Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mihaicampeanusb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cer scuze tuturor,Este tirziu dar gindurile negre nu imi dau pace.Incep za zic ca mai bine mergeam la reprezentanta opel ,dar asa e cind vrei sa economisesti bani pentru ca la reprezentanta intodeauna e mai scump dar acum ce cerd este mai sigur.Dupa cum v/am spus mi s/a stricat cilindrul de contact.Am urmarit posturile voastre si am reusit macar sa stiu cum sa o pornesc sa ajung cu ea la un servis.Pentru piesa am fost la un magazin de piese special pt opel.Cu toate ca am dus cartea germana nu au stiut care este key nr.Le/am explicat ca acum 18 luni am schimbat contactul la reprezentanta opel.Mi/au cerut factura ca sa gaseasca codul de reper.In urama acestui cod au zis ca au gasit contactul.I/am intrebat daca in cazul acestui cod este inclusa si carr pas sau codul de chei.Au spus ceva de genul ca exita 3 tipuri de contacte r ,s, t si ca nu mai trebuie codul de chei sau ceva de genul ca este contactul pt masina mea.Am sunat nedumerit la opel dar cei de acolo mi/au spus ca este doar un cod de produs pt diferite tipuri de opel gen s,t ,r..M/am intros din nou sa cer explicatii dar dupa ce au pigulit pc cu codul de produs de pe factura de la opel mi/au spus ca acel cod reprezinta datele masini mele si ca de aceea nu au mai avut nevoie de acel carr pas.Piesa a fost comandata marti si sosete miine.Este oare posibil. Pe cine sa cred.Daca imi puteti da informatii pina miine la 10 v/as fi profund recunoscator..Unde pe ambalajul care vine pot sa gasesc codul care il are cilindru comandat ca sa imi dau seama ca este cel bun.Sint farte stresat ca m/a costat si o groaza de bani adica 340 Ron.Problema nu e ca a fost scump ci ca el sa fie functional adica ceea ce trebuie.
Imi cer scuze tuturor dar chiar am nevoir de ajutorul sau sfaturile voasrte
Skip ads

  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am avut o problema similara cu a ta, la mine butucul nu mai revenea axial la scoaterea cheii din contact, trebuind sa-l ajut cu o surubelnita pentru o noua pornire. L-am demontat (o treaba destul de migaloasa), am constatat ca arcul situat pe axul central rarasese blocat. L-am deblocat, am refacut toate punctele care capatasera uzura si l-am remontat. Merge ca si nou
  • sorina_corsa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare...
am scos butucul si am demontat tot, inclusiv slefuit bolt s.a.m.d, dar in momentul in care montez la loc totul n-am facut nici o afacere. cand scot cheia din contact, butucul iese in afara si evident daca bag cheia nu se mai impinge inapoi pentru ca il blocheaza lamela ... acum lamela asta, are o piedica in corpul 1. daca trece de piedica aia cu totul nu mai poti impinge butucul in interior. intrebarea e... butucul tre sa iasa asa in afara? Question cu alte cuvinte... boltul tre sa permita butucului sa iasa atat de mult (in afara) in asa fel incat lamela sa treaca cu totul de piedica? odata trecuta de piedica nu se mai ridica singura tre ridicata cum ati explicat la inceput... ca sa treaca de piedica aia si sa pot impinge butucul. ar trebui sa aibe un arc acolo? sau cum functioneaza? Rolling Eyes
asta mi-a dat mie dureri de cap azi... Wink
multumesc anticipat ptr raspuns, si evident multumim bampi ptr tutorial!
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Elimina lamela.
Skip ads

  • mihaiyosh

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut ,sunt nou aici pe forum si e prima oara cand scriu..nu stiu sigur daca am postat unde trebuie asa ca imi cer scuze in avans.am o astra 1.7 dti,2002,..si aceeasi problema cu butucul stricat...ma poate ajuta cineva dintre baietii care vad ca s au descurcat..pe mine unu ma depaseste total chestia cu demontat si pilit..etc..va multumesc!
  • daventini

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salutare cine ma poate ajuta si pe mine cu aceasta prob. am ramas cu cheaia blocata in contact si nu o pot scoate neam,de pornit pot sa pornesc dar cand opresc si vreu sa ajung pe ultima pozitie sa scot cheia nu merge, ma poate ajuta cineva cu vreo ideie am vazut ca sa postat rezolvarea pt astra g e posibil si la astra f sa procedez la fel ?
  • daventini

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salutare cine ma poate ajuta si pe mine cu aceasta prob. am ramas cu cheaia blocata in contact si nu o pot scoate neam,de pornit pot sa pornesc dar cand opresc si vreu sa ajung pe ultima pozitie sa scot cheia nu merge, ma poate ajuta cineva cu vreo ideie am vazut ca sa postat rezolvarea pt astra g e posibil si la astra f sa procedez la fel ?
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pt daventini
incearca sa o scoti cat poti tu de mult DAR fara sa o fortezi si sa bagi un ulei din ala siliconic sau cum ii zice pt yale , din ala sa nu inghete iarna , dar vezi ca este unul mixt si pt dezghet dar si pt gresat yale .
am patit si eu asta nu demult si era de la Cheie - era stramba - si am bagat asa ceva si a iesit pana la urma dar Greu .
am facut alta cu 20 ron si de atunci nu mai am probleme
s-ar putea sa fie alta cauza la tine dar iti reamintesc SA NU fortezi cheia .
Noroc
Skip ads

  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o mare probleme... de fapt un prieten cu o vectra A.
A pierdut cheile iar masina era incuiata, dar am reusit sa o deschidem si acum intampinam o alta problema... cum scoatem contactul vechi pentru al schimba cu unul nou?

am incercat in toate felurile, si am si cautat pe forumuri, si peste tot scrie ca trebuie introdusa cheia in contact si rasucita, pentru a scoate contactul.


ce e de facut?
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
lazareac ionut a scris:am si eu o mare probleme... de fapt un prieten cu o vectra A.
A pierdut cheile iar masina era incuiata, dar am reusit sa o deschidem si acum intampinam o alta problema... cum scoatem contactul vechi pentru al schimba cu unul nou?

am incercat in toate felurile, si am si cautat pe forumuri, si peste tot scrie ca trebuie introdusa cheia in contact si rasucita, pentru a scoate contactul.



ce e de facut?


La voi extragerea butucului vechi e distructiva, 1-fortati rotirea butucului cu o surubelnita in locul cheii. 2-incercati sa presati acel stift de deblocare prin bataie cu un dorn bont materialul nefiind dur. 3-puteti scoate piesa in care intra cheia cu o bormasina folosind spirale din ce in ce mai mari pana extrageti acea piesa, scoaterea restului de butuc nemaifiind o problema din acest stadiu. Daca altii au alte variante, n-ar fi rau sa ni le spuna si noua poate ne vor fi de folos.
  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
problema a fost rezolvata, costul ei fiind de 100 euro
a sunat la cineva in Iasi, care se ocupa cu acest lucru, a venit cu nu stiu ce aparat si i-a facut 3 chei la butucul original, acesta fara a fi scos de pe masina.
cu acel aparat si ce mai are el, poate descuia orice masina(in caz ca se uita cheile inauntru)
daca aveti nevoie vreodata, puteti cere nr de tel. a omului...

toate cele bune!
  • yopmdnt

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
alina19b a scris:
george1971 a scris:Ura, eu am rezolvat-o, multumesc mult de sfaturi.
Nu este usor, dar cu multa atentie se poate. Pe mine m-a ajutat un prieten, am avut nevoie de mai multe maini sa fac operatia.
Am scos cauciucul de la contact. Initial nu se vede nimic, dar am urmat sfatul si am introdus cuterul (trebuie un model dinala ingust de cuter) in partea de jos a fantei de 2 mm si l-am rasucit/ridicat, si surpriza : se ridica un clantzau mic. Cu el ridicat (se tine in continuare ridicat de cuter), se apasa cu un deget pe centrul butucului de metal, care se deplaseaza pe interior (daca e usa deschisa se aude si un tziuit, adica s-a pus contactul). Tinanduse in continuare apasat si pe cater si pe butuc, se introduce degetul prin gaura de la cauciuc (aici am avut nevoie de mana prietenului meu !). In aceasta pozitie, cu o a patra mana, se introduce cheia in contact si se rasuceste de ea pana in pozitia II sau III (surpriza, chiar merge). cu cheia in aceasta pozitie si cu toate cele de mai sus apasate (daca se da drumul la ceva, trebuie reluat tot de la capat), cu mana nr. 3 care intre timp s-a eliberat, se fixeaza cauciucul in pozitia initiala (are pe interior, in partea superioara, un semn care trebuie sa intre exact intr-o fanta din butuc), si in acest moment se poate da drumul la toate. Acum, cheia se poate rasuci/scoate sau porni motorul !
Cred ca dupa amiaza o sa incerc sa-mi cumpar si un spray degripant, ca sa mai "ung" macanismele alea, poate nu mai am probleme. A propos, ce marca/tip imi recomandati ?

P.S. eu am lasat cuter-ul in masina, la indemana, nu se stie !


Am si eu aceeasi problema cu bututcul. La inceput a mers cu miscare de volan sa prinda contactul, apoi cu spray si nimic.
Am citit solutia propusa de tine, dar problema mea acum este ca nu stiu cum sa dau jos plasticul gradat de pe butuc, este impreuna cu carcasa cu cip-ul si nu este cauciuc. m-am tot uitat dupa un click ceva, dar nimic la exterior, are doar in interior pe laterale niste fante care intra in butuc.

Pentru domnisoare cred ca trebuie sa incerci sa explici si partea legata de : "cum dau jos si plasticul gradat?". Conduc doar din Februarie anul acesta si Corsa e prima mea masina (am facut anul trecut scoala pe o Astra), asa ca abia acum incep sa invat cum sa ma port cu ea.

sper sa se poata repara si sa fie prima "operatie" reusita a lui Bijoux (asa o cheama Wink)
Mersi mult,
Alina



sal....eu am rozolvato singur acasa.....si eu am patit tot ca voi mi s-a blocat volanul si cheia nu mergea de fel la astra mea........am adus masina acasa pe platforma si am inceput sa lucrez la ea.
am dat capacele jos de la volan si cu o bormasina si un burghiu mic am taiat lamela care nu se mai ridica.....am pus capacele la loc si gata.merge ca inaite....bafta
Skip ads

  • samm1307

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2010

  • Mesaj Privat
la vectra b ce bolt se apasa si unde e situa?
  • dbernard

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
mersi mult am reusit
  • s.sergiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut . aceeasi problema cu butucul...nu ii vad rostul sa il desfaci cureti apoi dupa ceva timp revine vreau sa comand unul nou dar nu gasesc acel cod al cheii...unde este scris?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe carpas sau citit cu testerul.
  • antonio_astra

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut.sunt un nou membru al acestui club, am si eu o probleme.am de putin timp un opel astra G din 2003 si azi am vrut sa plec si eu cu masina si am avut o supriza nu am putut sa pornesc masina.nu puteam sa dau de cheie si volanul nu am putut sa il debloghez.ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat?ce se poate face Crying or Very sad din auzite am auzit ca trebuie sa schim contactul Crying or Very sad se poate folosi aceeasi cheie dak schimb contactul
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
incearca cum ti am zis si pe PM cu WD40 si apoi vafa in el putina vaselina grafitata.
  • antonio_astra

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
daca nu mere nici asa:(crezi ca daca as schimba contatul crezi ca ar mere tot cu aceeasi cheie.am intekes de la cineva ca dak cumpar contat nou montez contatul bag cheia care o am akm si imi mere:D
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sau poate i-ti pere.Cine stie?
Cum sa mearga mai omule alt contact cu aceeasi cheie?Ce-i contactul?Cumva e "pasarica"?
In primul rand trebuie sa respecti regulile.Adica un limbaj frumos fara "mere" "pere" si alte fructe sau "frukte".
Apoi aceasta problema s-a discutat si ras-discutat.
Incerci usurel si cu grija sa desfaci contactul si sa-l cureti sa vezi poate merge.
Daca nu.Alt contact cu toate anexele care includ aceasta operatiune de schimbare.
Dar mai intai citeste linku`ul care l-ai primit mai sus de la colegul tonypsg,si pe langa el mai sunt cateva.Trebuie doar putina rabdare sa stai sa cauti.

I-ti multumim de intelegere.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR