lucilus5
- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Vectra 1996 17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
icelau22
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
Mircea[SB] a scris:daca e sa calci tu acceleratia atunci mai trebe o persoana care sa vada daca vine aer sau nu pe furtun. apropo, pana la cate ture iti urca motoru ? ... daca se tureaza si ajungi la 5000 cu el nu turbosuflanta e de vina.
astazi fac poze si sper sa ajung sa le si pun mai pe seara
astazi fac poze si sper sa ajung sa le si pun mai pe seara
asteptam cu nerabdare pozele
- stiuca
- **
- 106 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut daca se poate fi mai explicit,motorul meu ajunge la 4000 in viteze si pana in 5000 la rece(loc) dar nu simt zvacul ala de turbo si imi da si o eroare 1125 pe la 120 km/h.Cu privire la furtunul ala de 10 mm de care spui este furtunul de la wastgate si are rolul de a duce aerul cu presiune din admisie,la supapa de wast. care deschide o supapa in turbo si atunci il scoate practic din functiune ori daca este spart atunci nu mai scoate turbina din functiune si sa tureaza la max 90 000 rpm sau chiar mai mult.
Astept ceva poze,detalii cu un turbo de la astra 1.7 dti.
Astept ceva poze,detalii cu un turbo de la astra 1.7 dti.
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
salutare. imi cer scuze ca v-am facut sa asteptati. astazi am facut in sfarsit pozele. turbosuflanta e pe bucati si o sa incerc sa va lamuresc pe cat pot ce e in fiecare poza. ca sa fie clar de la inceput aceasta este turbosuflanta de pe motorul de isuzu(TC4EE1) adica cel de 82 de cai, de pe astra f, ca sa nu faceti confuzie cu cel de pe g, unde turbosuflanta e de alta forma si e mai mica. imi cer scuze de calitatea pozelor dar sunt facute cu telefonul
prima poza este cu turbosuflanta pusa cap la cap, in masura in care am putut sa cladesc piesele una peste alta:
PARTEA DE EVACUARE
galeria de evacuare:
partea din turbosuflanta care vine prinsa direct de galerie, ce contine si supapa de waste gate(sau cum io spune):
aceeasi componenta. aici vine montata partea de mijloc a turbosuflantei(cea cu axul)
cu bucata asta se continua evacuarea din turbosuflanta:
bucata asta vine intre partea de evacuare a turbosuflantei si partea din mijloc.
PARTEA DE ADMISIE
prin centru intra aerul dupa ce trece prin filtrul de aer, iar prin partea laterala iese aerul din turbosuflanta si merge la intercooler si mai apoi in motor.
PARTEA DE MIJLOC
partea care vine in contact cu evacuarea. acolo in gaura se uzeaza de baga ulei pe evacuare si scoate fum(o parte din fum)
partea care vine in contact cu admisia, si apoi mai pe bucati
piesa mica vine in gaura din piesa de aluminiu, axul turbosuflantei trece prin ea:
piesa mica are pe ea ca niste segmenti. de asemenea ea este raspunzatoare pentru uleiul din admisie:
axul turbosuflantei impreuna cu elicile:
la asta nu stiu cum ii spune. e componenta care actioneaza waste gate`u:
conducta de apa care raceste turbosuflanta
maruntisuri(suruburi, piulite)
ATENTIE:
- daca aveti de gand sa va apucati sa o desfaceti, faceti un semn pe cele trei parti principale ale turbosuflantei ca se pot roti independet una de cealalta si nu mai stiti in ce pozitie sa le puneti inapoi si nu va mai incape turbosuflanta cand o puneti la loc.(patiti ca mine de 4 ore tot puneo sus dao jos si mai rasuceste umpic de ele, puneo iar sus, dao jos ... pana cand vine bine, deci faceti semn)
- atentie mare la piulita din capatul axului turbosuflantei. se desface cu cheie de 5,5 si e pe stanga
Daca aveti de gand sa va apucati de desfacut spuneti ca sa va mai dau detalii ce se desface si cum.
Bafta si imi cer scuze ca v-am facut sa asteptati dupa poze.
prima poza este cu turbosuflanta pusa cap la cap, in masura in care am putut sa cladesc piesele una peste alta:
PARTEA DE EVACUARE
galeria de evacuare:
partea din turbosuflanta care vine prinsa direct de galerie, ce contine si supapa de waste gate(sau cum io spune):
aceeasi componenta. aici vine montata partea de mijloc a turbosuflantei(cea cu axul)
cu bucata asta se continua evacuarea din turbosuflanta:
bucata asta vine intre partea de evacuare a turbosuflantei si partea din mijloc.
PARTEA DE ADMISIE
prin centru intra aerul dupa ce trece prin filtrul de aer, iar prin partea laterala iese aerul din turbosuflanta si merge la intercooler si mai apoi in motor.
PARTEA DE MIJLOC
partea care vine in contact cu evacuarea. acolo in gaura se uzeaza de baga ulei pe evacuare si scoate fum(o parte din fum)
partea care vine in contact cu admisia, si apoi mai pe bucati
piesa mica vine in gaura din piesa de aluminiu, axul turbosuflantei trece prin ea:
piesa mica are pe ea ca niste segmenti. de asemenea ea este raspunzatoare pentru uleiul din admisie:
axul turbosuflantei impreuna cu elicile:
la asta nu stiu cum ii spune. e componenta care actioneaza waste gate`u:
conducta de apa care raceste turbosuflanta
maruntisuri(suruburi, piulite)
ATENTIE:
- daca aveti de gand sa va apucati sa o desfaceti, faceti un semn pe cele trei parti principale ale turbosuflantei ca se pot roti independet una de cealalta si nu mai stiti in ce pozitie sa le puneti inapoi si nu va mai incape turbosuflanta cand o puneti la loc.(patiti ca mine de 4 ore tot puneo sus dao jos si mai rasuceste umpic de ele, puneo iar sus, dao jos ... pana cand vine bine, deci faceti semn)
- atentie mare la piulita din capatul axului turbosuflantei. se desface cu cheie de 5,5 si e pe stanga
Daca aveti de gand sa va apucati de desfacut spuneti ca sa va mai dau detalii ce se desface si cum.
Bafta si imi cer scuze ca v-am facut sa asteptati dupa poze.
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ce cursa maxima ar trebui sa faca acea tija de la clapeta din turbina!? eu am incercat sa fac o parghie si sa o misc eu dar mai mult de circa 1 cm nu vrea . posibil cu probleme? acceasi eroare 1125. Am verificat daca primeste vin si cu lumba pusa se simte cum lucreaza. ma mai gandesc la senzorul de pe admisie ca ultima data nu era in valorile normale.
PS : culmea este ca am avut senzorul de pe admisie pus pe o masina care avea tot eroarea 1125 si acum cand l am pus la mine inapoi dupa cateva timp a aparut si la mine problema. E molipsitoare treaba:))
PS : culmea este ca am avut senzorul de pe admisie pus pe o masina care avea tot eroarea 1125 si acum cand l am pus la mine inapoi dupa cateva timp a aparut si la mine problema. E molipsitoare treaba:))
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- bogdan_bery
- *
- 21 mesaje
- din 18 Sep 2009
- Vectra 1997
- Hunedoara
bogdan_bery
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
auras.tl11 a scris:salut
Am si eu un Opel vectra B '96, motor 1.7 td (isuzu), si nu are putere deloc. cum a dat de panta s-a ingenunchiat. am avut ceva probleme cu furtunul de la intercooler la evacuare, l-am schimbat dar nu e nici o diferenta. ce parere aveti sa fie turbo infundat sau nu functioneaza deloc? ori asa sunt motoarele acestea mai puturoase? din cate stiu eu are 90 "cai" si zilele trecute am condus un vectra c cu 105 "cai" si m-i s-a parut de 10 ori mai puternic. astfel m-am pus pe treba cu a mea sa vad de ce este asa "puturoasa". ce ma sfatuiti?
multumesc!
Am si eu un Opel vectra B '96, motor 1.7 td (isuzu), si nu are putere deloc. cum a dat de panta s-a ingenunchiat. am avut ceva probleme cu furtunul de la intercooler la evacuare, l-am schimbat dar nu e nici o diferenta. ce parere aveti sa fie turbo infundat sau nu functioneaza deloc? ori asa sunt motoarele acestea mai puturoase? din cate stiu eu are 90 "cai" si zilele trecute am condus un vectra c cu 105 "cai" si m-i s-a parut de 10 ori mai puternic. astfel m-am pus pe treba cu a mea sa vad de ce este asa "puturoasa". ce ma sfatuiti?
multumesc!
Sal!aceiasi problema o am si eu,am un opel exact ca si al tau 1,7td isuzu96 60kw.......!
te rog sa-mi spui daca ai rezolvat ceva cu masina,daca i-ai dat de cap.mie toti imi spun ca turbo sa dus.mi-as lua unul second daca as sti sigur ca turbo nu mai functioneaza!astept sa vad ce spui si u!multumesc
medeus
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1.7 TDI X17TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
- harko anti
- *
- 14 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Vectra 1996
- Mures
harko anti
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- harko anti
- *
- 14 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Vectra 1996
- Mures
harko anti
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
luka12345
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
- posesor opel
- **
- 80 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
posesor opel
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare ! Referitor la masina ca este puturoasa, ca nu trage, eu am patit urmatorul lucru. Catalizator infudat ! Am fost la cativa mecanici care si-au dat cu parerea...ca e turbosuflanta, ca e pompa de injectie, etc. In final am ajuns la un nene care mi-a dat toata coloana jos ( ce include catalizatorul si tobele ), apoi am facut o tura cu masina. Pot sa spun ca se simtea la tras. Catalizatorul l-am taiat si am scos tot din el ptr ca era infundat. Am pus catalizatorul gol .
FLORIN848
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2010
- Mesaj Privat
Cryss2010
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
Este la origine motor de isuzu. Este un motor robust. Daca este intretinut este un motor excelent. Din proprie experienta vorbesc odata cu schimbarea filtului de motorina si aer diferenta este simtita imediat. Iti sugerez schimbarea consumabilelor si vei avea parte de o surpriza placuta, cu exceptia sa nu iti fie duse alte componente , gen MAF Turbo injectoare, pompa, compresie.
lokoo
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Jamal2992
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut.Am si eu o problema cu un opel astra g 1.7 TDI din 2003....problema este urmatoarea...motorul este extrem de puturos adica,in momentul in care ajunge la 2500 de rotatii are un zvacn destul de puternic de zici ca vrea sa sara motoru de pe caroserie dar apoi acesta scade pe masura ce urc in turatii...asta n-ar fi problema majora dar ce ma supara este faptul ca de la un moment dat apare un huruit puternic la motor care face ca masina sa se tureze foarte foarte greu.Mentionez ca motorul a suferit cateva "operatii" am schimbat ECU de la pompa de injectie si cel de pe motor ...de asemenea distributia si kitul de ambreiaj cu totul(placa presiune, rulment, disc) si ar mai fi de spus faptul ca rulez cu debitmetrul scos...asta din cate am observat eu... plus ca masina cand am luat'o depasea cu usurinta viteza de 140 iar acum deabia reusesc in treapta a 4-a sa ajung la un 130km are 170000 de km reali(sper eu) daca cineva imi poate da un sfat sau un diagnostic v'as fi foarte recunoscator
- raducu_dutzu
- *
- 11 mesaje
- din 29 Sep 2011
- Vectra 1996
- Bacau
raducu_dutzu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2011
- Mesaj Privat
la Y17dt nu ai debitmetru garantat si in plus masina 60 kw = 82cc verifica putin evacuare si catalizatorul dupa cum ti-au spus si colegii daca nu fugi si curata turbo eu am dat 100 de lei pe curatat si de atunci nu am probleme cu ea! tind sa precizez ca am acelasi motor acelasi an si sunt foarte multumit de ea ! si app vezi ca turbo la ele pleaca undeva de la 2-2200 turatii !