- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
kaput2006
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am umblat la electrovalva de la turbina, am desfacut-o, am curatat-o si am montat-o la loc. Acum se misca tija de la turbina dar nu la pornire ci dupa 1800-2000 rpm.
Este normal? Adica am auzit colegi care spuneau ca se misca la pornire.
A doua chestie: Am dat jos capacul de la filtrul de aer si tubulatura pana in turbo ca sa umblu la electrovalva si dupa ce am pus electrovalva am zis sa-i dau o cheie. A pornit la sfert in conditiile in care pana acum dimineata imi pornea la 2-3 chei.
Sa fie vreo problema cu debitmetrul? Ca atunci m-am ars!
Este normal? Adica am auzit colegi care spuneau ca se misca la pornire.
A doua chestie: Am dat jos capacul de la filtrul de aer si tubulatura pana in turbo ca sa umblu la electrovalva si dupa ce am pus electrovalva am zis sa-i dau o cheie. A pornit la sfert in conditiile in care pana acum dimineata imi pornea la 2-3 chei.
Sa fie vreo problema cu debitmetrul? Ca atunci m-am ars!
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 150 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
kaput2006
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
Revin cu intrebarea:
"A doua chestie: Am dat jos capacul de la filtrul de aer si tubulatura pana in turbo ca sa umblu la electrovalva si dupa ce am pus electrovalva am zis sa-i dau o cheie. A pornit la sfert in conditiile in care pana acum dimineata imi pornea la 2-3 chei.
Sa fie vreo problema cu debitmetrul? Ca atunci m-am ars! "
Am dat sa pornesc fara debitmetrul montat doar cu electrovalva si a pornit la sfert, cand altadata o lua la 3 chei.
Mentionez ca nu montasem nici capacul de la filtrul de aer cu tubulatura lui. Filtrele sunt schimbate de 1000 km.
"A doua chestie: Am dat jos capacul de la filtrul de aer si tubulatura pana in turbo ca sa umblu la electrovalva si dupa ce am pus electrovalva am zis sa-i dau o cheie. A pornit la sfert in conditiile in care pana acum dimineata imi pornea la 2-3 chei.
Sa fie vreo problema cu debitmetrul? Ca atunci m-am ars! "
Am dat sa pornesc fara debitmetrul montat doar cu electrovalva si a pornit la sfert, cand altadata o lua la 3 chei.
Mentionez ca nu montasem nici capacul de la filtrul de aer cu tubulatura lui. Filtrele sunt schimbate de 1000 km.
- alexz.style
- **
- 171 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
alexz.style
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
# kaput 2006
Chestiunea poate fi rezolvata pe moment, ca ai zgancilit putin pe acolo, dar vezi cum se comporta in zilele ce urmeaza. In schimb poti curata debitmetrul de aer cu WD40. Si la mine a inceput de curand sa porneasca ceva mai greu, dar la mine e alta poveste, eu merg in 3 bujii fiindca una e rupta in chiuloasa, dar cauzele pot fi multiple la fiecare.
Chestiunea poate fi rezolvata pe moment, ca ai zgancilit putin pe acolo, dar vezi cum se comporta in zilele ce urmeaza. In schimb poti curata debitmetrul de aer cu WD40. Si la mine a inceput de curand sa porneasca ceva mai greu, dar la mine e alta poveste, eu merg in 3 bujii fiindca una e rupta in chiuloasa, dar cauzele pot fi multiple la fiecare.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ciobi sib
- **
- 134 mesaje
- din 17 Dec 2008
- Vectra 2001
- Sibiu
ciobi sib
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2008
- Mesaj Privat
valentinosss- Suspendat
- 29 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 y 20 dti
- Bucuresti
valentinosss- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y 20 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
valentinosss- Suspendat
- 29 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 y 20 dti
- Bucuresti
valentinosss- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y 20 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
kaput2006
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2011
- Mesaj Privat
Multumesc frumos ptr raspunsuri.
Debitmetrul l-am curatat cu alcool tehnic, si pana acum s-a mai aprins maleficul beculet galben doar de 3 ori in 4 zile. Dar cand se aprinde omoara masina, nu mai pot sa o mai turez aproape deloc. Eroare stocata care a iesit la tester ceva cu "presiune insuficienta la egr"
Electrovalva de la voleti nu mai lucreaza deloc. Mecanicul a pus furtunul de vacuum pe direct, adica cand porneste motorul voletii sunt deschisi pana la oprirea lui.
Sa merg asa, sau sa las cu electrovalva (care oricum nu lucreaza) Ce s-ar putea intampla daca merg cu ea pe direct?
Debitmetrul l-am curatat cu alcool tehnic, si pana acum s-a mai aprins maleficul beculet galben doar de 3 ori in 4 zile. Dar cand se aprinde omoara masina, nu mai pot sa o mai turez aproape deloc. Eroare stocata care a iesit la tester ceva cu "presiune insuficienta la egr"
Electrovalva de la voleti nu mai lucreaza deloc. Mecanicul a pus furtunul de vacuum pe direct, adica cand porneste motorul voletii sunt deschisi pana la oprirea lui.
Sa merg asa, sau sa las cu electrovalva (care oricum nu lucreaza) Ce s-ar putea intampla daca merg cu ea pe direct?
- sorinel-IS
- **
- 134 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
salutare, o nelamurire am si eu, tija de turbina la mine sta tot timpul trasa nu se misca deloc la nici-o turatie, de la 750-5000rpm,(Y20DTH), iar valva de la voletii de pe admisie cand ii dau impuls se simte cum trage dar nu face cursa intreaga trage doar o jum cred(am pus degetul pe ea si pe cineva sa accelereze) nu o trage cat pot eu sa o trag cu degetul, stie cineva sa imi zica vreun raspuns?
Multumesc
Multumesc
jupanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
- sorinel-IS
- **
- 134 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
jupanul a scris:Salut. Si eu am probleme cu turbo y20dth. Imi spuneti si mie ce rol are switchover valves vacuum unit ? si inca o chestie : cand pornesc masina se trage tija de la turbo pana la capat dar cand accelerez nu se mai misca, ramane asa cum e. care poate fi cauza??? ...
Piesa incercuita este capsula vacumatica ce actioneaza clapetele de admisie.
Tija de la turbo trebuie sa ramana trasa pana la capat atat timp cat motorul este pornit.
- sorinel-IS
- **
- 134 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
jupanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Intreb de capsula vacumatica ce actioneaza clapetele de admisie pentru ca am curatat aceste clapete si lipsa de putere inca este prezenta. Am pus limba pe toate furtunele de vacum si cel de la aceasta capsula mi s-a parut ca are forta mai slaba decat restul. ( o sa verific iar furtunele) Inca o chestie am observat. Cum lucreaza acea electrovalva de la turbo pt ca am scos-o de acolo si daca suflu pe ea fara sa o alimentez iese aer pe partea cealalta. Nu ar trebui sa fie inchisa fara alimentare? Deci cand pornesc masina se trage pana la capat tija de la turbo dar cand accelerez nu se misca nimic? Este electrovalva de vina? Este blocata pe deschis? Sau cum fuctioneaza acesata electrovalva. ce rol are? Multumesc
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
jupanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat