Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • darius m

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Urmaresc toate problemele intimpinate de voi si indraznesc sa spun si problema mea cu care m-am confruntat si care nu prea seamana cu celelalte deoarece eu am patit-o in mers la cca 2000 r/min. sa aprins brusc becul rosu de la ulei si in momentul in care am redus sa vad despre ce este vorba , la fel de brusc s-a stins si de atunci am mai parcurs cca 300 km , dar problema este ca nu ,, dorm ,, linistit de atunci. Precizez tipul mot y20dth , ulei castrol edge 5w40 schimbat de vreo 2000 km si filtrul. Multumesc.
Skip ads

  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut!
la fel ca si chagrinboy2001 am patit si eu. am schimbat senzorul de presiune (hella, made in italy)...aceleasi simptome. am schimbat ulei si filtre... a mai palpait de 2 ori. apoi am mers 100 de km fara sa se aprinda dupa care iar a palpait. nu stiu ce sa mai fac...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am si eu de citeva zile aceeasi problema .
am schimbat uleiul acum 3 saptamani am pus 5-30.
la relantiu +temperatura maxima palpaie becul de presiune ulei.
cum deschide termostatul si scade temp nu mai face apoi se repeta fenomenul.
am aschimbat sonda dar tot face.
posibil sa fie ceva mizerie pe undeva pe circuit. o sa bag o solutie de curatat apoi schimb filtrul.
am inteles din discutii ca se gripeaza supapa din cutia filtrului de ulei
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...acuma nu stiu la care te referi - X20XEV ori la Y22DTH
Pentru diesel 5W30 e un ulei cam subtirel la cald .

Oricum ideea ar fi ca in general la relanti, unde pompa genereaza cea mai mica presiune si la cald , unde uleiul are cea mai mica vascozotate a lui - motorul incepe sa spuna cite ceva despre uzurile din el - cuzineti (palier/biela) , vibrochen.

Asta bine-inteles , dupa verificarea sondei , a pompei de ulei si folosind un ulei calitativ si corespunzator.

Daca e vorba de DTH , treci pe W40. ...si daca fenomenul persista cu toate verificarile in cauza facute , atunci probabil motorul a intrat pe un drum cu sens ....unic ! De aici incolo LIBER la aditivi de ingrosare gen Duralube si orice ce-ti poate creste presiunea .

Nu prea apare mizerie pe circuit stil ,,dop,, ...eventual depuneri pe toti peretii circuitului. Nu cred sa rezolvi problema cu o solutie de curatat.
Eu as schimba uleiul iar daca nu rezolv nimic as da jos baia de ulei sa inspectez ce-i pe acolo
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
era vorba de y22dth. am folosit pana acum numai 5-30 (GM) motorul are 250.000.Km
am facut operatiunea, acum astept sa vad ce si cum. pana acum nu a mai facut.
poate treb sa trec pe un ulei ceva mai gros sau poate uleiul respectiv nu are calitatile originale (adica facatura).
la pretul cu care se vinde este clar ca nu este un ulei performant.
este interesant ca la o scadere a temperaturii motorului cu citeva grade nu mai face.
daca temp lichidului de racire era la maxim (97grade parca) palpaia becul, dupa ce se deschidea termostatul si scadea putin temp nu mai facea.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Logic. In conditii de mai ,,rece,, ( deschiderea termostatului, rece afara) uleiul nu ajunge la maximul de lichefiere ( vascozitate minima) si inca mai poate ,,acoperii,, uzurile din motor. Ar fi nevoie de un ulei ,,mai grosut,, la cald gen xW40.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
momentan nu mai face. (deci am schimbat sonda de presiune degeaba)
asta afost primul lucru care l-am facut . eram aproape sigur ca este de acolo.
dupa aceea am curatat motorul +schimbat filtru si ulei.
in rest merge perfect.
P.S: cu citeva zile inainte sa clipeasca becul la ulei am venit pe A1 cap/coada cu 180 - 190. asa ca nu am ce sa zic.
oricum, bine ca s-a rezolvat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR