Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • marcul25

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sal, am un astra caravan 1.7 2002 si, de ver-o doua luni am observat ca perd lichid de racire (~05l/2000Km) pina azi de dimineata cind, dupa ce am facut o tura prin oras de 10 minute, in alte 30 min. de stat a curs ~1.5l, am dat o fuga la service si surpriza radiaror spart, a cedat o celula... in acel moment nu am gasit alta solutie decit sa bag in lichid granule(costa 3lei si se gasesc in toate magazinele), numai ca am facut greseala sa bag intreg tubul, acum nu mai curge nu stiam ca trebui doar 50% din el...
Intrebarea mea e: ce trebui sa fac sa schimb de urgenta lichidul sa nu pateasca si altceva motorul( ma refer la pompa sau la lagarele de racire din chiuloasa sa se infunde din cauza granulelor).
Ce imi recomandati inafara de schimbarea radiatorului care momentan ar fi un efort financiar cam mare.
Multumesc...
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
solutia radiator nou.granulele alea numai beleli provoaca.
cauta pe forum ca au patit-o si altii.
urmareste temperatura lichidului de racire,daca creste e nasol.
eu am ars o garnitura de chiulasa la un citroen cu acelasi procedeu numai ca la mine era praf nu granule si nu aveam indicator al nivelului de racire.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuia sa citesti pe forum si ai fi aflat ca prostiile astea de solutii minune nu fac altceva decit sa infunde tot circuitul. Spala instalatia repede si aprinde o luminare pentru radiatorul incalzire poate scapa neinfundat.
Pentru cum se spala foloseste functia CAUTARE.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
dupa cum a spus si dan ai sa ai ce spala la el.
cauta si "schimbare oringuri calorifer" asa afli cum se da radiatorul de incalzire jos in caz de nevoie.
eu zic ca: decat un motor de refacut sau garnitura de chiulasa de schimbat cu tot ce implica;mai bine un radiator nou.
Skip ads

  • Bughy

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare. pierd lichid de racire. nu la fel de mult ca marcul25: cam 500 ml la 2-300 km si asta numai cand merg. nu curge nimic pe sub masina (am stat o ora cu motorul pornit si nu am vazur nimic curgand), nu am presurile umede... presiune exista in instalatie. cred ca am o mica fisura in radiator si cand acesta este cald lichidul se evapora. am vazut ca sunt solutii de pus in radiator pentru astuparea porilor. am vazut prin carrefour, praktiker flacoane de 250 ml pe la 12-15 RON. credeti ca sunt bune? sa incerc unul sa vad cum e? sau credeti ca alta e problema...

si inca ceva: am auzit ca garnitura de chiuloasa e de metal. asa e?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, sunt foarte bune. Sunt atat de bune incat astupa orice por. Din pacate nu sunt suficient de inteligente ca sa faca diferenta intre porii care chiar trebuie astupati, si cei care nu trebuie (cum ar fi tevile circuitului de racire). Foloseste cu incredere, si apoi incepe sa strangi bani de un radiator nou.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Garnitura chiulasa e de metal, nu pica si chiar daca se intimpla asta mai bine alt motor ca ala e strimb tare.
La tine curge pe la un furtun, ai un por sau pompa de apa. Nu pune solutie de astupat porii ca iti infunda tot circuitul si iti vei cumpara radiatoare, speli instalatie de iti vine acru, mai citeste inainte de a face o prostie.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
nu zic ca as recomanda aceste solutii pentru reparat radiatoare dar: maica-mea care are tot o zafira 20dti i-mi da telefon acum vreo 8 luni prin noiembrie anul trecut si-mi zi ce ca nu mai are lichid de racire in vas si prin fata pe la radiator se prelinge antigel. clar radiator spart. am luat o solutie ptr. reparat radiatoare :nigrin se numeste, origine germania,am pus-o in vas ,am complectat cu antigel si nici azi dupa 8 luni si aproape 40.000 km nu sunt probleme. radiatorul si antigelul e ok ok ok . repet:depinde ce problema ai, nu se foloseste in toate cazurile. eu v-am expus un caz rezolvat cu acest tip de solutii. a si inca ceva:dupa ce ai rezolvat cu succes o asemenea problema la fiecare 500km ar trebui verificat nivelul antigelului. poate sunt putin exagerat dar cu uleiul si lichidul de racire nu te joci.si ochii pe instrumente
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce solutie desteapta nigrin asta, exact pe gaura aia s-a pus si in rest nu ?! Rahaturile astea se depun peste tot si nu mai ai racire buna la motor si caldura putina in interior. Altii se chinuie sa spele instalatia si unii o murdaresc deliberat. mai rau este ca se poate face dop :
...dupa care, mi s-a parut ca ar curge putin radiatorul...mai nou fiind si fara experienta, m-am dus la ei...le-am zis, daca e spart cumpar altul....NU , au spus...abia picura...pune STOP LEAK si nu va mai curge....bun, zic...dar nu afecteaza si alte componente....Nu....am mai pus si noi la vreo 3 opeluri si n-au avut nimik...am cumparat, am pus , n-a mai curs radiatorul, dar de a 2 a zi, nici clima nu mai baga caldura....Revin la ei, nu stiau ce sa zica, dar au spus sa revin sa-mi spale instalatia...am venit, mi-au dat antigelul jos, mi=-au pus solutie de curatat, am mers cu ea pana a facut spume, am repatat oparatia de 2 ori.....si nimik...Intr-un sfarsit, vine LUcian si zice sa imi bage aer comprimat pe instalatie, ca sunt prea reci conductele si crede ca-s infundate...baga aer,sar dopuri de Stop leak,punem apa, pornim motorul si ...surpriza....clima baga caldurica....
Revin a 2a zi pt a-mi pune antigelul si a plati 1l solutie de curatat, 3 l antigel plus manopera= 1680000.
Culmea e ca, radiatorul picura pe la dopul de dedesubt, care nu era bine insurubat..
Deci,ascultati-l pe dl Dan si pe altii cand spun sa nu puneti alte solutii in motor sau radiator...
TRAIM IN ROMANIA

....cam asa e.. si eu am patit... am pus 2+2 si mia infundat caloriferul din interior.... ... si acu caldura canci...vad eu la vara ce o sa fac cu el... bafta

si eu am probleme cu incalzirea la vectra a, dupa ce am bagat niste praf de lipit radiatorud abia daca mai baga putin aer caldut si asta dupa ce merg cativa kilometrii. La iarna am pus-o

Ce am facut...m-a pus ....sa iau o solutie 2+2 pt radiator...care se pune in vasul de expansiune. Si am pus-o.. Totul OK nu mai da apa afara...s-a astupat porul.PROBLEMA!!! Nu mai este caldura...! Da' deloc..!adik dau de la rotita din masina pe cald ..si tot rece vine.!

Cum si cu ce spal instalatia de racire la masina,asta dupa ce am bagat solutie de lipit radiatorul 2+2;nu se duce si solutia respectiva si va incepe sa curga iarasi?Precizez ca doresc sa spal instalatia deoarece am impresia ca nu mai baga caldura ca inainte.

Acum fiecare face ce vrea, doar masina si banii sunt a lui...
  • lucasss

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Plus ca intr-un moment care va solicita radiatorul la maxim exista posibilitatea ca porul sau fisura sa se largeasca.Decit sa stii ca in orice moment poate ceda ..mai bine unul nou...si eu l-am schimbat...asta e...
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu toata iarna am umblat fara incalzire din cauza unei "solutii minune", n-am avut timp sa-l schimb si sa spal instalatia numai in primavara, cand am desfacuto, am dat jos radiatoarele, am bagat jet in ele si de atunci functioneaza toate bine. NU recomand sa folositi, si chiar daca le folositi in nici un caz sa nu puneti intreg flaconul, puneti cate un pic si asteptati efectul....
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu daca o fi desteapta sau nu, eu am cautat sa expun un caz concret si real. eu sunt foarte foarte multumit ca acel radiator nu mai curge , nu s-a infundat nimic si masina merge f. bine . daca n-ati citit bine deja s-au facut aproape 40.000 de cind s-a reparat radiatorul. traiasca schimburile de ulei la 3200km. si placutele de frina la 7500
Skip ads

  • puntomk1

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Intr-o graba si lene, curgandu-mi radiatorul am pus si eu "solutia minune" ! Motorul se incalzea excesiv, pentru a-l raci dadeam pe incalzire habitaclu etc. Am avut parte de motor fiert (clocotea apa pe circuit)si astfel am dat jos radiatorul (am incercat sa-l spal pe masina, fara rezultat) l-am desfacut si 80% era infundat cu solutia minune. Am muncit doua zile sa- l curat mecanic, sa-i pun capacele la loc si tot asa...
Am avut noroc! Garnitura de la chiuloasa nu s-a ars si pricepandu-ma l-am facut singur!
  • silviu1987

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut!am un opel vectra A, 1.8 i...imi curge antigel pe jos pe la radiator...nu foarte mult dar mai completez cand si cand cu antigel in vas.mentionez ca tin capacul la vas putin deschis, deoarece cand il strang dupa un drum sa zic imi ramane putin antigel in vas...2 cm sa zic...nu stiu pe unde il arunca...are idee cineva care e cea mai buna solutie in afara de un radiator nou? are ceva daca nu strang capacul de tot? mersi anticipat
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu scurgerea antig. prin partea dreapta a radiatorului (cum te uiti din fata masinii)chiar la suportul de prindere pe masina deci pe bazinul de plastic. Acolo in apropiere se mai afla si un furtun destul de gros pe care circula apa cu presiune si cantitate mare. Ajuta cumva acea solutie sau praf? se poate depune sau o spalapresiunea?Am vazut pareri si cu poxilina. A patit cineva asa ceva? rog sfaturi....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu pune prafuri si alte minuni ca ai sa infunzi instalatia si motorul.
Alt radiator este cea mai buna solutie.
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ºtiu cã cel mai bine este alt radiator. Total cost estimativ este în jur de 1000 lei. Momentan nu-i am, poate gãsesc o soluþie sã lipesc bazinul acela din plastic
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru lipit plastic incearca cu ceva de la epoxy, nu cred ca ai ce sa strici daca nu bagi prafuri inauntru. Eu personal am folosit (in alta problema) si un fel de tifon mai des pe care am aplicat epoxy pe care l-am aplicat pe spartura (pentru a-i crea rezistenta). Toate bune!
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
in final am schimbat radiatorul , 350+ manopera dartot scade nivelul de antigel.S-A VERIFICAT INSTALATIA SI CU PRESIUNE DE AER PESTE 2 BARI, SCADE CATE PUTIN PRESIUNEADAR NU S-A DETERMINAT PE UNDE ,GARNITURA DE CHIULOASA IESE DIN ECUATIE PRECUM SI POMPA DE APA, Sad ASTA VARA AM SCHIMBAT ORINGURILE DE LA CALORIFER. MA DECLAR DEPASIT DE SITUATIE. am fost la 5 mecanici....nimeni nu stie. ARE CINEVA IDEI? Sad
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut, eu am avut problema asta acum 2 ani, picura un pic in fata masinii pe la garnitura de la radiator, am pus jumatate de sticla de stop leak si nu au mai fost probleme pana acum, cand vad ca a inceput iar (am mers cu masina de la -1grad la +14 grade in decurs de o zi- adica la intorsura buzaului era -1 grad si apoi am ajuns la brasov unde erau 14 grade). banuiesc ca asta ar fi cauza care a declansat o (probabil) fisura.

Ca si fapt divers, acum 8 luni mi s-a rupt pompa de apa (care avea palete de plastic si nu mai fusese schimbata demult) , fapt care a dus la sarirea distributie de la punct fix si toate consecintele ce au decurs de aici.

Acum, sunt in dubiu daca sa imi pun si cealalta jumatate de sticla de stop leak.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR