salut, se poate curata electrovalva daca are ulei in ea sau trebuie schimbata, mentionez ca am eroarea p0400. Stima
savuady
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
ADYS_1967 a scris:sal,dupa cum spune si big_electro61 (De cite ori se aprinde martorul in bord,se memoreaza un cod de eroare in calculator.) asa este , tu spui ca nu a dat nici un cod de erore pe tester, aiurea ca nu sti despre ce este vorba. tu spui ca ai gasit ulei in supapa egr si pe furtunasele de la egr daca este asa ar fi p0400.o electrovalva cu ulei in ea NU MAI FUNCTIONEAZA si da eroare in ecu. tu spui ca ai pus electrovalva egr de pe masina ta pe alta masina si functioneaza, motorul functioneaza si fara egr adik cu furtunasele scoase sau inversate pote maine esti un pic mai explicit
salut, se poate curata electrovalva daca are ulei in ea sau trebuie schimbata, mentionez ca am eroarea p0400. Stima
- raiko
- **
- 140 mesaje
- din 15 Aug 2011
- Astra 2002
- Galati
raiko
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
salut colegi , am o problema la masina si nu reusesc sa-i dau de capat .Am un astra g 2.0 si nu-mi mai intra turbina cum trebuie . am verificat toate electrovalvele sunt bune , in service nu-mi depisteaza nici o eroare , daca ma i-au dupa ei trebuie sa schimb tot ce este sub capota . La drum intins merg si cu 130km/h(autostrada) dar in depasiri nu ma ajuta deloc .
Vreau sa stiu daca tija de la turbina , trebuie sa fie actionata de electrovalva atunci cand stau la relanti si o turez pana la 2500-3000rpm . Deja m-am saturat sa citesc si pe forum ca nimik din ce gasesc nu-mi rezolva problema
Vreau sa stiu daca tija de la turbina , trebuie sa fie actionata de electrovalva atunci cand stau la relanti si o turez pana la 2500-3000rpm . Deja m-am saturat sa citesc si pe forum ca nimik din ce gasesc nu-mi rezolva problema
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
robertard
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2015
- Mesaj Privat
salutare , am si eu o mica problema , de curand ma lasat pompa de vacuum , am schimbat-o , toate bune si frumoase masina mergea bine , tragea bine , dupa 3 zile motorul numai trage , e mort ca si cum nu ar merge turbina , bun .. am luat la ferificat toate furtunasele de la vacuum care pleaca de la pompa de vacuum catre electrovalvele cele de langa baterie , si cea de langa turbina , si sunt ok , problema este ca acele electrovalve adica toate 3 numai are acel bazait cand pornesc motorul, si numai creeaza deloc vacuum. am masurat mufa cu motorul pornit si imi da la toate cam 8.18 V . am masurat si continuitatea lor si este undeva la 0.06v .. bun dar problema e ca nu imi deschide nici egr , nici turbina . ce sa ii mai fac ?
- peet_zafira
- *
- 6 mesaje
- din 28 Feb 2011
- Zafira 2001 y20dth
- Neamt
peet_zafira
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salutare colegi ! Sunt posesorul unei Zafire cu motor y20dth din 2001 . masina achizitionata in 2010 toate bune si frumoase am zis k e masina sh se mai strica una alta e normal ... Nu sunt Toma necredinciosu sa zic ca e masina si trebuie sa mearga .... Am bagat bani in ea cred k am ajuns la aceiasi suma cu cea de achizitie un pret mult prea mare pt cei 100000 de km care i-am facut ... Lovitura de gratie a venit in august anul trecut cand inainte sa plec in concediu. ... Ia giciti? Vibrochen rupt .... Normal sa anulat tot iar banii de concediu ... Ia papat Zafira mea . am citit pe forum ca este ceva normal sa se rupa .... Si am zis OK ... O fac si pe asta ....
Pana aici am fost off-topic . acum problema e ca nu mai trage de vreo 2 sapt ... Erori p0400 si p0190 care apar doar impreuna sau doar p0400
Am verificat :
Furtune vacuum si imbinari . stare perfecta
Tubulatura de la admisie . stare perfecta
Admisia si Egr curatata in august la schimbarea motorului
Electrovalve verificate cu o supapa egr de pe motorul vechi si se vede cum actioneaza cum se misca tija in functie de turatii.
Debitmetru schimbat nou pierburg la indicatia mecanicului ...
Senzor presiune admisie curatat .
Masina nu are putere merg cat merg apoi se aprinde si cheita in bord si apoi nu mai trage ... Si cu greu mai reusesc sa ajung la 2500 rpm
Simt ca sa terminat mecanica .
Mai dati niste ideii va rog daca nu o sa auziti la stiri de unu care sia incendiat masina ...sper ca nu vam plictisit
Pana aici am fost off-topic . acum problema e ca nu mai trage de vreo 2 sapt ... Erori p0400 si p0190 care apar doar impreuna sau doar p0400
Am verificat :
Furtune vacuum si imbinari . stare perfecta
Tubulatura de la admisie . stare perfecta
Admisia si Egr curatata in august la schimbarea motorului
Electrovalve verificate cu o supapa egr de pe motorul vechi si se vede cum actioneaza cum se misca tija in functie de turatii.
Debitmetru schimbat nou pierburg la indicatia mecanicului ...
Senzor presiune admisie curatat .
Masina nu are putere merg cat merg apoi se aprinde si cheita in bord si apoi nu mai trage ... Si cu greu mai reusesc sa ajung la 2500 rpm
Simt ca sa terminat mecanica .
Mai dati niste ideii va rog daca nu o sa auziti la stiri de unu care sia incendiat masina ...sper ca nu vam plictisit
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- peet_zafira
- *
- 6 mesaje
- din 28 Feb 2011
- Zafira 2001 y20dth
- Neamt
peet_zafira
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
1700 motor cu chiuloasa ,turbo si compresor de clima
Plus bujii , garnituri filtre ,ulei , furtune retur , fulie , semering manopera m-am apropiat bine de 3000
Nu am vrut sa pun un motor sa zic ca am ceva acolo sub capota
Inapoi la problema
P0190 nu apere decat dupa ce apare p0400
P0400 apare cel mai des . p0190 nu apare chiar tot timpul . daca ar fi probleme la pompa nu ar mai merge cum trebuie din punct de vedere al alimentarii ar porni mai greu dar nu am aceste probleme toata iarna a pornit la sfert dupa ce se stingeau bujiile
Cea ce trag concluzia ca ar fi din cauza la p0400 ecu gasind anomalie trece pe avarie (cred eu) va rog sa ma corectati
Cheita se aprinde din cate am observat in momentul cand se schimba mediul gen la iesiri din tuneluri. Sau intrari sau iesiri din paduri concomitent cu reducerea vitezei cand dau din a 5a in a4a cnd scade turatia motorului . debitmetrul este si el nou cumparat din februarie
Tija la turbo se trage si oscileaza inclusiv cele de la egr si voleti la accelerari bruste
Este posibil ca aceste electrovalve sa nu lucreze in parametri ?
Mai vreau niste ideii va rog
Plus bujii , garnituri filtre ,ulei , furtune retur , fulie , semering manopera m-am apropiat bine de 3000
Nu am vrut sa pun un motor sa zic ca am ceva acolo sub capota
Inapoi la problema
P0190 nu apere decat dupa ce apare p0400
P0400 apare cel mai des . p0190 nu apare chiar tot timpul . daca ar fi probleme la pompa nu ar mai merge cum trebuie din punct de vedere al alimentarii ar porni mai greu dar nu am aceste probleme toata iarna a pornit la sfert dupa ce se stingeau bujiile
Cea ce trag concluzia ca ar fi din cauza la p0400 ecu gasind anomalie trece pe avarie (cred eu) va rog sa ma corectati
Cheita se aprinde din cate am observat in momentul cand se schimba mediul gen la iesiri din tuneluri. Sau intrari sau iesiri din paduri concomitent cu reducerea vitezei cand dau din a 5a in a4a cnd scade turatia motorului . debitmetrul este si el nou cumparat din februarie
Tija la turbo se trage si oscileaza inclusiv cele de la egr si voleti la accelerari bruste
Este posibil ca aceste electrovalve sa nu lucreze in parametri ?
Mai vreau niste ideii va rog
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- peet_zafira
- *
- 6 mesaje
- din 28 Feb 2011
- Zafira 2001 y20dth
- Neamt
peet_zafira
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2014
- Mesaj Privat
- peet_zafira
- *
- 6 mesaje
- din 28 Feb 2011
- Zafira 2001 y20dth
- Neamt
peet_zafira
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
aici este linkul de unde se poate descarca livedata care lam facu in http://fisierulmeu.ro/32AVX...24martie-csv.html
va multumesc !
va multumesc !
savuady
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
raiko a scris:salut colegi , am o problema la masina si nu reusesc sa-i dau de capat .Am un astra g 2.0 si nu-mi mai intra turbina cum trebuie . am verificat toate electrovalvele sunt bune , in service nu-mi depisteaza nici o eroare , daca ma i-au dupa ei trebuie sa schimb tot ce este sub capota . La drum intins merg si cu 130km/h(autostrada) dar in depasiri nu ma ajuta deloc .
Vreau sa stiu daca tija de la turbina , trebuie sa fie actionata de electrovalva atunci cand stau la relanti si o turez pana la 2500-3000rpm . Deja m-am saturat sa citesc si pe forum ca nimik din ce gasesc nu-mi rezolva problema
Vreau sa stiu daca tija de la turbina , trebuie sa fie actionata de electrovalva atunci cand stau la relanti si o turez pana la 2500-3000rpm . Deja m-am saturat sa citesc si pe forum ca nimik din ce gasesc nu-mi rezolva problema
salut raiko aceeasi problema am avut-o si eu la astra mea de 2.0 (printre altele) pe tester nu imi da nimic dar dupa 140 150 km/h imi aparea check engine si nu mai avea putere, in oras tot timpul mi se aprindea dupa care daca acceleram mai mult de 2500 turati isi revenea, la reprezentanta imi ziceau sa schimb egr-ul(cantitate insuficienta de aer). Zilele astea mam gandit sa desfac debimetru de aer sa vad ce e acolo si surpriza jumate era opturat de diverse mizeri fluturi etc. iar senzorul cu ulei uscat lipicios dupa ce l-am curatat nu mai am nici o problema cu martorul acela...
- ionut signum 1704
- *
- 8 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Signum 2.2dti
- Constanta
ionut signum 1704
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum 2.2dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ionut signum 1704
- *
- 8 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Signum 2.2dti
- Constanta
ionut signum 1704
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum 2.2dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut
Si eu am avut aceasta eroare si era de la electrovalva turbo,poti incerca sa o dai jos si sa o cureti cu aer de la un compresor,sunt colegi care au rezolvat astfel,si verifica si furtunasele sa nu fie fisurate. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22668
Si eu am avut aceasta eroare si era de la electrovalva turbo,poti incerca sa o dai jos si sa o cureti cu aer de la un compresor,sunt colegi care au rezolvat astfel,si verifica si furtunasele sa nu fie fisurate. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22668
- ionut signum 1704
- *
- 8 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Signum 2.2dti
- Constanta
ionut signum 1704
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum 2.2dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat
- ionut signum 1704
- *
- 8 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Signum 2.2dti
- Constanta
ionut signum 1704
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum 2.2dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat