Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • dan1971

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2004 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2008

  • Mesaj Privat
se aude un zgomot la ambreiaj in momentul in care masina e pornita si scoasa din viteza, cand calc ambreiajul nu se mai aude, si parca in momentul in care se aude zgomotul motorul nu mai merge rotund. Astept sugestii la problema mea, rog pe unul din admini sa nu mai stearga ca nu am gasit nimic legat de ambreiaj vectra c multumesc
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ba ar trebui sters! pt ca nu citesti si respecti regulamentul!
dc?! pt ca nu specifici motorul ...si alte chestii legate de masina(km,tipul cutiei.................)
dupa datele "elocvente" scrise de tine cred ca ai o problema la placa sau rulmentul de presiune
  • dan1971

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2004 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ms pentru informatie si scz am un vectra c motor 1.9 cdti de 150 cai 105000km la bord cutia 6+1 iar data trecuta cand am postat am dat toate detaliile pe care le ceri tu numai ca unul din admini mi-a spus ca mai sunt postate pe forum dar...caut pt vectra c de 10 zile si nu am gasit inca o data multumesc
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
vectra c,vectra b,astra.....there are all the same!ca principiu de functionare la cutie,ambreiaj..etc
cred ca la asta s-a referit adminul! Wink
nu stiu cum de ai cautat tu 10 zile ca eu am gasit in 10 secunde:
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=ambreiaj
Skip ads

  • dan1971

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2004 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2008

  • Mesaj Privat
octav 13mai esti si din teleorman de al meu si ma mai si certi eu sunt din alexandria...
link al tau nu ma ajuta ca simptomele nu sunt la fel ca la mine dar... nu fac o polemica din asta
te rog sa imi spui la cine sa ma duc din alexandria sa se uite la masina? imi e frica sa nu fie volanta ca e foarte scumpa.
  • dragos_itd

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Alexandria
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2004

  • Mesaj Privat
sa comentez si eu?
  • dan1971

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2004 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am fost la mecanic si mi-a facut programare la sfarsitul saptamanii, nu a pus nici un "diacnostic" ramanand sa dea jos cutia de viteza si in functie de ce gaseste sa cumpar, am sa va tin la curent cu ce problema am si am sa fac si o expunere a evenimentelor, de la zgomot manifestare motor pana la piese si manopera.
multumesc pt. sfaturi
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
off: pai tocmai ca esti din TR ...am pretentii la noi. Very Happy
in alexandria nu cunosc decat pe flavius1611 personal si pe ursu82 dp forum
nu sunt din alexandria
on:imi pastrez cele afirmate mai sus, ori placa ori rulmentul...condusul cu piciorul sprijinit pe ambreiaj duce la o uzura prematura a placii si rulmentului...bafta la reparat!
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
La mine, cand pedala de ambreiaj este complet apasata sau cand este complet ridicata nu se aude nici un zgomot. Daca incep sa apas pedala sau daca incep sa o ridic, in zona in care ar trebui sa cupleze ambreiajul apare un zgomot sub forma unui barait sau parait, ceva de genul asta! Toate acestea se intampla cu masina pe loc, motorul pornit si scoasa din viteza. Asta se intampla numai cand ma joc cu pedala de ambreiaj, fara sa accelerez sau alte alea.

Am fost la trei serviceuri minunate in Constanta si am mai discutat telefonic cu proprietarul unui al patrulea service si am aflat niste pareri destul de impartite. Unii au zis ca e ceva din cutia de viteze cel mai probabil ceva de la pinionul de priza (uzura lui sau a unui rulment). Ei au spus ca nu merita umblatul in cutie pentru atata lucru (lor li se pare ceva minor) si ca masina o sa mai mearga zeci de mii de kilometrii fara probleme.
Altii au zis ca e problema de ambreiaj, mai precis de disc (arcuri pe disc decalibrate sau ceva de genul). Pe astia ii cred cel mai putin ca n-am nici un simptom urat din partea ambreiajului, nu patineaza, nu intra greu in viteza...
Altii au zis ca-i problema de ambreiaj si mai ales de volanta ca nu stiu ce mama naibii pateste fieratania asta la masinile astea mai moderne! In cazul asta piesele si manopera ar duce pe la 1000 E! (ambreiaj 1300 lei + volanta 1800 lei + 500 lei manopera)

Acum uimirea mea cea mare este legata de bucata de fier numita "volanta"! Cine isi mai aminteste Dacia si Raba si Saviemul stie ca masinile astea erau segmentate de multe ori si faceau sute de mii de kilometri si ajungeau sa fie scoase din uz fara ca volanta sa fie macar o data schimbata! La masinile noastre de ce o fi asa "sensibila"?

Intr-un final, daca cineva recunoaste din simptomele povestite sau daca stie ceva despre cele descrise, am rugamintea sa ma lamureasca si pe mine cum se intampla pe-acolo!

Era sa uit! Masina are 146 000 km la bord!


Ultima modificare facuta de G.i.M. la Lun 23 Jun, 2008 9:35 pm
  • cata_soare

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Exact acelasi lucru mi se intampla si mie...dar nici eu nu am reusit sa ii dau de cap. Daca afli ceva te rog mult sa-mi zici si mie. Ma ia cu fiori sa ma gandesc la dat jos cutie , volanta si de-al de astea...
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dan1971 a scris:am fost la mecanic si mi-a facut programare la sfarsitul saptamanii, nu a pus nici un "diacnostic" ramanand sa dea jos cutia de viteza si in functie de ce gaseste sa cumpar, am sa va tin la curent cu ce problema am si am sa fac si o expunere a evenimentelor, de la zgomot manifestare motor pana la piese si manopera.
multumesc pt. sfaturi

a trecut o "saptamana"!ce s-a intamplat cu expunerea evenimentelor.....?!
  • IrmscherS

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Este vorba de volanta (volanta tip cu doua mase) , eu am patit-experimentat aceleasi simptome si intr-un final a trebuit sa o schimb, noroc ca era inca in garantie...
La service in germania (Opel Gross Gelnhousen) mi-au zis ca procentajul per defect volanta este de 30-40% asa ca nu disperati...nu sunteti singuri..si:P ...altii vor urma..Razz

Pot sa va fac si o lista cu urmatoarele piese ce vor trebui schimbate la Z19DTH intre 100000-160000 km...
Signum 1.9CDTI
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu-i vorba ca vor urma si altii! Eu nu vad cu ochi buni doua aspecte: 1) de ce naiba se strica sau ce se strica la bucata aia simpla de fier numita volanta; 2) nu o sa bag niciodata 1000 E pentru un astfel de defect intr-o masina pe care as vinde-o cu maxim 8500 E! E vorba despre o chestie de principiu! De ce sa dau atatia bani pe o piesa care cu siguranta nu ar trebui sa se defecteze, nu e consumabila! Inainte de 1989 "Rabele" intrau la prima reparatie capitala la 175 000 km! Volanta n-avea nici pe dracu'! Masinile astea se casau la peste 1 000 000 km si volanta tot nu avea nici pe naiba! Si la masinile astea pe care le consideram minunate si performante si nemaipomenite fieratania numita volanta se strica si asta la doar cativa km parcursi! Nu-i un motiv destul de bun sa vand masina si sa trec pe alta marca la care nu se intampla chestia asta?
  • IrmscherS

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@GiM
Volanta de pe rablele respective care se casau la 500000 km, cantarea 10 kg si era practic un fier brut si manca cai putere ,
Volanta cu 2 mase ,tehnologie actuala nu mai cantareste 10 kg( poate nici jumate) si practic e un + la puterea motorului .

De-aia costa bani...si..foarte important:
Motivul principal pentru care se dezechilibreaza masele si se strica volanta e mersul neregulat al motorului
(check injector plugs -check AGR valve) in combinatie cu mers "babesc" sub 2000 / rpm.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Deci dupa cum spuneti si voi este clar o problema de volanta! Asta e! Dupa parerea mea este o deficienta de proiectare sau de conceptie a piesei respective! Printr-o coincidenta nebuna, astazi un coleg de serviciu mi-a prezentat exact aceeasi problema la "Vectra C" (160 000 km) a lui.

Complet off topic, dar nu pot sa nu remarc: inginerii de la Opel, in ultima perioada aduc "imbunatatiri" paguboase si mai putin fiabile masinilor. Ma refer aici la valva EGR comandata de motoras electric, scumpa si complexa (cu mai mare probabilitate de defect) si descopar acum si volanta cu masa dubla, deasemenea scumpa si nefiabila! Asa ca eu nu mai sunt prea mandru de masina pe care o conduc!
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu te lua de EGR, te rog. Au facut-o electrica pentru a putea fi mai precis si rapid controlata de ECU, din acelasi motiv: Putere
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Divagam deja, dar trebuie sa-ti raspund! Ti se pare ca BMW 320d din 2002 (nu din 2003 ca masina mea despre care vorbesc) ar avea ceva probleme de putere din cauza EGR pneumatic? "Da-te" odata cu asa ceva si o sa vezi ca "bate la fund" orice Opel cu care ne mandrim noi! Tin sa specific ca BMW-ul la care am curatat eu EGR-ul si cu care mai merg eu are peste 230 000 Km. Si nu s-a umblat inca la o bucsa ca sa nu mai vorbim de ambreiaj!
Nu vreau sa fiu inteles gresit, pana acum Opelul meu a functionat corect si imi place, o sa-l repar si o sa merg mai departe cu el ca n-am bani de alta masina, dar sa nu ne laudam gratuit cu masinile noastre! Sa ne gandim ca pe un Opel din 2003 ca al meu, cu de toate pe el dai 8500 E pe cand pe un BMW din aceeasi perioada dai cam 10500 E. In diferenta asta de bani se vede diferenta de fiabilitate si de conceptie, se vad componentele adiacente (pompa auxiliara pentru circuitul de incalzire, rezistenta suplimentara pe circuitul de incalzire, sistem diferit pentru frana de mana pe spate, etc).
Deci, o sa repar masina si o sa o pastrez, atata pot, atata imi permit, atata fac! Intelegeti ce vreau sa spun!
  • mariuscerneagalati

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
va spun eu o chestiune cool.am o astra caravan y20dth la care aveam un galopat zgomotos cand era masina pornita si scoasa din viteza.toti desteptii de mecanici si-au dat cu parerea de cutie...volanta...ambreiaj. sunt toti niste tampiti.am schimbat de la mine putere tampoanele de sustinere motor si......surpriza !nu mai face. va las pe voi sa trageti concluzii Shocked Wink
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
IrmscherS a scris:
Pot sa va fac si o lista cu urmatoarele piese ce vor trebui schimbate la Z19DTH intre 100000-160000 km...
Signum 1.9CDTI


Poti sa ne prezinti lista, pentru ca deja eu am schimbat: caseta de directie, brate stabilizatoare spate + amortizoare, distributia + pompa de apa si in viitor trebuie volanta, acum se aude un "suierat" cand accelerez si se banuieste ceva pe la turbina,....si sunt curios la ce sa ma mai astept. Masina are 130K si e tot Z19DTH.

Mersi.
CristianTM.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:Sa ne gandim ca pe un Opel din 2003 ca al meu, cu de toate pe el dai 8500 E pe cand pe un BMW din aceeasi perioada dai cam 10500 E.

Ai uitat sa spui ca masina ta e compacta, iar acel BMW este dintr-o clasa superioara. Acest aspect este suficient ca sa justifice diferenta de pret. Incearca sa nu mai compari mere cu pere!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR