Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • alina19b

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Bampi a scris:La Astra e cauciuc. La Corsa se poate sa fie plastic. Parerea mea e ca acel capac se scoate la fel, insa e mai greu de apucat de margine. Ai desfacut carcasa de plastic de la volan si te-ai uitat la partea cu cip-ul ? Pentru capacele de la volan, la Astra, ai de desfacut 3 suruburi torx -cheie T20. Un surub este sub volan si doua lateral de axul volanului (le vezi cand rotesti volanul).


Multumesc de raspuns.
EVRIKA!

La mine era rupt dintele in butuc- am verificat introducand un varf de la cutter in fanta de 2mm de la butuc, iar prin orificiul in care se introduce cheia se vedea un dinte metalic mic.

La Corsa e carcasa de plastic si nu se poate scoate, trebuie scos butucul.
Trebuie sa se deblocheze volanul- e ca un capacel imediat sub volan ce trebuie scos cu grija ca are un arculet inauntru, apoi sa se deconecteze partea electrica cu tot cu carcasa de plastic prinsa sub axul volanului- contactul din spate de la butuc. ! Sa nu deconectati mufa de la chip receiver ca se reseteaza ECU-ul si doar cu diag, pe CAN poate sa o mai porneasca!
Volanul trebuie fixat drept.
Plasticul gradat de pe butuc are undeva in partea superioara, aproape de axul volanului un orificiu micut. Trebuie apasat cu un imbus sau o agrafa pentru ca acolo este mecanismul de protectie al butucului.In acelasi timp se introduce si cheia si se incearca sa se invarta usor pana se aude un clack. In acest moment se extrage foarte usor butucul din orificiul de plastic gratat sa nu sara arculetul si stift-ul din capatul interior.
Scoateti cheia din butuc si cu un cutter incercati sa scoateti dintele de metal din butuc.
Inainte sa introduceti inapoi butucul, verificati care este pozitia OFF a cheii si nu o mai miscati. (conectati direct butucul la partea electrica si incercati sa porniti). lasati apoi cheia in contact in pozitia OFF.

Impingeti inapoi butucul in suportul de plastic avand grija ca clack-ul sa fie in sus, conectati apoi si partea electrica, arculetul de blocat volanul, manetele de semnalizare si stergatoare (pe sina) si carcasa de plastic.
Asta e tot, e ca nou Wink

Multumesc de raspuns si sper ca m-am facut inteleasa.
Skip ads

  • Bampi

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Felicitari. Interesanta rezolvarea ta. La tine dintele metalic mai era tinut de un arc sau se misca liber? Acum, fara dintele metalic cum se comporta butucul?
Azi mi-am propus sa desfac si eu butucul sa vad daca pot face ceva.
  • Bampi

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Problema butucului cheii a fost remediata. Am desfacut butucul si l-am reparat fara sa elimin dintele metalic. Blocarea cheii in contact o genereaza nu dintele metalic ci un bolt montat in piesa cu verturi. Acest bolt creaza o uzura in butuc. Cu putina rabdare si o pila fina sau banda abraziva se corecteaza uzura.
Maine pun si poze si fac un tutorial pentru demontarea butucului.
Asa cum se prezenta la mine situatia, uzura nu este generata de greutatea cheilor agatate pe inelul cheii de contact ci de scoaterea cheii din contact! Veti vedea in poze.

Bafta!
  • Bampi

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am pus un ghid pentru deblocarea si repararea cilindrului cheii la Astra G
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=293798
Succes!
Skip ads

  • opelastra

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Bampi a scris:Am pus un ghid pentru deblocarea si repararea cilindrului cheii la Astra G
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=293798
Succes!


Mari multumiri pentru Bampi!

Draga Bampi dupa ce am terminat reparatia am baut o bere rece in sanatatea ta !
Mersi mult pentru sfaturi.De asemenea pozele m-au ajutat foarte mult.

Weekend-ul trecut am rezolvat problema butucului urmand cu strictete indicatiile date de tine.Acum functioneaza ca nou,sper sa si dureze reparatia. Wink Oricum nu ma mai sperie si daca nu va functiona vreodata pentru ca acum stiu ce trebuie facut ca sa ies din impas.





  • coco4you

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema a fost si la mine, anul trecut la mare. In Constanta la repreyentanta este un tip Toni parca, lucreaya la ei si e specialiyat pe contacte..........A venit, in 5 minute a rezolvat si in al 6 lea minut mi-a luat 1,500,000 lei. Problema: un catel de la contact a calcat invers si s-a blocat, l-a pus la loc si i-a dat cu vaselina.
  • coktavi

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru toti cei care vor sa schimbe butuci defecti la OPEL, am nevoie doar de car pass cu codul cheii, si pot aduce butuc identic cu cel de pe masina si o cheie (partea metalica) identica cu cea din fabrica. Piesa originala OPEL la pret ok. coktavi@yahoo.com. In acest caz nu e necesar sa se mai schimbe yalele de la usi.
  • raoul231

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salutare cine ma poate ajuta si pe mine cu o sugestie?astazi am incercat sa plec cu masina si am am obs cu stupoare ca nu imi porneste.....am scos cheile din contact si obs ca toate becurile erau aprinse in bord ca si cum aveam contactul pus,dar eu eram cu cheia in mana nu in contact:((....in momentul in care incerc sa pornesc nu se mai simt clachetii la contact,ca si cum as da in gol....acum sincer asta m-a ingrozit...help me pls:(
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cea mai buna sugestie e sa citesti.
La tine s-a rupt tija care iese din contact si intra la comutator https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=293798
  • raoul231

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2009

  • Mesaj Privat
da asa este.....mi s-a rupt tija care intra in comutator...dar nu se poate repara vechiul contact,ca sa nu ma complic cu altul nou?si probl ar fi urmatoarea pot sa iau orice contact....adik se potriveste?mie imi e frica sa nu imi iau si sa stau sa ma uit la el,k nu il citeste cipul...
  • raoul231

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut....am auzit ca se potriveste contactul de opel astra cu cel de daewoo cielo,e adevarat?
  • M@ru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema cu butucul la un opel corsa,am reusit sa invart cheia dar nu pot sa o pornesc ptr ca imi palpalie martorul pe bord cu cheia ?tot de la contact sa fie?
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca electromotorul invarte dar nu porneste este posibil sa fie de la imobilizator.Incearca cu a 2-a cheie (vezi sa nu fi pierdut cipul de la prima).
  • M@ru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ms..asta inseamna k trebuie sa schimb contacul?
  • raoul231

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2009

  • Mesaj Privat
@M@ru e de la contact sau de la cip mai bine ia si verifica cheia...succes
  • mihaicampeanusb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna tuturor. Va multumesc pentru posturile puse de voi.Am scapat de o cheltuiala in plus si anume platforma.Simbata m/i s/a stricat pe a doua oara contactul.In luna mai a expirat garantia lui ce ghinion nu.Datorita voua si a pozelor am reusit sa pornesc din nou masina.Problema e ca o data ce am pus din nou partea de plastic si scot chei se blocheaza din nou.Ori sint prea prost de indeminatic ori dupa cum spuneati lamela este rupta si trebiue schimbat contactul.
Am comandat si contactul ma costa 340. Imtrebarea este referitor la contac.Cei de la piese auto nu au stiut CARE ESTE CARR PASS. mI/AU CERUT INSA FACTURA DE LA OPEL PE CARE ERE TRECUT UN COD.OARE ACEL COD CUPRINDEA SI BUTUCUL CU ACEL CARR PAS. DATA TRECUTA LA BUTUCUL CUMPARAT CHEILE VECHI S/AU POTRIVIT PERFECT DOAR CEA NOUA A AVUT NEVOIE SA FIE FORMATATA. Cine poate sa ma lamuresca despre asta. Va multumesc anticipat
  • mihaicampeanusb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Care din aceste elemente este car passul sau codul pentru cheie.

Car 2002
9778 GM 020211372019
vin Woloxcfo816052761'
Security cod 2181
ENGINE TYPE Z 10 xE 19Q67905\
kEY NO sO454
Radio type cod 2002 6936
SERIAL NO y 1073893
Care din aceste este codul pentru cheile de la butuc
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
modifica postul si nu mai da toate datele masinii!
  • coktavi

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
s0454 ESTE CODUL DE CHEIE
PE BAZA LUI SE COMANDA UN BUTUC SI O CHEIE, DAR FARA CHIP, CU ACELASI PROFIL PE CARE L-A AVUT CHEIA DIN FABRICA.

PENTRU MASINA TA , DUPA SERIE FIGUREAZA CA NU ARE INCHIDERE CENTRALIZATA DIN FABRICA SI UN BUTUC SI O CHEIE COSTA UNDEVA LA 280 LEI. ( CA SA STI CAM CAT COSTA).
  • mihaicampeanusb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2009

  • Mesaj Privat
coktavi a scris:s0454 ESTE CODUL DE CHEIE
PE BAZA LUI SE COMANDA UN BUTUC SI O CHEIE, DAR FARA CHIP, CU ACELASI PROFIL PE CARE L-A AVUT CHEIA DIN FABRICA.

PENTRU MASINA TA , DUPA SERIE FIGUREAZA CA NU ARE INCHIDERE CENTRALIZATA DIN FABRICA SI UN BUTUC SI O CHEIE COSTA UNDEVA LA 280 LEI. ( CA SA STI CAM CAT COSTA).


Multumesc de raspuns.Mai am o intrbare.Tipul de la piese unde am facut comanda nu a stiut sa care este codul de chei.Mi/a cerut insa factura anterioara de la opel pe baza careia am avut un cod al produsul spunind ca nu ii mai trebuie codul de cheie pentru ca ni il mai cere programul.Ce sa mai cred acum o sa vad miine daca o sa fie codul de cheie pe cutie.S/au poate ca dupa seria de la sasiu cei din germania stiu care ari fi codul si probabil ca de aceea pretul este de 340.Cei 60 de lei este cautarea codului.Curios ca cu o zi inainte alt coleg mi/a calculat piesa la 281 zicind ca trebuie schimbat si contactul electric.L/am luat si pe acesta cu 21 lei .O sa vad miine .
Multumesc celor care mi-au dat informatii
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR