- danyalltime
- *
- 2 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2000 y20dth
- Sibiu
danyalltime
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
danyalltime a scris:Va salut.
Am un opel astra g motor 2.0L y20dth si la testare mi-au aparut urmatoarele erori :
P1651 - CAN Error inject pump
P1631 - Pump/inject valve failer , poate cineva sa imi zica ce reprezinta aceste erori ? tin sa va reamintesc ca motorul sa oprit in mers si nu a mai pornit. va multumesc.
Am un opel astra g motor 2.0L y20dth si la testare mi-au aparut urmatoarele erori :
P1651 - CAN Error inject pump
P1631 - Pump/inject valve failer , poate cineva sa imi zica ce reprezinta aceste erori ? tin sa va reamintesc ca motorul sa oprit in mers si nu a mai pornit. va multumesc.
E destul de clar. Pompa de injectie defecta.
Mergi cu ea la Bosch. Se poate repara/reconditiona.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
yonic
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
b_37_dee
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2002 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
sminko
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1997 2.0 DL 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
b_37_dee a scris:am si eu o problema cu y22dtr merge ce merge apio dintr-o data se limiteaza la 2800 ture si nu mai vrea nici moarta daca scot furtunul de vacuum de la egr si il intruc la loc iar sare de 2800 ture sau daca opresc motorul si il repornesc isi revine.ceva idei?sa fie de la electrovalcele de vacuum?
Pot fi mai multe probleme, dar din ce spui pare a fi vorba de o comanda eronata care vine din ECU catre electrovalve, din cauza unui senzor care nu lucreaza la parametrii corecti. Spre exemplu, daca debitmetrul masoara fals masa de aer si trimite valori eronate catre ECU, atunci ECU va porni si opri electrovalvele total aiurea. Daca debitmetrul masoara fals, electrovalva solenoid va deschide aiurea si cand nu trebuie supapa EGR. La fel cred ca va face cand ceilalti senzori (IAT, MAP) nu sunt in parametri.
Sfaturile pe care ti le pot da din proprie experienta sunt:
1. verifica furtunasele de vacuum si racordurile din cauciuc din capetele lor sa nu aiba sparturi.
2. electrovalvele sunt aproape indestructibile, dar daca ai dubii in privinta funtionarii lor le poti scoate mufa pe rand la fiecare, iar daca se va aprinde check engine in bord inseamna ca ECU le vede, deci functioneaza. E doar o simpla bobina.
3.senzorul map sau presiune turbo de pe admisie se curata cu wd40 dau degripant.
4.se curata supapa EGR.
5.verifica daca tija de la turbo este trasa complet si daca se misca atunci cand accelerezi.
5.pune masina pe tester, da o tura cu laptopul si mecanicul in masina pana cand incepe sa faca figuri(masina:D). Vezi ce valori da debitmetrul.
Eu suspectez debitmetru. Mie mi-a mancat zilele pana l-am aflat stricat. Fiind cel mai sensibil senzor de pe masina este si primul suspect in caz de masina puturoasa. E un senzor scump si se inlocuieste numai cu original, restul sunt gioarse.
M-as bucura sa fie doar un furtunas de vacuum spart sau supapa EGR murdara/blocata...
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
sminko
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1997 2.0 DL 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
raku21 a scris:Salutare ,
Tija de la supapa de pe admisie trebuie sa stea trasa la pornire ca la tija de la westgate?
Tija de la supapa de pe admisie trebuie sa stea trasa la pornire ca la tija de la westgate?
Nu, aici functioneaza in impulsuri. Cand accelerezi, se deschid clapetele de admisie impinse de tija, doar un singur impuls, iar apoi revin la pozitia initiala. Fa o proba, pune pe cineva sa accelereze iar tu vezi cum se misca 'treaba' la admisie.
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
sminko
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1997 2.0 DL 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
raku21 a scris:Am inteles , o sa curat si eu galeria sa vad cum se manifesta dupa
Inainte sa cureti galeria, fa urmatoarea miscare: scoate furtunasul de vacuum din electrovalva care comanda clapetele de admisie si trage cu gura aer, adica fa un vacuum. Daca se misca tija usor, inseamna ca supapa si furtunul sunt bune, iar galeria nu e chiar asa imbacsita. Vezi sa nu ai pierderi de vacuum pe undeva caci tot sistemul de vacuum e in aceeasi legatura. Verifica toata tubulatura de vacuum. Daca vrei sa vezi cat este de imbacsita galeria, scoate supapa EGR si cu lanterna 'arunca un ochi acolo' si vezi cata murdarie este. Daca are bulgari de zgura si ti se pare ca ar bloca ceva pe acolo, merita curatata, dar daca are niste funingine cleioasa---e absolut normal. Curata nu o sa fie admisia niciodata din cauza vaporilor de ulei amestecati cu praf fin care vin de la turbo plus gazele nearse care reintra prin EGR direct in admisie.
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- alexz.style
- **
- 171 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
alexz.style
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Pt inceput detin o Astra G 2.0DTI (Y20DTH). Aceasi problema am avut si eu nu tragea masina, asa ca m-am bagat la circuitul vacumatic!
Am curatat galeria de admisie (dezastru ce era inauntru), apoi valva EGR (murdara), si tot nu tragea masina, imi intra in sistem de urgenta, aparea martorul de noxe.
Toate astea pana ieri, am dat jos tot circuitul vacumatic, de la furtunase, racoarde, electrovalve, pana la pompa vacuum si le-am curatat! Acuma masina trage de o naiba!
Electrovalvele le-am curatat cu presiune de aer, aveam compresorul de masina, le-am bagat aer pe "fund" si o curs funingine. Deci o sa trebuiasca sa deschideti capacul din fundul valvei, cel dreptunghiular, si bagati aer pe gaurica. O sa ramaneti uimiti la ce va curge, cel putin asa a fost la mine.
De asemenea la fel am curatat si furtunasele vacuum.
Sper ca v-a fost de ajutor informatia si nu v-am plictisit.
Am curatat galeria de admisie (dezastru ce era inauntru), apoi valva EGR (murdara), si tot nu tragea masina, imi intra in sistem de urgenta, aparea martorul de noxe.
Toate astea pana ieri, am dat jos tot circuitul vacumatic, de la furtunase, racoarde, electrovalve, pana la pompa vacuum si le-am curatat! Acuma masina trage de o naiba!
Electrovalvele le-am curatat cu presiune de aer, aveam compresorul de masina, le-am bagat aer pe "fund" si o curs funingine. Deci o sa trebuiasca sa deschideti capacul din fundul valvei, cel dreptunghiular, si bagati aer pe gaurica. O sa ramaneti uimiti la ce va curge, cel putin asa a fost la mine.
De asemenea la fel am curatat si furtunasele vacuum.
Sper ca v-a fost de ajutor informatia si nu v-am plictisit.
- emilperijoc
- ***
- 578 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 578
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 150 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
kaput2006
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut. Sunt posesor de opel de vreo 2 saptamani. Dupa ce s-a aprins check engine de cateva ori in trafic, am inceput sa citesc pe forum si am ajuns in acest topic.
Problema mea: electrovalva care comanda clapetele din galeria de admisie este plina cu ulei si cu ea nealimentata daca suflu pe oricare din intrari trece aerul prin ea. Am desfacut-o in casa am curatat-o bine de ulei si am pus 12 v pe ea, face scanteie dar pistonasul nu functioneaza. Pot sa torn niste WD40 in ea? Suspectez pistonas blocat pentru ca membrana era ok la verificarea vizuala.
Problema mea: electrovalva care comanda clapetele din galeria de admisie este plina cu ulei si cu ea nealimentata daca suflu pe oricare din intrari trece aerul prin ea. Am desfacut-o in casa am curatat-o bine de ulei si am pus 12 v pe ea, face scanteie dar pistonasul nu functioneaza. Pot sa torn niste WD40 in ea? Suspectez pistonas blocat pentru ca membrana era ok la verificarea vizuala.