Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat şi senzorul de presiune, dar simptomele au rămas aceleaşi(la 120Km/h se aprinde "motoraşul galben"). Repet operaţiunile efectuate:
1. Schimbat debitmetru de aer.
2. Curăţat valva EGR.
3. Schimbat senzorul de viteză.
4. Schimbat senzorul de presiune de pe galerie.
5. Schimbat Electrovalva presiune turbo.
6. Verificat vacuumul (cu pistol special).
Mai am o singură operaţiune de făcut, şi anume SĂ O VÂND, asta dacă nu mai recomandă cineva o altă verificare.
Skip ads

  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
verifica si etanseetatea furtunurilor ce ies si intra in turbina!verifica si partea elecrica , firele ce comanda electrovalva de la turbina cu mare atentie,sunt trase pe langa motor. scoatele de acolo si verificale integral.vezi daca ai garnitura ce etanseaza furtunul ce vine de la admisie pe turbina. eu am gasit garnitura jumatate trasa in turbina pt ca nu fusese bine fixata pe turbina! am avut si un fir de la comanda electrovalvei ce dadea la masa. verifica si etanseetatea furtunelor ce intra sau ies din intercooler.pt tote aceste defecte primesti cod 1125. ps raspunde macar din politete la mesajele private!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Fara misto, cred ca, orice masina SH ti-ai lua, situatia se va repeta, odata ce "te dai legat" la mecanici (care, nu stiu de ce mi se pare mie Rolling Eyes sunt deosebit de "dotati" in zona ta)...
Eu te-asi incuraja sa continui si sa rezolvi problema, macar pentru a nu da masina "pe de 3 ori nimica"...
Ai pus-o pe TECH2 Question Ce coduri de eroare au iesit Question
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Momentan din lipsă de bani rămâne aşa. Am să o dau la altul poate o verifică el. Este posibil să băgăm prea mult în seamă toate erorile ce apar la o nenorocită de maşină şi să investim de asemenea enorm de mulţi bani.
Pentru "marrian2008". NU ÅžTIU DESPRE CE MESAJE VORBEÅžTI.
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
bagi bani in ea cind te duci la niste "meseriasi" care invata pe masina ta si pe banii tai.nu e de vina masina,ci proprietarul care asteapta ca o problema sa se agraveze,sau merge la service-uri ieftine incercind sa economiseasca niste bani,dar nu isi da seama ca v-a cheltui mai mult datorita incompetentei "meseriasilor ".nu spun ca la un service scump sint numai oameni buni,dar totusi exista o difereta in calitatea si sculele folosite.
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Când încerci toate service-urile din oraş nu mai ştii care este bun sau nu. La urma urmei toţi suntem proprietari şi stăm la mâna lor. Calitatea lucrării şi sculele nu înseamnă neapărat şi rezolvarea problemelor. Au ei grijă să te întorci. Nu uita că atunci când schimbi meseriaşii toţi iau problema de la început, dând vina pe cel de înainte.
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Când încerci toate service-urile din oraş nu mai ştii care este bun sau nu. La urma urmei toţi suntem proprietari şi stăm la mâna lor. Calitatea lucrării şi sculele nu înseamnă neapărat şi rezolvarea problemelor. Au ei grijă să te întorci. Nu uita că atunci când schimbi meseriaşii toţi iau problema de la început, dând vina pe cel de înainte.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Du-te intr-un oras mai mare si inainte de a lasa masina acolo, vezi ce alte masini ("straine") se mai repara pe acolo... Crying or Very sad
Sincer sa fiu, "pe la mine" garajistul are, legal, o "obligatie de rezultat" deci meschinariile nu tin, sau ti-o face, sau iti da banii inapoi...
Ceea ce ma intriga mai mult e ca nu zici nimic de tester, care e OBLIGATORIU la o masina de aceasta generatie... "Dupa ureche" de catre meseriasul cu "surubelnita de aur" nu mai tine... Crying or Very sad
Skip ads

  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ca să mă plimb prin oraşele ţării să testez service-urile, nu ştiu dacă se merită. Revin la ce am spus mai devreme. Probabil bag prea mult în seamă această chestiune. Mă consolează faptul că până la viteza de 120km/h merge perfect, repet "perfect", şi atât timp cât nu sunt un vitezoman, consider că un mers cu o viteză de 100-115-120Km/h satisface orice şofer şi ca deplasare şi d.p.d.v. al consumului.
M-a dus mintea măcar atât, SĂ FAC UN TESTER. Codul de eroare este 1125.
  • r3dm00n

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Gata fratilor! Am rezolvat problema care ma macina de vreo 3-4 luni (eroarea P1125, dupa 120kmh se aprinde martorul si scade puterea motorului). Era un furtunel iesit. Nu ma pricep prea mult la ceea ce se afla sub capota dar incerc sa va explic cum pot.
Este vorba de o cheste de plastic in forma de "Y" in care intra 3 furtunele (de grosimea unui pix). Zic eu ca are legatura cu vaccumu' ca am observat ca absoarbe, nu sufla. Chestia de plastic se afla undeva intre filtrul de aer si motor, undeva mai in spate - sub furtunul ala foarte gros(unde cred eu din cunostintele mele se afla debitmetru')
Daca vreti detalii tehnice, am sa ma interesez unde duc acele 3 furtunele ca sa va faceti o parere mai exacta.

Deci in concluzie, pt cei care au aceleasi simptome, inainte sa se apuce sa schimbe tot felul de piese la recomandarea "meseriasilor", sa verifice cu atentie ceea ce a scris marrian2008 pe Mie 02 Jul, 2008 9:13 pm(in aceasta pagina).


Special thanks to marrian2008.
Dau o bere sau mai multe pt sfaturile care le-ai postat. Vedem noi cum ne intalnim.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Mi-a aparut si mie eroarea 1125 (3) - presiune turbo mai mica decat cea prescris.Mi-a aparut martorul in bor la 150 la ora( inainte am schimbat senzorul de turatii arbore cotit).

Intrebare( nelamurire) : in cutia de la filtrul de aer intra un cot care vine dinspre fata masinii ( in partea stanga a masinii), probabil cel prin care vine aerul si intra prin filtru.Pe la acel cot imi scapa presiune, aer ( nu stiu cum sa ma exprim), pun mana linga el si vad, atunci cand este pornit motorul, ca scapa destul de tare aer.

Este posibil ca de acolo sa imi dea acea eroare?

Scuze de exprimarea care nu are nici o legatura cu mecanica!
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Acum vin de la masina.Am citit ce a scris r3dm00n , in legatura cu acel Y dar la mine este linga motor in partea stanga.Era un furtunas iesit de acolo, l-am bagat la loc si acum astept sa vad cum se comporta masina.
Skip ads

  • r3dm00n

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
...to adyionut

Eroarea P1125 poate fi semnalata din mai multe motive
La mine era faza ca pierdeam presiune din cauza ca aveam un furtunel iesit din acel "Y" care banuiesc ca duce la capsula de vacuum.
Sfaul meu , in prima faza, este sa verifici toata tubulatura - furtunele iesite, crapate sau sau colierele care nu sunt stanse bine.

Daca nu e de la tubulatura, treci la pasu 2: curatare EGR, vacuum, clapeta acceleratie (eroarea P1125 are legarura si cu astea).

De verificat: daca poti s-o ridici in 5000rpm (pe liber) este semn bun
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am fost cu ea la diagnoza si i-a dat mai mult de 5000 rpm.

Problema la mine acum este ca motorul este zgomotos, parca nu s-a face ungerea ( desi am verificat si isi face).Urmeaza sa schimb acum senzorul temperatura lichid racire ( pe original care am inteles la OPel Shop ca este 275 lei) si sa vad daca mai face.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat si senzorul temperatura lichid racire si degeaba.
Tot zgomotos este mototrul.

Astazi am desfacut mufa de la ECU ( cea de jos in care intra de obicei motorina) si am depistat un pin rupt .Nu gasesc insa o schema sa vad cu ce corespunde acest pin, sa vad daca din aceasta cauza este motorul asa zgomotos.


Ca sa raspund si colegului de mai sus....pe loc i-am dat 5000 rot/min, aseara am facut niste ture cu ea si se tura si se infigea de manca pamantul.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ce nr are pinul? mufa K sau M?
te poti uita in Autodata
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mufa M , pinul 1 din stanga- primul rand dinspre fata masinii.....acela s-a rupt...

Problema este ca cine a umblat ultima data la ECU si a bagat mufa nu a fost atent si acel pin s-a rupt.

O sa ma intrebati de ce acuz?!


Raspuns : Acel pin l-am lasat in mufa si este intre 2 gaurele, nicidecum in gaura careia ii corespondea.

Daca s-a fi rupt normal din cauza uzurii, ar fi ramas in mufa, in gaura in care intra( sau papuc) , nu?!


Pacat ca cei care lucreaza nu-si asuma si greselile!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR