Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@msorin74
Schimba senzorul de rotatie din pompa de injectie.
Poti apela la colegul [editat] pt. aceasta operatie.
Uneori defectiunea e cauzata de dezizolarea firelor de la calculatorul pompei. Asta afli daca dai jos calculatorul. Very Happy
Noroc.
Skip ads

  • msorin74

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pu electroentru informatie,pompa a fost reparata de andy_ciprian din pascani si lam sunat azi si mi sa spus ca nu este nici o problema cu senzorul sau electronica pompei
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca P1345 e prezent si turatia pompei e 0 cu motorul pornit, senzorul de rotatie pompa nu lucreaza corect.
"Pump speed" = 1/2 din "Engine speed".
  • paul_paziuc@yahoo.co

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la ASTRA G 1995 Cmc Y 20 DTH, din cind in cind mi se aprinde martor cu cheita iar cand dau sa accelerez ajunge greu la 2500 schimb intra treia accelerez ajung cu ea la 3000 si incepe sa isi dea drumul.
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ai mai mult ca sigur P0400 cauta atent pe forum si gasesti tot ce iti trebuie.
  • msorin74

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2010

  • Mesaj Privat
astazi am incercat din-nou cat a fost rece a mers ca noua cam 60km apoi a inceput sa se balbaie sa scoata fum negru apoi sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca am racit pompa cu apa rece si si-a revenit nu pentru mult timp si apare cod P1220,
mentionez ca pe partea de alimentare nu sunt probleme sa verificat tot de la rezervor pana la pompa.PS cand intrerupe si o accelerezi se aude un rontait ca si cum ar bate tachetii. Cina mai ma sfatuieste cu ceva ca imi scoate peri albi,imi vine sa o vand..............
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
msorin74
Capul hidraulic al pompei de injectie este uzat. Asa se comporta, merge ok la rece si moare cand se incalzeste, apoi daca torni apa pe pompa merge iar ok. Deci, electronica e posibil sa fie ok, insa din p.d.v. mecanic are probleme.
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
msorin74 a scris:astazi am incercat din-nou cat a fost rece a mers ca noua cam 60km apoi a inceput sa se balbaie sa scoata fum negru apoi sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca am racit pompa cu apa rece si si-a revenit nu pentru mult timp si apare cod P1220,
mentionez ca pe partea de alimentare nu sunt probleme sa verificat tot de la rezervor pana la pompa.PS cand intrerupe si o accelerezi se aude un rontait ca si cum ar bate tachetii. Cina mai ma sfatuieste cu ceva ca imi scoate peri albi,imi vine sa o vand..............

Salut,

Vb cu [editat] si se rezolva Wink
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
msorin74 a scris:astazi am incercat din-nou cat a fost rece a mers ca noua cam 60km apoi a inceput sa se balbaie sa scoata fum negru apoi sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca am racit pompa cu apa rece si si-a revenit nu pentru mult timp si apare cod P1220,
mentionez ca pe partea de alimentare nu sunt probleme sa verificat tot de la rezervor pana la pompa.PS cand intrerupe si o accelerezi se aude un rontait ca si cum ar bate tachetii. Cina mai ma sfatuieste cu ceva ca imi scoate peri albi,imi vine sa o vand..............
e pompa sigur ! acel rontait l/am auzit si eu de catve ori la a mea cand se dezamorsa si la colegul iulian1971, suna al naibii de urat ! cauta pompa... imi permit un sfat pt cei ce vor pompe bune, cele cu cod 016 in coada ( de y22dth) merg montate pe 2.0 diesel, insa nu si invers ! spun asta in cunostinta de cauza cu pompa de pe masina(y22dth) am 60k km si inca merge destul de bine insa sunt sigur ca mai are 200k - 300k km inaintea mea facuti, daca nu mai multi...
  • rds_guard

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un opel vectra B 20 dtl , 140.000 km , mi sa intamplat de vre`o 3 ori intr`o luna sa se aprinda martor motor si sa imi ia din puterea motorului, o ingenuchiaza de tot , mai mult de 100 numai merge, fum nu scoate deloc, partea interesanta este ca atunci cand opresc motorul si repornesc martorul se stinge si masina merge iar normal . Acum am o saptamana de cand nu sa mai aprins, masina merge vis .. dar imi fac probleme pe viitor pentru ca o paste 3500km si imi e sa nu raman amanet Smile
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
msorin74 a scris:astazi am incercat din-nou cat a fost rece a mers ca noua cam 60km apoi a inceput sa se balbaie sa scoata fum negru apoi sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca am racit pompa cu apa rece si si-a revenit nu pentru mult timp si apare cod P1220,
mentionez ca pe partea de alimentare nu sunt probleme sa verificat tot de la rezervor pana la pompa.PS cand intrerupe si o accelerezi se aude un rontait ca si cum ar bate tachetii. Cina mai ma sfatuieste cu ceva ca imi scoate peri albi,imi vine sa o vand..............

Am intalnit situatie in care,dupa ce am reparat calculatorul de pe pompa,a aparut eroarea P1220 si defectul acesta, defect care inainte sa pice electronica (cu binecunoscuta problema) nu avea...,dupa mai multe investigatii am gasit problema...izolatia de la firele regulatorului de avans erau coapte, cand am intervenit la calculatorul pompei am miscat de firele respective ele fiind coapte sau decojit si atingeau intre ele ,am taiat firele si cu o penseta am scos in exteriorul pompei am izolat si acum merg fara problema.
Am avut si un caz,in care desi la diagnoza nu aveam eroare... simptomele erau la fel si problema era tot de la firele respective.

Bafta!
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
rds_guard a scris:Am si eu o problema cu un opel vectra B 20 dtl , 140.000 km , mi sa intamplat de vre`o 3 ori intr`o luna sa se aprinda martor motor si sa imi ia din puterea motorului, o ingenuchiaza de tot , mai mult de 100 numai merge, fum nu scoate deloc, partea interesanta este ca atunci cand opresc motorul si repornesc martorul se stinge si masina merge iar normal . Acum am o saptamana de cand nu sa mai aprins, masina merge vis .. dar imi fac probleme pe viitor pentru ca o paste 3500km si imi e sa nu raman amanet Smile


rds_guard, fa o diagnoza pentru ca sa stim despre ce vorbim. Cu siguranta ai cod de eroare stocat si dupa ce povestesti tu imi pare a p0400 (vacum electrovalve alea alea) dar fa o diagnoza ca sa stii sigur unde sa te iuti.
Toate cele bune
Skip ads

  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal,pentru cod eroare p0400,se verifica circuitul egr-ului,NU TREBUIE SA AIBA ULEI IN CIRCUIT In general p0400 apare cind ajunge uluiul din pompa vacum in electrovalva egr
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ADYS_1967 ...eu am aceeasi problema ca si rds-guard,am puso pe 8 testere pana in momentul de fata si tot nu ia dat nimeni de cap,cand se aprinde martorul masina numai trage deloc,cum o accelerez putin se stinge si in 2 secunde sa zicem trage de rupe,iam schimbat pompa de vacuum,am schimbat toate electrovalvele,am schimbat imbinarile de cauciuc de la furtunase. mentionez ca pompa,electrvolvale si furtunasele sant luate de pe o masina care functioneaza normal,pe ale mele leam pus pe masina respectiva si functioneaza perfect, ce sa-i mai fac ca ma disperat martorul de la motor... am uitat sa mentionez ca si egr-ul lam schimbat si degeaba,am gasit si ulei pe furtunase leam curatat dar parca tot apare este ceva normal?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De cite ori se aprinde martorul in bord,se memoreaza un cod de eroare in calculator.Acel cod e important sa-l scrii pentru a fi ajutat,restul e poveste...!
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
BIG ELECTRO 61
pai poveste,poveste,dar cum iti explici ca pe niciun tester nu apare un cod de eroare?
eu mam uitat special sa vad ce eroare da,si iti spun sigur ca nu apare nici-o eroare,nici un cod, chiar si cand este aprins martorul testerul nu detecteaza nimic anormal....asa ca in legatura cu povestea de mai sus,nu am facut deact sa detaliez simptomele masinii si ce am schimbat la ea,te salut
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ce testere ai folosit? Tech 2, de la GM,este cel mai performant.O serie de testere vad doar codurile de eroare generice(OBD2) si nu le vad pe cele ale producatorului.Imi vine greu sa accept ca nu exista cod de eroare...!Se poate lucra pe valorile reale,mai ales ca are momente cind functioneaza corect si momente cind intra in regim de avarie.E nevoie de un om meserias si neaparat un tester performant.
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
stiu ca e nevoie de un meserias i un tester bun dar unde sa gasesc eu in teleorman sau bucuresti?
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal,dupa cum spune si big_electro61 (De cite ori se aprinde martorul in bord,se memoreaza un cod de eroare in calculator.) asa este , tu spui ca nu a dat nici un cod de erore pe tester, aiurea ca nu sti despre ce este vorba. tu spui ca ai gasit ulei in supapa egr si pe furtunasele de la egr daca este asa ar fi p0400.o electrovalva cu ulei in ea NU MAI FUNCTIONEAZA si da eroare in ecu. tu spui ca ai pus electrovalva egr de pe masina ta pe alta masina si functioneaza, motorul functioneaza si fara egr adik cu furtunasele scoase sau inversate pote maine esti un pic mai explicit
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La Multi Ani tuturor Opelistilor, sa Domnul sa avem cat mai multi km fara incidente, acuma vreau si eu sa imi expun nelamurirea mea, obisnuita vectra b fara putere, fara bec aprins in bord, fara vre-o eroare in bord, bun am decis sa desfac turbina, as curatat-o nu avea aproape nimica funingine, era cam gol tot pe acolo, am observat ca axul se invarte oarecum mai greu, cand il invart cu degetul se invarte cateva ture si gata se opreste,(am vz pe net si chiar si cu mana se invartea mult mai mult ca a mea,), am facut un test si am anulat tija weastgate am astupat iesirea de la electrovalva si am lasat tija in aer, in momentul asta toate gazele care trebuia sa invarta turbina ocoleau palele turbinei, am plecat la drum si spre surprinderea mea mergea la fel ca si cand as fi avut turbina conectata, diferenta era ca nu mai raspundea la accelerari mai bruste, dar daca o luai asa mai usurel mergea foarte bine si mentionez ca nu scotea gram de fum(nici cu turbina conectata nu scoate fum) chiar si pe la 3000rpm, acuma ce vreau eu sa stiu oare sa fie turbina dusa? Mentionez ca in momentul in care am turbo conectat am o intrerupere in mers in plaja de turatie 1800-2200, si cu turbina neconectata nu mai am acea intrerupere merge chiar foarte lin, sper sa gasesc si eu o rezolvare la pr mea sau macar cateva sfaturi, cu respect
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR