Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
resincronizarea se face cu o telecomanda care a mai fost memorata pe acea masina,si chestia cu cele 5 minute e devarata.chiar daca se cumpara o telecomanda sh care merge pe alta masina ea tebuie memorata cu ajutorul Tech-2 pe noua masina.la fel si cu cip-ul de pornire care trebuie sa fie nou.
Skip ads

  • florin.patrascu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Avand in vedere oportunitatea aparuta (un prieten si-a stricat carcasa contactului si a gasit sa cumpere unul cu totul - ma-m inteles cu el ca daca m-ajuta cu ceva imi da mie contactul pe care-l cumpara el si ii dau eu carcasa de la al meu bineinteles cu ceva diferenta de "lovele') revin cu ceva intrebari, si anume:
Daca schimb contactul cu totul (la care primesc 2 chei complete si functionale) eu ce pot folosi din aceste chei?
Va porni masina cu cipurile din cheile pe care le primesc sau trebuie cipurile originale ale masinii?
Va functiona inchiderea din butoanele de pe cheile pe care le primesc sau trebuie reprogramate?
Carpass-ul masinii rame acelasi sau se schimba si asta?

Daca m-ati putea ajuta cu ceva raspunsuri pana in ora 2 ar fi minunat ca atunci se duce respectivul la "cumparaturi".
Multumesc.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cipurile sint memorate in IMO si acesta nu poate fi schimbat decit impreuna cu ECU.adica perechea :IMO+CHIP+ECU.din ceea ce cuperi tu nu poti folosi decit telecomenzile care trebuiesc memorate cu TECH-2,eventual si cheia in sine pentru a folosi contactul dar aceasta nu va mai corespunde cu usile si cu codul din PASS.cipurile si IMO exclus,asta in varianta in care nu se schimba perechea de mai sus.
  • florin.patrascu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Multam!
Rolling Eyes In situatia asta raman la varianta in care tre' numai sa fac a doua cheie.
Inca o data... Multumesc!
Skip ads

  • andrux2000

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am si yo am o vectra b si am avut aceashi problema adik sa inchidea si deschidea cand vroia. am facut reinvatzarea telecomenzii cu contactul pus si mi a mers ..apoi iar a inceput sa faca. atunci ma m gandit k poate e de la telecomanda, am pus nisthe hartie dedesuptul bateriei si ghici ce? de 1 luna imi merge ok.problema cred k sa afla in slab contactul care bateria il facea cu borna+
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La mine problema s-a dovedit a fi alta. Sad
Un pin (piciorus) de la butonul de inchidere este rupt.
Am incercat sa fac eu contactul si atunci merge.
Va trebui sa ma duc la un electrician finut care sa-mi cositoreasca acolo si atunci o sa mearga.
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu alarma de la masina(Astra F din 1992).Alarma nu e originala,ea fost pusa de vechiul proprietar.De cand am luat masina nu a functionat pentru ca era deconectata de la baterie.Am legat-o la baterie si acum suna cand sunt usile inchise,iar cand deschid usile nu mai suna.De la telecomanda nu se intampla nimic indiferent pe ce buton apas.Bateria de la telecomanda este noua.Stie cineva ce ar putea avea?
  • florin.patrascu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Rezolvat.
Executat plimbare Pitesti-Alexandria, la colegu' forumist Ursu82 (baiat bun, stie meserie, ieftin pt. colegii de pe forum) unde s-au executat urmatoarele: achizitionat cip (transpoder), scris cip, programat si sincronizat telecomanda. Supermultumit de lucrare Cool
Se poate inchide.
Skip ads

  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu un opel astra caravam din 1996(opel astra F) si am pierdut cip`ul din cheia de la contact.Nu imi porneste deloc,maxim cateva sec,dar rar,in rest imi invarte dar degeaba.Ar putea fi de la acel cip?Ce soluti am ?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai 2 solutii: cea romaneasca,prin lipirea cipului pe care il mai ai de la cheia de rezerva pe inelul de la IMO,si atunci masina v-a porni cu amindoua cheile.si solutia normala e sa cumperi un cip si sa mergi la reprezentanta sau la un coleg de pe forum si sa iti memoreze noul cip in IMO-ul masinii.pentru asta mai trebui sa ai CAR PASS-ul masinii cu codul de securitate (daca este valabila aceasta cerinta la masini de aceasta vechime).
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
S.Andrei: Cipuri am eu la 50 lei bucata. Am un prieten in Hunedoara care te poate ajuta cu programarea. Tu trebuie sa ai codul de securitate al masinii.
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ursu82: Eu stau la aprox 70 km de Hunedoara,ar fi bine,dar se potriveste oare ?si trebuie resetat computerul?ca am sunat la reprezentanta la Opel din Deva si miau spus ca trebuie resetat computerul dupa ce fac rost de cip.
Skip ads

  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu trebuie resetat nimic. Crede-ma pe cuvant.
Daca ai car pass-ul si cipul nou, gata.
  • marcudorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,
si eu m-am chinuit cu RESINCRONIZAREA cheii (nu mai facea nimic, doar cea de rezerva - care are led rosu- mergea). Initial am crezut ca e bateria CR2032 consumata, apoi ca s-a ars integratul din cheie, desi testata de un coleg electronist, totul era in regula. La fel ca si tine am incercat sa resincronizez si cheia de rezerva, asa cum scrie in manualul de service. Nici un rezultat. Pina la urma m-am dus la un amic electronist, Ionica (Sibiu), care mi-a spus sa incerc asa: se introduce cheia in contact si in timp ce se roteste spre contact motor, se apasa si pe unul dintre butoane. Imediat trebuie sa se-nchida si apoi sa se deschida contactul usilor; rezulta ca sincronizarea s-a facut. Asa a mers la mine. In concluzie, e gresit ce scrie in manualul de service!
  • marcudorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
RESINCRONIZAREA se face asa cum a scris Jh0nny (ar fi fost bine sa gasesc anuntul lui atunci cind am avut problema asta), in cartea de service e scris gresit. Intre timp am post-at si eu in subiectul "Reprogramare telecomanda inchidere centralizata" - https://www.clubopel.com/vie...p?p=288147#288147
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cand inchizi cu cheia se inchid toate usile...daca da...inseamna ca ai probleme cu telecomanda sau cu rceptorul de la inchidere din interior
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
posibil sa fie contactul tau devina,nu neaparat ce scrie in manual gresit!marea majoritate a celor de pe aici au facut ca in manual.masina o am de 5 ani si am facut resincronizarea telecomenzilor nu numai la masina mea,ci si a altor prieteni.faptul ca la tine nu merge asta nu inseamna ca manalul de service e gresit.
  • marcudorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:posibil sa fie contactul tau devina,nu neaparat ce scrie in manual gresit!marea majoritate a celor de pe aici au facut ca in manual.masina o am de 5 ani si am facut resincronizarea telecomenzilor nu numai la masina mea,ci si a altor prieteni.faptul ca la tine nu merge asta nu inseamna ca manalul de service e gresit.


Mai putin probabil (dar nu este exclus). Dupa ce am citit si pe http://www.astraclub.ro/ind...0&#entry78276 si alte persoane au rezolvat sincronizarea la fel ca mine. Se poate sa existe 2 tipuri de dispozitive electronice prin care se face sincronizarea, carora le corespunde una dintre metodele expuse aici - manualul de service sau, cea folosita de mine. Precizez ca e vorba de Astra G din 2002, Y20DTH.
  • hizo
  • *
  • 2 mesaje
  • din 03 Mai 2008
  • Astra 2001 Z16XE
  • Bucuresti
  • hizo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am patit si eu la fel,se aprinde ledul rosu dar nu puteam sa deschid usile din telecomanda,am schimbat bateria dar degeaba, apoi am facut urmatoru lucru am introdus cheile in contact cu usile inchise am pus cantactul la prima treapta si am apasat butonul de inchidere al telecomenzi sau inchis usile apoi sau deschi singure, am scos telecomanda si am testat din afara masini rezultatul: merge brici. multa bafta si voua!
  • Wiz_KeeD

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceeasi problema dupa ce am scos borna de la baterie, dar spre diferenta de voi mie imi urla intr-una alarma si nu se mai oprea neam (sa vezi ce priviri luam in drum spre service cu masina urland si eu la volan...priceless!)

Ideea e ca am fost la un electrician-maestru care a facut zeci si zeci de combinatii gen contact de 3 ori, apasat butonu de resetare de la alarma de 5 ori, iara 3 contacte scoase bagate, apasat pe amandoua butoanele dupa care alternativ dupa care iara contact iara buton iara nu stiu ce.Au urmat zeci de combinatii ale combinatiilor care vi le-am descris mai sus si nimica, am zis ca mor si am rupt firu de la alarma.

Dupa cateva zile am mers in targ aici la vitan barzesti, m-au trimis o gramada acasa pe motiv ca nu au vazut niciunu telecomanda k a mea (e drept nici eu) pana s-a trezit unu mai voinic a zis "ia adu mah masina incoa", a scos telecomanda din breloc a pus cheia in contact s-a aplecat jos a facut piu piu, a cerut 100 de mii, i-am dat 150 si aia a fost, mai simplu decat orice alta bataie de cap
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR