Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • margelatu_55

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sant pentru prima data aici,am tot cautat si nu am gasit o rezolvare.Am un vectra din 1996 x17 dt,motor isuzu ,martorul de bujii i-mi arata ca e ok dar nu-mi ajunge curent la bujii,m-am uitat la sigurante,releele de pe motor si la al electronic de sub torpedou care nu am cum sa vad daca e bun.am fost la 5 electricieni auto si nimic asa ca i-am facut un buton direct de la baterie sa incalzeasca bujiile si asa pornesc dar dupa ce se incalzeste motorul o ia la sfert.scuze daca am postat aiurea si multumesc tuturor in special celor cu o solutie.
Skip ads

  • th0mas0

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Verifica traseul cu cabluri de la bujii. In fata grilei stergatoarelor, pe linga bidonul de la servo, traverseaza masina de la stinga la dreapta este un canal cu cabluri. Din cauza trepidatiilor se pot rupe firele pe marginea canalului din plastic. Si eu am patit la fel si printr-o prostie am verificat traseul. Sper ca ti-am fost de ajutor.
  • margelatu_55

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos.m-am uitat eu la fire da doar la mufe si nu am observat nimic,ar fi super sa fie asa ca scap sa mai dau niste bani Very Happy te anunt dupa ce ma uit acolo
  • Duron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Inainte sa verifici cablurile, uita-te in stanga in cutia neagra cu relee trebuie sa ai o siguranta mare de 50-70 amperi. Verifica sa fie acolo si sa nu fie arsa(eu am patit sa se arda).
Skip ads

  • margelatu_55

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am verificat cablurile,sigurante si e in regula.o sama duc la dezmembrari sa skimb releele sa vad daca nu o fi de acolo cu toate ca le-am mai skimbat odata si degeaba.multzumesc la toti opelisti si am sa vin si la intalnire cum fac masina ca acum alta belea i-mi da apa afara pe la busonul vasului de expansiune,am cautat pe aici dar nu am gasit nimic identic la problema mea, dar maine o duc la doctor.
  • margelatu_55

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am cumparat releu nou si tot asa dar dupa parerea mea cred ca trebuie sa-l schim si releul ala electronic carese afla sub torpedou.poate sa-mi explice cineva ce rol are releul ala electronic (glow plug time)?nedumerire!am citit din carte si am facut intocmai dar e ciudat adica:la releul din cutia aia neagra de pe motor i-am mai facut alta proba:daca pun un cablu (sunt) intre clemele 30 si 87 porneste instant.la clemele 85 sin 86 cand pun contactul vero 12-13 secunde aparatul de masura i-mi arata 7 volti dupa care i-mi arata 12,7 v.firele sant in regula,releul este nou,nu-mi ramane decat sa-l schimb si pe ala (glow plug)sau ce ar fi?voi ce parere aveti?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR