Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • manai_nfs

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca rezolvi cumva sa ne anunti si pe noi poate o scoatem si noi la caoat...!multa bafta!
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ok..dar ce legatura are bujia,de pornit porneste cam dupa 3 secunde dupa ce rasucesc cheia..si faptul ca nu trage are vreo legatura cu bujia,,,se aprinde si se stinge becul galben,,pana ce se incalzeste masina.am sa o pun pe tester si am sa vad!
ps;acel arc..care apare pe bord se stinge cam dupa vreo 4 secunde..deci sar putea sa ai dreptate.oricum in wekend ma voi ocupa de masina si revin!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
revin..azi am facut 300 de km si mi sa aprins si la drum intins,si tot asa se si stingea dupa 10 minute...maine schimb filtre si pun testerul...tare cred ca e senzorul de vina,,oricum pana ce nu o pun pe tester nu am nimic de zis!revin cu detalii!
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Verifica bine toate furtunele de vacuum. Scoate unu si cu motorul pornit pune degetul pe el. Trebuie sa traga bine. Daca nu ai vacuum pe instalatie de obicei la tester iti apare P0400 (EGR) dar cauza cea mai frecventa sunt furtunasele de cauciuc de la imbinari. De asemenea scoate si furtunasul care iese din pompa de vacuum si vezi daca face vacuum (tot cu degetul).
Bafta.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
filtree schimbate,etc
pe tester arata P0400 SI P1540
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am curatat egr-ul dar degeaba problema persista!cand am luat jos galeria de admisie avea putin ulei in interior,,si kox depus,am curat egr-ul si l-am verificat ,,,adica am apasat pistonul si am astupat supapa de sus,si nu scapa aer..deci e bun
aici e topicul cu egr-ul de la omebag b y22dth,
https://www.clubopel.com/vie...p?p=378498#378498
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca ne racim gura degeaba cu tine cand iti spunem sa verifici furtunasele de la instalatia de vacuum. Problema frecventa este imbatranirea racordurilor de cauciuc sau T-urile de plastic.
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ririnel a scris:Sau vino pana la mine si o curatam impreuna daca este ea de vina Wink

Am vazut ca esti tot din prahova.am si eu o problema cu valva EGR sau cel putin asa cred si asa mi s-a spus.pe tester am avut ca erori P1105 si P1125.Se poate curata valva EGR?cum pot sa fac sa vin la tine?

Skip ads

  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
@licurici79:
Ce arati tu in poza nu recunosc a fi valva EGR de la Y20DTH.
Invitatia era pentru "roadrunner79" care e din acelasi oras cu mine si acel oras nu este Ploiesti. L-am vazut o singura data la o intalnire si incecam sa-l reactivez Wink
Te ajut cu placere daca pot si cand pot. Contacteaza-ma pe mess.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@comnic5
mersi de sfat,am remediat problema , asa cum ziceai tu era problema de inbinari,era fisurata garnitura de cauciuk de pe teava care intra in pompa de aer din spatele motorului!
acum trage de rupe!Very Happy
acest cod nu a putut fi afisat P1590 daca stie cineva ce inseamna..
ms mult
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
imi poti spune unde este situata pompa asta de aer la tine?
eu nu am auzit de asa ceva
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
este pompa de vacum...in capatul motorului..iei jos capacul [scutul] si chiar in capat bagi mana si vei simti ca e o pompa acolo din care iese o teava subtire!la mine acolo scapa..dar eu m-am dus la un mecanic si mia varificat intai daca functioneaza electrovalva,dupaia egr..ul si in final pompa..totul a durat 10 minute..am platit doar testerul si acel cauciuk pe care la inlocuit cu furtun de retur pt motorina[15lei metrul]ati trebuie acel ceas ca sa masoare presiunea eu nu am avut asa ceva si am preferat sa merg la un mecanic!total 65lei
Skip ads

  • CATYON
  • **
  • 99 mesaje
  • din 29 Nov 2008
  • Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Mehedinti
  • CATYON

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am cumparat de curind un opel vectra 2,0 dti motor y20dth si ma confrunt cu urmatoarea problema:
la plecarea de pe loc cu viteza 1 si 2 se accelereaza foarte foarte incet pina pe la 2000 de ture dupa care citeodata dar nu tot timpul zvicneste de te baga in scaun.
la prima vedere ai impresia ca turbina intra accidental si nu de fiecare data asa cum e normal. dupa ce am citit cu atentie pe forum am facut urmatoarele:
-curatat galerie de admisie din care am scos cca 2 pumni de calamina
-inlocuit supapa EGR cu una noua
-verificat toate imbinarile de cauciuc de pe instalatia de vacum cu furtune cu tot. acestea nu trag aer fals
-electrovalva de linga turbina, la pornirea motorului, trage tija de la wastegate, care ramine trasa pe timpul functionarii motorului si in concluzie cred ca lucreaza corect
-electrovalva care comanda voletii din galerie functioneaza normal, lucru dovedit de pistonasul de sub ea care se misca atunci cind se accelereaza.
-elecrovalva care comanda EGR creeaza vacum deci este buna.
-am verificat turbina, aceasta nu are joc si se invirte cu usurinta.cind o accelerez pe loc furtunul care vine din intercooler se face beton
cu toate acestea masina are acele zmucituri iar citeodata nu le are deloc si te rogi de ea sa plece din intersectie credeti ca ar putea fi de vina debitmetrul sau daca aveti alte sugestii ar fi de mare ajutor.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa verifici cu un debitmetru de aer!si filtrul de aer!
  • CATYON
  • **
  • 99 mesaje
  • din 29 Nov 2008
  • Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Mehedinti
  • CATYON

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
problema rezolvata

curatat cu alcool sanitar elementul activ al debitmetrului si cu spray de contacte mufa de alimentare si cei 5 pini ai debitmetrului.

efect ?

masina a devenit peste noapte avion.

multumesc colegilor de forum pentru toate sfaturile privitoare la instalatia de vacum si debitmetru.
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pt @CATYON
spune-mi si mie te rog cum verific toate furtunele de vaccum si galeria de admisie, te rog!multumesc anticipat!
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CATYON a scris:am cumparat de curind un opel vectra 2,0 dti motor y20dth si ma confrunt cu urmatoarea problema:
la plecarea de pe loc cu viteza 1 si 2 se accelereaza foarte foarte incet pina pe la 2000 de ture dupa care citeodata dar nu tot timpul zvicneste de te baga in scaun.
la prima vedere ai impresia ca turbina intra accidental si nu de fiecare data asa cum e normal. dupa ce am citit cu atentie pe forum am facut urmatoarele:
-curatat galerie de admisie din care am scos cca 2 pumni de calamina
-inlocuit supapa EGR cu una noua
-verificat toate imbinarile de cauciuc de pe instalatia de vacum cu furtune cu tot. acestea nu trag aer fals
-electrovalva de linga turbina, la pornirea motorului, trage tija de la wastegate, care ramine trasa pe timpul functionarii motorului si in concluzie cred ca lucreaza corect
-electrovalva care comanda voletii din galerie functioneaza normal, lucru dovedit de pistonasul de sub ea care se misca atunci cind se accelereaza.
-elecrovalva care comanda EGR creeaza vacum deci este buna.
-am verificat turbina, aceasta nu are joc si se invirte cu usurinta.cind o accelerez pe loc furtunul care vine din intercooler se face beton
cu toate acestea masina are acele zmucituri iar citeodata nu le are deloc si te rogi de ea sa plece din intersectie credeti ca ar putea fi de vina debitmetrul sau daca aveti alte sugestii ar fi de mare ajutor.
aceleasi probleme le am si eu, am verificat totul si degeaba, la mine se aprinde cateodata si check engine, la tine se aprindea?
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nu este problema daca, curat debitmetrul cu spirt?! am inteles ca nu este prea indicat, as incerca cu alcool tehnic, daca gasesc. astept raspuns, multumesc anticipat
  • CATYON
  • **
  • 99 mesaje
  • din 29 Nov 2008
  • Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Mehedinti
  • CATYON

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 CDX, 2,0 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
se aprindea si la mine dar dupa ce am inlocuit bujiile nu s-a mai aprins

nu sunt nici eu mare specialist dar din cite am inteles de pe forum merge curatat cu alcool. cu cit are mai multe grade cu atit mai bine.

la mine a avut un efect vizibil, pe o scara de la 1 la 10 a crescut de la 5 la 10 demarajul de pe loc si in depasiri.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns -catyon- , cum ai procedat la curatarea debitmetrului? ai turnat spirt peste partea aia interioara, l-ai inmuiat in spirt, cum ai facut? vreau si eu sa fac treaba asta. la mine problema este ca se aprinde si check engine cand ma opresc cu ea, dar dupa ce-i dau putin turatie se stinge si merge normal. nu stiu ce sa-i mai fac!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR