Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • tektronix

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea !

Problema mea este urmatoarea:

Am un Vectra C motor 1,8 benzina de 125CP. Cand l-am luat a fost lovit in fata si l-am luat fara radiatoare si ventilator.
Am gasit la cineva radiatoarele si de racire si de AC plus carcasa de plastic pe care vine prins ventilatorul. ventilator am gasit dupa la o alta masina si sa potrivit la suport ( si la mufa ) dar acesta fiind mai mic. Asta iarna nu am avut probleme fiind frig dar acum venind caldura sta mereu pornit la turatie maxima si mentine apa undeva intre 95-100 grade. De clima nu vb ca daca am pornit-o in oras creste apa instantaneu la 105 grade. Am intrebat la un distribuitor de piese si mi-a zis ca pe modelu asta de masina defapt trebuiesc 2 ventilatoare , unu pt racire si unu pt AC si ma duce undeva la 24 milioane .Problema e ca eu am suportul ala de plastic pt un singur ventilator. Ce va rog si va intreb eu acum:
Daca pun un ventilator mai mare credeti ca va face fata sau tre sa trec la 2 ventilatoare ?
Si ii rog pe cei care au vectra C cu motor de 1,8 benzina sa-mi spuna si mie cum au ei (1 ventilator sau 2) precizez ca de la cine am luat radiatoarele si suportul de plastic pt un ventilator mi-a zis ca este de la un vectra C cu motor de 1,8.
Daca se poate si nu cer prea mult as vrea si o poza .
Skip ads

  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Presupunand ca ai Z18XE(asa mi-e singurul motor cunoscut cu 125 de cai),tind sa cred ca are 2 ventilatoare.Daca au fost 2,as zice sa pui tot 2,e cel mai simplu.Cel care ti-a spus ca ventilatoarele sunt de la un vectra de 1.8,nu te-a mintit neaparat,or fi de la Z18XEL,care dezvolta 116 cai,si nu are nevoie de o racire asa buna.Cel mai simplu e sa dai un mail la Opel,cu nr de sasiu,si ei iti vor spune ce si cum trebuie sa pui pe ea.E posibil sa fie si radiatorul prea mic pt motorul asta.
  • tektronix

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da motorul este Z18XE. Radiatorul cred ca este bun. Idea e ca ventilatorul este foarte mic ( mai precis paletii) adica acopera o suparafata de 50% din spatiu in care tre sa vina paletii. Credema ca la opel am incercat si nu am facut nimic(am sunat si nu mi-au dat nici un raspuns) De asta vroiam sa gaseesc pe cineva cu modelul asta de motor sa imi puna o poza ceva sa fiu sigur ca nici nu vreau sa dau atatia bani pe ventilatoare si suport si sa nu se potriveasca .
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Incerc sa aflu,si sa gasesc si o poza in care sa se vada ceva.Cand voi avea ceva nou,voi mai posta.
Skip ads

  • dansusca

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Este un singur ventilator si face fata foarte bine. Si eu am Z18 XE vectra c si chiar nu am probleme cu temperatura la motor ca sa nu-ti mai spun ca nici nu am auzit sa porneasca ventilatorul chiar daca am urcat o panta destul de mare si era circulatie bara la bara. acest tip de motor are circuitul de racire foarte bine dimensionat astfel incat nu e necesar sa intre in functiune ventilatorul decat foarte rar.Vezi ca in alta parte e problema!
  • tektronix

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
dansusca a scris:Este un singur ventilator si face fata foarte bine. Si eu am Z18 XE vectra c si chiar nu am probleme cu temperatura la motor ca sa nu-ti mai spun ca nici nu am auzit sa porneasca ventilatorul chiar daca am urcat o panta destul de mare si era circulatie bara la bara. acest tip de motor are circuitul de racire foarte bine dimensionat astfel incat nu e necesar sa intre in functiune ventilatorul decat foarte rar.Vezi ca in alta parte e problema!



De asta intreb si eu sa stiu exact ce sa fac pt ca dupa cum am zis la un dealer de piese auto mi-a zis ca imi trebuiesc 2 ventilatoare. Ideea e ca in afara orasului pot sa merg fara probleme si cu clima data drumu si apa nu sare de 90 grade dar in Bucuresti la traficul asta infernal urca apa la 95-97 de grade ( adica niciodata nu sa aprins becu sau ceva) doar ca ventilatorul actual care il am si care e mai mic in paleti se invarte de zici ca vrea sa zboare.
  • biker

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
la mine a ajuns la 102 cam asha in seara asta ?Sad
ce sa ii fac ? am acelasi tip de motor
  • tektronix

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
biker a scris:la mine a ajuns la 102 cam asha in seara asta ?Sad
ce sa ii fac ? am acelasi tip de motor


Cate ventilatoare ai ?
  • cosmyk70

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
La un vectra C,motor 1910 cmc 104 CP am eroarea : ventilator racire 2 control defect. Stie cineva o solutie? Temperatura s-a ridicat azi peste 95 grade.Pana acum nu am avut probleme.Multuesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR