Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • AndraD

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
si simetria defectiunilor ...a se vedea care butoane merg si care nu

Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
VIN W0L0AHL4882155408
Make OPEL
Model Astra H
Vehicle type passenger car
Body type hatchback, 5-door
Model year 2008
Country of origin Germany
Manufacturer Adam Opel AG
Assembly plant Bohum
Sequential number 155408

asta am gasit pe un site rusesc.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
AndraD, s-a incercat remedierea prin resoftarea unitatii ECC?
Din cate imi dau eu seama, asta e singura vinovata de neplacerile tale.

Cat despre senzorul de lumina si Daytime Running Light (DRL), eu am impresia ca DRL anuleaza functiile senzorului. Poti cere meseriasului cu Tech2 de la reprezentanta sa iti arate cum functioneaza cele 5 variante de Daytime Running Light.

codul motor Z19DT ne spune ca ai motor de 1.9 CDTI, Common Rail, 120 CP, 280 Nm, disttributie curea, turbina cu geometrie variabila...
  • AndraD

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:VIN W0L0AHL4882155408
Make OPEL
Model Astra H
Vehicle type passenger car
Body type hatchback, 5-door
Model year 2008
Country of origin Germany
Manufacturer Adam Opel AG
Assembly plant Bohum
Sequential number 155408

asta am gasit pe un site rusesc.



Cel putin este din 2008 Smile. Am scris astazi si la Adam Opel ca poate vin ei cu o idee....doar e produsul lor (in speranta mea).
Skip ads

  • AndraD

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Maiandrei,

Ei au resetat "calculatorul" de 2 ori...niciun rezultat. Am insistat sa ma lase in service, dar no way...
Referitor la cele doua optiuni DLR si faruri auto, consider eu, ca trebuia ori sa mi se spuna ca fac o prostie sau sa ma intrebe care dintre optiuni ramane functionala pe masina. Nu spun ca am si eu partea mea de vina, dar totusi... Nu cer in mod absurd sa functioneze simultan, ci doar sa aleg eu ...Ori DLR ori auto.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
trebuiau sa iti explice ca functiile se anuleaza reciproc sau ca nu merg impreuna.
dar ce sa stie ei saracutii.
fac si ei scoala pe banii si nervii clientilor.
deci pe bune daca am sa am bani de masina noua directia Germania la primul dealer.
  • AndraD

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pai cred ca asta e cea mai buna varianta...sa te duci la un dealer din Germania

ironia intamplarii pe care am tot discutat-o este ca lucrez la un grup frantuzesc care a sperat ca masinile germane sunt mai ok, si va spun din experienta ca rar se intampla ca firmele frantuzesti sa cumpere altceva decat "made in France"
  • AndraD

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am fost sunata de catre cei de la GM South east Europe si mi-au cerut si pozele...sper sa fiu pe drumul cel bun.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ouch grup francez.
gm sud-est europa..
e cam groasa.eu zic ca rezolvi.sau cel putin sper.
daca erai persoana fizica nu aveai nici o sansa in eterna romanica.
  • AndraD

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru cei care mai au probleme si vor sa scrie la GM: http://www.opel.de/legal/index.act , kunden.info.center@de.opel.com
Eu le-am scris in engleza si au reactionat....
  • AndraD

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am uitat...detaliile de la GM SEE...cei la care am fost redirectionata
Customer service number: (+36) 1 298 18 06
Customer service email: cac@hu.gm.com
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
4.am parbriz atermic si heliomat cu banda aceea verde...dar nu asta e optiunea...parbrizul trebuie sa se vada mov cu reflexii,cum il privesti din fata.

5.compresorul functioneaza NUMAI cand pornesti A/C.
Skip ads

  • Roly

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si asa a ramas moarta discutia asta... Rolling Eyes
  • AndraD

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Roly a scris:Si asa a ramas moarta discutia asta... Rolling Eyes


Ce este drept sunt datoare moral de a va povesti urmatoarele intamplari ...macar sa va fac sa fiti "mandri" de masinile voastre care nu au avut astfel de probleme.

Ca si o scurta recapitulare...optiuni ptr faruri concurente..am ramas cu farurile aprinse permanent Laughing - sunt aliniata la standarde EU; mi-au pus panoul de clima asa cum trebuie...masina avea erori ptr ca in loc de clima avea un AC clasic in spate.

Apoi....

Serviciul meu ma solicita in vara lui 2008 sa merg destul de des pana la Calarasi. Autostrada, frumos, cu rasaritul in fata, cafea si muzica buna. Prima data plec spre Calarasi (fac aproximativ 120 km ptr ca intorc la Drajna), masina arata range de 300km la consum urban. Eu, naiva, imi spun...ajunge si alimentez la destinatie. Dupa 50 km imi arata range de 120 km si pe deasupra, stropea infiorator pe luneta o substanta uleioasa de culoare deschisa. Spun "fuck", pierd motorina, mergem frumos (90 pe autostrada) ajung pe galben la benzinarie, alimentez. La intoarcere jumatate de rezervor s-a dus.
Sun la alt service opel ...unul care incepe cu Ra.... Vitan. Ma duc la baieti, dar nu inainte de a o spala caci mirosea prea tare.
Iese un domn caruia i se spunea Sefu' si imi spune..."doamna este compresorul, pierde freon care este amestecat cu un ulei special" ...nu va faceti probleme, puteti sa mergeti linistita pana va vine compresorul cel nou".
Eu am intrebat..." si uleiul ala miroase a motorina?"...
Raspuns - " Pai sunt alea incinse pe dedesubt si de aceea"
Nu puteam sa contrazic ptr ca nu am cunostintele tehnice necesare. Am anuntat familia...e totul in regula, nu murim. Vara fiind si de dragul tineretii..ne suim intr-o seara in masina sa mergem la mare. Masina stropea de mama focului, iar cand am parcat curgea usor ceva din ea. De miros nu mai spun. Dar daca domnii au spus sa nu-mi fac probleme, nu mi-am facut.

Vine compresorul...fug de la servici, hop masina pe rampa, toc-poc, iese masina si cineva mandru din service imi spune " Gata!". Eu, din nou naiva si sincera intreb..."Deci acum nu mai pierde substanta pe dedesubt", la care mesterul ma intreaba ...ce substante?
Din nou masina pe rampa, dupa care vine un tinerel (Sa-i spunem Ion) si ma intreaba ...doamna, cine v-a pus sa schimbati compresorul? Raspunsul a fost evident Evil or Very Mad Seful tau!. Ideea a fost ca de fapt era pompa de injectie Bosch, nicidecum bietul compresor. Am lasat masina la ei, peste o saptamana ma suna Ion ca au reparat partial stricaciunea cat sa merg cu masina pana vine piesa cea noua. In drive test pe Cheiul Dambovitei, dupa nici un km la 100/h scuipa la fel motorina, asa ca am cazut de comun acord sa aiba ei grija de masina pana se repara. Dupa 2 saptamani s-a rezolvat problema.

Primavara 2009 - plecam cu masina la spalatorie...se aprinde martorul de la baterie; fac reset din contact, se stinge martorul, care, dupa 500m, se reaprinde. La diferente mici de timp se aprinde si martorul de ESP, si cel de ABS si restul. (trec peste continutul administrativ cu masina de schimb). Stabilesc "intalnire" cu rampa...plec spre locul de intalnire, pornesc motorul..si din nou martorii, servodirectia moare (as putea spune ca si directia), caci un barbat de abia a mai putut sa urneasca masina. A Murit . Pleaca masina in service si aflu ca este alternatorul. Sun sunata peste o saptamana ca e gata. Ma duc la service (undeva pe la gara de nord), pornesc motorul, martorul de ESP aprins. Justificarea a fost ca "trebuie sa mai ruleze masina si o sa se stinga" . Am facut scandal de data asta, caci nu am mai putut...intreband cine a verificat si ce la masina, cum a putut sa iasa din service asa etc..."uitasera sa reseteze ceva"...

In prezent...merge. Mi-e frica sa spun ca merge bine. Oricum are multe piese noi in ea.
Felicitari celor care nu cunosc astfel de probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR