Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da poti sa dai cu WD40 , eu asa le-am curatat pe toate.
Skip ads

  • kaput2006

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am umblat la electrovalva de la turbina, am desfacut-o, am curatat-o si am montat-o la loc. Acum se misca tija de la turbina dar nu la pornire ci dupa 1800-2000 rpm.
Este normal? Adica am auzit colegi care spuneau ca se misca la pornire.
A doua chestie: Am dat jos capacul de la filtrul de aer si tubulatura pana in turbo ca sa umblu la electrovalva si dupa ce am pus electrovalva am zis sa-i dau o cheie. A pornit la sfert in conditiile in care pana acum dimineata imi pornea la 2-3 chei.
Sa fie vreo problema cu debitmetrul? Ca atunci m-am ars!
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Tija trebuie sa fie trasa la maxim dupa pornire , posibil la tine sa nu faca destul vacuum pompa.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
de acord. tija trebuie sa fie trasa inca de la pornire.
Skip ads

  • kaput2006

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu intrebarea:
"A doua chestie: Am dat jos capacul de la filtrul de aer si tubulatura pana in turbo ca sa umblu la electrovalva si dupa ce am pus electrovalva am zis sa-i dau o cheie. A pornit la sfert in conditiile in care pana acum dimineata imi pornea la 2-3 chei.
Sa fie vreo problema cu debitmetrul? Ca atunci m-am ars! "
Am dat sa pornesc fara debitmetrul montat doar cu electrovalva si a pornit la sfert, cand altadata o lua la 3 chei.
Mentionez ca nu montasem nici capacul de la filtrul de aer cu tubulatura lui. Filtrele sunt schimbate de 1000 km.
  • alexz.style

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
# kaput 2006
Chestiunea poate fi rezolvata pe moment, ca ai zgancilit putin pe acolo, dar vezi cum se comporta in zilele ce urmeaza. In schimb poti curata debitmetrul de aer cu WD40. Si la mine a inceput de curand sa porneasca ceva mai greu, dar la mine e alta poveste, eu merg in 3 bujii fiindca una e rupta in chiuloasa, dar cauzele pot fi multiple la fiecare.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@kaput2006
Debitmetrul de aer nu prea influenteaza pornirea, dar n-ar strica sa faci o diagnoza si sa verifici debitul de aer inregistrat.
Fa o tura cu mufa scoasa din debitmetru si vezi daca e vreo diferenta fata de cum merge cu mufa montata.
  • ciobi sib

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
kaput sa nu cureti cu wd 40 pt ca ramane uleios si strici debitmetru sunt spray-uri speciale pt debitmetre sau spray-uri numai cu alcohol ,iti spun din propria experienta, spor la treaba.
Skip ads

  • valentinosss

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare,am o vectra b 20 dti din 2001 si nu stiu cum sunt electrovalvele,adik,sunt cu 2 serii si nu stiu fiecare unde se pun
astept raspuns urgent,multumesc
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cea neagra vine la egr , iar celelalte 2 gri una la turbo si una la swirl.
  • valentinosss

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
multumesc frumos
  • kaput2006

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos ptr raspunsuri.
Debitmetrul l-am curatat cu alcool tehnic, si pana acum s-a mai aprins maleficul beculet galben doar de 3 ori in 4 zile. Dar cand se aprinde omoara masina, nu mai pot sa o mai turez aproape deloc. Eroare stocata care a iesit la tester ceva cu "presiune insuficienta la egr"
Electrovalva de la voleti nu mai lucreaza deloc. Mecanicul a pus furtunul de vacuum pe direct, adica cand porneste motorul voletii sunt deschisi pana la oprirea lui.
Sa merg asa, sau sa las cu electrovalva (care oricum nu lucreaza) Ce s-ar putea intampla daca merg cu ea pe direct?
Skip ads

  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare, o nelamurire am si eu, tija de turbina la mine sta tot timpul trasa nu se misca deloc la nici-o turatie, de la 750-5000rpm,(Y20DTH), iar valva de la voletii de pe admisie cand ii dau impuls se simte cum trage dar nu face cursa intreaga trage doar o jum cred(am pus degetul pe ea si pe cineva sa accelereze) nu o trage cat pot eu sa o trag cu degetul, stie cineva sa imi zica vreun raspuns?
Multumesc
  • jupanul

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am probleme cu turbo y20dth. Imi spuneti si mie ce rol are switchover valves vacuum unit ? si inca o chestie : cand pornesc masina se trage tija de la turbo pana la capat dar cand accelerez nu se mai misca, ramane asa cum e. care poate fi cauza??? Multumesc
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
posibil ca electrovalva de la turbina sa fie blocata pe deschis si atunci iti trece vacuumul prin ea cat vrea si cum vrea el, nu mai reactioneaza la comanda de la ECU,
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
jupanul a scris:Salut. Si eu am probleme cu turbo y20dth. Imi spuneti si mie ce rol are switchover valves vacuum unit ? si inca o chestie : cand pornesc masina se trage tija de la turbo pana la capat dar cand accelerez nu se mai misca, ramane asa cum e. care poate fi cauza??? ...

Piesa incercuita este capsula vacumatica ce actioneaza clapetele de admisie.
Tija de la turbo trebuie sa ramana trasa pana la capat atat timp cat motorul este pornit.
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
posibil ca din cauza depunerilor care le ai in galeria de admisie clapetele sau sudat in mizerie si capsula vacuumatica sa fortat sa le miste si de aici membrana rupta, pierderi de vacuum pe instalatie, eu cred ca cel mai bine e sa o inlocuiesti ca nu am auzit pe nimeni sa o desfaca si sa o repare
  • jupanul

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Intreb de capsula vacumatica ce actioneaza clapetele de admisie pentru ca am curatat aceste clapete si lipsa de putere inca este prezenta. Am pus limba pe toate furtunele de vacum si cel de la aceasta capsula mi s-a parut ca are forta mai slaba decat restul. ( o sa verific iar furtunele) Inca o chestie am observat. Cum lucreaza acea electrovalva de la turbo pt ca am scos-o de acolo si daca suflu pe ea fara sa o alimentez iese aer pe partea cealalta. Nu ar trebui sa fie inchisa fara alimentare? Deci cand pornesc masina se trage pana la capat tija de la turbo dar cand accelerez nu se misca nimic? Este electrovalva de vina? Este blocata pe deschis? Sau cum fuctioneaza acesata electrovalva. ce rol are? Multumesc
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza in mers si vezi exact parametri , este normal sa tina tija trasa la pornire ... verifica si senzorul de boost de pe galerie sa nu fie plin de mizerie.
  • jupanul

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Da-mi te rog mai multe detalii pentru localizarea acestui senzor de boost ca sa il curat. multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR