poate 4-5 baterii de tractor ar fi suficiente... Asta ca sa nu spun ca ar trebui sa-ti proiectezi si construiesti singur motorul de circa 10KW/12volti (adica circa 800Amperi)... Laughing
....Da scuze ,vroiam sa spun la ce PRESIUNE indusa pe admisie ar putea functiona ok un motor pe benzina stok din fabrica...Dar nu cu intentia de a folosi prostioare electrice pe care le-am 'gustat' deja ci o turbinica pe gaze ...si am intrebat asta ptr ca aud multe pareri care difera ff mult ;unii spun ca un benzinar stok(deci asa cum e din fabrica) ar merge cu o presiune de max.0,1bar ,...alti ca 0,5bar cam intre valorile respective,insa de 1 bar si ceva mi se pare cam mult pentru o benzinara nemodificata,..oricum am pus intrebarea asta pentru ca stiu ca nu voi rezista sa nu testez vreun compresor ceva (pe gaze sau mecanic) la viitorul opel care va venii si asta tinind cont ca va fi unul din generatia noua cu fel si fel de senzori,debitmetru de aer ,injectie si nu pe carburatie ca fosta batrinica.
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
eu nu cred ca merge 1 bar si ce trece peste la o amarata de masina , aspirata ...asa ca daca nu modificati nimic, la motor.... nu va bagati la asa ceva(turbina pe gaze sau ceva puternic)
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Exista ceva, dar pt. motoarele Ecotec de 2.2
GM Performance Parts has developed a bolt-on supercharger kit (part number 1780003) for the 2.2L ECOTEC engine. Fits 2003-2005 model year Cavalier and Sunfire.Also fits certain 2002 Cavalier and Sunfire equipped with Delphi fuel inejectors. This kit contains all the components necessary for installation.

Skip ads

  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Shiva a scris:Exista ceva, dar pt. motoarele Ecotec de 2.2
GM Performance Parts has developed a bolt-on supercharger kit (part number 1780003) for the 2.2L ECOTEC engine. Fits 2003-2005 model year Cavalier and Sunfire.Also fits certain 2002 Cavalier and Sunfire equipped with Delphi fuel inejectors. This kit contains all the components necessary for installation.


BRAVO Shiva
ai pus punct cu acest subiect...trebuie modificari serioase unui motor aspirat pt a adauga o turbina pe gaze.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai aici era vorba de o supra-alimentare ELECTRICA (deci fara turbo) iar subiectul a alunecat timid in sfera unei supra-alimentari mecanice... Wink
Dupa cum se stie, mai sunt si "fericitul" posesor al unui Polo Diesel 86C (si... in aceasta calitate fregventez un forum "specializat") Pe acolo se arata clar cum baietii monteaza pe motoare 1300 injectie (75cai) un compresor mecanic, obtinand cel putin 115 cai (puterea variantei G40, comercializate in epoca)
Desigur, in cazul lor, totul este simplu, ajunge sa ai piesele si sa le montezi, documentatie exista in veselie...
Compresorul se antreneaza usor, prin cureaua de alternator si este fixat pe motor destul de simplu (in cazul lor, piesa exista) Marirea puterii (tot la ei) se face extrem de simplu, se micsoreaza diametrul fuliei compresorului, care astfel isi mareste turatia)
Pana la o presiune de circa 1.4 bari, tot dupa cele relatate acolo, cu poze, nu se umbla in interiorul motorului. Tot la ei, noul chip al sistemului de injectie se gaseste de vaznare, la sume foarte mici.
In paralel cu acestea, am vazut si poze cu aceleasi motoare, prevazute cu compresor cu "lobi"
Google va poate ajuta si el... Laughing
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Ok am intels noi ca la dieselare este mai simplu cu marirea puterii prin inlocuirea supraalimentarii cu una mai buna,un chip ssmd ,dar in cazul benzinarelor neumblate in motor cu cit se poate marii presiunea pe admisie fara sa afecteze functionarea normala a motorului si indiferent ce-i pui electric ,pe gaze sau pe fulie...deci ca idee generala
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Scrie mai sus... Twisted Evil
Daca nu m-am exprimat destul de clar sau daca ai inteles gresit, masina mea e Diesel, cele modificate, de care vorbeam, sunt pe benzina, forumul fiind comun, destinat VW Polo <1994, il limba franceza ( http://www.polo-land.fr/forum/ )
  • raul25

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
de multa vreme cautam si eu un astfel de supercharger, am gasit ceva dar pt motoare de 1,8l 8v, ceva de genu http://www.youtube.com/watch?v=MrBkbQuo4N8, nu cred ca este rentabil sa montezi asa ceva pe o motor de 1,0l 12v sau 1,2l12v
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare
Sorin666 interesant subiectul cu vw polo
iar fratilor ,nu v-a mai invartiti in jurul, acestui subiect....daca aveti bani de ordinul miilor de euro pt., a v-a mari puterea masinii fara probleme...e bine daca nu , nu va mai stresati ...eventual va puneti un charger electric...dar mare atentie....si ala sa functioneze doar actionat de buton , nu in tot timpul functionarii motorului
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
si daca noi vrem sa ne stresam si cu 'altfel' de chargere,e ceva rau?.. poate ca unii tocmai aici gasesc marele farmec si satisfactie in a face tot ce poate si cit isi permite sa mareasca puterea masinii pe care o are si asta indiferent ca este una micuta cu motoras mai putin impresionant
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
catalliin a scris:si daca noi vrem sa ne stresam si cu 'altfel' de chargere,e ceva rau?.. poate ca unii tocmai aici gasesc marele farmec si satisfactie in a face tot ce poate si cit isi permite sa mareasca puterea masinii pe care o are si asta indiferent ca este una micuta cu motoras mai putin impresionant


atunci va doresc distractie placuta ...... Evil or Very Mad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR