Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut baieti. Ce sa fac ca sa nu mai mi se ude filtrul de polen la masina din semnatura? Se intampla pe ploaie, abia mai vad prin geam. Si nu am recircularea pornita! Doar ca se uda filtrul si in masina e "ceata"Merci
Skip ads

  • chiriacdnt

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
L-ai desfacut sa vezi de ce se uda? Poate la ultima inlocuire nu s-a asezat bine garnitura ce-l etansaza de exterior.Sau caile de scurgere a apei infundate si se scurge pe unde apuca.
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca a fost montat conform instructiunilor,daca este etans,diuza de scurgere al condensului este desfundata.Deasemeni verifica daca aparatoarea de la gura de aspiratie al aerului din compartimentul motor(unde intra aerul la filtrul de polen )este pe pozitie,deoarece poate intra apa de la ploaie sau spalatorie .Aparatoarea se gaseste sub partea de plastic de linga parbriz ,in dreapta masinii.
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La mine se uda filtrul de polen din cauza unei garnituri ce se pune intre plasticul ala negru de la stergatoare si parbriz.Am pus o poza sa vezi mai bine despre ce e vorba.Unde am incercuit cu rosu ar trebui sa ai o garnitura.La mine nu mai etansa bine si am pus silicon peste garnitura si acum e uscat filtrul.

Skip ads

  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
GL99VRC! a scris:Verifica daca a fost montat conform instructiunilor,daca este etans,diuza de scurgere al condensului este desfundata.Deasemeni verifica daca aparatoarea de la gura de aspiratie al aerului din compartimentul motor(unde intra aerul la filtrul de polen )este pe pozitie,deoarece poate intra apa de la ploaie sau spalatorie .Aparatoarea se gaseste sub partea de plastic de linga parbriz ,in dreapta masinii.


Mi-am verificat garnitura etansare, caile de evacuare, garnitura de la partea inferioara a parbrizului este etansa. Unde este diuza de scurgere a condensului si aparatoarea de la gura de aspiratie?Multumesc de raspunsuri
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
este normal cid directionezi aerul spre parbriz sa vina si pe celelalte aerisiri din bord?la astra g an 2003
  • chiriacdnt

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
darvin a scris:este normal cid directionezi aerul spre parbriz sa vina si pe celelalte aerisiri din bord?la astra g an 2003

Asa este si la Astra clasic II din 2007, dar in carte este precizat sa inchidem celelalte aerisiri cand vrem sa directionam aerul pe parbriz.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Stie careva cum ajung la clapeta de recirculare?

Corsa C, climatronic. Am dat torpedoul jos. Trebuie sa dau jos tot bordul ptr dracia aia?
Skip ads

  • RA
  • *
  • 3 mesaje
  • din 09 Jul 2009
  • Astra 1992 c16nz
  • Alba
  • RA

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Mateiux a scris:Vezi ca ti-e infundat filtru de polen! Asa a fost la mine era plin de praf imbaxit si nu mai prea trecea aerul de afara calumea si se abureau geamurile laterale din fatza!

Geamurile din spate se aburesc constant cu mai multi oameni in masina.





correct!
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
moldovan_nicu74 a scris:La mine se uda filtrul de polen din cauza unei garnituri ce se pune intre plasticul ala negru de la stergatoare si parbriz.Am pus o poza sa vezi mai bine despre ce e vorba.Unde am incercuit cu rosu ar trebui sa ai o garnitura.La mine nu mai etansa bine si am pus silicon peste garnitura si acum e uscat filtrul.


Si la mine de cand a venit caldura s-a dezlipit chederul de pe parbriz si cred ca mi se uda filtrul de polen deoarece mi se aburesc geamurile in ultimul hal. Exista o solutie de lipit chederul sau ce trebuie facut?
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu la astra f l-am lipit cu silicon.De atunci nu am mai avut probleme.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce m-am uitat mai atent am vazut ca suruburile erau slabite..le-am strans putin dar degeaba. S-a format o umflatura chiar in zona in care se afla filtrul de polen. Inafara de cele 3 suruburi mascate de niste plastice mai exista si altele pe care sa le pot strange mai tare?

Merge cu silicon pt acvarii? Nu se vede urat?
Skip ads

  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Merge si siliconul de acvarii.Daca lucrezi cu grija nu se va vedea aproape deloc.Ideea e ca siliconul sa fie transparent ca sa nu se vada.
  • jd3rul

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasta problema .
La un Vectra C 2003 z16xe , stau peste 5 minute sa mi se dezabureasca ( cat sa vad drumul ) prabrizul + geamuri laterale .

Din cate am inteles intr-un alt thread ( pe care nu-l mai gasesc ) , daca am aerul normal la treapta 4 ( cea mai puternica ) si apas pe butonul de recirculare aer se simte o diferenta majora , atunci este din cauza filtrului de polen .

Ei bine , i-am dat ultima treapta de ventilatie , iar cand am apasat recirculare , creste foarte mult debitul de aer scos prin gurile de ventilatie .
In concluzie : trebuie schimbat filtrul de polen ?

Daca rotita este invartita spre modul Parbriz , nu pot sa actionez concomitent cu butonul de recirculare aer , pt ca m-ar fii ajutat .
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La Astra G tija de la reciculare are prostul obicei sa se desprinda.Daca ,,semisfera " era pe recirculare, atunci degeaba actionezi butonul ca tot aerul din interior il recicleaza iar geamurile se aburesc la greu.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
la astra mea exista urmatoarea problema: baga caldura mai puternic doar pe la picioare si aerisirile din bord in special in partea dreapta adica geam dreapta si sita dreapta din consola centrala.
pe la parbriz mai deloc.
am observat ca pe recirculare baga intradevar mai bine dar din pacate se aburesc geamurile si atunci ii dau pe treapta 3 pe aer de afara si se dezaburesc cam intr-un minut
partea nasoala este ca daca e foarte frig nu prea baga aer cald decat pe recirculare, insa chestia cea mai ciudata este de ce baga fierbinte doar pe la sita din dreapta dinspre geam; am verificat robinetul de apa calda din dreapta de pe aeroterma si functioneaza;
am citit undeva ca in aeroterma este o clapeta pentru reglare amestec aer care la astra se topeste si acea ar fi cauza problemelor
  • jd3rul

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da deci n-am prea inteles daca trebuie sa schimb sau nu filtrul de polen . Imi dezabureste foarte greu geamurile laterale + parbrizul

In concluzie . Daca pun aerul la treapta 4 ( maxima ) , apoi apas butonul de recirculare , se simte un adaos consistent al volumului de aer .

Am citit undeva intr-un thread ca asta ar insemna necesitatea inlocuirii filtrului de polen . Asa este?
  • lucian333

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1993 C!4NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am un Opel Corsa model 1994.
Am problema mare cu parbrizul pe interior...Nu mi se usuca deloc
Mereu se umezeste ,desi caldura merge , ventilatia ,la fel ...la toate treptele si pozitiile...
Trebuie sa il sterg mereu cu un prosop... ptr ca mi se reduce vizibilitatea .
Am comutat si clapeta pe recirculare a aerului din interior sau primirea de afara...dar nu am obtinut un rezultat favorabil...
Poate ma ajutati si pe mine ...
Va multumesc!


Ultima modificare facuta de lucian333 la Joi 21 Jan, 2010 7:03 am
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Filtru de habitaclu exista la masina ta?
  • lucian333

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1993 C!4NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
BuBuFaM a scris:Filtru de habitaclu exista la masina ta?


Nu stiu. Nici nu stiu unde sa ma uit daca exista .
Poate ma ajuti cu un sfat pe unde sa cercetez...
Prin 94 faceau masini cu filtru de habitaclu ?

Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR