- Sileticu
- **
- 371 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Astra 1996 x17DTL
- Buzau
Sileticu
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 x17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- chiriacdnt
- **
- 278 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Constanta
chiriacdnt
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- GL99VRC!
- ***
- 616 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Verifica daca a fost montat conform instructiunilor,daca este etans,diuza de scurgere al condensului este desfundata.Deasemeni verifica daca aparatoarea de la gura de aspiratie al aerului din compartimentul motor(unde intra aerul la filtrul de polen )este pe pozitie,deoarece poate intra apa de la ploaie sau spalatorie .Aparatoarea se gaseste sub partea de plastic de linga parbriz ,in dreapta masinii.
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
La mine se uda filtrul de polen din cauza unei garnituri ce se pune intre plasticul ala negru de la stergatoare si parbriz.Am pus o poza sa vezi mai bine despre ce e vorba.Unde am incercuit cu rosu ar trebui sa ai o garnitura.La mine nu mai etansa bine si am pus silicon peste garnitura si acum e uscat filtrul.
- Sileticu
- **
- 371 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Astra 1996 x17DTL
- Buzau
Sileticu
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 x17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
GL99VRC! a scris:Verifica daca a fost montat conform instructiunilor,daca este etans,diuza de scurgere al condensului este desfundata.Deasemeni verifica daca aparatoarea de la gura de aspiratie al aerului din compartimentul motor(unde intra aerul la filtrul de polen )este pe pozitie,deoarece poate intra apa de la ploaie sau spalatorie .Aparatoarea se gaseste sub partea de plastic de linga parbriz ,in dreapta masinii.
Mi-am verificat garnitura etansare, caile de evacuare, garnitura de la partea inferioara a parbrizului este etansa. Unde este diuza de scurgere a condensului si aparatoarea de la gura de aspiratie?Multumesc de raspunsuri
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- chiriacdnt
- **
- 278 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Constanta
chiriacdnt
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
RA
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Astra X16XEL
- ***
- 537 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
Astra X16XEL
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
moldovan_nicu74 a scris:La mine se uda filtrul de polen din cauza unei garnituri ce se pune intre plasticul ala negru de la stergatoare si parbriz.Am pus o poza sa vezi mai bine despre ce e vorba.Unde am incercuit cu rosu ar trebui sa ai o garnitura.La mine nu mai etansa bine si am pus silicon peste garnitura si acum e uscat filtrul.
Si la mine de cand a venit caldura s-a dezlipit chederul de pe parbriz si cred ca mi se uda filtrul de polen deoarece mi se aburesc geamurile in ultimul hal. Exista o solutie de lipit chederul sau ce trebuie facut?
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Astra X16XEL
- ***
- 537 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
Astra X16XEL
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Dupa ce m-am uitat mai atent am vazut ca suruburile erau slabite..le-am strans putin dar degeaba. S-a format o umflatura chiar in zona in care se afla filtrul de polen. Inafara de cele 3 suruburi mascate de niste plastice mai exista si altele pe care sa le pot strange mai tare?
Merge cu silicon pt acvarii? Nu se vede urat?
Merge cu silicon pt acvarii? Nu se vede urat?
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- jd3rul
- **
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
Si eu am aceasta problema .
La un Vectra C 2003 z16xe , stau peste 5 minute sa mi se dezabureasca ( cat sa vad drumul ) prabrizul + geamuri laterale .
Din cate am inteles intr-un alt thread ( pe care nu-l mai gasesc ) , daca am aerul normal la treapta 4 ( cea mai puternica ) si apas pe butonul de recirculare aer se simte o diferenta majora , atunci este din cauza filtrului de polen .
Ei bine , i-am dat ultima treapta de ventilatie , iar cand am apasat recirculare , creste foarte mult debitul de aer scos prin gurile de ventilatie .
In concluzie : trebuie schimbat filtrul de polen ?
Daca rotita este invartita spre modul Parbriz , nu pot sa actionez concomitent cu butonul de recirculare aer , pt ca m-ar fii ajutat .
La un Vectra C 2003 z16xe , stau peste 5 minute sa mi se dezabureasca ( cat sa vad drumul ) prabrizul + geamuri laterale .
Din cate am inteles intr-un alt thread ( pe care nu-l mai gasesc ) , daca am aerul normal la treapta 4 ( cea mai puternica ) si apas pe butonul de recirculare aer se simte o diferenta majora , atunci este din cauza filtrului de polen .
Ei bine , i-am dat ultima treapta de ventilatie , iar cand am apasat recirculare , creste foarte mult debitul de aer scos prin gurile de ventilatie .
In concluzie : trebuie schimbat filtrul de polen ?
Daca rotita este invartita spre modul Parbriz , nu pot sa actionez concomitent cu butonul de recirculare aer , pt ca m-ar fii ajutat .
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
la astra mea exista urmatoarea problema: baga caldura mai puternic doar pe la picioare si aerisirile din bord in special in partea dreapta adica geam dreapta si sita dreapta din consola centrala.
pe la parbriz mai deloc.
am observat ca pe recirculare baga intradevar mai bine dar din pacate se aburesc geamurile si atunci ii dau pe treapta 3 pe aer de afara si se dezaburesc cam intr-un minut
partea nasoala este ca daca e foarte frig nu prea baga aer cald decat pe recirculare, insa chestia cea mai ciudata este de ce baga fierbinte doar pe la sita din dreapta dinspre geam; am verificat robinetul de apa calda din dreapta de pe aeroterma si functioneaza;
am citit undeva ca in aeroterma este o clapeta pentru reglare amestec aer care la astra se topeste si acea ar fi cauza problemelor
pe la parbriz mai deloc.
am observat ca pe recirculare baga intradevar mai bine dar din pacate se aburesc geamurile si atunci ii dau pe treapta 3 pe aer de afara si se dezaburesc cam intr-un minut
partea nasoala este ca daca e foarte frig nu prea baga aer cald decat pe recirculare, insa chestia cea mai ciudata este de ce baga fierbinte doar pe la sita din dreapta dinspre geam; am verificat robinetul de apa calda din dreapta de pe aeroterma si functioneaza;
am citit undeva ca in aeroterma este o clapeta pentru reglare amestec aer care la astra se topeste si acea ar fi cauza problemelor
- jd3rul
- **
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
Da deci n-am prea inteles daca trebuie sa schimb sau nu filtrul de polen . Imi dezabureste foarte greu geamurile laterale + parbrizul
In concluzie . Daca pun aerul la treapta 4 ( maxima ) , apoi apas butonul de recirculare , se simte un adaos consistent al volumului de aer .
Am citit undeva intr-un thread ca asta ar insemna necesitatea inlocuirii filtrului de polen . Asa este?
In concluzie . Daca pun aerul la treapta 4 ( maxima ) , apoi apas butonul de recirculare , se simte un adaos consistent al volumului de aer .
Am citit undeva intr-un thread ca asta ar insemna necesitatea inlocuirii filtrului de polen . Asa este?
lucian333
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1993 C!4NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am un Opel Corsa model 1994.
Am problema mare cu parbrizul pe interior...Nu mi se usuca deloc
Mereu se umezeste ,desi caldura merge , ventilatia ,la fel ...la toate treptele si pozitiile...
Trebuie sa il sterg mereu cu un prosop... ptr ca mi se reduce vizibilitatea .
Am comutat si clapeta pe recirculare a aerului din interior sau primirea de afara...dar nu am obtinut un rezultat favorabil...
Poate ma ajutati si pe mine ...
Va multumesc!
Ultima modificare facuta de lucian333 la Joi 21 Jan, 2010 7:03 am
Am problema mare cu parbrizul pe interior...Nu mi se usuca deloc
Mereu se umezeste ,desi caldura merge , ventilatia ,la fel ...la toate treptele si pozitiile...
Trebuie sa il sterg mereu cu un prosop... ptr ca mi se reduce vizibilitatea .
Am comutat si clapeta pe recirculare a aerului din interior sau primirea de afara...dar nu am obtinut un rezultat favorabil...
Poate ma ajutati si pe mine ...
Va multumesc!
Ultima modificare facuta de lucian333 la Joi 21 Jan, 2010 7:03 am
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
lucian333
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1993 C!4NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2010
- Mesaj Privat