Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • YAMAHA

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
raoul231 a scris:salutare cine ma poate ajuta si pe mine cu o sugestie?astazi am incercat sa plec cu masina si am am obs cu stupoare ca nu imi porneste.....am scos cheile din contact si obs ca toate becurile erau aprinse in bord ca si cum aveam contactul pus,dar eu eram cu cheia in mana nu in contact:((....in momentul in care incerc sa pornesc nu se mai simt clachetii la contact,ca si cum as da in gol....acum sincer asta m-a ingrozit...help me pls:(
Salut! am si eu aceeasi problema ca si a ta,daca ai rezolvat-o spune-mi te rog si mie.Sau daca altcineva mai stie...Nu butucul e defect,ci legatura dintre el si blocul de contacte din stanga volanului.Cand invart cheia pana la capat nu s-e invarte si suportul lamelelor de contact.Multumesc anticipat.
Skip ads

  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Porbabil ca ti s-a rupt axul central al butucului.
  • iulianliviutz

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Bampi a scris:Salut,

Ieri am avut si eu aceeasi problema. Volan blocat si cheia nu putea fi invartita sa deblocheze volanul. Dupa ce am cautat pe forum, dat cu degripant in butuc...si nimic! Am mers la o reprezentanta OPEL si am aflat cum poate fi deblocat butucul.
Problema este cauzata de o lamela rupta la butuc. Varful lamei de la un cutter se introduce intre partea fixa de la butuc si cea rotativa, se ridica lamela care este picata acolo si e usor vizibila, apoi introduci cheia si incerci sa rotesti. Eu am reusit sa deblochez butucul.
Lamela care este cazuta impiedica butucul rotativ sa faca miscarea axiala de retragere.
Incerc sa pun si o poza cu explicatii.


si mie mi sa intamplat la fel ca dv umblu cu cutterul in masina dar problema mea este ca nu am far o singura cheie si nu pot incuia masina am incercat sa fac copie de cheie dar nu am un cod sau asa ceva masina e adusa din germania si peste 2 luni tre sa fac INSPECTIA TEHNICA .ajutatima va rog cu un sfat
  • Bampi

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Gasesesti un tutorial pt repararea contactului blocat aici: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Skip ads

  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
in tutorial da cum il demontezi cand poti roti cheia in pozitia 1,ca sa poti apasa pe clema de blocare.cum procedez cand cheia nu se poate roti deloc?am incercat si cu bormasina sa tai clema de blocare de deasupra dar tot nu iese.volanul nu-l pot debloca deloc.ce trebuie sa-i fac?
  • Bampi

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2005

  • Mesaj Privat
In tutorial am spus ca sunt 2 pasi. 1) trebuie ridicata lamela usor cu un cutter sau surubelnita mica, pana cand poti apasa cu degetul butucul cheii si continuand sa tineti apasat cu degetul butucul cheii introduci cheia in contact. In momentul acesta ar trebui sa puteti roti cheia.
Si pasul 2) restul.... nu mai repet ca e in tutorial.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pentru electronistul21, acum doua saptamini am patit si eu figura butucul chei blocat.
Am bagat spray degripant fara economie si si-a dat drumul.
Cand si cand mai agata, am mai bagat de 3-4 ori spray si acum merge ca uns.
Nu va spun ce mizerie a iesit din butuc. Am zis ca o data la 1-2 luni voi repeta treaba.
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu daca asta este solutia,am dat spray din belsug,am incercat vreo 6 ore cu multa rabdare,dar nu,nu se deblocheaza deloc.volanul parca este sudat nici nu se clinteste.
Skip ads

  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sal.
aceeasi prob am avut-o eu cu contactul sapt trecuta.
toate bune si frumoase.. am comandat butuc si asteptam sa sa vina nenea mecanicu sa imi puna butuc.
inainte sa vina nenea am citit si eu pe forum ce si cum.
in sfarsit a venit ne cu butucu si i-am spus ce am citit si ce tre sa facem sa merga butucul original.
sa chinuit vreo 10 min si am scos butucul.
ce am facut .. l-am cucatat cu wd40.. vreau sa va spun ca am ramas uiimit ce a putut sa iasa din el.
acum merge fara nici o prob. dar o sa il mai dau jos inca o data pt o curatare mai buna pt ca nu prea am avut wd40 .
deci curatati ft bine si daca aveti un pistol cu are sa il si suflati dupa curatere o sa vedti ca va merge ft bine.
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
lamela de care spuneti functioneaza.cheia o pot baga si scoate din contact foarte usor.nu se roteste,parca-i sudata,si in consecinta nici volanul nu se deblocheaza.
  • rm_marius

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
salut,
Am si eu o problema similara numai ca la mine cred ca este diferit.
Pe langa faptul ca nu pot roti cheia in contact, la mine nu se vede nici o ;amela care sa fie intr-o pozitie ciudata.
La mine cheia intra foarte usor, chiar prea usor de cum se intampla inainte. Am demontat volanul si cand am ajuns la partea cu butucul nu reusesc sa scot partea de fier(butucul) din invelisul de plastic. Acolo este si o carcasa care detine codul cheii (cipul). Mi -a spus ca numai la reprezentanta pot inlocui acest ansamblu de contact.
Totusi, iti cumva daca acest butuc se desprinde in vre-un fel sau este cu tot cu suportul din plastic? In acelasi timp exista in partea opusa, sub axul volanului, partea electrica a contactului. La fel nici pe asta nu reusesc sa o desfac.
Ma puteti ajuta? Parerile sunt cam impartite si n-as vrea sa dau o caruta de bani la reprezentanta pe ceva ce s-ar putea rezolva mai usor si ieftin.
Multumesc
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut , am si eu o problema similara la un 1.7 dti din 2001 , la scoaterea cheii din contact iese foarte foarte usor si nu face acel " clanc" si sa iasa butucul afara,. Introduc din nou cheia , o rasucesc pe contact apoi o rasucesc inapoi pe oprit si trag mai repede cheia din contact; abia atunci , la tragerea mai violenta iese butucul afara. Poate ramane blocata cheia cumva? , se poate repara cava sau trebuie alt aconact. ( oare cat o casta unul nou? ) am inteles din discutii ca e destul de complicata treaba
Skip ads

  • rm_marius

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am rezulvat problema.
Am scos butucul si l-am curatat plus ca i-am scos lamela aceea pentru ca avea sarit arcul care o actiona. Nu am mai pus-o si merge foarte bine si fara ea.
Numai bine
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
inca nu am rezolvat problema , inca mai merge asa dar mi-e frica din ce am mai auzit. Mi-a spus cineva ca-mi rezolva el problema dar ca o sa mearga cu orice cheie , nu cred ca e normal. Daca-l polizez precum in tutorial e ok?
  • Ajajaj

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceasta problema si am rezolvat cu 200 Ron! Stiu ca am dat bani dar am contact (butuc) nou Opel si mi.am pastrat si cheia originala! Se potriveste si merge perfect! Stiu ca voi incercati sa reparati dar daca vreti sa aveti lucru nou pe aceeasi cheie eu cred ca merita 200 Ron si sunt dispus sa va ajut!
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Banbi! cum ai facut treaba asta?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Eu am facut treaba cu spray-ul in iunie si inca merge foarte bine. Acum doua saptamini am vrut sa demontez butucul ca sa-l spal, dar nu am reusit sa imping splintul care tine butucul. Am mai bagat spray si din nou s-a scurs multa mizerie din butuc.
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
CE SPREI? WD 40 E OK?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Da, wd 40. Scuze pentru intirziere.
  • anca21

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu un Opel Astra Classic din 2008 cu 30 000 km in bord si mi s-a blocat contactul si volanul(nu o mai pot porni)! Am citit tutorialul de reparare dar parca nu ma incumet sa umblu ! Are cineva idee cat costa un butuc nou? Si trebuiesc schimbate si cheile , incuietorile ?

Ajajaj cum ai rezolvat? Da mai multe detalii te rog !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR