Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mai rămâne în calcul acel condensator pe care l-am descoperit ars în ECU, deşi nu cred să aibă vreo legătură cu electrovalva; şi de ce nu am nici o simptomă negativă până a atinge acei nenorociţi de 120km/h.
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu e vorba de viteza ci de o turatie la care mergi constant.vezi la ce turatie iti apare in a5-a beculetul.apoi mergi in treapta a4-a la aceeasi turatie constant,poate putin peste si vezi daca apare din nou acel beculet.mai incearca si ca atunci cind apare beculetul sa reduci masina si sa mergi cnstant sa vezi dc se stinge beculetul.
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
turatia la mine este intre 2500-2900 indiferent de trp d viteza. ai o rezolvare? ti-as fi recunoscator!
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
1. În treapta a 5-a beculeţul se aprinde când trec de 2800-2900;
2. La viteze inferioare se aprinde doar dacă ciupesc peste 3000;
3. Becul nu se stinge când reduc viteza; dacă opresc motorul vreo 5-10 secunde nu se mai aprinde becul şi maşina funcţionează OK până ajung iarăşi la 2800-2900-3000.
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ar fi bine daca ai putea face o verficare cu un alt ECU+IMO+CIP cheie.adica sa elimini cea mai mare problema.posbil sa fie din ECU,cablaj pina la mufa electrovavei sau la turbina membrana care actioeaza waste gate-ul sau axul acesteia intepenit.
in mare:masina ajunge la acea turatie si ecu da comanda sa reduca presiunea de supraalimentare.comanda electrovalva sa deschida vacuumul spre membrana turbinei pentru a micsora debitul turbinei.daca ECU nu citeste ca presiunea a scazut si a revenit in parametrii normali,atunci da eroarea si intra in regim de avarie.
eu am avut furtunul de vacuum crapat si atunci nu mai facea vacuum sa actioneze membrana turbinei.
nu are nici o legatura cu viteza, ci cu turatia motorului si cu presiunea ceuta de ECU si presiunea debitata de turbina care este citita de senzorul BOST PRESSURE.
pentru marrian2008: incearca priul lucru o curatare a senzorului bost pressure.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru curatare vezi pagina 28 din:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1887
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pariez k e senzorul de pe galerie. Cere unul de la cineva, monteaza-l si vezi cum se comporta. Uneori merge prin curatare, alteori numai prin schimbare
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am să încerc şi varianta asta cu schimbarea senzorului de pe galerie, când l-am scos era original de când este maşina.
Ciudat, legat de problema mea, este faptul că atunci când turez motorul pe liber nu se aprinde motoraşul galben ci numai când merg. Electrovalva, oare se deschide numai în sarcină?
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in functie de sarcina ECU comanda amestecul aer-motorna.mai multa putere asta inseamna mai multa motorna deci implicit mai mult aer.la relanti nu o sa se aprinda martorul,dar dc ai ata jos aceaaparatoare de pe turbina poti vedea dc acea membrana care actioneaza waste-gate-ul "ciupeste",asta insemnind ca ECU,electrovalva si sist de vacuum ar fi ok,singurul inculpat fiind senzorul.
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
eu am verificat vizual miscarea tijei de la turbina si nu se misca indiferent de turatie 3000-4000 la relanti. la o verificare empirica tras cu gura pe furtunul de vaccum ce iese din turbina tija se misca. pe firele ce comanda electrovalva am observat ca unul are + permanent. cum este comandata electovalva? prim masa la presiune mare citita de senzorul din admisie? am incercat sa verific cu un bec si acesta afila putin la o tur intre 3000-4000 doar o data. trebuia sa se aprinda sau nu se poate verif asa.? plusul l-am luat de la electrovalva mufa era scoasa .min tot de la electrovalva.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sa nu foosesti un bec de putere mare!ai sansa sa arzi ECU.ca sa fi sigur,folosese un pistol de vacuum sa verifici furtunl dela turbina spre electrovalva. dc ai dubii,poti inlocui acea electrovalva cu cea de la EGR,stind pe loc si accelerind-o,nu sa o ti turata,trebuie sa vezi ca "ciupeste".nu v-a sta trasa.ea se misca pentru citeva secunde.
  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La mine la Corsa aveam stricat senzorul cranckshaft (sub masina) si la 4000 rpm imi taia alimentarea si nu puteam prinde viteza mare. Plus ca am patit sa mi se si opreasca motorul in timpul mersului, ceea ce nu e prea funny. Eu aveam insa codul P0335.
Skip ads

  • sogard82

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
problema asta o am si eu la opel vectrab caravan 1.6 16v ecotec benzina......in toate treptele nu ma lasa sa trec de 4000 de ture ...sa vad maine la service ce o fi
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat problemaaaaaaaaa! am gasit garnitura care etanseaza furtunul ce vine din admisie an turbina bagata in furtun! ea trebuie sa fie in mod normal pe gulerul turbinei si apoi vine peste ea furtunul. asta era cauza intreruperilor de putere la acele turatii. aerul din admisie nu mai ajungea in turbina si poate si garnitura obtura intrarea in turbina . cert este ca dupa ce am facut 40 km in oras si in afara masina se comporta normal ,nu mai intrerupe la 2500-3000rot! o sa merg si la un tester sa sterg erorile si va mai tin la curent!
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
deci au fost scapari de presiune pe tubulatura de aer de la turbina la intercooler.de aceea senzorul citea presiune mai mica decit cea ceruta.ma bucur ca a reusit.
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
pierderi de presiune erau dar de la admisie la turbina. furtunul care vine din filtru de aer in turbina , cel din plastic tare ,era neetans datorita garniturii din cauciuc ce nu mai era la locul ei.
  • r3dm00n

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca se discuta un subiect care pe mine ma macina de vreo 4luni. Pe la 120km/h se aprinde martorul dupa care ii scade puterea....nu ma mai ajuta in depasiri. La faza asta trebuie sa opresc motorul, stau timp de vreo 10sec dupa care pornesc la drum fara probleme. Daca depasesc din nou 120kmh..iar aceeasi poveste. Am pus-o pe tester si mi-a dat eroare P1125 (boost presure solenoid valve machanical fault).
Cateva sfaturi ar fi foarte utile.

<<< marrian2008 >>> la ce service ai fost de ti-au facut constatarea , ca nici aia de la ecotech si nici aia de la zetec nu au gasit rezolvare la problema ... ca de fapt invoca tot felul de cheltuieli...ca poate poate prin tot ce vor ei sa-mi schimbe sau sa curete se afla si buba cu pricina
  • r3dm00n

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca se discuta un subiect care pe mine ma macina de vreo 4luni. Pe la 120km/h se aprinde martorul dupa care ii scade puterea....nu ma mai ajuta in depasiri. La faza asta trebuie sa opresc motorul, stau timp de vreo 10sec dupa care pornesc la drum fara probleme. Daca depasesc din nou 120kmh..iar aceeasi poveste. Am pus-o pe tester si mi-a dat eroare P1125 (boost presure solenoid valve machanical fault).
Cateva sfaturi ar fi foarte utile.

<<< marrian2008 >>> la ce service ai fost de ti-au facut constatarea , ca nici aia de la ecotech si nici aia de la zetec nu au gasit rezolvare la problema ... ca de fapt invoca tot felul de cheltuieli...ca poate poate prin tot ce vor ei sa-mi schimbe sau sa curete se afla si buba cu pricina
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
schimba ma intii electrovalva pentru turbina cea de sub motor,linga calculatorul de injectie.posibil arsa sau intepenita.asta spune acel cod.mai verifica si sistemul de vacuum.
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
nu am gasit nici un service competent an galati! am avut aceeasi problema si la maine a fost doar un fir cw dadea la masa , apoi ""multumita unor mecani buni "" de la un service cu pretentii din galati am mai tras-o cu aceleasi simptome anca vreo 3 luni .uitasera sa-mi monteze o garnitura pe turbina!motorul meu e 17 dti. deci verifica prima data firele ce comanda electrovalva de la turbina , apoi verifica electrovalva ,vacuumul si etanseetatea furtunelor ce intra si ies din turbina si intercooler.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR