Multumesc de raspuns.
EVRIKA!
La mine era rupt dintele in butuc- am verificat introducand un varf de la cutter in fanta de 2mm de la butuc, iar prin orificiul in care se introduce cheia se vedea un dinte metalic mic.
La Corsa e carcasa de plastic si nu se poate scoate, trebuie scos butucul.
Trebuie sa se deblocheze volanul- e ca un capacel imediat sub volan ce trebuie scos cu grija ca are un arculet inauntru, apoi sa se deconecteze partea electrica cu tot cu carcasa de plastic prinsa sub axul volanului- contactul din spate de la butuc. ! Sa nu deconectati mufa de la chip receiver ca se reseteaza ECU-ul si doar cu diag, pe CAN poate sa o mai porneasca!
Volanul trebuie fixat drept.
Plasticul gradat de pe butuc are undeva in partea superioara, aproape de axul volanului un orificiu micut. Trebuie apasat cu un imbus sau o agrafa pentru ca acolo este mecanismul de protectie al butucului.In acelasi timp se introduce si cheia si se incearca sa se invarta usor pana se aude un clack. In acest moment se extrage foarte usor butucul din orificiul de plastic gratat sa nu sara arculetul si stift-ul din capatul interior.
Scoateti cheia din butuc si cu un cutter incercati sa scoateti dintele de metal din butuc.
Inainte sa introduceti inapoi butucul, verificati care este pozitia OFF a cheii si nu o mai miscati. (conectati direct butucul la partea electrica si incercati sa porniti). lasati apoi cheia in contact in pozitia OFF.
Impingeti inapoi butucul in suportul de plastic avand grija ca clack-ul sa fie in sus, conectati apoi si partea electrica, arculetul de blocat volanul, manetele de semnalizare si stergatoare (pe sina) si carcasa de plastic.
Asta e tot, e ca nou
Multumesc de raspuns si sper ca m-am facut inteleasa.