Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.Deci:1 cand stau la relanti aprox 2-3 min incepe si scoate un fum alb sau albastrui destul de dens si cu miros intepator
2 relantiul fluctueaza 600 si 1000
3 dupa ce am dat catalizatorul jos ca o fost spart,in treapta 5 nu vrea sa depaseasca 4000 de ture
Masina in rest merge ok.Va rog ajutor

Aaaaaaaaaa am uitat masina are cam 175000 km
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune catalizator, masina aia nu stie sa mearga bine fata el, acum ai si consum aiurea...
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cu consumu ai dreptate.Dar crezi ca toate probleme ce le-am enumerat sunt din cauza catalizatorului?Am uitat sa scriu ca toba de mijloc ai destul de infundata.Sa fie si asta o cauza?
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Fumul albastrui ar trebui sa arate ca-ti arde ulei pe undeva.E posibil sa-ti iasa atata fum si din cauza ca n-ai catalizator.Are cumva si pierderi de putere cand scoate fum?
Skip ads

  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu prea pot sa-mi dau seama fiindca face doar daca o tin la relanti un timp iar cand plec nu mi se pare sa nu traga.De curand am fost sa fac ceva la directie si ne=am uitat cu mecanicu pe sub si nu se vad scurgeri de ulei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca teava de esapament este afumata iti papa ulei, supape+ghid+simering si/sau segmenti.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
OK.Cu fumu cred ca ai dreptate fiindca ai cam neagra toba finala dar mam uitat la joja si nu dispare ulei.Adevaru este ca nici nu am facut multi kilometri decand am completat dar o sa mai verific.Da faza cu relantiu instabil si ca nu trece de 4000 ture in a 5 ce crezi ca ar putea fi?
Vizavi de ulei ca sa-r putea sa pape nu ar fii bun un duralube sau ceva de genu?
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Exista posibilitatea ca delcoul(tot delcoul,nu numai capacul) sa nu fie reglat cum trebuie,adica sa nu ai timpii de aprindere buni.Presupun ca ai C16NZ.La C16NZ turatia la relanti este reglata electronic.Vezi daca nu cumva este stricat motorasul de reglare.In ceea ce priveste turatia care nu depaseste 4000,e posibil sa fie din cauza lipsei catalizatorului.Ar fi foarte folositor daca ai putea citi erorile din sistem.
Skip ads

  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
in titlu zice ca e 16v deci nu are cum sa fie c16nz poate x16xe
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu vad ca in titlu scrie ca e doar 1,6 nu scrie de 16v. Poate revine cu mai multe amanunte si ne spune si ce tip de motor are.
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cel cu 1,6 16v e alt subiect,asemanator Smile .
  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salutare la fel si la mine scoate fum alb doar iarna si cand este umed afara cred ca este un soi de condens cu motorul pornit abturez cu mana teava de evacuare iar pe la imbinarea dintre toba finala si cea de mijloc ies stropi de apa,toba de mijloc are 1.6 luni de cand a fost schimbata.in rest i am schimbata acum uleiul mobil 1 10w 40 cu care am facut 6000 km si am mai gasit in jur de 3 litri in motor chestia este ca nu scria pe ulei ca este de benzina ci universal si prospectul in lb romana era pt diesel,acum i am pus SAE gm 5w 30 si nu am mai vazut fum ALB cand este umed afara.
Skip ads

  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
pif a scris:Eu vad ca in titlu scrie ca e doar 1,6 nu scrie de 16v. Poate revine cu mai multe amanunte si ne spune si ce tip de motor are.




  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Mersi Vinti.Daca nu sa inteles am :opel vectra combi an 1998 motor x16xel 1598 cm3,16 valve.
  • Robby84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Unde stie cineva daca se potriveste toba finala de la un vectra b 1.7 diesel la un vectra b din 96' benzina, 1.6?
Ms mult!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR