Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • gevolleyball

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
normal ar fi numai la interventie/reparatie
Skip ads

  • IrmscherS

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@sergionel,
Daca te gandesti sa o cureti , trebuie sa iei in calcul si o eventuala reconditionare , in Bucuresti cunosc un service care te poate ajuta, eu am reconditionat acolo turbo la 1.7 DTI si 2.0 DTI , + curatare traseu admisie,intercooler costa ~ 400 euro cu tot cu manopera +piese.
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Mare atentie la desfacutul turbocompresoarelor (turbinelor). Odata desfacut ansamblul rotor compresor/ax/rotor turbina la remontare trebuie facuta echilibrarea acestui ansamblu. Nu stiu cite ateliere sau citi meseriasi au masini de echilibrat asemenea "jucarii". Daca nu se face echilibrarea, turbocompresorul nu va mai functiona niciodata la capacitatea normala din cauza vibratiilor.
  • gevolleyball

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
uite ce zic baietii de la turbobygarrett

I:"What is causing my turbo to sound like a sewing machine's whistle?

R:The "sewing machine whistle" is a distinct cyclic noise cause by unstable compressor operating conditions known as compressor surge. This aerodynamic instability is the most noticeable during a rapid lift of the throttle, following operation at full boost."

Cu alte cuvinte,refuzati-va talpa la turatii mici ca se duce naibii jucaria
Skip ads

  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cred ca o sa renunt sa o mai curat.imi este teama de ce aud. si cu mesterii nostri...... la mine mi-a zis cineva ca ar trebui curatata ca ramin palele blocate si baga mai multa presiune decit cere ecu si se aprinde check engine.daca cineva poate sa imi spuna cam care trebuie sa fie diferenta dintre boost pressure si command boost pressure in functie de turatie.la mine pina in 2700 ture, boost este mai mica decit command cu putin(citeva unitati).dupa 2700 pina pe la 3250 situatia se schimba si boost devine mai mare.(ex. command este 128 si boost este 150kpa).pe la 3500 devin egale.in sarcina au valoarea de 200kpa si pe loc 136kpa.credeti ca asa este normal?am mai masurat la un opel 2,2dti dar care avea peste 250mii km si tot cam asa era.cum o fi la o masina noua?
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
revin cu o intrebare:daca in plaja 2700 pina pe la 3200 rotatii, turbina baga mai multa presiune decit cere ecu,asta inseamna ca sint blocate palele?dupa aceasta turatie, incepind cu 3300-3400 presiunile se egalizeaza.la mine pe la 2700, turbina incepe sa descarce,cum zic mecanicii,adica incepe sa se miste tija aceea.nu trebuia sa am si in aceasta plaja presiuni aproximativ egale?cum se poate verifica daca palele agata?(tija se misca foarte usor la mine).
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
am gasit pe net o solutie ,care impreuna cu un aparat special zice ca este capabila sa curete turbina de depuneri calamina.se introduce pe la egr,asa mi-a zis un nene de la un service care face asa ceva. ati auzit ceva despre aceasta metoda de curatat turbina si admisia?poate sa dea rezultate mai bune decit daca o curat dind-o jos de pe masina?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu am auzit.sint curios doar unde se duce mizeria curatata?
Skip ads

  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:nu am auzit.sint curios doar unde se duce mizeria curatata?


ti-am dat un link pe privat,ca sa nu para a fi reclama.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pai ce sa zic,tot nu am inteles nimic.asa o simpla descriere a produsului ma duce cu gindul ca este destinat utilizarii doar de catre profesionisti.nu vad nici o explicatie despre cum ar putea fi utilizat fara sa desfaci nimic de pe motor.
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:pai ce sa zic,tot nu am inteles nimic.asa o simpla descriere a produsului ma duce cu gindul ca este destinat utilizarii doar de catre profesionisti.nu vad nici o explicatie despre cum ar putea fi utilizat fara sa desfaci nimic de pe motor.



eu am sunat si la augsburg la service si au zis ca fac si ei aceasta operatie. este un aparat special care zic ei e foarte scump si se foloseste cu acea solutie data pe site.cineva zicea ca a asistat la curatarea admisiei la o masina si a zis ca era perfect curata dupa operatie.la turbina ,cred ca desface egrul. nu imi dau seama pe unde poate sa bage aceaa solutie.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si de ce e asa secret ?

Spuneti si voi ce solutie este, nu ca as avea eu turbo, dar poate vor si altii sa stie.
Skip ads

  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:Si de ce e asa secret ?

Spuneti si voi ce solutie este, nu ca as avea eu turbo, dar poate vor si altii sa stie.



uitati aici linkul.nu l-am zis din motivul sa nu se creada ca vreau sa fac reclama.dar vad ca sinteti interesati. eu m-am programat pentru miercuri la augsburg.
http://champarts.ro/index.p...mp;page=2&osC
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu nu vad legatura egr-uli cu turbo.....trubina baga aer in intercooler si de acolo aeru ajunge in admisie unde este situar egr-ul, deci.....cum poi sa pui o solutie ca sa-ti curete turbina pe la egr? tind sa cred ca se poate punde undeva dupa debitmetru......
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:eu nu vad legatura egr-uli cu turbo.....trubina baga aer in intercooler si de acolo aeru ajunge in admisie unde este situar egr-ul, deci.....cum poi sa pui o solutie ca sa-ti curete turbina pe la egr? tind sa cred ca se poate punde undeva dupa debitmetru......



pai si dupa debitmetru cum ajunge in partea de evacuare sa curete geometria variabila?cel mai bine ,cei care se pricep sa dea un telefon sa vb. cu importatorul si sa ii puna citeva intrebari legate de acest lucru,apoi sa ne spuna si noua.
  • FStefan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Sergionel, si eu am aceeasi chestie la motorul meu, identic cu al tau, am fost si eu la service, tot aceleasi diferente de presiune, la surubul wastegate nu se umbla, e fin reglat, asa zic si cei de la Garet din Satu Mare. Am vazut pe tester la Opel ca doar dupa 3300 se fac egale presiunile, ca si la tine, pana atunci am diferenta si de 40Kpa intre prima valoare care e mai mare si a 2-a. Si eu tot asa, la 130 km am dat a 5-a viteza, si mi s-a aprins martorul, si a cazut masina in nas. Au zis de la Opel service, ca trebuie a 5-a sa o dau cand am cel putin 160 km, sa am turatia la 4000 sau peste sa fie egale presiunile, eu am schimbat undeva la 3000 pe autostrada in Ungaria, si acolo am patit-o, am oprit pe dreapta si pornit si am venit cu a 4-a doar la 130 la 3200 ture. Au zis ca e posibil turbo sa fie defect, calamina de la motorina, dar nu prea cred ca am fost vara trecuta la sablare (curatare) la repr. Garet in Satu Mare. De la opel zic sa mergem cu masinile turate, pe la 3000 si cand schimbam vitezele sa nu scada mult turatia, deci forja, ca e si proasta motorina si sa se curete palele, eu am vazut cum functioneaza si turboul desfacut, daca ai calamina, raman palele blocate ori pe deschis ori pe inchis, nu il mai poate misca vaccumul , wastgate. In concluzie, azi am fost la Opel, eroare ca a ta si nu stiu ce e de facut, ei zic forja sa se curete sau turbo nou.
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
FStefan a scris:Salut,
Sergionel, si eu am aceeasi chestie la motorul meu, identic cu al tau, am fost si eu la service, tot aceleasi diferente de presiune, la surubul wastegate nu se umbla, e fin reglat, asa zic si cei de la Garet din Satu Mare. Am vazut pe tester la Opel ca doar dupa 3300 se fac egale presiunile, ca si la tine, pana atunci am diferenta si de 40Kpa intre prima valoare care e mai mare si a 2-a. Si eu tot asa, la 130 km am dat a 5-a viteza, si mi s-a aprins martorul, si a cazut masina in nas. Au zis de la Opel service, ca trebuie a 5-a sa o dau cand am cel putin 160 km, sa am turatia la 4000 sau peste sa fie egale presiunile, eu am schimbat undeva la 3000 pe autostrada in Ungaria, si acolo am patit-o, am oprit pe dreapta si pornit si am venit cu a 4-a doar la 130 la 3200 ture. Au zis ca e posibil turbo sa fie defect, calamina de la motorina, dar nu prea cred ca am fost vara trecuta la sablare (curatare) la repr. Garet in Satu Mare. De la opel zic sa mergem cu masinile turate, pe la 3000 si cand schimbam vitezele sa nu scada mult turatia, deci forja, ca e si proasta motorina si sa se curete palele, eu am vazut cum functioneaza si turboul desfacut, daca ai calamina, raman palele blocate ori pe deschis ori pe inchis, nu il mai poate misca vaccumul , wastgate. In concluzie, azi am fost la Opel, eroare ca a ta si nu stiu ce e de facut, ei zic forja sa se curete sau turbo nou.




eu o sa-mi curat turbina,ca altceva nu cred ca poate sa fie. ciudat este ca dupa 3000 ture incepe sa se egalizeze.am masurat si la alt opel care avea 250mii km si diferentele erau de max 15-20 kpa in plaja 2750-3000.la mine de exemplu la 3000,ecu cere 125 kpa si turbina da165kpa. cam mult. se poate sa ii mai limitezi presiunea din surubul acela de pe carcasa turbinei, il mai salti 2-4 ture.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pai in egr nu intra gaze din evacuare?si paletii turbinei nu sint si pe evacuare?
poate asa fac sa curete turbina,si cred ca daca solutia este destinata profesionistilor nu cred ca este abureala.injectoarele cum le curatam? chimic cu solutie pentru care trebuie si un aparat special.
sa ne spui si noua cum este si ce preturi sint te rog!
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:pai in egr nu intra gaze din evacuare?si paletii turbinei nu sint si pe evacuare?
poate asa fac sa curete turbina,si cred ca daca solutia este destinata profesionistilor nu cred ca este abureala.injectoarele cum le curatam? chimic cu solutie pentru care trebuie si un aparat special.
sa ne spui si noua cum este si ce preturi sint te rog!



250 ron-400 ron in functie de cite sticle de solutie se folosesc. o sticla este 75 ron.mi-a zis ca in acelasi timp se curata si catalizatorul.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
este clar atunci,baga solventul respectiv pe teava de alimentare egr si il evacueaza pe eseapament impreuna cu mizeria de pe paletii turbinei curatind si catalizatorul.
operatiunea mecanica de curatire a turbine costa 200 de euro pe la service,deci esti in usor avantaj.succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR